Dat hoef je hier niet twee keer te vragen hoor, we zijn allemaal erg nieuwsgierige mensenquote:Op maandag 6 april 2009 15:56 schreef Linda2205 het volgende:
Zal ik hier de baby-namen verklappen die we bedacht hebben? Ik wil het zo graag vertellen
Ze willen niet weten wat het geslacht is, dus wel handig om van beide wat te hebbenquote:Op maandag 6 april 2009 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Ot, Abel, Kees, Jeroen , Pieter, Thijs, Maarten, Jip, Mees.
Ook meisjesnamen?
Karlijn, Anne./Anna, Lotte, Jolien, Inge, Loes, Sanne, Merel, Lena.quote:Op maandag 6 april 2009 17:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ze willen niet weten wat het geslacht is, dus wel handig om van beide wat te hebben
Voor ons ook niet, maar met de vernoeming erbij vind ik het wel bijzonder. En jongensnamen waren zo'n groot probleem bij ons, dat we erg blij waren dat we iets hadden, haha! Carlijne vonden we zo leuk, dat stond al voor de zwangerschap vast.quote:Op maandag 6 april 2009 19:25 schreef livelink het volgende:
Vooral Carlijne vind ik een hele leuke naam. Martijn springt er voor mij niet uit, maar is wel gewoon een leuke naam.
Gerrit, Joop, Henny, Karel, Leenquote:Op maandag 6 april 2009 15:40 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn zusje wil graag voor de ongeboren spruit een oer hollandse naam. De paar namen die ik heb aangedragen waren afgekeurd en de andere oer hollandse namen die ik kon kreeg ik op te horen "is een Friese naam, is ook buitenlands". Overigens was mijn zwager wel helemaal lyrisch over de naam Lisa die mijn dochter aan kwam dragen. Dus wie weet er een oer hollandse naam die niet afkomstig is uit Friesland (en de Jantjes, Cornelissen, Wimpes, Johannes etc zijn er al te veel van de in familie).
Whahahahaha!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef Lishe het volgende:
Ja BE, mijn nieuwe naam voor onze Bruce was ook Shaneake, ik vond dat ik best kon doen of het dan maar een meisje was.
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef Lishe het volgende:
Ik moest 's mijn naam aan een fransman uitleggen. "One Bruce Lee, two Bruce Lies."
Voor een jongen niet zo, voor een meisje trouwens ook niet...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:14 schreef samsuus het volgende:
Wat vinden jullie van de namen Tessa en Babette?
Ik ken de moeder van Kite Vlieger.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
Tessa vind ik wel een mooie naam, Babette niet echt.
Vandaag kreeg ik de Baby Kadoos met daarin het blad Kinderen (die van december vorig jaar).
Daarin stond een jongetje, Kite (Cornelis) Vlieger. Moest wel lachen, maar zou m'n kind niet zo noemen als m'n achternaam Vlieger was.
Is een jongensnaam die al generaties voorkomt bij ons in de familie. (grens Drente/Groningen)quote:Op woensdag 15 april 2009 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het een nogal aparte naam, maar in Arnhem is hij in week 14 twee keer gegeven: Jenne (v)
Ondanks dat ik het eigenlijk beide hondennamen vind vind ik het zo als combi voor een tweeling wel echt leuk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Een collega van ons heeft een tweeling gekregen: Boris en BrunoVind het wel stoere namen
Grappig, ik heb 2 achterneefjes (zijn dus broertjes) die zo hetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Een collega van ons heeft een tweeling gekregen: Boris en BrunoVind het wel stoere namen
Ik vind het beide hondennamenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
jaar of 5/6 denk ikquote:
Andere collega heeft inderdaad net een zoontje Roan gekregenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:13 schreef oh-oh het volgende:Laten we hopen dat dat nu dan Lisa is en desnoods Roan ( dat vind ik een leuke naam, zo heet een zoon van Bob Marley ook
) en niet Luigiaaaaano en Jamal
Hihi mijn dochter heet Maud, idd door Idols. Alleen heb ik de naam 4 jaar moeten bewaren voor ik een dochter kreeg. En nu is er niemand meer die nog denkt dat ik de naam door idols heb.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk namen die op dit moment veel gegeven worden? Iemand een idee?
Zoals toen bijvoorbeeld Dewi en Maud in idols zaten, toen vlogen de Dewi's en Mauds uit de grond!
. Die is hier al eens voorbijgekomen iddquote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
Tessa vind ik wel een mooie naam, Babette niet echt.
Vandaag kreeg ik de Baby Kadoos met daarin het blad Kinderen (die van december vorig jaar).
Daarin stond een jongetje, Kite (Cornelis) Vlieger. Moest wel lachen, maar zou m'n kind niet zo noemen als m'n achternaam Vlieger was.
Vind het heel leuk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Als ik met mijn ex een kind had gekregen had ie Benjamin Christophe gehetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Benjamin is een tijd lang mijn favoriet geweest als 2e naam voor deze baby.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
. Die is hier al eens voorbijgekomen idd. Ik vind trouwens Babette wél mooi en Tessa niet (hondenaam).
Dat is dus een van de redenen dat ik twijfel: past het wel bij een volwassen vrouw? (andere reden is dat het net als Maud wel erg hard klinkt)quote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
Babs, Babe of Babette vind ik voor een volwassene maar niks. Ook niet voor kinderen overigens, maar dan kom je nog weg met "lief" of "schattig"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |