Dat zou mijn opstelling op dit moment zijn... ik wil helemaal geen punt makenquote:
quote:Ajax verlengt contract van Bodul
Het contract van Jong Ajax-aanvaller Darko Bodul (20) is door Ajax verlengd met twee seizoenen. De topscorer van Jong Ajax staat nu tot 30 juni 2011 onder contract bij Ajax.
AjaxF-side.NL
Ajax heeft dezer dagen besloten de optie in het contract te lichten. Bodul stond aanvankelijk tot 30 juni 2009 onder contract. De club is echter tevreden met de ontwikkelingen van Bodul, die dit seizoen debuteerde en 11 doelpunten maakte voor Jong Ajax.
Bron: Ajaxshowtime.com
Dat was juist mijn punt, om jou duidelijk te maken dat je reactie geen toegevoegde waarde had.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat zou mijn opstelling op dit moment zijn... ik wil helemaal geen punt maken
Net alsof jij lekker inhoudelijk reageert... Mijn post ging tenminst nog over ajax...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat was juist mijn punt, om jou duidelijk te maken dat je reactie geen toegevoegde waarde had.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, voor de sfeer:
http://www.esnips.com/doc(...)7ffa54a5f/Ajax-is-ok²
Zit die niet weer gewoon op de taxi?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom wordt Akachar eigenlijk nooit meer opgesteld?²
Tegen Vitesse ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Bodul heeft zijn debuut in het eerste toch al wel gemaakt?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Net alsof jij lekker inhoudelijk reageert... Mijn post ging tenminst nog over ajax...
Waar een mens zich druk om kan maken...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef Nashje het volgende:
[..]![]()
!
Echt heel boeiend idd, die opstelling van jou.
Ga vanaf het volgende topic lekker een ander vervelen. Jij komt hier ook echt alleen maar als je ergens over kan janken of niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef Nashje het volgende:
[..]![]()
!
Echt heel boeiend idd, die opstelling van jou.
Wat lul jij nou? Kom je überhaupt wel eens in de Arena?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax moet eens werk gaan maken van de (ontbrekende) inzet van de harde kern. Zo'n ploeg is er juist om het elftal dat extra zetje te geven. Dat lijken ze maar niet door te hebben...²
Waar heb je het toch heel de tijd over met je harde kern onzin. Slap gelul over dat we een voorbeeld moeten nemen aan Feyenoord. Volgens mij kom jij nooit in de Arena want dit seizoen is genoeg steun.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax moet eens werk gaan maken van de (ontbrekende) inzet van de harde kern. Zo'n ploeg is er juist om het elftal dat extra zetje te geven. Dat lijken ze maar niet door te hebben...²
Wie schieten je te binnen als je denk over een linksback? Maxwell (gaat waarschijnlijk naar AC), Braafheid?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef toma het volgende:
Marcel de Jongwhahaha,
Nee dan zou ik nog liever Delorge of Colin terug halen.
Kom op joh. Ajax moet kwaliteitsspelers halen, als we spelers halen voor de breedte dan kun je net zo goed de jeugd een kans geven.
Rommedahl komt volgend seizoen toch gewoon weer terugquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wie schieten je te binnen als je denk over een linksback? Maxwell (gaat waarschijnlijk naar AC), Braafheid?
Ik vind trouwens linksback niet echt het zwakste punt, vermaelen doet het prima, slijngaard zou een redelijke 2e zijn, eventueel kan vertonghen er nog. rechteraanval/middenveld zou ik eerder kijken. Een goede vervanger voor suarez misschien?
Tja ik zou t ook niet weten, maar ik zou geen spelers halen van het niveau Marcel de Jong. Braafheid heeft inmiddels een basisplaats bij Twente en is te duur.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wie schieten je te binnen als je denk over een linksback? Maxwell (gaat waarschijnlijk naar AC), Braafheid?
Ik vind trouwens linksback niet echt het zwakste punt, vermaelen doet het prima, slijngaard zou een redelijke 2e zijn, eventueel kan vertonghen er nog. rechteraanval/middenveld zou ik eerder kijken...
Leo, Kennedy en Rommedahl gaan er deze zomer gewoon uit. Evenals Sarpong...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Rommedahl komt volgend seizoen toch gewoon weer terug
Zeker, maar hoe vaak heeft Schilder dit seizoen al gespeeld omdat Vertonghen of Vermaelen geblesseerd was? Als Schilder weg valt moet er een nieuwe jeugd speler komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vermaelen gewoon linksback laten staan.
Met gabri, Oleguer en Wielaert heb je opzich ook al wat (internationale) ervaring, deze gaan hopelijk nog een paar jaartjes mee. Voor de linksback zou ik gewoon kiezen voor Vermaelen en Slijngaard. Braafheid zal inderdaad te duur zijn, maar ik denk ook niet dat hij veel zal toevoegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:41 schreef toma het volgende:
[..]
Tja ik zou t ook niet weten, maar ik zou geen spelers halen van het niveau Marcel de Jong. Braafheid heeft inmiddels een basisplaats bij Twente en is te duur.
Zoals ik al vaker zeg moet aanstormend talent altijd als eerste de kans krijgen wanneer er een basis speler weg valt. Wanneer de technische staf vind dat de jeugd niet genoeg talent heeft om die positie op te kunnen vullen dan moet er een goede jonge speler gescout worden met veel talent. Natuurlijk moet ook de balans bewaakt worden wat betreft routine en talentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |