Dronken (aangeschoten...) Fok!ken?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ola .....Wat is typisch iets voor jou?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Okee, egoist :p Nah je mag hem wel een nachie lenen
wrm niet? Onweer is gezelligquote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil geen onweer!
Ik vind het niet erg, maar het is niet dat ik denk; Jeuj! Onweer!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
wrm niet? Onweer is gezelligvooral als je lekker warm onder je dekentjes ligt
jaaa als je samen bent wel maar nie in je uppie toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
wrm niet? Onweer is gezelligvooral als je lekker warm onder je dekentjes ligt
Ik werk aan mijn indrukquote:
in je uppie is het inderdaad minder leuk.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa als je samen bent wel maar nie in je uppie toch?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaah, met een volle pm box!
Was het zo erg?quote:
Het was echt niet zo erg hoor!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Ach boeie, vanaf nu wordt het meer als in de realiteit
Goedenavond mevrouwquote:
Haha gelukkigquote:Op maandag 23 maart 2009 22:42 schreef Ludootje het volgende:
Het was echt niet zo erg hoor!
Maar schijnbaar ben je lekker bezig en zit je goed in je vel, dus ben ik blij voor je!
Ook goed! Lente in m'n bolquote:Op maandag 23 maart 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha gelukkig![]()
Tnx!
Hoe gaat ie bij jou dan?
haha nee weinig haha heb wel 10 x commentaar gehad dat ik nie zo moet staren... dus ik zei al jaa sorry maar je bent ook zn schatjequote:Op maandag 23 maart 2009 22:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goedenavond mevrouw
Nog enige vordering wat betreft die collega?
De lente heeft zo'n invloed op je? Hopelijk wordt het dan snel weer mooi weerquote:Op maandag 23 maart 2009 22:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ook goed! Lente in m'n bol
Maar inderdaad, daardoor gaat het ook heerlijk hier!
Ooh hoe reageerde hij toen je dat zeiquote:Op maandag 23 maart 2009 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee weinig haha heb wel 10 x commentaar gehad dat ik nie zo moet staren... dus ik zei al jaa sorry maar je bent ook zn schatjemaarrree verder geen vordering hoor
Yep, mn gemoedstoestand is nogal seizoensafhankelijk... Kan er ook niets aan doenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De lente heeft zo'n invloed op je? Hopelijk wordt het dan snel weer mooi weer
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh hoe reageerde hij toen je dat zei?
Om zoiets te zeggen vergt al enige lef hoor
Ik ben trots op je
Kan gebeuren hequote:Op maandag 23 maart 2009 22:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, mn gemoedstoestand is nogal seizoensafhankelijk... Kan er ook niets aan doen
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan gebeuren he
He maar ik ben pitten .. truste iedereen
een keer klikken is genoegquote:Op maandag 23 maart 2009 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[quote]Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oeps iets te enthousiast met klikken haha
quote:
Trustequote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan gebeuren he
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan gebeuren he
Truste lieverds!quote:
jaaa jaaa ik weet het.... heb gwn weinig geduldquote:
zo, dat is een heftig verhaal voor op de maandagavond in [Singels]quote:Op maandag 23 maart 2009 22:56 schreef KudFokker het volgende:
2 (wat vroeger vrienden van me waren) stonden afgelopen zaterdag in de krant.
Ik was samen met hun 2 en een goeie vriend opgepakt in Enkhuizen een keer
We waren uitgegaan in Enkhuizen met een bootje, en op de terugweg hadden die 2 van een renovatie pand een deur ingetrapt, en daaruit een bouw-radio gestolen
Toen we opgepakt waren bleek die boot ook nog gestolen te zijn, en hebben ze daarvoor ook nog een andere boots gestolen.
Ik heb 3 dagen vastgezeten door hunmaar ben er voor de rest goed vanaf gekomen, alleen een boete van 150 euro...
Die andere 2 hebben een werkstraf van 160 uur, waarvan 80 voorwaardelijk ¤3.000-, schade vergoeding + uiteraard, een strafblad
Ik wilde er nog tegen in beroep gaan, maar mijn advocaat zei dat het niet verstandig was.
Omdat ik niet kon bewijzen dat ik van niks wist, en ik waarschijnlijk ook nóg meer gezeik had als ik het voor de kanton rechter had laten voorkomen...
Ik schrok echt van het lezen van dat bericht
Dat is te merken. maar ach. het is lente, who caresquote:Op maandag 23 maart 2009 22:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa jaaa ik weet het.... heb gwn weinig geduld
quote:
Welterustenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan gebeuren he
Maarûh... Volgens je fobo kom je uit Maarssen?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa jaaa ik weet het.... heb gwn weinig geduld
quote:
Hebben mensen uit Maarssen per definitie geen geduld?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maarûh... Volgens je fobo kom je uit Maarssen?
Ja ik weet niet waarom ik het vertel.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
zo, dat is een heftig verhaal voor op de maandagavond in [Singels]
Of kom jij ook uit Maarssen en zoek je iemand voor naast je in bed luisterend naar het onweer?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maarûh... Volgens je fobo kom je uit Maarssen?
haha je vergeeft het me???quote:Op maandag 23 maart 2009 22:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is te merken. maar ach. het is lente, who cares(ik weet het, slaat nergens op)
Ik woon hemelsbreed 2km van Maarssen vandaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of kom jij ook uit Maarssen en zoek je iemand voor naast je in bed luisterend naar het onweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |