Nice!quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:28 schreef thedeedster het volgende:
Heaven and Hell- The devil you know is trouwens gelekt.
Ja, ben ook erg benieuwdquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Nieuwe Alestorm ook. Weliswaar promo, klinkt best goed
Niet iedereen heeft overal contacten zoals jij hèquote:Op zondag 12 april 2009 02:40 schreef Tokus het volgende:
yarrrr you are listening to the new Alestorm album
ofzoiets.
goed, ik heb 'm op cd, lekken is voor incontinenten.
"Yarrr, you are listening to the new Alestorm album Black Sails at Midnight. This song is called <titel>. Remember, piracy is a crime."quote:Op zondag 12 april 2009 02:40 schreef Tokus het volgende:
yarrrr you are listening to the new Alestorm album
ofzoiets.
goed, ik heb 'm op cd, lekken is voor incontinenten.
Never steal from a pirate.quote:Op zondag 12 april 2009 10:11 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
"Yarrr, you are listening to the new Alestorm album Black Sails at Midnight. This song is called <titel>. Remember, piracy is a crime."
De sfeer was gezellig. Het was lekker druk. Een waardig feestje voor een band die zo lang bestaat.quote:
Ja, dat is ehm... beknoptquote:Op zondag 12 april 2009 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De sfeer was gezellig. Het was lekker druk. Een waardig feestje voor een band die zo lang bestaat.
Longing for Dawn: was wel leuk.
Isole: niet echt mijn ding maar speelde wel goed.
Mournful Congregation: Erg goede band.
Mouring Beloveth: was wel leuk.
Evoken: was wel leuk
Officium Triste: Speelde een leuke set van nieuwe en oude nummers. Jammer genoeg speelde ze niet wat langer.
Sorry ik ben een man van weinig woorden.quote:
Ja dat zeker. Alhoewel ik eigenlijk alleen Officium Triste ken vond ik het een zeer geslaagde avond.quote:Op zondag 12 april 2009 13:47 schreef Trashcanman het volgende:
Ah kijk, heb dus een tof avondje gemist.
Zo lang hebben ze ´s avonds ook al niet gespeeld. 35 minuten ofzo.quote:Op maandag 13 april 2009 01:32 schreef Tokus het volgende:
Walls Of Jericho vanmiddag ook al.
alleen wat aan de korte kant toen
Ze waren best leuk zaterdag.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Nieuwe Alestorm ook. Weliswaar promo, klinkt best goed
Oh, net zo lang als 's middags dan.quote:Op maandag 13 april 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang hebben ze ´s avonds ook al niet gespeeld. 35 minuten ofzo.
De meeste hardcore/metalcore bands spelen niet langer dan 30 a 35 minuten. Dus zo raar is dat nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
Oh, net zo lang als 's middags dan.
pff, dat stelt me wel teleur. Ik had het nog wel kunnen begrijpen dat ze 's middags wat korter speelden omdat het een festival is, en dus niet hun eigen publiek.
Je moest een handtekening vervalsen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:55 schreef lifeblind het volgende:
* heeft gisteren voor het eerst een cd moeten signeren*
whehequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je moest een handtekening vervalsen?
Swon Enemy speelde eg wel veul langer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
De meeste hardcore/metalcore bands spelen niet langer dan 30 a 35 minuten. Dus zo raar is dat nu ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |