er zal vast wel een werkeloze studente bijkomen die het makkelijk doetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:37 schreef Resco het volgende:
[..]
Bullshit. Alleen kansloze FOK!kers en ik doen hier aan mee.
Als Don & Ad maar niet meekomen ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zal vast wel een werkeloze studente bijkomen die het makkelijk doet
stacy anyone ?
met spuiten , dat eig die 25dagen levenslang worden door de aids en andere ziektesquote:
ik zeg coolquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heh heh![]()
Wat denk je er van? Cool of over the top?
Geef je ook op joh. Samen met Sly en Nattenel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik zeg coolen voor de rest praten we er van de week wel ff over IRL
Ik volgde jullie alleen toen jullie nog niet verlept waren heurquote:
Wij mochten (heel flauw) geen kippen slachten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
Misschien een stel kippen ofzo, dan is de drempel al wat kleiner om een beest de nek om te draaien.
Juist. Een kip mag niet maar een varken welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:51 schreef Curri het volgende:
Misschien een varken? Dat maakt en rotzooi en het is makkelijk te slachten!
25 dagen is te kort om ze dat echt op te laten breken. Er moeten extreme impulsen komen om het programma spannend te maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon heel saai houden, geen impulsen van wát dan ook.
En zeker geen 'leuke' opdrachten, veel te veel afleiding.
Zodat men op zichzelf teruggeworpen wordt en de groep. Dat kan fascinerend zijn.
Pff, de Israëli's kunnen het ook binnen 72 uurquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
25 dagen is te kort om ze dat echt op te laten breken. Er moeten extreme impulsen komen om het programma spannend te maken.
Nou, ga maar eens een weekendje naar CenterParcs met mensen die je léuk vindt. Of familie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
25 dagen is te kort om ze dat echt op te laten breken. Er moeten extreme impulsen komen om het programma spannend te maken.
Misschien heb je wel gelijk. Alleen de vraag is of dat leuke 'televisie' oplevert voor de streamers de eerste paar weken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ga maar eens een weekendje naar CenterParcs met mensen die je léuk vindt. Of familie.
Dan kun je na 3 dagen al gillend gek zijn, dus 25 dagen is lang zat om elkaar het lichtin de ogen niet meer te gunnen.
Zeker als er helemaal geen afleiding is en alles van de anderen gaat je irriteren, iemand ademt te luidruchtig, een ander heeft steeds het hoogste woord, iemand is steeds als eerste erbij als er wat te eten valt, kortom, álles ergert je
3 Uren!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ga maar eens een weekendje naar CenterParcs met mensen die je léuk vindt. Of familie.
Dan kun je na 3 dagen al gillend gek zijn, dus 25 dagen is lang zat om elkaar het lichtin de ogen niet meer te gunnen.
Ja, zou kunnen, maar als je kijkt naar de eerste BB, dat was toch ook basic, en ik vond dat echt geweldige televisie, vooral vanwege de gesprekken tussen de bewoners.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk. Alleen de vraag is of dat leuke 'televisie' oplevert voor de streamers de eerste paar weken.
Bovendien denk ik dat als je ze bewust niets laat doen dat dan de koekjes en chocolaatjes kliek al snel de overhand krijgt.
Met een korting van ¤ 500,- op het prijzengeld voor elke keer dat er niet wordt opgenomen. Vervolgens een vraag stellen, en ¤ 250,- korten wanneer de vraag binnen 2 minuten niet of foutief wordt beantwoord.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:02 schreef Tabloid het volgende:
Elke tien minuten een telefoon laten rinkelen in de slaapkamer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |