Ja. Story behind the failure willen we natuurlijk wel weten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
STFU.
Oh en kanker hij post om half 9 alweer. Niet geneukt dus, wat een complete faal.
duurt langquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:16 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ja. Story behind the failure willen we natuurlijk wel weten.
Ja, en het schiet niet op als iedereen elk kwartier om een update gaat vragenquote:
Wat ik reeds tweemaal geschreven heb is dat een vrouw geen vriendje wil hebben maar een relatie.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:27 schreef ArmaniXL het volgende:
Is wel een beetje een anti-climax topic geworden zo.....
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier gisteren een kort verhaaltje heb neergepend
Ik denk dat je verloofde nu moderator is geworden van Fok, geen inhoudelijk bericht van je te lezen.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier gisteren een kort verhaaltje heb neergepend
m'kayquote:
Blij dat ik je dag heb mogen verblijden Fritsquote:Op maandag 30 maart 2009 14:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Daar zijn de smeuïge details dan eindelijk.![]()
![]()
Hilarisch dat je ondertussen in het andere topic mensen loopt te dissen die niet neuken op de eerste date.!
Smoesjesquote:Op maandag 30 maart 2009 14:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar zoals de OP wellicht verduidelijken zal, ging het hier meer om de leeftijd van het meisje in kwestie en niet zozeer om mijn bespotting van mensen die bloedserieus de puritein uithangen omdat ze eerst 4 weken willen aanzien of iemand om ze geeft
Mooi. Ernstig gebrek aan details en derhalve niet al te geloofwaardig.quote:Evengoed wordt een kritische houding hier zeer gewaardeerd.
Nee. Een duidelijk verschil.quote:
Wil je een geil verhaaltje voor het fappen gaan?quote:Mooi. Ernstig gebrek aan details en derhalve niet al te geloofwaardig.
Nee, ik vind het leuk om gaten in je verzinsels te schieten.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wil je een geil verhaaltje voor het fappen gaan?
Wat heb je zoal geraakt dan Frits?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuk om gaten in je verzinsels te schieten.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |