Ik drink m ook voornamelijk puur uit de vriezer. Die mix met cola kende ik nog niet. Al kan ik de shooter laten zakken in je Red Bull en dan weg atten wel waarderen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Jagermeister vind ik toch lekkerder puur, tussen het bier door zeg maar.

Verkoop hem door voor een tientje en koop een liter rommelwhisky?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:46 schreef Stephen070 het volgende:
[..]
kheb hier zoon klein flesje van 25 euro staan en puur drinke daar begin ik niet aan omdat ik dat niet gewend ben.
dus voor mij lekker mixen met cola

haha, kutpuber.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:59 schreef Rijpie het volgende:
[..]
met wat voor cola als ik vragen mag?
ohja: Jameson met coca cola
 __!
 __!

TIs inderdaad niet het lekkerste drankje met Whiskey. Whiskey 7-up is motherfokking lekker!! En dan niet met spa groen ofzo, das goor, maar 7-up (of sprite) Yummie!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:41 schreef Placenta het volgende:
Wat een pauperdrank is dat zeg, hoe heeft iemand het ooit in zijn hoofd kunnen halen om een delicieuze Bourbon of een zachte Scotch te mixen met een barbaars, mierzoet zwart goedje genaamd cola.
Klacht: Whiskey Cola

Met jou kan ik praten! Bier is een godendrank, whisk(e)y is voor snobs, en bovendien dodelijk voor je keelquote:Op maandag 23 maart 2009 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
whiskey
Echt zo'n drank voor mensen die patserig over willen komen of allang gepensioneerd zijn. En het is nog goor ook...
Nee, doe mij maar een goudgele rakker

Whisky is OK als je op koninginnedag door de koude natte straten moet lopen zonder jas.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Bier is een godendrank, whisk(e)y is voor snobs, en bovendien dodelijk voor je keel

net alsof je snoep aant drinken bent.
 net alsof je snoep aant drinken bent.

.
.

Zo, das kut. Je hebt 'm wel teruggestuurd of niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:54 schreef n8n het volgende:
In een 'literair' café ijsblokjes in je Talisker krijgen, in de categorie hoe haal je het in je hooft

Uiteraardquote:Op zondag 13 februari 2011 00:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Zo, das kut. Je hebt 'm wel teruggestuurd of niet?
 Volgens mij was mn eerste reactie vrij impuslief, was een beetje flabbergasted
 Volgens mij was mn eerste reactie vrij impuslief, was een beetje flabbergasted   
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |