Jack is idd alleen maar goed genoeg om door de cola te mieteren, worden ze alle twee beter vanquote:
Laat iedereen dat lekker voor zich bepalen. Dat hautaine gedrag van de zogenaamde whisk(e)y kenners. Tenenkrommend.quote:
precies. whisk(e)y cola is voor pubers.quote:
Ik mix altijd blue label met cola, voor mij alleen het beste.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:56 schreef thettes het volgende:
Whisky puur is inderdaad fantastisch. Mocht er toch gemixt worden, dan aub niet betere whisky dan een gewone red label of famous grouse, en met spriteanders is het inderdaad echt zonde.
met wat voor cola als ik vragen mag?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik mix altijd blue label met cola, voor mij alleen het beste.
Wel een dure mix danquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik mix altijd blue label met cola, voor mij alleen het beste.
Aldi cola. Na een fles blue label is mijn geld op.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:59 schreef Rijpie het volgende:
[..]
met wat voor cola als ik vragen mag?
ohja: Jameson met coca cola![]()
tsja, waar ligt de grens tussen goedkoop en duur...quote:Op maandag 23 maart 2009 22:12 schreef ondeugend het volgende:
Goedkope whiskey met cola is een lekkere mix hoor...
De dure moet je zo drinken
In je portemonneequote:Op maandag 23 maart 2009 22:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
tsja, waar ligt de grens tussen goedkoop en duur...
Als je een little bitch bent misschien niet nee.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:46 schreef Boschkabouter het volgende:
Omdat die whiskey zonder cola niet te drinken is.
Bacardi is anders een goede kwalitatieve drank hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
Cola is prima in de mix met bacardi of goedkope vieux, maar goede alcohol moet je niet mixen.
Al die paupers die Bacardi drinken terwijl er veul betere rum te krijgen isquote:Op maandag 23 maart 2009 23:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Bacardi is anders een goede kwalitatieve drank hoor.
Niks mis met Bacardi. Of probeer je interessant over te komenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Al die paupers die Bacardi drinken terwijl er veul betere rum te krijgen is
Bacardi is geen kwalitatief goede rum, tenminste niet die standaard superior versie.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Bacardi is anders een goede kwalitatieve drank hoor.
Nee, dat VIND jij. Mening, niks meer, niks minder. Iets over smaak en niet te twisten. Kunnen we een hele topic reeks over starten, maar schieten we niks mee op.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bacardi is geen kwalitatief goede rum, tenminste niet die standaard superior versie.
Nee, jij gebruikt de subjectieve terminologie.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:33 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, dat VIND jij. Mening, niks meer, niks minder. Iets over smaak en niet te twisten. Kunnen we een hele topic reeks over starten, maar schieten we niks mee op.
Conclusie: Ik vind Bacardi een goede, tevens kwalitatieve rum. Jij niet.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:35 schreef padlarf het volgende:
mensen die weten dat ze met argumenten gaan verliezen en het daarom maar op smaak gooien
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
whiskey![]()
Echt zo'n drank voor mensen die patserig over willen komen of allang gepensioneerd zijn. En het is nog goor ook...
Nee, doe mij maar een goudgele rakker
Oh, ik zeg ook helemaal niet dat ik het goed onderbouw. Maar het blijft een kwestie van smaak, en ik vind het nogal vreemd dat je Bacardi zo wegzet.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, jij gebruikt de subjectieve terminologie.
Ik niet en doel er dus op dat het wel feitelijk vaststaat dat goedkope slobberrum geen kwaliteitsrum is.
Ik heb het dan met name over de mensen die whiskey drinken in de discotheekquote:Op maandag 23 maart 2009 23:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Drink zelf zo nu en dan een avond alleen maar Scotch. Dat jij het niet lust zegt nog niets over anderen die het wel lusten.
Ohnee, Whiskey drinken in de club is toch ook zo ergquote:Op maandag 23 maart 2009 23:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb het dan met name over de mensen die whiskey drinken in de discotheek
O ja, dus jij vindt Red Label ook kwalitatief goede whisky?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:37 schreef damsco het volgende:
[..]dit meen je toch niet serieus? Hoe wil je smaak gaan meten? Meerderheid bevolking? In dat geval is Bacardi nog steeds een goede, kwalitatieve rum.
Waar zeg ik datquote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
O ja, dus jij vindt Red Label ook kwalitatief goede whisky?
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef Kabolter het volgende:
Ik vind tot nu toe de goedkopere versies vaak nog lekkerder dan die duurdere.
Volgens mij komt het voornamelijk door te simpel nadenken en het positioneren van de drank.
Soort van schijn zekerheid en een mening kopen.
Dit zijn volgens mij ook die gasten die gaan zeuren dat de 'underground-muziek' waar zij naar luisteren mainstream is geworden.
Doe gewoon wat je lekker lijkt/vind, dan blijft er in ieder geval een imago staan..
En probeer je smaak, mannelijkheid en geaardheid niet te kopen/jezelf aan te praten.
Druktemakers
Het past in je argumentatiepatroon, en bij je voorkeur voor Bacardiquote:
Ah, enkel een aanname dus. Nee. Argumentatiepatroon, welk patroon? Dat ik Bacardi goede, kwalitatieve rum vind?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het past in je argumentatiepatroon, en bij je voorkeur voor Bacardi![]()
tevens vind ik rum niet te zuipen en heb ik er totaal geen verstand van![]()
goed he!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, enkel een aanname dus. Nee. Argumentatiepatroon, welk patroon? Dat ik Bacardi goede, kwalitatieve rum vind?
Tekent dat je mij beticht van het niet kunnen beargumenteren van een mening (wat deels ook lastig is), maar je zelf kant noch wal raakt. No offense verder.
Bacardi is mijn lievelings drankquote:Op maandag 23 maart 2009 23:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
![]()
Wat dondert het mij eigenlijk als iemand graag bacardi drinkt?
Onder welke steen kom jij vandaan, bacardi cola is al zou oud als de grot van je omaquote:Op maandag 23 maart 2009 23:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Al die 'hippe' pubers die zo'n vette nieuwe mix verzinnen.What's next? Bacardi-Fanta?
Ja, maar schijnbaar (aan dit topic te zien) is whiskey-Cola nu de shizzle. Hoezo origineel?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan, bacardi cola is al zou oud als de grot van je oma
O ja, want dat is wel nieuwquote:Op maandag 23 maart 2009 23:58 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ja, maar schijnbaar (aan dit topic te zien) is whiskey-Cola nu de shizzle. Hoezo origineel?
Glas aan mond, inhoud glas in mond laten lopen, slikken!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef Tuvai.net het volgende:
Anders neem je m'n posts even helemáál letterlijk of zo, kneus.'t gaat me om die debiele én nutteloze drankjes die men tegenwoordig verzint. Ik vraag me af hoe iemand zoiets goors als een wodka-redbull achterover krijgt, maar goed.
Echte mannen drinken pure aanmaaklimonadequote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:49 schreef Agiath het volgende:
Sowieso mixdrankjes =(behalve aanmaaklimonade
)
Daar stopte ik met lezenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:41 schreef Placenta het volgende:
Wat een pauperdrank is dat zeg, hoe heeft iemand het ooit in zijn hooft
QFTquote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef Kabolter het volgende:
Ik vind tot nu toe de goedkopere versies vaak nog lekkerder dan die duurdere.
Volgens mij komt het voornamelijk door te simpel nadenken en het positioneren van de drank.
Soort van schijn zekerheid en een mening kopen.
Dit zijn volgens mij ook die gasten die gaan zeuren dat de 'underground-muziek' waar zij naar luisteren mainstream is geworden.
Doe gewoon wat je lekker lijkt/vind, dan blijft er in ieder geval een imago staan..
En probeer je smaak, mannelijkheid en geaardheid niet te kopen/jezelf aan te praten.
Druktemakers
Is het echt zo moeilijk voor je om anderen te respecteren die een andere smaak hebben dan jij?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:28 schreef fathank het volgende:
Van die paupers die denken dat Jack Daniels helemaal het einde is.
als het een slechtere smaak is welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk voor je om anderen te respecteren die een andere smaak hebben dan jij?
Als het wansmaak is wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk voor je om anderen te respecteren die een andere smaak hebben dan jij?
En wie ben jij dat om te bepalen?quote:
Niet iedereen leeft op bijstandsniveau.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:24 schreef piekartz87 het volgende:
wiskey in een club of disco is niet te betalen. drink dan gewoon bier.
wiskey is iets voor thuis. lekker rustig genieten met een droge worst erbij.
Helemaal mee eens.quote:
als iets een paar keer duurder is als dat het hoort te zijn ga ik het niet bestellen om the man te spelen in tha clubquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
En wie ben jij dat om te bepalen?
[..]
Niet iedereen leeft op bijstandsniveau.
Is het echt zo moeilijk voor je om anderen te respecteren die een andere mening hebben dan jij?quote:
In zijn wat?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:41 schreef Placenta het volgende:
hoe heeft iemand het ooit in zijn hooft kunnen halen
Que? kneusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk voor je om anderen te respecteren die een andere mening hebben dan jij?
waar haal je dat nou weer vandaan? ik raak dat spul sowieso niet aan.quote:
tss, wat loop je nou af te geven op de smaak van anderen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
waar haal je dat nou weer vandaan? ik raak dat spul sowieso niet aan.
Bier in de kroeg is ook duurder dan het zou moeten zijn. Als je zo consequent zou zijn zou je alleen maar lauwe Hollandia zuipen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
als iets een paar keer duurder is als dat het hoort te zijn ga ik het niet bestellen om the man te spelen in tha club
daar kun je ook gewoon bier drinken.
Daarnaast leef ik op studenten niveauaangezien je een kannetje bier kan halen voor het geld van 1 wiskey. haal ik liever bier
Je kan ook gewoon niet zo zeiken dikke henk
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:30 schreef fathank het volgende:
Dommelsch = koppijn. Of je er nou 1 of 10 drinkt.
Bavaria is om te kotsen en Amstel ook.
je vind jezelf nogal gevat of niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
tss, wat loop je nou af te geven op de smaak van anderen?
Niets dan respect voor Afrikaanse moslims die besneden vrouwenkutjes mooier vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Respecteer andermans smaak gewoon, hoe slecht deze ook is...
heilige.quote:
daarom ben ik ook niet zoo consequentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Bier in de kroeg is ook duurder dan het zou moeten zijn. Als je zo consequent zou zijn zou je alleen maar lauwe Hollandia zuipen.
Ik denk dat dat best te doen is. Een tijdje geleden ging ik met wat vrienden mexxen (quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Echte mannen drinken pure aanmaaklimonade
Jij snapt t...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Niets dan respect voor Afrikaanse moslims die besneden vrouwenkutjes mooier vinden
Meestal wel 1 van de betere die ze schenken in een gemiddelde kroeg en waar ik meestal drink maar 3euquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:28 schreef fathank het volgende:
Van die paupers die denken dat Jack Daniels helemaal het einde is.
Bij Dommelsch heb ik nooit koppijn, bij Bavaria ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Het verbaast me iedere keer weer als ik mijn Brabantse vrienden dat bocht achterover zie slaan.
Dus heb ik er des te meer respect voor dát ze het doen en met die koppijn leven.
Respecteer andermans smaak gewoon, hoe slecht deze ook is...
Ik ken maar weinig écht slechte whiskeys. White Lion is er 1 vanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef zquing het volgende:
[..]
Meestal wel 1 van de betere die ze schenken in een gemiddelde kroeg en waar ik meestal drink maar 3eu
White Lion, daar had ik eens een literfles van gekocht! God, wat een bocht!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig écht slechte whiskeys. White Lion is er 1 van
Jack Daniels is gewoon een heel simpele straight to the point whiskey. Niets bijzonders, maar zo nu en dan wel aardig.
Ik hoop dat jij zit te trollenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:43 schreef keienlegger het volgende:
Een 18-jarige Talisker met euroshopper cola! Lekker hoor!
Nee! Ik meen het serieus! Ik hou ervan om drank met een smakenboeket zo complex dat er nog steeds enkele gastronoom een nijpassend gerecht heeft kunnen bedenken, om dat met mierzoete troep met colasmaak te mixen!quote:
Ben ik het niet mee eens...quote:Op maandag 23 maart 2009 21:56 schreef thettes het volgende:
Whisky puur is inderdaad fantastisch. Mocht er toch gemixt worden, dan aub niet betere whisky dan een gewone red label of famous grouse, en met spriteanders is het inderdaad echt zonde.
Meestal hebben ze ook wel dimple, dat vind ik dan wat lekkerder van de goedkopere wisky's.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef zquing het volgende:
[..]
Meestal wel 1 van de betere die ze schenken in een gemiddelde kroeg en waar ik meestal drink maar 3eu
GODSLASTERING!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens...
Een betere wisky met cola smaakt een stuk beter dan dit soort wisky met cola
Ik ben dus zo'n vage gast die goede wisky in de cola drinkt, ook de enige reden voor mij om cola te drinken, zonder wisky vind ik dat maar zo zo.
Voor mijn verjaardag nog een leuk flesje van rond de 100 euro gekregen(weet niet meer welk merk, is al een paar maanden geleden), heerlijk van genoten, in de cola!
Heel veel mensen zeggen tegen me waarom ik dat doe, waarom ik geen goedkope wisky gebruik ervoor en dat dat zonde is, maar mij boeit dat weinig eigenlijk, ik vind het zo gewoon lekker.
Moet wel zeggen dat als ik ergens ben en een goede wisky krijg aangeboden dat ik heel misschien voorzichtig peil of dat met cola kan, maar meestal dan puur drink om hartrollingen te verkomen
Ja dat kan je proeven, het verschil is zeker daar, absoluut.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef keienlegger het volgende:
[..]
GODSLASTERING!
Je kunt niet wijsmaken dat jij de zachte zoutige geuren van een Islands whisky kan proeven als je er zoiets walgelijks als cola doorheen gooit. Gewoon weggegooid geld dus.
Bovendien: fles whisky van 100 euri
Johny Walker, Jack Daniels, Famous Grouse. Whiskey die je eigenlijk in elke kroeg wel tegen komt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Meestal hebben ze ook wel dimple, dat vind ik dan wat lekkerder van de goedkopere wisky's.
Mensen die hun eigenwaarde hangen aan de dingen die ze kopen en eten/drinken, zie mij eens bij de elite horen zeg!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:44 schreef axis303 het volgende:
Er was eens een tijd dat men wist wat men moest drinken, gelieerd aan stand en aanzien.
Helaas, mede door de verpaupering van de samenleving, menen bepaalde rangen en standen (lees de lagere klasse, c.q. onderklasse van de samenleving) dat men geneugtes zoals Whisky kan combineren met proleten-drankjes.
Whisky is voor fijnproevers, geslachten als Forty Creek en Dunville worden met zorg en aandacht handmatig samengesteld. Het is pijnlijk om te zien hoe de onderklasse deze zaken verkwanselt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:44 schreef axis303 het volgende:
Er was eens een tijd dat men wist wat men moest drinken, gelieerd aan stand en aanzien.
Helaas, mede door de verpaupering van de samenleving, menen bepaalde rangen en standen (lees de lagere klasse, c.q. onderklasse van de samenleving) dat men geneugtes zoals Whisky kan combineren met proleten-drankjes.
Whisky is voor fijnproevers, geslachten als Forty Creek en Dunville worden met zorg en aandacht handmatig samengesteld. Het is pijnlijk om te zien hoe de onderklasse deze zaken verkwanselt.
Goeie samenvatting.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Laat iedereen dat lekker voor zich bepalen. Dat hautaine gedrag van de zogenaamde whisk(e)y kenners. Tenenkrommend.
Als ik het geld had om zulke dingen te doen, zou ik het direct doen en dan temidden van een whisk(e)y proeverij waar het vol zit met die zelfbenoemde whisk(e)y kennersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik zag ergens in Londen een keer een fles whisky van volgens mij 10.000 pond (kan ook 5.000 of 20.000 zijn, erg veel iig). Erg vet als je die gewoon koopt en om vervolgens gelijk die halve fles leeg te gooien in een lauwe 2L-fles Helly Cola.
gelukkig mag iedereen dat ook zelf bepalen! Maar ik zie niet in waarom ik het moet toejuichen dat mensen die niet van een goede whisky kunnen genieten dat dan maar met cola wegspoelen. Die whisky had bewaard kunnen blijven voor mensen die er wel van genieten.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Laat iedereen dat lekker voor zich bepalen. Dat hautaine gedrag van de zogenaamde whisk(e)y kenners. Tenenkrommend.
Pure rum.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je bedoelt cola tic, de officiële naam voor rum cola.
Een goede rum is puur goed te nuttigenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef keienlegger het volgende:
[..]
lekker? of stoer om het puur te drinken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |