quote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef GustavFTW het volgende:
AT Bank heeft zn rente ook verlaagd naar 3,75% lees ik net in mn mail
dat zag SeLang ookquote:
Jeetje, dat is een flinke verlaging. Zo hoort AT Bank niet echt meer tot de top. MoneYou en NIBC blijven al maanden de 2 hoogstgenoteerde banken als het om de spaarrente gaat.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef GustavFTW het volgende:
AT Bank heeft zn rente ook verlaagd naar 3,75% lees ik net in mn mail
Is het niet zo dat de inflatie sneller daalt dan de rentes?? Dus zo vreemd is de rentedaling toch niet...quote:Op woensdag 15 april 2009 17:04 schreef SeLang het volgende:
AT Bank heb ik al een hele tijd op nul staan.
En Credit Europe heb ik sinds de laatste renteverlaging ook bijna op nul gezet.
Dat is nu eenmaal mijn burgerplicht
Maar als je ergens anders meer rente kan krijgen dan maakt het weinig uit hoe hoog de inflatie isquote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de inflatie sneller daalt dan de rentes?? Dus zo vreemd is de rentedaling toch niet...
De rentedaling is ook niet vreemd. Rente min inflatie is nu zelfs wat hoger dan een jaar geleden dus eigenlijk zijn we beter af. Maar dat neemt niet weg dat we wel op zoek blijven naar de beste deal.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de inflatie sneller daalt dan de rentes?? Dus zo vreemd is de rentedaling toch niet...
Ik heb serieus goede ervaring met de NIBC.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:10 schreef daNpy het volgende:
Misschien maar eens overstappen als NIBC oid nog wat hoger blijft.
Niet dat ik er veel geld op heb staan, maargoed
Ik las het ook net. Het is de moeite niet meer om je geld daar te houdenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:42 schreef SeLang het volgende:
De Allah-Ak-Bank is nu ook 4,00% --> 3,75%
Na september komt de echte achteruitgangquote:Op woensdag 15 april 2009 21:33 schreef Nizno het volgende:
Ik blijf blij met de 5.27% bij Centraal Beheer tot 09-09-09.. Bijstorten wanneer ik wil.. alleen opnemen niet.. Maar goed.. Ik stort dan ook niet AL mn spaargeld er op.
Voor zover ik weet betaalt ING 8,5% rente aan Woutertje... Is ook niet moeilijk, een beetje het Icesave principe: een paar % rente betalen over een paar miljard is een schijntje, als de kans aanwezig is dat je het nooit terug gaat betalen...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:55 schreef SeLang het volgende:
Het is niet te geloven, maar de Postbank (ING) zit met 4,5% bij de hoogsten tegenwoordig (profijtrekening, enige voorwaarde is saldo >50k). Ondanks al het gratis geld dat ze van Wouter Bos de belastingbetaler hebben gekregen.
Je vergeet nog dat de staat 80% van de verliezen op de Amerikaanse hypotheekportefeuille gaat absorberen.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:31 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Voor zover ik weet betaalt ING 8,5% rente aan Woutertje... Is ook niet moeilijk, een beetje het Icesave principe: een paar % rente betalen over een paar miljard is een schijntje, als de kans aanwezig is dat je het nooit terug gaat betalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |