Maar dan zouden we wél iedereen boos hebben gemaakt!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef Marrije het volgende:
Zou best kunnen dat het 1 grote grap is. Zou het wel heel jammer vinden.
Dat we komende woensdag uitgenodigd worden op de "geheime locatie" zodat we als "happy few" de bunker alvast kunnen bekijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef Marrije het volgende:
Zou best kunnen dat het 1 grote grap is. Zou het wel heel jammer vinden.
Geen idee, ik weet wel dat ik er 1 april iig niet ben.... dan zit ik ergens tussen de hunebedden, dus tenzij die bunker tussen de hunebedden staat, kom ik nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Marrije het volgende:
Ik zou er niet boos om zijn, wel zo teleurgesteld dat ik zou kunnen huilen
Wat denk jij leandra, is het een grap?
iddquote:
De site ziet er niet echt professioneel uitquote:Op maandag 23 maart 2009 23:52 schreef Resco het volgende:
Mensen, "The Bunker" is een hoax, gecreëerd door FOK! in combinatie met een of ander productie bedrijfje.
FOK! wil ook wel een keer een rel zoals Geenstijl die zo vaak heeft, en dit is een mooie kans natuurlijk.
Daarnaast, 25 april gaat ze natuurlijk nooit lukken
Mocht ik het verkeerd hebben, dan ga ik die bunker in en blijf ik tot het einde. Quote maar even ja.
Oja... wij verwachten zsm een aanmelding van je!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:52 schreef Resco het volgende:
Mensen, "The Bunker" is een hoax, gecreëerd door FOK! in combinatie met een of ander productie bedrijfje.
FOK! wil ook wel een keer een rel zoals Geenstijl die zo vaak heeft, en dit is een mooie kans natuurlijk.
Daarnaast, 25 april gaat ze natuurlijk nooit lukken
Mocht ik het verkeerd hebben, dan ga ik die bunker in en blijf ik tot het einde. Quote maar even ja.
Zal best. Stellen jullie echt flinke eisen aan die VOG of is dat niet zo noodzakelijk?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:05 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Oja... wij verwachten zsm een aanmelding van je!
Zelfs een VOG geeft geen zekerheden.. recherche onderzoek meer...quote:Op zondag 29 maart 2009 20:21 schreef Resco het volgende:
[..]
Zal best. Stellen jullie echt flinke eisen aan die VOG of is dat niet zo noodzakelijk?
Het is nog t/m 23:59 1 april.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beetje flauw Gert, het mag nu wel bekend worden.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:37 schreef enjoybram het volgende:
durf het bijna niet te zeggen.. Bart doe jij t maar...
Kan toch niet hij heeft toch geen internet op dit momentquote:Op woensdag 1 april 2009 23:37 schreef enjoybram het volgende:
durf het bijna niet te zeggen.. Bart doe jij t maar...
The Current Time in St. Lawrence Islands is:quote:Op donderdag 2 april 2009 01:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Om 9 uur is het op het hele vasteland van Amerika in elk geval 2 april.
Nee, we wachten nog steeds in spanning af.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:35 schreef CARLAK het volgende:
Is nu al duidelijk of het om een 1 april grap ging?
De hufter!quote:Op donderdag 2 april 2009 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
The Current Time in St. Lawrence Islands is:
Wednesday 4/1/2009 1:36 pm HST
St. Lawrence
is in the
Hawaiian-Aleutian Time Zone
Dat ligt op de datumgrens... ik denk dat Bart dáár heen is. De fucker.
Morgen moet ik rijexamen doen en heb ik een sollicitatiegesprek. Maar mooi dat ik nóg een fles wijn wegtik vanwege de spanning die de klote Bart veroorzaakt.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De hufter!![]()
Tot 12 uur nog dus. Ah mên, ik kan niet slapen van de spanning.
quote:Op donderdag 2 april 2009 01:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee, we wachten nog steeds in spanning af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |