quote:Op maandag 23 maart 2009 17:39 schreef Syb-rund. het volgende:
sinds ik die remlof foto heb gezien, denk ik bij ''aardappelen'' altijd aan hem
Helaas ben ik dat stadium van kansloosheid al een tijdje geleden gepasseerd...quote:Op maandag 23 maart 2009 17:34 schreef reetveter het volgende:
Verdomme ik ben al 17,5 posts kansloos
Heerlijk tussen de kolen leggen.quote:
Een tijdje geleden ging ik uit eten met familie, naar een heel duur restaurant, en we kregen allemaal een gepofte aardappel bij ons hoofdgerecht.. Maar ik had me al zo vol gegeten met stokbrood en voorgerechten etc dat ik maar 2 happen van die aardappel kon nemenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heerlijk tussen de kolen leggen.
En dan na het bbqen die aardappel opsmullen met knoflooksaus.![]()
![]()
Laat de zomer maar komen!11!!!!!1
Ah dudette, such a waste!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een tijdje geleden ging ik uit eten met familie, naar een heel duur restaurant, en we kregen allemaal een gepofte aardappel bij ons hoofdgerecht.. Maar ik had me al zo vol gegeten met stokbrood en voorgerechten etc dat ik maar 2 happen van die aardappel kon nementerwijl 'ie echt goddelijk lekker was.
Ik heb er tot op de dag van vandaag spijt van dat ik die aardappel nooit helemaal heb kunnen eten.
Ik weet hetquote:
Dan ga je naar de wc en schijt je even alles deruit.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hetéén van de meest tragische gebeurtenissen uit mijn leven.
En er was zelfs geen ruimte meer in mijn buikje voor het toetje dat ik in gedachten had, wentelteefjes met kaneelijs!
google pro ana en je kan weer een koers....quote:Op maandag 23 maart 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hetéén van de meest tragische gebeurtenissen uit mijn leven.
En er was zelfs geen ruimte meer in mijn buikje voor het toetje dat ik in gedachten had, wentelteefjes met kaneelijs!
Maar je geld is wel van je rekening af?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:19 schreef reetveter het volgende:
Ik boycot Danny, omdat ik geen pimp-abbo heb gekregen
Vrouwen poepen niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan ga je naar de wc en schijt je even alles deruit.
Ik heb ook getr'd. M'n bericht was: Gadverdamme.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zag een heul vies topictoen deed ik een TR
!
Hahaha, dan deden we precies dezelfde TR!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ook getr'd. M'n bericht was: Gadverdamme.
Zie geen verschilquote:Op maandag 23 maart 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, dan deden we precies dezelfde TR!![]()
Alleen was mijn bericht: Gadverdamme
quote:
En wat voor ene !1111quote:Op maandag 23 maart 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh kijkhet is echt een vrouw dit keer!
Tsja, wie kan dat tegenwoordig niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat voor ene !1111
4 lullen, ik zweer het je !
Tweede!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
BeejTheej, welke is leuker?
http://www.flickr.com/photos/29480467@N08/3379966328/
Of
http://www.flickr.com/photos/29480467@N08/3379148613/
Dank je wel!quote:
Piercing in de tong om nog eens lekker wat af te pijpenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
Ze ziet er niet meer zo onschuldig uit.
quote:
quote:
Eens!quote:
Jaaa, ik zou ook graag willen dat mijn dochter zichzelf op dr 18e verkoopt voor een paar honderd euroquote:Op maandag 23 maart 2009 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Piercing in de tong om nog eens lekker wat af te pijpen![]()
Wat een meid. Chapeau voor de ouders. Zoiets creeren is een kans van 1 op de miljoen
Ik praat in het perspectief van de mannen, niet voor de ouders.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa, ik zou ook graag willen dat mijn dochter zichzelf op dr 18e verkoopt voor een paar honderd euroen dan een toiletjuffrouw speelt om vervolgens een paar 40 jarige bouwvakkers met nep-merkkleding flink onder handen te nemen.
Yo.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:14 schreef BobbyB het volgende:
Woar zijn alle lekkere meiden?
Laat maar.
GADVERDAMME NEP-MERKKLEDINGquote:Op maandag 23 maart 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa, ik zou ook graag willen dat mijn dochter zichzelf op dr 18e verkoopt voor een paar honderd euroen dan een toiletjuffrouw speelt om vervolgens een paar 40 jarige bouwvakkers met nep-merkkleding flink onder handen te nemen.
Word.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik praat in het perspectief van de mannen, niet voor de ouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ah ja maar zo zou ik mijn dochter ook graag willen zien. Kunnen mama en papa lekker stoppen met werken en zij het geld binnen brengen.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Word er tenminste eens geld bijgeschreven van BangBros.com ipv afgeschreven.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah ja maar zo zou ik mijn dochter ook graag willen zien. Kunnen mama en papa lekker stoppen met werken en zij het geld binnen brengen.Word er tenminste eens geld bijgeschreven van BangBros.com ipv afgeschreven.
![]()
Ik haal de account van een website af. Hoezo betalen voor zulks een site?
0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap um niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?![]()
Maar hij begon te krijsen. En toen schrok ik.quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Oké.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik praat in het perspectief van de mannen, niet voor de ouders.![]()
.,.,,..,.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Hey, kunst moet gewoon eerlijk voor betaald worden.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik haal de account van een website af. Hoezo betalen voor zulks een site?
Waarom heb je jezelf grootste kutuser genoemd eigenlijk?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Inderdaad ja. Maar op die andere foto op d'' r hyves lijken ze weer hetzelfde.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dr tetten lijken overigens wel kleiner..
Overigens wel een lekker wijf zeg, zo in kleding
U MAD?![]()
Linkje van dr hyvesquote:Op maandag 23 maart 2009 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Maar op die andere foto op d'' r hyves lijken ze weer hetzelfde.
Overigens wel een lekker wijf zeg, zo in kleding? Desnoods per PM
?
![]()
Dag schatquote:Op maandag 23 maart 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd voorrrrr maandagavond chillinfijne avond allemaal
![]()
!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
![]()
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')![]()
Dees?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Maar op die andere foto op d'' r hyves lijken ze weer hetzelfde.
Overigens wel een lekker wijf zeg, zo in kleding
Zeg, pleurisjong, houd je smoel eens.quote:
7 meiquote:
KOM DANquote:Op maandag 23 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, pleurisjong, houd je smoel eens.!?
I never workout![]()
Ik stuur Allure op je af!quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
![]()
![]()
Nee, ik ook niet.quote:
Volgens mij is het eerste wat je doet wanneer je internet opstart; op Allure_ zoeken ofnietquote:![]()
I never workout![]()
Doe hem eens slaan, dat kan ik niet zelf natuurlijk.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Overigens, als ik nu "10.000 euro" zeg, zou dat dan ook meteen verschijnen?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
![]()
Leuk, Lily Allen in de Melkweg, maar 49 euro vind ik wel een beetje veelquote:
Heb Amy Winehouse in Paradiso voor de helft gezien en dat vind ik toch echt wel een betere zangeres.
[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 23-03-2009 19:58:06 ]![]()
En dat voor een kaslamme!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuk, Lily Allen in de Melkweg, maar 49 euro vind ik wel een beetje veel
Heb Amy Winhouse in Paradiso voor de helft gezien en dat vind ik toch echt wel een betere zangeres.0 topics op naam. 14.gif![]()
49 euro?! Via marktplaats zeker. Ik heb hem via ticketservice voor 23 incl abo. Nee, voor 49 euro zou ik er ook niet heen gaan nee.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuk, Lily Allen in de Melkweg, maar 49 euro vind ik wel een beetje veel
Heb Amy Winhouse in Paradiso voor de helft gezien en dat vind ik toch echt wel een betere zangeres.
Boh, Gabriella Climi in de Oosterpoort.ff slaap adres regelen.
Gabriellaquote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
Boh, Gabriella Climi in de Oosterpoort.ff slaap adres regelen.
Wanneer?
I never workout![]()
Welke van de 2?quote:
Zaterdag 20 juni, 20:30 (en niet om half 1 's nachts zoals de vorige keerquote:).
Ah dan heb ik nog een gaatje.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zaterdag 20 juni, 20:30 (en niet om half 1 's nachts zoals de vorige keer).
I never workout![]()
Wat ist? Verliefd?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat was ik al na de meet & greet.quote:![]()
[..]![]()
Oh, Ilse Delange, dacht dat je BT bedoeldequote:Ik dacht nog, ik kop hem niet in. Komt Kb het weer verpesten.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Hihi, dat wist ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, Ilse Delange, dacht dat je BT bedoelde
Maar haar ook hoor!Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Zit jij op de droeftoeter hyves of zo?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
Ik dacht nog, ik kop hem niet in. Komt Kb het weer verpesten.![]()
![]()
Dat valt onder hetzelfde heur.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit jij op de droeftoeter hyves of zo?0 topics op naam. 14.gif![]()
Hihi, ik heb zo ingesteld op mijn last.fm dat ik verliefd ben op alle Metallica liedjes.
Wat is je last.am dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
Hihi, ik heb zo ingesteld op mijn last.fm dat ik verliefd ben op alle Metallica liedjes. [ afbeelding]afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook, alleen dan met de liedjes van K3.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
Hihi, ik heb zo ingesteld op mijn last.fm dat ik verliefd ben op alle Metallica liedjes. [ afbeelding]afbeelding ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Te jong voor jou.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hihhi, je blijft proberen.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat is je last.am dan? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, alleen dan met de liedjes van K 3 2.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hihhi, je blijft proberen. [ afbeelding]afbeelding ]ihihihihihi!
![]()
Leeftijd boeit niet.quote:
Ik ga maar eens lekker in een krentenbol bijten.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
* Krentenbol. rent weg.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga maar eens lekker in een krentenbol bijten.![]()
Ik zei EEN krentenbol. Jou zou ik nooit pijn doen, jwt!quote:
Anyway, ik ga CSI kijken.
Lauren Lee Smith
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Krentenbollen kunnen heul niet rennen.![]()
![]()
Echt wel, als je ze lang genoeg laat schimmelen....quote:Op maandag 23 maart 2009 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Krentenbollen kunnen heul niet rennen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Pauper zonder tv in/naast z'n pc.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei EEN krentenbol. Jou zou ik nooit pijn doen, jwt!
Anyway, ik ga CSI kijken.
Lauren Lee Smith0 topics op naam. 14.gif![]()
Die high tech krentenbollen uit Azie wel hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Krentenbollen kunnen heul niet rennen.Primum non nocere![]()
Maar die uit China gaat zulks snel kapudt.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die high tech krentenbollen uit Azie wel hoor0 topics op naam. 14.gif![]()
En last.am-men.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel rollen. [ afbeelding]afbeelding ]![]()
![]()
Mag ik dan wel mijn roze tutu aandoen en mijn toverstafje meenemen?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
Flo, zullen we ook stoere iceroad truckers worden?
Primum non nocere![]()
die gabrielle is echt een sletje
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Jij wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mag ik dan wel mijn roze tutu aandoen en mijn toverstafje meenemen? [ afbeelding]afbeelding ]0 topics op naam. 14.gif![]()
![]()
![]()
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Waar staan jouw memmen?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Memmen. [ afbeelding]afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb geen memmen joh!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waar staan jouw memmen? [ afbeelding ]0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het was een metafoor voor last.am. [ afbeelding ]!!!
Ik ga meedoen met Der Bunker, kijken of er nog wat nazi-sletjes te hosselen vallen, die zijn altijd zo lekker kaal
SPOILER: IS KUTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
POST EENS EEN FOTO DAN.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Mocht ik er zo uitzien zou ik me heel snel gaan krassen.I never workout![]()
Ik zou allang de intercity tussen eindhoven en den bosch een flinke knuffel gegeven hebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Mocht ik er zo uitzien zou ik me heel snel gaan krassen.
.
En je cup-maat !quote:
.
http://www.yoox.com/item.asp?sec=1&YOOX=PRINGLE&dept=salemen&tskay=2A5DD3A9&rr=1&cod10=391215561B&sts=sr_salemen80 is deze stylo
Door dat soort kleding ben ik altijd geneigt poten te gaan rammen.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef gers het volgende:
http://www.yoox.com/item.asp?sec=1&YOOX=PRINGLE&dept=salemen&tskay=2A5DD3A9&rr=1&cod10=391215561B&sts=sr_salemen80 is deze styloI never workout![]()
maar ik moet nieuwe kleren hebben en ik durf niet naar buitenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Door dat soort kleding ben ik altijd geneigt poten te gaan rammen.
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389676/langid=43
Gatverdamme wat een vies wijf. 20 en dan nog fan van K3!
Primum non nocere![]()
Misschien is het aan de andere kant van de ban leuker?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef reetveter het volgende:
met al die bans is hier is trouwens niks aan![]()
![]()
![]()
ik zou haar doenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:17 schreef Florian_ het volgende:
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien is het aan de andere kant van de ban leuker?I never workout![]()
naar buiten, fail....quote:Op maandag 23 maart 2009 21:16 schreef gers het volgende:
[..]
maar ik moet nieuwe kleren hebben en ik durf niet naar buiten
.
een banaan hangt toch aan een boom ? Dus als je aan de kant van de Ban zit, dat stukje aan het begin van de banaan dus, dan zit je op het steeltje en dus veilig op de tak waar die banaan aanhangt, maar als je aan de andere kant zit, bij de Aan, dan zit je dus aan de onderkant van die banaan, en dan flikker je naar beneden.... dat bedoelt zequote:Drive few cars and far more unicorns.
.
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
een banaan hangt toch aan een boom ? Dus als je aan de kant van de Ban zit, dat stukje aan het begin van de banaan dus, dan zit je op het steeltje en dus veilig op de tak waar die banaan aanhangt, maar als je aan de andere kant zit, bij de Aan, dan zit je dus aan de onderkant van die banaan, en dan flikker je naar beneden.... dat bedoelt zeI never workout![]()
wie snap je niet ?quote:Drive few cars and far more unicorns.
.
Mensen die dat soort kleding dragen bewerk ik altijd met mijn fiets-sleuteltje, dat ze maar verminkt voor het leven zijn !quote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef gers het volgende:
http://www.yoox.com/item.asp?sec=1&YOOX=PRINGLE&dept=salemen&tskay=2A5DD3A9&rr=1&cod10=391215561B&sts=sr_salemen80 is deze stylo
.
Moddereters kán je ook niet snappen.quote:
.
Mij wel?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Moddereters kán je ook niet snappen.![]()
![]()
Waarom kijk jij sbs?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]![]()
Huh wat zeg je ?quote:
.
Remlof is gesignaleerd !quote:
.
HEUY, wat vinden jullie van mijn zwaan?
Zie flickr!Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
link?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
Zie flickr!
Ja ik ga een beetje FOK!ken tijdens het TV kijken.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pauper zonder tv in/naast z'n pc.
Gers, vriendquote:![]()
Mooi beesie.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
Zie flickr!![]()
![]()
Omdat dat niet mag, misschien?quote:
http://www.flickr.com/photos/29480467@N08/3379966328/sizes/l/quote:
en
http://www.flickr.com/photos/29480467@N08/3379148613/sizes/l/Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
En ik post nog wel Taylor Swift, is dat niet porno genoeg voor je?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
flickr op, je hebt een zwaan en je gooit hem niet eens in de frituur ?! Schande !!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
Zie flickr!
.
Joah. Die zit hier in de hofvijver!quote:
Samen met dat kuikentje.
[..]![]()
meer Taylor pleasequote:Op maandag 23 maart 2009 22:01 schreef BobbyB het volgende:
En ik post nog wel Taylor Swift, is dat niet porno genoeg voor je?
.
Eerst nog laten rijpen, jwz!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
flickr op, je hebt een zwaan en je gooit hem niet eens in de frituur ?! Schande !!
[..]![]()
quote:
Heb trouwens begrepen dat Taylor Swift het nieuwe project van mijn vriendin word.Dan kan ik Taylor lekker aanraken
Alsjeblieft hou op.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:04 schreef Marurk het volgende:
Weet je hoe die beesten worden gevoerd voor het maken van ganzenlever.
i'm in love...quote:Drive few cars and far more unicorns.
.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:07 schreef reetveter het volgende:
Topicvoer! Niet in KPD kunnen als je een ban hebt
Hoe komt dat![]()
![]()
wehe hotlink-phailquote:
.
*klik klik klik*quote:
Godver, hij doet het niet meer!
*flikkert laptop uit het raam.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Macbook, wat doe jequote:Op maandag 23 maart 2009 22:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*klik klik klik*
Godver, hij doet het niet meer!
*flikkert laptop uit het raam.!
![]()
quote:
Nou ik ben weer weg, het is hier nog saaier dan een bejaardenhuis.
Ik wou vandaag dus zo'n nieuwe harde schijf gaan halen werd ik keihard door m'n bankpasje gepwnd bij de kassa.quote:
Hij doet het ook niet meer bij de AH. En ik heb nu nog maar 8 euro contact!
[..]![]()
Moet je krabben posten, dan komt Devvie wel tot leven.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
Nou ik ben weer weg, het is hier nog saaier dan een bejaardenhuis.![]()
![]()
HAHA EENDquote:Op maandag 23 maart 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou vandaag dus zo'n nieuwe harde schijf gaan halen werd ik keihard door m'n bankpasje gepwnd bij de kassa.
Hij doet het ook niet meer bij de AH. En ik heb nu nog maar 8 euro contact!![]()
![]()
Had je 'm wel in de goede gleuf gestopt dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou vandaag dus zo'n nieuwe harde schijf gaan halen werd ik keihard door m'n bankpasje gepwnd bij de kassa.
Hij doet het ook niet meer bij de AH. En ik heb nu nog maar 8 euro contact!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Moet je krabben posten, dan komt Devvie wel tot leven.![]()
![]()
quote:
Mijn foto's zijn beter.Ja, die kassamiep had hem zelf ook nog even in dr gleuf gestopt maar het mocht niet baten.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef Marurk het volgende:
[..]
Had je 'm wel in de goede gleuf gestopt dan?Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Moet je krabben posten, dan komt Devvie wel tot leven.![]()
![]()
HOE DURF JE ! Chantal Jansen is lelijk en lompquote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Die lijkt best veel op Chantal Jansen, weet je?
![]()
![]()
Taylor is zo mooi en sierlijk![]()
Die lijken heul niet op mekaar
.
Gast.. je ziet toch zo dat dat een kip isquote:
.
Vind je het gek dat ie het dan niet meer doet in zo'n zure omgeving.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn beter.
[..]
Ja, die kassamiep had hem zelf ook nog even in dr gleuf gestopt maar het mocht niet baten.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ie het dan niet meer doet in zo'n zure omgeving.![]()
![]()
True, gelukkig heb ik alsnog aan 8 euro genoeg.quote:Hihi, je hebt opgelet bij mijn verhaaltjes!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ie het dan niet meer doet in zo'n zure omgeving.
[..]![]()
Zelf gemaakt?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:18 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
wat een lieffie.. koetsjie koetsjie
[..]![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
HOE DURF JE ! Chantal Jansen is lelijk en lomp![]()
![]()
Taylor is zo mooi en sierlijk![]()
Die lijken heul niet op mekaar
oquote:Op maandag 23 maart 2009 22:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Shit!
Komt omdat we de hele tijd al over ganzen bezig zijn.![]()
![]()
Je bedoeld toch niet dat lammetje hequote:
fapfapfapquote:Op maandag 23 maart 2009 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*Headshot*![]()
He wat?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
Hihi, je hebt opgelet bij mijn verhaaltjes!quote:
![]()
!!!!!
.
Wat is dat nou weer voor een gedrocht danquote:Op maandag 23 maart 2009 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Primum non nocere![]()
HEUY! Is er wat mis met dat lammetje?quote:Over vaginale afscheiding.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Ja, verdomme! Zat ik hier met een stijve tampeloeris naar die Taylor pics te kijken, komt ie met dit aan, wordt ie zo snel weer slap dat ie zo tegen mijn achterhoofd aanslaat.quote:
Nieuwe project van m'n vriendinquote:Op maandag 23 maart 2009 22:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een gedrocht danEn het is geen gedrocht, verdomme
http://i42.tinypic.com/2ng8q9x.jpg
Die komt net uit mijn stal.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Niks, alleen zou ik het vreemd vinden als Devvie die gemaakt zou hebben.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY! Is er wat mis met dat lammetje?Oh, hehequote:Over vaginale afscheiding.
Nouja, zoeken... Haar heb je zo gevonden lijkt mijquote:Op maandag 23 maart 2009 22:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dus hier zoek jij op als je gaat fappen?
Primum non nocere![]()
Die Krentenbol. loopt ook alleen maar te lurken.
Begrijpelijk, dat soort kwaliteiten bezit hij niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, alleen zou ik het vreemd vinden als Devvie die gemaakt zou hebben.Anders post ik hem nog wel een keer.quote:[..]
Oh, hehe
[..]![]()
Ja, dit komt van z'n flickr:quote:
Ik zal eens aan haar lurkenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:29 schreef BobbyB het volgende:
Die Krentenbol. loopt ook alleen maar te lurken.![]()
![]()
ik ga stuk!!!!!!!!!!!!!!
.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dat soort kwaliteiten bezit hij niet.
[..]![]()
![]()
DAS HEUL GEEN GEDROCHT NIE !quote:Op maandag 23 maart 2009 22:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een gedrocht dan
.
quote:quote:
Ik ben heul geen flickr!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dit komt van z'n flickr:
[ afbeelding ]Maar jij bent weer goed in mensen lastig vallen voor de MM.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
weet niet. nog nooit gedaan en duurt nog wel een maandjequote:Op maandag 23 maart 2009 22:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar jij bent weer goed in mensen lastig vallen voor de MM.![]()
![]()
![]()
quote:quote:
.
Ook niet van mijn Nordic Walking stokken?quote:
[..]![]()
Kippenstok?quote:
Spannend!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
weet niet. nog nooit gedaan en duurt nog wel een maandje![]()
Ik kom wel een keer langs, dan kan je mij hosselen.
[..]![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:29 schreef BobbyB het volgende:
Die Krentenbol. loopt ook alleen maar te lurken.![]()
![]()
Voor onbepaalde tijd weg.quote:
Ik ben nu ook weg, voordat ik dadelijk weer de lapo heb.
eetstokjes ?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dit komt van z'n flickr:
[ afbeelding ]
.
Die vond mij te grote concurrentie.quote:
[..]![]()
Maar ik vind je wel aardig verder hoorquote:
KoekjesDrive few cars and far more unicorns.
.
Moederkoekjes!quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Waarom ga je dan weg?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel aardig verder hoor
Forum Opties Forumhop: Hop naar: