bron.quote:Kathleen stapt uit K3
De entertainmentgroep Studio 100 heeft bevestigd dat Kathleen, de blonde zangeres, de meisjesgroep K3 verlaat. Deze middag vindt in Antwerpen een persconferentie plaats.
K3 brak door na hun inzending 'Heyah mama' voor het Eurovisiesongfestival in 1999. Het nummer werd nadien een grote hit. Op 10 mei 2008 bliezen de meisjes nog tien verjaardagskaarsjes uit met een nieuwe show.
K3 veroverde alle kinderharten in Vlaanderen en al gauw volgde ook Nederland. De groep bracht negen albums uit en in 2004 verscheen de eerste film van de meidengroep, 'K3 en het Magische Medaillon', op het witte doek. In 2006 volgde de tweede langspeelfilm, 'K3 en het IJsprinsesje'. In december kwam de derde en laatste film, 'K3 en de Kattenprins' uit.
Zou er dan ook eentje uit W3 moeten stappen?quote:
miss hangt ze van ellende wel aan een hoge boom te bungelen nuquote:
Eerst moest ik lachen en toen vond ik het zielig.quote:
uitleg + sappige links naar filmpjes?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:40 schreef DjinN het volgende:
[..]
miss hangt ze van ellende wel aan een hoge boom te bungelen nu
Voor haar en al die andere lieve fans is het natuurlijk wel zielig.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
uitleg + sappige links naar filmpjes?
We hebben Taylor Swift ervoor terugquote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Maartel het volgende:
Kathleen weg
T.a.t.u uit elkaar
Edie dood
dit is niet mijn dag
Als K3 stopt, heeft Kristel vast meer tijd voor Saviour, dus waar lach je om?quote:
De kans bestaat uiteraard dat nu één van de drie stopt, de andere twee ook maar besluiten om een punt achter hun zangcarrière te zetten, aangezien het niet meer hetzelfde zou zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als K3 stopt, heeft Kristel vast meer tijd voor Saviour, dus waar lach je om?
Na het slechte nieuws is niets meer van hem vernomen.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:22 schreef Roi het volgende:
Oh my, iemand al gepolst hoe het met _Saviour_ is?
Als Kathleen het kan kunnen wij 't ook!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Denk je dat iedereen zo makkelijk de draad weer kan oppakken?
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We hebben Taylor Swift ervoor terug![]()
[..]
en, was het lekker ?quote:
Nee, hoor dan is die van Taylor swift veel prettiger om naar te kijkenquote:
Kim-Lian van der Meijquote:Op maandag 23 maart 2009 20:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Studio 100 zal vast wel een tv-zoektocht beginnen naar de nieuwe K
ja...dikke hoax...quote:
ze stond vandaag in de krant. Ze vond het jammer, maar kwam er wel overheen want haar favoriet was karin.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:33 schreef DjinN het volgende:
ik heb gehoord dat die 20-jarige fan niet bereikbaar is voor commentaarDus ik denk dat ze nu alle bossen aant afzoeken zijn naar der
http://www.hln.be/hln/nl/(...)een-in-tv-show.dhtmlquote:Op maandag 23 maart 2009 20:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Studio 100 zal vast wel een tv-zoektocht beginnen naar de nieuwe K
Mijn zoontje van 7 heeft K3 nooit iets aan gevonden, ook niet toen hij 3 was.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mijn kleine meiske (3) vind K3 ook leuk.
Papa's favoriet is Karen, de 'rode' en de meest MILFige
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:02 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 7 heeft K3 nooit iets aan gevonden, ook niet toen hij 3 was.
Hij houdt meer van 'stoere muziek' zoals Volbeat of de Red Hot Chili Peppers![]()
De 'rode' is inderdaad de MILFigste.
Ik wist overgens niet dat K3 ook progressive metal maakte.![]()
Dat album heb ik zeker gemist
Heeft ze een nieuw nummer??quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:40 schreef Vivi het volgende:
O My..dat nieuwe nummer van d'r. Moest d'r voorraad happy pills nog op? En wat een enge rimpels in d'r nek! Huuh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |