Staat dan wel vast dat het de bunker van het filmpje (en dus van het Jeugdjournaal-plaatje) is??quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zeg: Kans is klein dat de bunker in het filmpje in Nederland staat...
Heb de hele site: http://www.bunkerpictures.nl
doorgewerkt......
Bram en Bart weten het......quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat dan wel vast dat het de bunker van het filmpje (en dus van het Jeugdjournaal-plaatje) is??
Ja cool! Ik sponsor een doos snickersquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:34 schreef Jimbo het volgende:
het toffe is dus dat als ie gevonden is dat dr ludieke actiew gestart kunnen worden
eten begraven voor de fok!kers die meedoen enzulks ;D
kut hey bram spreekt mijn taal..quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:48 schreef enjoybram het volgende:
[..]
idd ik moet nog even een claim indienen.... maar ze doen wel goed werk... het jeugdjournaal.... witte nog vreuger...
Als Bram het woord "atoom" doorgeeft, weet ik niet veel andere combinaties....quote:
Yvonne !!!!! Come in please !quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wij zien het vanzelf wel, maar misschien is dit nog een Kazemat, dus van voor WO II
Als het een atoomkelder is dan vind ik het plaatje van de (voorkant) van de bunker op de site al helemaal niet realistisch....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als Bram het woord "atoom" doorgeeft, weet ik niet veel andere combinaties....
Uit informatiebeveiligingsoogpunt zou ze dat niet misstaan.....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het een atoomkelder is dan vind ik het plaatje van de (voorkant) van de bunker op de site al helemaal niet realistisch....
Maar misschien was het een gevalletje "we doen het net zo makkelijk als het jeugdjournaal"
En ze hebben beiden genoeg ervaring, dus ik verwacht dat ze idd uit informatiebeveiligingsoogpunt voor een "algemene" afbeelding gekozen hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Uit informatiebeveiligingsoogpunt zou ze dat niet misstaan.....
dat dacht ik nu ook inmiddels jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef Leandra het volgende:
Hmmz, de boel nog eens bekeken, en het "filmpje" van de buitenkant is IMHO niets anders dan het lekker korrelig in- en uitzoomen op die foto die door het Jeugdjournaal gebruikt is, en de binnenkant lijkt meer op een goed 3D tekenprogramma dan op werkelijke beelden....
Het maakt me overigens niet minder nieuwsgierig
En waar laat je die andere 7 deelnemers dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef enjoybram het volgende:
52,4 m2 vandaag opgemeten ivm vloer! En de luchtruimte 7,5 m2 ivm lens die daar moet komen...
Luchtruimte?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef enjoybram het volgende:
52,4 m2 vandaag opgemeten ivm vloer! En de luchtruimte 7,5 m2 ivm lens die daar moet komen...
Die sluiten we dus binnen no time afquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Luchtruimte?
O... waar ze moeten piesen en schijten bedoel je. Humaan, dat dit niet binnen op de vloer hoeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |