quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef Lishe het volgende:
Ik moest 's mijn naam aan een fransman uitleggen. "One Bruce Lee, two Bruce Lies."
Voor een jongen niet zo, voor een meisje trouwens ook niet...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:14 schreef samsuus het volgende:
Wat vinden jullie van de namen Tessa en Babette?
Ik ken de moeder van Kite Vlieger.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
Tessa vind ik wel een mooie naam, Babette niet echt.
Vandaag kreeg ik de Baby Kadoos met daarin het blad Kinderen (die van december vorig jaar).
Daarin stond een jongetje, Kite (Cornelis) Vlieger. Moest wel lachen, maar zou m'n kind niet zo noemen als m'n achternaam Vlieger was.
Is een jongensnaam die al generaties voorkomt bij ons in de familie. (grens Drente/Groningen)quote:Op woensdag 15 april 2009 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het een nogal aparte naam, maar in Arnhem is hij in week 14 twee keer gegeven: Jenne (v)
Ondanks dat ik het eigenlijk beide hondennamen vind vind ik het zo als combi voor een tweeling wel echt leuk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Een collega van ons heeft een tweeling gekregen: Boris en BrunoVind het wel stoere namen
Grappig, ik heb 2 achterneefjes (zijn dus broertjes) die zo hetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Een collega van ons heeft een tweeling gekregen: Boris en BrunoVind het wel stoere namen
Ik vind het beide hondennamenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |