abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67443526
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De behoefte aan voedsel en zuurstof is toch niet aangeleerd?
Uiteindelijk wel, mensen die niet ademen en eten gaan dood, je lichaam zal zich na de eerste adem beter voelen en gaan leven, daarom heb je de behoefte om te ademen. Voedsel idem, je word in de eerste jaren ook door je ouders gevoed, die leren je dus uiteindelijk aan dat je moet eten om te leven.
quote:
Als je geen behoeften meer hebt is het tijd om te sterven.
Daarom hebben wij een behoefte om nieuwe dingen te leren. We komen kennis tekort en willen meer weten.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:08:40 #142
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_67443777
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:00 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

na de eerste adem
Wie heeft jou je eerste adem aangeleerd?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_67443806
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wie heeft jou je eerste adem aangeleerd?
Je fysieke lichaam. Of misschien de configuratie van dit lichaam ofzo. Op een of andere manier moet het fenomeen ademen bij ons terecht zijn gekomen, iets of iemand moet het bedacht hebben. Anders had het niet bestaan.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:14:51 #144
pi_67443984
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:09 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je fysieke lichaam. Of misschien de configuratie van dit lichaam ofzo. Op een of andere manier moet het fenomeen ademen bij ons terecht zijn gekomen, iets of iemand moet het bedacht hebben. Anders had het niet bestaan.
Niemand heeft voor bacteriën bedacht dat ze voedsel nodig hebben.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:16:03 #145
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_67444028
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:00 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel, mensen die niet ademen en eten gaan dood, je lichaam zal zich na de eerste adem beter voelen en gaan leven, daarom heb je de behoefte om te ademen. Voedsel idem, je word in de eerste jaren ook door je ouders gevoed, die leren je dus uiteindelijk aan dat je moet eten om te leven.
[..]

Daarom hebben wij een behoefte om nieuwe dingen te leren. We komen kennis tekort en willen meer weten.
leuke topicwendig
wat er allemaal in je dna wordt opgeslagen is bijzonder, hoe weet een kitten anders wat hij wel niet moet eten wat hij wel en niet moet doen om het te vangen, want geloof mij maar, echt niet alleen trial and error
pi_67444189
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef fs180 het volgende:

[..]

leuke topicwendig
wat er allemaal in je dna wordt opgeslagen is bijzonder, hoe weet een kitten anders wat hij wel niet moet eten wat hij wel en niet moet doen om het te vangen, want geloof mij maar, echt niet alleen trial and error
Het is op 1 of andere manier in ons dna gekomen, dna komt niet uit het niets. Net zoals dat bacterien niet uit het niets komen, er is een oorsprong.

Idd een leuke topicwending, een tikkeltje offtopic, maar volgens mij is papierversnipperaar vanavond veel aan het leren.
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:23:06 #147
pi_67444323
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:19 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het is op 1 of andere manier in ons dna gekomen, dna komt niet uit het niets. Net zoals dat bacterien niet uit het niets komen, er is een oorsprong.

Idd een leuke topicwending, een tikkeltje offtopic, maar volgens mij is papierversnipperaar vanavond veel aan het leren.
Ik ben vanavond gitaar aan het oefenen en verder dump ik zaken die ik allang weet. Als jij oplet kan jij nog wat leren. Met iets in me zegt dat je niet openstaat voor gedachten anders dan die van jezelf.
pi_67444398
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ben vanavond gitaar aan het oefenen en verder dump ik zaken die ik allang weet. Als jij oplet kan jij nog wat leren. Met iets in me zegt dat je niet openstaat voor gedachten anders dan die van jezelf.
Daar staat niemand voor open. Ik heb echter wel veel geleerd, mede door alle replies die ik gekregen heb op mijn topics, dat staat vast. Mijn verhaal verandert dan ook langzaam aan de hand van goede replies. Ik kan niet alles in mijn eentje bedenken en leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')