Ermz, jij en tieten?quote:Op donderdag 2 april 2009 08:08 schreef Jumparound het volgende:
lol, alleen nog tieten, dan ben ik compleet
quote:Op zondag 5 april 2009 08:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ermz, jij en tieten?
Wanneer gaat het gebeuren? Al een cupmaat in gedachten?
erm, nee... weet ik nog nietquote:Op zondag 5 april 2009 08:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ermz, jij en tieten?
Wanneer gaat het gebeuren? Al een cupmaat in gedachten?
Als aanleiding? Wat gaat er dan echt gebeuren in het kader van tien jaar BB?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:09 schreef Samba-boy het volgende:
THe Bunker = Hoax als aanleiding van 10 jaar Big Brother.
zometeen het bewijs....quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:31 schreef Samba-boy het volgende:
Hetgene wat echt gebeurt, is al bezig. Mensen maken zich nu al druk voor De Bunker, maar op het eind blijkt er gewoon geen Bunker te zijn, en is het gewoon een grap. Gewoon een publiciteitsstunt van FOK, of gewoon een actie om te laten zien dat het alweer 10 jaar geleden is dat BB1 bezig was.
Of: Geen flauw idee
Hé Sietze!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respectquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef Samba-boy het volgende:
Nevermind, ik heb alle topics kalm doorgelezen, en het kan volgens mij gewoon geen hoax zijn. Oftewel, ik heb enorm zin in de grootste Reality show sinds BB1
Hoeft ook geen groot bedrijf achter te zitten als de kennis maar aanwezig is!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:56 schreef Espabilado het volgende:
Dat is m'n ondertitel ja, maar kom op, ik snap dat er geen groot bedrijf achter zit maar je snapt toch zelf ook wel dat 10k niet echt een noemenswaardige prijs is voor 25 dagen in een bunker zitten voor de camera's. Met een beetje baan verdien je al 1/3de daarvan in die periode.
Maar goed succes er mee, en dat meen ik. Overtuig me maar van m'n ongelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |