Die hebben ons spaargeld hard nodig om genoeg binnen te halen die dikke rentes aan de overheid te betalen. Want ja, die krijgen wel iets van 8% op onze belastingcenten hun spaarcentjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef SeLang het volgende:
Toch eigenlijk raar dat met belastinggeld gesponsorde banken als MoneYou en ING nu bij de hoogste rentes zitten.
Ik zie op hun site nergens 4,25 vrij opneembaar staan. Wel 4,5 maar dan met een minimumsaldo van 50.000quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:33 schreef Bankfurt het volgende:
ING Bank: 4,25 procent vrij opneembaar - wat een verademing opeens.
De vrij opneembare rekeningen bij de ING zijn:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:03 schreef Amaranth het volgende:
[..]
Ik zie op hun site nergens 4,25 vrij opneembaar staan. Wel 4,5 maar dan met een minimumsaldo van 50.000
Dat moet ik misschien ook maar gaan doen...quote:Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef Brad het volgende:
moneyou aangevraagd na de laatste verlaging van CEB. Voor mijn gevoel had ik het al eerder moeten doen, maar het verschil wordt nu duidelijk te groot kwa rente.
Alleen weer spijtig dat je dan ook een betaalrekening bij de club moet nemenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:03 schreef Amaranth het volgende:
[..]
Ik zie op hun site nergens 4,25 vrij opneembaar staan. Wel 4,5 maar dan met een minimumsaldo van 50.000
Ik krijg net een mailtje van zequote:Op maandag 4 mei 2009 11:44 schreef lennart12 het volgende:
Moneyou ook weer verlaagd, naar 4,25%
Zat er wel in, maar toch vind ik de verlaging meevallen. De meeste banken met hoge rente gaan nu toch wel naar 4% of lager. Dus MoneYou blijft zeker bij de toppers.quote:
per wanneer?quote:
Per 29-04.quote:
ow loos alarm dus........ ik denk al... dat is wel heel snel na elkaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Per 29-04.
Bestaande klanten krijgen 3,75%.
ga naar het andere topic dan!!quote:
Hier nog één.... dan is het toch makkelijker om mijn geld bij de ING te houden, aangezien daar de betaalrekening direct aan gekoppeld zit!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef dyna18 het volgende:
Het gekke is dus dat ik bij ING nu evenveel krijg als bij CE (beide 3.75%).
Terwijl ik juist mijn geld naar CE had gebracht omdat ik vond dat de ING te weinig bood.
Sorry hoor. Wist niet dat je boos werd.quote:
Als het IBG nou ook eens de rente zou verlagenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:53 schreef Cyclonist het volgende:
't Is me wat, ik denk dat we de komende maanden rente verlagingen kunnen blijven posten..
Oh jij hebt daar flink geld geleend om vervolgens met hogere rente te sparen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als het IBG nou ook eens de rente zou verlagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |