Dronken (aangeschoten...) Fok!ken?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ola .....Wat is typisch iets voor jou?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Okee, egoist :p Nah je mag hem wel een nachie lenen
wrm niet? Onweer is gezelligquote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil geen onweer!
Ik vind het niet erg, maar het is niet dat ik denk; Jeuj! Onweer!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
wrm niet? Onweer is gezelligvooral als je lekker warm onder je dekentjes ligt
jaaa als je samen bent wel maar nie in je uppie toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
wrm niet? Onweer is gezelligvooral als je lekker warm onder je dekentjes ligt
Ik werk aan mijn indrukquote:
in je uppie is het inderdaad minder leuk.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa als je samen bent wel maar nie in je uppie toch?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaah, met een volle pm box!
Was het zo erg?quote:
Het was echt niet zo erg hoor!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Ach boeie, vanaf nu wordt het meer als in de realiteit
Goedenavond mevrouwquote:
Haha gelukkigquote:Op maandag 23 maart 2009 22:42 schreef Ludootje het volgende:
Het was echt niet zo erg hoor!
Maar schijnbaar ben je lekker bezig en zit je goed in je vel, dus ben ik blij voor je!
Ook goed! Lente in m'n bolquote:Op maandag 23 maart 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha gelukkig![]()
Tnx!
Hoe gaat ie bij jou dan?
haha nee weinig haha heb wel 10 x commentaar gehad dat ik nie zo moet staren... dus ik zei al jaa sorry maar je bent ook zn schatjequote:Op maandag 23 maart 2009 22:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goedenavond mevrouw
Nog enige vordering wat betreft die collega?
De lente heeft zo'n invloed op je? Hopelijk wordt het dan snel weer mooi weerquote:Op maandag 23 maart 2009 22:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ook goed! Lente in m'n bol
Maar inderdaad, daardoor gaat het ook heerlijk hier!
Ooh hoe reageerde hij toen je dat zeiquote:Op maandag 23 maart 2009 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee weinig haha heb wel 10 x commentaar gehad dat ik nie zo moet staren... dus ik zei al jaa sorry maar je bent ook zn schatjemaarrree verder geen vordering hoor
Yep, mn gemoedstoestand is nogal seizoensafhankelijk... Kan er ook niets aan doenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De lente heeft zo'n invloed op je? Hopelijk wordt het dan snel weer mooi weer
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh hoe reageerde hij toen je dat zei?
Om zoiets te zeggen vergt al enige lef hoor
Ik ben trots op je
Kan gebeuren hequote:Op maandag 23 maart 2009 22:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, mn gemoedstoestand is nogal seizoensafhankelijk... Kan er ook niets aan doen
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan gebeuren he
He maar ik ben pitten .. truste iedereen
een keer klikken is genoegquote:Op maandag 23 maart 2009 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[quote]Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oeps iets te enthousiast met klikken haha
quote:
Trustequote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan gebeuren he
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan gebeuren he
Truste lieverds!quote:
jaaa jaaa ik weet het.... heb gwn weinig geduldquote:
zo, dat is een heftig verhaal voor op de maandagavond in [Singels]quote:Op maandag 23 maart 2009 22:56 schreef KudFokker het volgende:
2 (wat vroeger vrienden van me waren) stonden afgelopen zaterdag in de krant.
Ik was samen met hun 2 en een goeie vriend opgepakt in Enkhuizen een keer
We waren uitgegaan in Enkhuizen met een bootje, en op de terugweg hadden die 2 van een renovatie pand een deur ingetrapt, en daaruit een bouw-radio gestolen
Toen we opgepakt waren bleek die boot ook nog gestolen te zijn, en hebben ze daarvoor ook nog een andere boots gestolen.
Ik heb 3 dagen vastgezeten door hunmaar ben er voor de rest goed vanaf gekomen, alleen een boete van 150 euro...
Die andere 2 hebben een werkstraf van 160 uur, waarvan 80 voorwaardelijk ¤3.000-, schade vergoeding + uiteraard, een strafblad
Ik wilde er nog tegen in beroep gaan, maar mijn advocaat zei dat het niet verstandig was.
Omdat ik niet kon bewijzen dat ik van niks wist, en ik waarschijnlijk ook nóg meer gezeik had als ik het voor de kanton rechter had laten voorkomen...
Ik schrok echt van het lezen van dat bericht
Dat is te merken. maar ach. het is lente, who caresquote:Op maandag 23 maart 2009 22:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa jaaa ik weet het.... heb gwn weinig geduld
quote:
Welterustenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan gebeuren he
Maarûh... Volgens je fobo kom je uit Maarssen?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa jaaa ik weet het.... heb gwn weinig geduld
quote:
Hebben mensen uit Maarssen per definitie geen geduld?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maarûh... Volgens je fobo kom je uit Maarssen?
Ja ik weet niet waarom ik het vertel.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
zo, dat is een heftig verhaal voor op de maandagavond in [Singels]
Of kom jij ook uit Maarssen en zoek je iemand voor naast je in bed luisterend naar het onweer?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maarûh... Volgens je fobo kom je uit Maarssen?
haha je vergeeft het me???quote:Op maandag 23 maart 2009 22:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is te merken. maar ach. het is lente, who cares(ik weet het, slaat nergens op)
Ik woon hemelsbreed 2km van Maarssen vandaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of kom jij ook uit Maarssen en zoek je iemand voor naast je in bed luisterend naar het onweer?
euhmmm kweet nie of dat plaatsgebonden isquote:Op maandag 23 maart 2009 23:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hebben mensen uit Maarssen per definitie geen geduld?
och ik ben zo liefquote:Op maandag 23 maart 2009 23:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha je vergeeft het me???wat lief van jou
ow echt haha das nie ver dan haha waar woon je dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik woon hemelsbreed 2km van Maarssen vandaan.
Dat probeer ik dus uit te vindenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
euhmmm kweet nie of dat plaatsgebonden is
Ondiep (zeg maar de Amsterdamse Straatweg), Utrechtquote:Op maandag 23 maart 2009 23:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ow echt haha das nie ver dan haha waar woon je dan?
jaa dat zijn we allemaal als we slapen hahaquote:
Een keer flink springen en ze ligt naast jequote:Op maandag 23 maart 2009 23:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik woon hemelsbreed 2km van Maarssen vandaan.
nee joh dat kan niet haha wat doe jij daar nou weer??quote:Op maandag 23 maart 2009 23:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ondiep (zeg maar de Amsterdamse Straatweg), Utrecht
is dat zo (*zoekt bedenkelijk kijkende emoticon*)quote:Op maandag 23 maart 2009 23:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat zijn we allemaal als we slapen haha
hahaha ja echt hequote:Op maandag 23 maart 2009 23:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Een keer flink springen en ze ligt naast je
hahhahahahhaquote:Op maandag 23 maart 2009 23:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
is dat zo (*zoekt bedenkelijk kijkende emoticon*)
Hoezo kan dat niet?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee joh dat kan niet haha wat doe jij daar nou weer??
Zeg, ik ben best cool, maar Spiderman ben ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Een keer flink springen en ze ligt naast je
ohw ik was al bang.. dacht straks zit ik met neeffie ofzo te chatten hahhaquote:Op maandag 23 maart 2009 23:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet?
Ik doe een poging tot studeren hier
owquote:Op maandag 23 maart 2009 23:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeg, ik ben best cool, maar Spiderman ben ik niet.
niet??? das dan weer jammer hequote:Op maandag 23 maart 2009 23:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeg, ik ben best cool, maar Spiderman ben ik niet.
Hoezo, woont die ook in Ondiep?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ik was al bang.. dacht straks zit ik met neeffie ofzo te chatten hahha
jaaaa idd heb ik dat weerquote:Op maandag 23 maart 2009 23:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow![]()
Sorry Carooltje79, hij is Spiderman tóch niet.
ja heb daar veel familie zitten haha dus vandaar zeg ik wat doe jij daar nou weer hahahaquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Alhoewel... Ik heb wel een bril, net als Peter Parker
Ik ben op zich wel een Superheld...quote:Op maandag 23 maart 2009 23:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow![]()
Sorry Carooltje79, hij is Spiderman tóch niet.
in welk opzicht dan...... vertel eens......quote:Op maandag 23 maart 2009 23:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel een Superheld...
Er wonen ook nog een paar studentenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja heb daar veel familie zitten haha dus vandaar zeg ik wat doe jij daar nou weer hahaha
Ow, gaan we weer veeleisend doen?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
denk nie dat dat genoeg is hoor
en je hebt niet toevallig ergens een spin rondlopen die je ff wil bijten?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel een Superheld...
Ik ben superlief.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
in welk opzicht dan...... vertel eens......
De spinnen op mijn kamer willen niet meewerken. Gezeik over de rechten en contractvoorwaarden.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
en je hebt niet toevallig ergens een spin rondlopen die je ff wil bijten?
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er wonen ook nog een paar studenten
[..]
Ow, gaan we weer veeleisend doen?
ieuww spinnen zijn engquote:Op maandag 23 maart 2009 23:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
en je hebt niet toevallig ergens een spin rondlopen die je ff wil bijten?
hahahahahahaquote:
ach jah, krijg je dat weerquote:Op maandag 23 maart 2009 23:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De spinnen op mijn kamer willen niet meewerken. Gezeik over de rechten en contractvoorwaarden.
Inderdaad dat is het.quote:
Hij kan nooit zo gaaf zijn geweest als ik. Het is nl. mij, Ludo!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
ach jah, krijg je dat weer
[..]
Inderdaad dat is het.
Ik werkte vorig jaar op het station van amsterdam aan de Noord-Zuid lijn, en daar was een belg, klein, rond, punt baardje. Leek net een dwergje.
En hij heette Ludo
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
ach jah, krijg je dat weer
[..]
Inderdaad dat is het.
Ik werkte vorig jaar op het station van amsterdam aan de Noord-Zuid lijn, en daar was een belg, klein, rond, punt baardje. Leek net een dwergje.
En hij heette Ludo
Ludo de Superdwergquote:Op maandag 23 maart 2009 23:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hij kan nooit zo gaaf zijn geweest als ik. Het is nl. mij, Ludo!
haha sorry lig ff dubbel hier hahaquote:Op maandag 23 maart 2009 23:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ludo de Superdwerg![]()
Sorrykon het niet laten
Ware het niet dat ik 1.85 ben. Maar verder ben ik het met je eens.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ludo de Superdwerg![]()
Sorrykon het niet laten
oeeiii ik ben gek op lange mannenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik 1.85 ben. Maar verder ben ik het met je eens.
lange mannen, of mannen met lange.....?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oeeiii ik ben gek op lange mannen
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
lange mannen, of mannen met lange.....?
de lange mannen die ik tot nu toe heb ontmoet hadden ook een lange..... dus ja 2 vliegen in klap hequote:Op maandag 23 maart 2009 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
lange mannen, of mannen met lange.....?
trustequote:Op maandag 23 maart 2009 23:17 schreef KudFokker het volgende:
Hey superhelden
Ik ga slapen
Tot morgen!
Dus als jij lange mannen ontmoet, kijk jij gelijk even of ze lange.... hebben?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
de lange mannen die ik tot nu toe heb ontmoet hadden ook een lange..... dus ja 2 vliegen in klap he
haha trustequote:
Hoe groot ben jij dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oeeiii ik ben gek op lange mannen
nee niet gelijk natuurlijk maaree... tjsa euhmm dat komt vanzelf tochquote:Op maandag 23 maart 2009 23:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus als jij lange mannen ontmoet, kijk jij gelijk even of ze lange.... hebben?
ikke ben 1.67 dus ikke nie zo grootquote:
Ja, als ze lang zijn kruipen ze vanzelf uit de broekquote:Op maandag 23 maart 2009 23:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee niet gelijk natuurlijk maaree... tjsa euhmm dat komt vanzelf toch
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, als ze lang zijn kruipen ze vanzelf uit de broek
Och germ, ben jij zo'n lief klein meiske?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ikke ben 1.67 dus ikke nie zo groot
ja inderdaad. morgen weer om kwart over 6 op. veel plezier nog,quote:Op maandag 23 maart 2009 23:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
ging jij nie naar bedje toe?? :p
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och germ, ben jij zo'n lief klein meiske?
doegggg sweet dreamsquote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
ja inderdaad. morgen weer om kwart over 6 op. veel plezier nog,en tot morgen
tsjaa ligt lekker dichtbij huis he en is net wat rustiger dan t centrumquote:Op maandag 23 maart 2009 23:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar wat doe jij dan daar in het Maarssense land?
Doe je ook nog werken of ben je een brave huisvrouw?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tsjaa ligt lekker dichtbij huis he en is net wat rustiger dan t centrum
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe je ook nog werken of ben je een brave huisvrouw?
Ook nog een moeder ja?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik werk gwn fulltime en buiten dat ben ik huisvrouwtje en moedertje haha
ik heb een jochie van 6quote:Op maandag 23 maart 2009 23:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ook nog een moeder ja?
Hoeveel heb je er?
tsjaa het is nie altijd ff makkelijk maar ik red me wel hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 23:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Awww
En je red het om moeder te zijn en te werken?
Gezien het feit dat je hier post, neem ik aan dat je ook een alleenstaande moeder bent?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tsjaa het is nie altijd ff makkelijk maar ik red me wel hoor![]()
ga nie zo snel lopen klagen hoor
ja klopt hahaquote:Op maandag 23 maart 2009 23:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je hier post, neem ik aan dat je ook een alleenstaande moeder bent?
tsja ach soms kom je er gwn in situaties terecht waar je nie om gevraagd heb, en dan kan je er maar het beste iets van maken... beter dan bij de pakken neer te zitten tochquote:Op maandag 23 maart 2009 23:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Respect voor alleenstaande moeders.![]()
Lijkt me een zware taak
Digitale Communicatie. Een communicatie opleiding met de focus op digitale media zeg maarquote:Op maandag 23 maart 2009 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Enne jij studeerd hier in utrecht? wat voor studie doe je dan?
maaarreee tnx voor het complimentquote:Op maandag 23 maart 2009 23:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Respect voor alleenstaande moeders.![]()
Lijkt me een zware taak
Inderdaad. Gewoon pragmatisch blijven en je aan de situatie aanpassen. Maar ik vind dat nog steeds knap.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tsja ach soms kom je er gwn in situaties terecht waar je nie om gevraagd heb, en dan kan je er maar het beste iets van maken... beter dan bij de pakken neer te zitten toch
ohw ok en ben je al lang bezig?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Digitale Communicatie. Een communicatie opleiding met de focus op digitale media zeg maar
nou dank je wel vind ik lief dat je dat zegt... krijg toch vaak andere reacties, mensen gaan er al heel snel van uit dat je het zelf zo hebt gekozenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon pragmatisch blijven en je aan de situatie aanpassen. Maar ik vind dat nog steeds knap.
ohw dat schiet al op.. maaree waar kom je oorspronkelijk vandaan? nie vanuit utrecht toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben nu een jaartje of 3 en een half met deze opleiding bezig en moet nog anderhalf jaar
Oorspronklijk uit Uden, en opgegroeid in Zutphen.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw dat schiet al op.. maaree waar kom je oorspronkelijk vandaan? nie vanuit utrecht toch?
haha ohw echt joh ik ben getrouwd in zutphen hahahaquote:Op maandag 23 maart 2009 23:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oorspronklijk uit Uden, en opgegroeid in Zutphen.
No fucking wayquote:Op maandag 23 maart 2009 23:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ohw echt joh ik ben getrouwd in zutphen hahaha
haha ja serieus ik meen het haha hoe heet dan huize..... nog iets haah weet het nie meerquote:
... De Voorst waarschijnlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja serieus ik meen het haha hoe heet dan huize..... nog iets haah weet het nie meer
huis t voorst ofzo iets geloof ikquote:Op maandag 23 maart 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja serieus ik meen het haha hoe heet dan huize..... nog iets haah weet het nie meer
ja idd hahaha grappig man kan je zien kleine wereld hahaquote:
iddquote:Op maandag 23 maart 2009 23:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd hahaha grappig man kan je zien kleine wereld haha
jaa ik was er helemaal verliefd op en we wilde iets aparts doen... dus toevallig daar terecht gekomenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
idd
Waarom ben je daar getrouwd dan?
Ok, op die manier.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa ik was er helemaal verliefd op en we wilde iets aparts doen... dus toevallig daar terecht gekomen
jaaa helemaal over, we hebben alleen nog contact puur over de kleine en verder helemaal niks meerquote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, op die manier.
En helemaal over?
Hoe oud was je dan toen je trouwde?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa helemaal over, we hebben alleen nog contact puur over de kleine en verder helemaal niks meer
eeej ben jij er ook nog? haha gezelliequote:
ik was 21 toen ik trouwdequote:Op maandag 23 maart 2009 23:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan toen je trouwde?
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej ben jij er ook nog? haha gezellie
jij stoort toch helemaal niet johquote:Op maandag 23 maart 2009 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ik ga jullie samen verder niet storen
jaa het is dat het moet hoor, als we mekaar zien hebben we altijd gelijk ruzie haha maar wat mij betreft hoefde ik em nooit meer te zien of sprekenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's best jong... Maar wel goed dat je jullie nog contact hebben voorjulliekind
Ey, d'is gewoon mijn buurmeisje hoor!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ik ga jullie samen verder niet storen
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ey, d'is gewoon mijn buurmeisje hoor!
Hele goede filosofie!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa het is dat het moet hoor, als we mekaar zien hebben we altijd gelijk ruzie haha maar wat mij betreft hoefde ik em nooit meer te zien of spreken
maar ja dat doe je je kind ook nie aan he, die kan er ook niks aan doen
jaa idd daarom doe ik ook altijd gwn als die kleine erbij is, wat ik al zeg hij heeft er niks mee te makenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hele goede filosofie!![]()
Kinderen hebben die spanning nl. echt wel door (had ik vroeger wel iig...) . En die zijn er uiteindelijk het slachtoffer van.
Sluit je aan bij de rest hier... (JB, Duim...)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa idd daarom doe ik ook altijd gwn als die kleine erbij is, wat ik al zeg hij heeft er niks mee te maken
maarre me ex heeft me echt een naaistreek geleverd en het liefste zou ik em wat aan doen hoor
haha ja iddquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sluit je aan bij de rest hier... (JB, Duim...)
Thats what they all sayquote:Op maandag 23 maart 2009 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ey, d'is gewoon mijn buurmeisje hoor!
ej gedraag je jij hequote:
quote:
quote:
quote:
pff ikke half 7 al opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och germ... Ik moet morgen pas om 12:30 werken
n dat geval wens ik je een heel erg prettige nachtrust toe!quote:
Och germ! Hoe komt het?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor ik ben net ontwaakt
en ikl ben zo pissed off, sommige mensen
haha slaap lekker buurjochiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
n dat geval wens ik je een heel erg prettige nachtrust toe!
Slaap lekker, buurmeisje van me!
En van die bijnaam kom je niet meer af....
Hier "quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor ik ben net ontwaakt
en ikl ben zo pissed off, sommige mensen
lang slopend verhaal over mij en een zeker manspersoon, die keer op keer mij zo weet te raken en keer op keer ene keer zo hard me weet te breken..maar uiteraard is het zijn schuld niet en trek ik verkeerde conclusies. ik ben niet achterlijk en sommige mensen veranderen nooit hoe graag je t ook zou willenquote:
Dat klinkt nogal verbitterd!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lang slopend verhaal over mij en een zeker manspersoon, die keer op keer mij zo weet te raken en keer op keer ene keer zo hard me weet te breken..maar uiteraard is het zijn schuld niet en trek ik verkeerde conclusies. ik ben niet achterlijk en sommige mensen veranderen nooit hoe graag je t ook zou willen
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
t.o.v deze persoon zeker. en toch toch hield/houd ik van m
Kan er beter geen aandacht meer aan schenken hoe kut dat ook kan zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
t.o.v deze persoon zeker. en toch toch hield/houd ik van m
Waarom zou je dat willen en blijven hangen bij een of andere sukkel die toch nooit voor de volle 100% voor jou zal gaan en al meerdere dingen geflikt heeft. En ja klinkt misschien hard maar zo is het wel. Kan beter gewoon leuke dingen gaan doen en hem vergetenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm ik wil nog steeds dat ie eens voor mij kiest, volledig, maar ik weet na zoveel jaar en zoveel leugens wel dat dat nooit zal gebeuren, tis een complexe situatie... waar ik meestal zo min mogel;ijk aan wil denken en het erover hebdus ik probeer het meest van de tijd het maar te vergeten en het er niet over te hebben
dat doe ik ook welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen en blijven hangen bij een of andere sukkel die toch nooit voor de volle 100% voor jou zal gaan en al meerdere dingen geflikt heeft. En ja klinkt misschien hard maar zo is het wel. Kan beter gewoon leuke dingen gaan doen en hem vergeten
Kan je toch terugsturen dat je geen sms/mail meer wilquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doe ik ook welen net op de momenten dat het lekker gaat, ik bij zn naam denk: "wie???" plopt er weer een smsje/mailtje uit de lucht.
het ligt ietwat complexer...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je toch terugsturen dat je geen sms/mail meer wil
Sorry, ik mocht iets later opstaan vandaag!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 06:23 schreef MNR het volgende:
Goedemorgen!
Joey alweer in de trein en bijna in EHV? Snuit al wakker? Djjazz (ik weet je naam nog niet) of andere vroege vogels? Qtie ook al bijna uit de veren? En Dreamer, jij al wakker?
djayzz, and you may call me V.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 06:23 schreef MNR het volgende:
Goedemorgen!
Joey alweer in de trein en bijna in EHV? Snuit al wakker? Djjazz (ik weet je naam nog niet) of andere vroege vogels? Qtie ook al bijna uit de veren? En Dreamer, jij al wakker?
zozo, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:07 schreef Belsezar het volgende:
Wat een hoop vroege vogels!
Ik ben net ontwaakt uit een diepe slaap die begon om 10 uur gisteravond. Heerlijk geslapen
Das zwaar relaxedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:07 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben net ontwaakt uit een diepe slaap die begon om 10 uur gisteravond. Heerlijk geslapen
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:07 schreef Belsezar het volgende:
Jaaa, beviel erg goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
zozo, dat klinkt goed![]()
Ik wilde eigenlijk ook vroeg naar bed gisteren, maar door mijn verslaving is het er wéér niet van gekomen
Schatje!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]haai liefie
je bent dus ECHT op tijd naar bedje gegaan, goed van je
(en ik ben blij dat ik je niet wakker gesmst heb dan hahaha)
Heeft iemand je naar bed gestuurd?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaa, beviel erg goedVanavond ga ik het weer doen
Nee, ik was zelf degene die het licht uit deed en me omdraaidequote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft iemand je naar bed gestuurd?
Fijne vermoeiende droom.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lag er om kwart over tien in en kon niet slapen
En ik werd wakker omdat ik eerst droomde dat er iets met mn dochter was (weet niet meer wat) en daarna dat mn stiefvader een hersenbloeding hed gehad en ze niet eens zeker wisten of ie nog leefde.
Dus NOG te weinig geslapen gewoon
Danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Schatje!
Ik heb je smsje wel gehoord maar ben meteen verder in slaap gevallen. En maar goed ook, ik voel me herborenDit had ik nodig
Als je er nou nog naast had gelegen, dan was het plaatje helemaal compleet![]()
Samen in slaap vallen, knuffelend is ook fijn en kan natuurlijk ookquote:
enorm veel zinquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen![]()
Hebben we er weer zin in?
Natuurlijk kom je erdoorheenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:38 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Word vandaag een zwaar dagje![]()
Ben niet echt lekker te pas vandaag![]()
Maar ja ik kom er wel doorheen
Volgens mij krijg ik een griepje of zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk kom je erdoorheen![]()
Maar waar heb je last van dan?
Met een meisje wat ik eigenlijk al een tijdje ken en altijd wel wat sjans mee heb.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Met wie heb je een date dan Rauw?![]()
En goedemorgen
*geeft knuffel*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een griepje of zo.
Behoorlijk zere buik en dat met een leuke zere hoofd is geen leuke combo vind ik.
Haha kijk aan, netjesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Met een meisje wat ik eigenlijk al een tijdje ken en altijd wel wat sjans mee heb.
Ze vertelde dat ze graag een bepaalde film wou zien, dus ik zo: Dan neem ik je wel mee vrijdag.
En toen zei zij: Ik dacht dat je het nooit zou vragen![]()
gelukkig danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Schatje!
Ik heb je smsje wel gehoord maar ben meteen verder in slaap gevallen. En maar goed ook, ik voel me herborenDit had ik nodig
Als je er nou nog naast had gelegen, dan was het plaatje helemaal compleet![]()
hahahaha dat zit dan wel okquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Met een meisje wat ik eigenlijk al een tijdje ken en altijd wel wat sjans mee heb.
Ze vertelde dat ze graag een bepaalde film wou zien, dus ik zo: Dan neem ik je wel mee vrijdag.
En toen zei zij: Ik dacht dat je het nooit zou vragen![]()
Nee, dat totaal niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*geeft knuffel*
Hopelijk gaat het niet al te veel doorzetten, zou jammer zijn
[..]
Haha kijk aan, netjes
Maar is dat ook zo'n breezahtype?
Het is dus nog effe afwachten, we zijn benieuwdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, dat totaal niet.
Wel een beetje koppig soms.
Maar 't totaalplaatje is wel leuk![]()
We zullen het zien
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*geeft knuffel*
Hopelijk gaat het niet al te veel doorzetten, zou jammer zijn
We zullen het zien of er ook iets tussen ons ontstaat, en anders hebben we vast een leuke avond gehadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha dat zit dan wel ok
en is t voor relatie of meer een neukerdje?
dat is t belangrijkste natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
We zullen het zien of er ook iets tussen ons ontstaat, en anders hebben we vast een leuke avond gehad
Ik hou jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is dus nog effe afwachten, we zijn benieuwd
quote:
Daarom!quote:
Ik date nietquote:
nah volgens mij zijn er mar weinig dames die dat verwachtenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daarom!
Ik ga me ook zeer zeker niet uitslofen en in m'n allernetste overhemd op de stoep staan met een bos rozen![]()
Dus ik hoop ook niet dat zij dat verwacht van me
Klopt, ik heb er ook wel zin in.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar je had er gister wel zin in
waarom date je niet?
Och, ik heb wel eens gehad dat ik als mezelf bij iemand voor de deur stond en dat zij er in half gala aan kwam lopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah volgens mij zijn er mar weinig dames die dat verwachten
ik zou t trouwens een afknapper vinden, een bos rozen op een eerste afspraakje
dat was dan wss ook voor een gala of eindfeest?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, ik heb wel eens gehad dat ik als mezelf bij iemand voor de deur stond en dat zij er in half gala aan kwam lopen![]()
Mét 'r ouders applaudiserend bij de voordeur zeg maar
euh sja das waarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er ook wel zin in.
Probleem is dat er wel gegadigden moeten zijn he
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, ik heb wel eens gehad dat ik als mezelf bij iemand voor de deur stond en dat zij er in half gala aan kwam lopen![]()
Mét 'r ouders applaudiserend bij de voordeur zeg maar
Blijkbaar is het wel een probleemquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:13 schreef Duimelot het volgende:
euh sja das waar
nah zo'n leuke meid, moet geen probleem zijn
je bent gewoon te kritischgheghe
maar je zit wel beter in je velletje of lijkt dat maar zo?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Blijkbaar is het wel een probleem
Ik kritisch? Valt best wel mee
Dat lijkt maar zo
die jongens/ mannen zijn gewoon stomquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Blijkbaar is het wel een probleem
Ik kritisch? Valt best wel mee
Dat lijkt maar zo
Het gaat ook niet slecht hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die jongens/ mannen zijn gewoon stom
ah jammer dat t alleen maar lijkt
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat was dan wss ook voor een gala of eindfeest?
tenminste, dat hoop ik
Nope, verjaardag van een klasgenootquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]te erg hahaha
of was t voor een examenfeest ofzo!?
hai hai duim, alles goed deze zonnige ochtend?quote:
Statistieken lijst van het aantal posts en mensen die veel openen etc.quote:
wahahahaha daar loop je dan met zo'n meisje, heb je dr ook netjes thuis gebracht!?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[..]
Nope, verjaardag van een klasgenoot![]()
Een kennis van me zou ons brengen, en ik had 'r gewoon aangeboden om mee te rijden.
En we hadden ook al een keer gezoend enzo, maar mevrouw dacht blijkbaar dat dit een volwaardige promdate was of iets dergelijks![]()
Hele eigenzinnige ouders had ze trouwens, daar was ze waarschijnlijk door beïnvloed
linkje?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Statistieken lijst van het aantal posts en mensen die veel openen etc.
Morgeuhh caroquote:
Linkje?quote:
zonnig!?!?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hai hai duim, alles goed deze zonnige ochtend?
In de top 100.. sta ik tegenwoordig niet meer in de top 10, dus dat is heel mooi .. zag al plaats 29, 60 en 77quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Statistieken lijst van het aantal posts en mensen die veel openen etc.
Goede morgenquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:05 schreef JortK het volgende:
Top 50 posters in R&P
Plaats / aantal / gebruiker
001. 2804 automatic_
002. 2067 tijnbrein
003. 1921 Ludootje
004. 1761 Techno
005. 1752 Cuegirllie
006. 1700 Nouk84
007. 1505 Duimelot
008. 1446 S95Sedan
009. 1443 rhubarbje
010. 1411 MNR
011. 1382 JoeyT
012. 1369 Snuitebolletje
013. 1351 JaniesBrownie
014. 1262 dawg
015. 1190 Murmeli
016. 1006 Bengeltje
017. 0953 Ripley
018. 0885 Q.
019. 0807 kwaakvaak
020. 0777 rival
021. 0666 AirwiN
022. 0640 Garisson72
023. 0634 ArTiC
024. 0628 DR34M3R
025. 0591 Adolecens
026. 0545 RealZeus
027. 0537 GoeRoe86
028. 0524 robbolo
029. 0490 Civilian
030. 0489 JonKeL
031. 0485 CherryLips
032. 0479 Tegan
033. 0469 Anthraxx
034. 0442 Litpho
035. 0405 MissMSX
036. 0371 MaJo
037. 0365 Thrar
038. 0356 Burdie
039. 0353 Knuffelzacht
040. 0347 mrbox
041. 0344 nectarientje
042. 0328 Re
043. 0306 TwistedDarling
044. 0301 Pien85
045. 0300 MLI
046. 0293 Howl
047. 0278 Kuwaro
048. 0246 vencodark
049. 0242 Betamacx
050. 0226 ProbeerMe
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:08 schreef JortK het volgende:
Top 10 topic openers in R&P
Plaats / aantal / gebruiker
001. 0013 Ludootje
002. 0012 tijnbrein
003. 0009 JoeyT
003. 0009 rhubarbje
005. 0007 MNR
005. 0007 Techno
005. 0007 automatic_
008. 0006 dawg
008. 0006 JaniesBrownie
008. 0006 Cuegirllie
Dat doe ik sowieso, naast mijn boerse lompigheid kan ik mij ook als een vrij charmante gentleman gedragenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wahahahaha daar loop je dan met zo'n meisje, heb je dr ook netjes thuis gebracht!?
ik sta in een top lijstjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:27 schreef automatic_ het volgende:
En nee, wij slowchatten niet
[..]
[..]
Ik was er al mee bezigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[FORUM STATS] Maandcijfers - Februari 2009
gok ik
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:27 schreef automatic_ het volgende:
En nee, wij slowchatten niet
[..]
[..]
Ja, dat was wel te verwachten omdat R&P verder niet groot is, haha.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]gewoon alle singles posters staan erin
Er zijn best veel Singlesposters.. als in zoveel personenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:29 schreef Duimelot het volgende:
hahahaha die is goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen
Een collega van me had gisteren brood laten vallen op de grond, dus er lagen kruimels.
Ligt er vanmorgen een briefje op het bureau: "Hallo, sorry maar stfoosogem is en keer per week omdat schonmaktijde is wijneg, dankyevel. "
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen
Een collega van me had gisteren brood laten vallen op de grond, dus er lagen kruimels.
Ligt er vanmorgen een briefje op het bureau: "Hallo, sorry maar stfoosogem is en keer per week omdat schonmaktijde is wijneg, dankyevel. "
Ik nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:29 schreef Duimelot het volgende:
nog te kortquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik nietOf ben ik geen echte singles poster?
hmm jah, zit wat in. alhoewel ik toch 1.80m ben, daz toch niet zo kort.quote:
Veeel te kortquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je moet minimaal al 200 posts hebben gemaakt afgelopen maand hier.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Er zijn ook lijstje die geen 50 zijn...Dat zou hier nooit voorkomenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet minimaal al 200 posts hebben gemaakt afgelopen maand hier.
In andere topics heb je genoeg aan 15
Haha. Succes!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:39 schreef djayzz het volgende:
ok ok, ik snap het al. ik zal meer gaan posten
Weet het wel zekerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
ik sta er ook niet in
ook nog te nieuw hier denk ik
veel plezierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Succes!
Ik ga naar de UvT. Fijne dag mensen!![]()
Aaahquote:
wrm had je je overhemd uit dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aaahknuffel
Ik heb het ook koud, me overhemd maar weer even aangetrokken
Fijne dagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Succes!
Ik ga naar de UvT. Fijne dag mensen!![]()
en dat is toch net iets te veel van het goede denk ik. voor mij dan althansquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:41 schreef Howl het volgende:
Er zijn hier zelfs posters die regelmatig in de dagcijfers terecht komen. Maar daarvoor moet je toch minstens 50 posts per dag doen.
Sjans met de poetsvrouw?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af
de poetsvrouw was al weg gezien t briefje dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |