Oh, dat zijn toch best leuke dingen inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:10 schreef Monolith het volgende:
Ik zag trouwens laatste de metal line-up van de Zwarte Cross. Als de programmering een beetje gunstig is ga ik er zondag nog wel heen denk ik. Zo even snel:ACTION IN DC ARCH ENEMY (ZWE) DELAIN ENSLAVED [NOR] KORPIKLAANI (FIN) OPETH PETER PAN SPEEDROCK STRATOVARIUS [FIN] WALLS OF JERICHO (USA)
Walls had die dag al gespeeld dus tsja. En om 23:00 was de moest het al afgelopen zijn ivm vergunningen. Dus dan blijft er weinig tijd over.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Swon Enemy speelde eg wel veul langer!
Meestal doet een headliner er wel een schepje bovenop, tenminste dat zou ik wel verwachten! Zeker als er geen 7 bandjes staan.
oh, het is de Nederlandse Opeth? (er staat daar geen land bij).quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:10 schreef Monolith het volgende:
Ik zag trouwens laatste de metal line-up van de Zwarte Cross. Als de programmering een beetje gunstig is ga ik er zondag nog wel heen denk ik. Zo even snel:ACTION IN DC ARCH ENEMY (ZWE) DELAIN ENSLAVED [NOR] KORPIKLAANI (FIN) OPETH PETER PAN SPEEDROCK STRATOVARIUS [FIN] WALLS OF JERICHO (USA)
Nee het is blijkbaar toch de Zweedse.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
oh, het is de Nederlandse Opeth? (er staat daar geen land bij).
die zijn kut.
Allemaal verzachtende omstandigheden, wel begrijpelijk ook! Het is allemaal hard werken!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:05 schreef tijnbrein het volgende:
Walls had die dag al gespeeld dus tsja. En om 23:00 was de moest het al afgelopen zijn ivm vergunningen. Dus dan blijft er weinig tijd over.
Ik heb geen werk dus ook geen inkomen. Dus voorlopig geen concerten voor mij.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Allemaal verzachtende omstandigheden, wel begrijpelijk ook! Het is allemaal hard werken!![]()
Despised Icon, Whitechapel en Parway Drive spelen 26 juni in de Helling!Ik kom geld tekort... Deze maand 4 boetes binnen geharkt op de A12
200 f*cking euro
Ik heb wel werk, maar geen inkomsten als ik zo door rijd!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen werk dus ook geen inkomen. Dus voorlopig geen concerten voor mij.
Misschien iets minder hard gaan rijden dan.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb wel werk, maar geen inkomsten als ik zo door rijd!![]()
weeweewee punt uuuweevee punt enelquote:Op woensdag 15 april 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen werk dus ook geen inkomen. Dus voorlopig geen concerten voor mij.
Ik sla maar een keertje over.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:17 schreef Luiaerdt het volgende:
Zaterdag Onheil, Arminius en Held in Schoonhoven (waar?)
Nog meer mensen die gaan? ohja..schoonhoven heeft geen station![]()
De Bastille waarschijnlijk. Ironisch genoeg zit het wel aan de Stationsstraatquote:Op donderdag 16 april 2009 21:17 schreef Luiaerdt het volgende:
Zaterdag Onheil, Arminius en Held in Schoonhoven (waar?)
Nog meer mensen die gaan? ohja..schoonhoven heeft geen station![]()
O'rly?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Bastille waarschijnlijk. Ironisch genoeg zit het wel aan de Stationsstraat.
Schoonhovens station is in WO2 gejat door een niet nader te noemen partij
De Jappen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:02 schreef Witchfynder het volgende:
Schoonhovens station is in WO2 gejat door een niet nader te noemen partij
nee man, iedereen weet toch dat het de Uruk-hai waren.quote:
Wat heeft Urk er nu weer met te maken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee man, iedereen weet toch dat het de Uruk-hai waren.
Turken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft Urk er nu weer met te maken?
I am not a racist. I Just hate everyone.quote:
Niks gemist dus.quote:Op zondag 19 april 2009 15:15 schreef Luiaerdt het volgende:
Nou mooi dat niemand hier ging want het was een grote dronken kinder party haha.. pfff..
bellenblazende metalhandjes in de lucht tijdens "headbangen" en huppelen voor het podium![]()
En het stonk overal naar riool..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |