Ermz, jij en tieten?quote:Op donderdag 2 april 2009 08:08 schreef Jumparound het volgende:
lol, alleen nog tieten, dan ben ik compleet
quote:Op zondag 5 april 2009 08:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ermz, jij en tieten?
Wanneer gaat het gebeuren? Al een cupmaat in gedachten?
erm, nee... weet ik nog nietquote:Op zondag 5 april 2009 08:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ermz, jij en tieten?
Wanneer gaat het gebeuren? Al een cupmaat in gedachten?
Als aanleiding? Wat gaat er dan echt gebeuren in het kader van tien jaar BB?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:09 schreef Samba-boy het volgende:
THe Bunker = Hoax als aanleiding van 10 jaar Big Brother.
zometeen het bewijs....quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:31 schreef Samba-boy het volgende:
Hetgene wat echt gebeurt, is al bezig. Mensen maken zich nu al druk voor De Bunker, maar op het eind blijkt er gewoon geen Bunker te zijn, en is het gewoon een grap. Gewoon een publiciteitsstunt van FOK, of gewoon een actie om te laten zien dat het alweer 10 jaar geleden is dat BB1 bezig was.
Of: Geen flauw idee
Hé Sietze!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respectquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef Samba-boy het volgende:
Nevermind, ik heb alle topics kalm doorgelezen, en het kan volgens mij gewoon geen hoax zijn. Oftewel, ik heb enorm zin in de grootste Reality show sinds BB1
Hoeft ook geen groot bedrijf achter te zitten als de kennis maar aanwezig is!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:56 schreef Espabilado het volgende:
Dat is m'n ondertitel ja, maar kom op, ik snap dat er geen groot bedrijf achter zit maar je snapt toch zelf ook wel dat 10k niet echt een noemenswaardige prijs is voor 25 dagen in een bunker zitten voor de camera's. Met een beetje baan verdien je al 1/3de daarvan in die periode.
Maar goed succes er mee, en dat meen ik. Overtuig me maar van m'n ongelijk.
mijn GOD wat word ik ongelofelijk MOE van mensen die vinden dat er alleen nieuws op de fp geplaatst mag worden dat zij PERSOONLIJK interessant vinden. Jezus, hoe narcistisch kun je zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:02 schreef FireFox1 het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er wéér een big brother spin-off show moet komen. Wat ik al helemaal niet snap dat FOK! de FP vervuild met al die achterlijke reclame hier over.
Ik hoop echt dat dit net als de gouden kooi een enorme flop word, ik denk dat Nederland onderhand reality-moe is.
Stoerquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:02 schreef FireFox1 het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er wéér een big brother spin-off show moet komen. Wat ik al helemaal niet snap dat FOK! de FP vervuild met al die achterlijke reclame hier over.
Ik hoop echt dat dit net als de gouden kooi een enorme flop word, ik denk dat Nederland onderhand reality-moe is.
Tsk, alsof JIJ kan bepalen wat op de FP komt...quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:07 schreef Danny het volgende:
[..]
mijn GOD wat word ik ongelofelijk MOE van mensen die vinden dat er alleen nieuws op de fp geplaatst mag worden dat zij PERSOONLIJK interessant vinden. Jezus, hoe narcistisch kun je zijn
Kom nou Danny, als ik iets niet interessant vind, klik ik er simpelweg niet op. Maar je kan moeilijk om alle berichten over de bunker heen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:07 schreef Danny het volgende:
[..]
mijn GOD wat word ik ongelofelijk MOE van mensen die vinden dat er alleen nieuws op de fp geplaatst mag worden dat zij PERSOONLIJK interessant vinden. Jezus, hoe narcistisch kun je zijn
Grappig, mensen die hun eigen mening verwarren met die van de andere mensenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom nou Danny, als ik iets niet interessant vind, klik ik er simpelweg niet op. Maar je kan moeilijk om alle berichten over de bunker heen.
Geloof me, vrijwel niemand in Nederland zit te wachten op BB # 699540. 10 jaar geleden was het nog grappig ja, nu is het format hopeloos verouderd.
Dat je nog de moeite neemt hierop te reageren...quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Grappig, mensen die hun eigen mening verwarren met die van de andere mensen
Maar oke... Als je een representatief marktonderoek hebt gehouden onder "de nederlandse bevolking" die jouw claim staaft, dan geloof ik je
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #153quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite neemt hierop te reageren...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #153
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #153
Feit is gewoon dat hij gelijk heeft. Maar goed, jou spreek ik over een week of 3 wel weer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Grappig, mensen die hun eigen mening verwarren met die van de andere mensen
Maar oke... Als je een representatief marktonderoek hebt gehouden onder "de nederlandse bevolking" die jouw claim staaft, dan geloof ik je
heb je je nog opgegeven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef Resco het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat hij gelijk heeft. Maar goed, jou spreek ik over een week of 3 wel weer.
omg, het BB huis was ook geen huis maar een verzameling containersquote:
Goede vergelijkingquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omg, het BB huis was ook geen huis maar een verzameling containers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Goede vergelijkingdank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Lijkt me nu volkomen gegrond om deze TT wijziging door te voeren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:03 schreef Resco het volgende:
Kan een modje de TT even aanpassen naar "Het is een hoax, dan wel enorme flop"
Bedankt
Nah, wat slap!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:57 schreef Resco het volgende:
[..]
Lijkt me nu volkomen gegrond om deze TT wijziging door te voeren.
Klopt, met joúw voorspelling.quote:
Nee? moet je de bak in ofzo?quote:
quote:
Nu ik gisteravond 5 minuten heb gekeken heb ik al besloten dat ik niet eens mee wil doen met zo'n gigantische flop.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nee? moet je de bak in ofzo?
zelf gaf je aan met je grote mond dat je wel ff zou gaan
Zeg nou zelf. Ga nou niet zo hypocriet zitten doen. Toen jij gister in de bunker was wist jij ook niet wat je er van moest denkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
Zou ik ook zeggen, met mijn staart tussen mijn benen.
Wat is precies hypocriet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Resco het volgende:
Zeg nou zelf. Ga nou niet zo hypocriet zitten doen. Toen jij gister in de bunker was wist jij ook niet wat je er van moest denken
ScanMan TIETUHHHH!!!!!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is precies hypocriet?
Ik die gisteren in de bunker was terwijl jij in mijn gedachten las dat ik niet wist wat ervan moest denken? Of toch jij die dit topic start en je stoere praat niet nakomt?
Dat is niet echt rocket science, wel?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Resco het volgende:
[..]
Zeg nou zelf. Ga nou niet zo hypocriet zitten doen. Toen jij gister in de bunker was wist jij ook niet wat je er van moest denken
het zal me jeuken wat je denktquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef Resco het volgende:
[..]
Nu ik gisteravond 5 minuten heb gekeken heb ik al besloten dat ik niet eens mee wil doen met zo'n gigantische flop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |