Joah.quote:
Ik heb volgende week dinsdag en woensdag belangrijke toetsen dus vandaar. :quote:
OH noes...quote:Op maandag 23 maart 2009 11:49 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb volgende week dinsdag en woensdag belangrijke toetsen dus vandaar. :
Ja, ik wist niksquote:
En ons wilde baravontuur dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:51 schreef Devvie het volgende:
De tnt belde net of ik nog werk wou.. had me een week of 3geleden opgegeven
Wat voor toetsen dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:49 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb volgende week dinsdag en woensdag belangrijke toetsen dus vandaar. :
Ik zou het niet doenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:51 schreef Devvie het volgende:
De tnt belde net of ik nog werk wou.. had me een week of 3geleden opgegeven
dat denken die twee vuillaks ook!quote:
Nog best snel gedaanquote:
ik zei neequote:
mensen lastigvallen toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen![]()
Wat het je nou voor werk dan?
Wat moet je nou?quote:
Ze kunnen anders best spelen.quote:
Eigenlijk niks maar ik wil ook een slachtoffer van het systeem zijn.quote:
O ja...quote:
Jah, had je wat?quote:
Deze was voor zaterdag bezorgerquote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja...
*notitie maakt.
Op welke vacature had je gereageerd?
Chauffeur of zo?
Nepstudent...quote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef Zotheid het volgende:
Eigenlijk niks maar ik wil ook een slachtoffer van het systeem zijn.
MEISJES DRONKENVOEREN EN DAARNA KEIHARD ANAAL VERNEDEREN!@!@!@!2!@!#@!@!@1quote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Zotheid het volgende:
MAAR MAAR MAAR ALS DEVVIE BIJ DE TNT GAAT WERKEN WERKT HI JTOCH SAMEN MET 4EBE?
OW EN OKE, DAN KUNNEN WE DUS ALSNOG BIJ DE SUPERMARKT WERKEN.
Oh zo... Tja, ik kan je verhalen vertellen joh..quote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
Deze was voor zaterdag bezorgermaar had op meerderen gereageerd..
HUUUHHH DAT IS FOUT!quote:
Ik ben dan ook een scholier.quote:
quote:
Heb je nou al mijn flickraccount gekeken!quote:
Jah, ik wil gewoon eens weten hoe dat nu is om vrouw te zijn.quote:
quote:
Dat is weer eens wat anders dan de sigaretten halen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh zo... Tja, ik kan je verhalen vertellen joh..![]()
- Mensen die in opleiding zijn voor chauffeur, die even naar de wc gaan en nooit meer terug komen.
Nep-scholier.quote:
Werkt niet, we ruiken dat.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jah, ik wil gewoon eens weten hoe dat nu is om vrouw te zijn.
[..]
Nee hoor, ik doe het juist om onder de vrouwen te komen. Ze gaan altijd samen douchen enzo en elkaar soppen ( soppen, hihi [ afbeelding ] ) dus ik ben een soort undercover.
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh zo... Tja, ik kan je verhalen vertellen joh..![]()
- Mensen die in opleiding zijn voor chauffeur, die even naar de wc gaan en nooit meer terug komen.
- Mensen die na 5 minuten het werk al gezien hebben en naar huis gaan.
JOAH.quote:
Kut!quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:59 schreef Zotheid het volgende:
Heb je nou al mijn flickraccount gekeken!
Naam: Saraquote:
Wat lief.quote:
MOOIquote:
Succes!quote:
HEUY 4EBE, jij weet vast wel hoe zo'n beest heet.quote:
Een eend.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY 4EBE, jij weet vast wel hoe zo'n beest heet.
http://www.flickr.com/photos/29480467@N08/3377111142/
![]()
BVD
Vogel.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
![]()
BVD
quote:
Ja, maar wat voor.quote:
Het is gelukkig op het werkquote:Op maandag 23 maart 2009 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes!
Ik weet mijn verhuizing nog naar de 4e.
Inclusief aquarium, wat er na 3 maanden achteraan kwam...
BWHEHEHE DIE IS HEUL DIK JOH!quote:
Wat BB zei...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
![]()
BVD
Die vogel mag wel aan de Sonja Bakker.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eenden#Soortenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar wat voor.
Ik vind het echt slecht dat ik dat niet weet.
Maar maar maar.quote:
Die vogel eet alleen maar kiwi's, heel gezond.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die vogel mag wel aan de Sonja Bakker.
Daar staat hij dus niet tussen.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eenden#Soorten
Je foto is nou niet bepaald volledigquote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar wat voor.
Ik vind het echt slecht dat ik dat niet weet.
Een plaat voor zijn kop.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, wat een tumor is dat!
Het is de moeder van dat kuikentje.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je foto is nou niet bepaald volledig![]()
Het kan vanalles zijn.
lijkt op een bruine boon qua vormquote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Heb m'n tieten wel gehouden, kan ik daar nog ff mee spelenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ] Bobby is een man geworden.
Is ook niet aardig dat ze het hoofd van Rutger daarin gefotoshopped hebben.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Man boobs, ofwel moobs.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb m'n tieten wel gehouden, kan ik daar nog ff mee spelen
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb m'n tieten wel gehouden, kan ik daar nog ff mee spelen
Gmta.quote:
Ik heb niks gezegd.quote:
Was ook niet tegen jouquote:
Ik weet het.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was ook niet tegen jou![]()
Krentenbol is de hele tijd al onaardig tegen mijjuist nu ik wel wat steun kan gebruiken nu Sanna er niet meer is.
HET GAAT OVER MIJN FOTO! VOOR GOD'S SAKE!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:32 schreef Florian_ het volgende:
Stelletje homo's, het gaat echt nergens over hier.
is t niet zo'n wilde eend of gans ofzo?quote:
Nou, poepoehquote:Op maandag 23 maart 2009 12:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HET GAAT OVER MIJN FOTO! VOOR GOD'S SAKE!
een grauwe gans =]quote:Op maandag 23 maart 2009 12:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
![]()
BVD
Jij doet niet aardig!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was ook niet tegen jou![]()
Krentenbol is de hele tijd al onaardig tegen mijjuist nu ik wel wat steun kan gebruiken nu Sanna er niet meer is.
Een wilde eend is zo'n standaarddier. Het zou wel familie van de gans kunnen zijn inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:35 schreef defabiman het volgende:
[..]
is t niet zo'n wilde eend of gans ofzo?
Dank je wel!quote:
Ik voel me onderdrukt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:43 schreef BRooster het volgende:
Vrouwen-humor![]()
Dat er mensen naar die shows gaan is toch onbegrijpelijk. Vrouwen moeten gewoon lachen om mannen die grappig zijn, niet proberen zelf grappig te doen.
Krentbol welquote:Op maandag 23 maart 2009 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar vrouwen zijn ook niet grappig.
Niet, ze hebben maar rare gedachten daarquote:Op maandag 23 maart 2009 13:05 schreef Krentenbol. het volgende:
Ligt het nou aan mij of niet?
eerste keer sex tijdens relatie
viswijfje is een kloon...quote:Op maandag 23 maart 2009 13:05 schreef Krentenbol. het volgende:
Ligt het nou aan mij of niet?
eerste keer sex tijdens relatie
ach kan gebeuren hequote:Op maandag 23 maart 2009 13:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh ik ga weer te serieus in op bagger?
Ja soms welquote:
Ik snap dat ook niet nee. Seks heb ik echt alleen met iemand waar ik echt om geef, niet zomaar met iemand die ik amper ken of uberhaupt geen relatie mee heb.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:14 schreef Zotheid het volgende:
Jeuzus, die kinderen zeggen allemaal seks te hebben voor een relatie.
Nee, echt intiem.
Dat programma 40 dagen zonder seks dan...quote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet nee. Seks heb ik echt alleen met iemand waar ik echt om geef, niet zomaar met iemand die ik amper ken of uberhaupt geen relatie mee heb.
Ja, dat is toch kansloos.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat programma 40 dagen zonder seks dan...
Wat versta jij onder seks? Dan kan ik aan de hand van je antwoord bepalen of ik mee kan praten of nietquote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet nee. Seks heb ik echt alleen met iemand waar ik echt om geef, niet zomaar met iemand die ik amper ken of uberhaupt geen relatie mee heb.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seks? Alles wat verder gaat dan zoenen. Dus ook orale seks e.d.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat versta jij onder seks? Dan kan ik aan de hand van je antwoord bepalen of ik mee kan praten of niet
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik bef ook niet iedereen die ik tegenkom.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat versta jij onder seks? Dan kan ik aan de hand van je antwoord bepalen of ik mee kan praten of niet
TEH GMTA!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seks? Alles wat verder gaat dan zoenen. Dus ook orale seks e.d.
Ah. Ik heb namelijk wel een keer op vakantie met een meisje wat gedaan, maar dat was eenmaligquote:Op maandag 23 maart 2009 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seks? Alles wat verder gaat dan zoenen. Dus ook orale seks e.d.
Nee inderdaad. Seks is sowieso erg overrated, vind ik dan.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als je leest dat mensen zo snel al seks hebben ter keuring.
Seks is erg leuk hoor maar ik hoef geen relatie die alleen maar om seks draait.
Een keer "kan gebeuren". Eigenlijk is zoenen ook best intiem wat je alleen met je geliefde zou moeten doen. Maar goed, daar is niemand heilig in denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah. Ik heb namelijk wel een keer op vakantie met een meisje wat gedaan, maar dat was eenmalig"Gewoon, voor de leuk". Maar relatiemateriaal is het uiteraard niet, en ik zou het ook niks vinden als m'n vriendin iets soortgelijks zou hebben gedaan. Beetje raar natuurlijk, pot verwijt ketel e.d.
zie dit maar eens te weerstaan danquote:Op maandag 23 maart 2009 13:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga er maar verder niet meer op in dan.
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Emigreren vanwege politiek vind ik zo laf.
Ik heb zelf ook decennia lang moeten leven onder de linkse terreur en er was geen haar op mijn hoofd die toen aan emigratie dacht.
Ik vind het ook niet onbelangrijkquote:Op maandag 23 maart 2009 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Seks is sowieso erg overrated, vind ik dan.
Ik heb zelfs nooit gezoend met iemand waar ik geen relatie mee had. Zelfs dat vind ik eigenlijk iets wat je alleen met je geliefde doet.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah. Ik heb namelijk wel een keer op vakantie met een meisje wat gedaan, maar dat was eenmalig"Gewoon, voor de leuk". Maar relatiemateriaal is het uiteraard niet, en ik zou het ook niks vinden als m'n vriendin iets soortgelijks zou hebben gedaan. Beetje raar natuurlijk, pot verwijt ketel e.d.
Precies, als je elkaar dan wilt keuren snij elkaar dan open.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Seks is sowieso erg overrated, vind ik dan.
Geen problemen mee eigenlijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zie dit maar eens te weerstaan dan
[..]
Klopt, vind ik ook. Maar goed, dronken en opgejaagd door vrienden.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nooit gezoend met iemand waar ik geen relatie mee had. Zelfs dat vind ik eigenlijk iets wat je alleen met je geliefde doet.
Het is ook niet onbelangrijk, dat zeker niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet onbelangrijk
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, als je elkaar dan wilt keuren snij elkaar dan open.![]()
Maar inderdaad, dat hele gedoe om seks...
Gewoon tegen elkaar aanliggen en elkaar verliefd in de ogen kijken, al strelend door elkaars haar met de kriebels in de buik.
* Krentenbol. belt Breathtaking en wolvendagen af voor trio quattro met Bobby.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook niet onbelangrijk, dat zeker niet.
En ik vind het ook wel bijzonder, maar dan alleen als je het met je geliefde doet... maar als je maar met iedereen het bed in duikt is het toch ook niet speciaal meer.
kudo's voor jou dan, ik krijg altijd jeukende handen van die figuren met geestelijke armoedequote:
Jij zoent niet met een meisje voordat je daadwerkelijk een relatie hebt?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook niet onbelangrijk, dat zeker niet.
En ik vind het ook wel bijzonder, maar dan alleen als je het met je geliefde doet... maar als je maar met iedereen het bed in duikt is het toch ook niet speciaal meer.
Dat is andersquote:Op maandag 23 maart 2009 13:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. belt Breathtaking en wolvendagen af voor trio quattro met Bobby.
Wat is daar nu weer raar aan?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij zoent niet met een meisje voordat je daadwerkelijk een relatie hebt?
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
De motivatie voor subsidie luidt: om de jeugd 'respect en samenwerking' mee te geven. Maar als één spel draait om vernedering van tegenstanders, is het wel panna (letterlijk het tussen de benen doorspelen van de tegenstander). De Krom: "Dit is toch niet te filmen?"
Jullie zijn niet zomaar random meisjes.quote:
Hoi lieverd!quote:
Ok, situatieschets:quote:
IK WORD AFGEBELD?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. belt Breathtaking en wolvendagen af voor trio quattro met Bobby.
Daarom GHB.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok, situatieschets:
Ik heb een date met een leuk meisjeNiet gezoend eerste date. Wel érg leuk, dus we spreken nog een keer af. Nog een date
Weer niet gezoend deze date, maar we vinden elkaar wel leuk, dus we spreken nog een keer af. Nog een date
Derde alweer, lijkt me wel tijd om een keer te gaan zoenen, nietwaar? Het lijkt mij persoonlijk gewoon raar om eerst een relatie te starten, terwijl je elkaar nog nooit gezoend hebt. Niet seksen voordat je een relatie hebt kan ik inkomen, maar niet zoenen? Dat is zo onschuldig. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
dalijk ruikt ze net als de visafslag in scheveningenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is anders![]()
[..]
Wat is daar nu weer raar aan?
Ja, ik vind er niks raars aan hoor, maar goed. Dat is mijn mening.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok, situatieschets:
Ik heb een date met een leuk meisjeNiet gezoend eerste date. Wel érg leuk, dus we spreken nog een keer af. Nog een date
Weer niet gezoend deze date, maar we vinden elkaar wel leuk, dus we spreken nog een keer af. Nog een date
Derde alweer, lijkt me wel tijd om een keer te gaan zoenen, nietwaar? Het lijkt mij persoonlijk gewoon raar om eerst een relatie te starten, terwijl je elkaar nog nooit gezoend hebt. Niet seksen voordat je een relatie hebt kan ik inkomen, maar niet zoenen? Dat is zo onschuldig. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Dan lijkt het in elk geval nog op een relatie af te steven.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok, situatieschets:
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja Bobby wil alleen maar nog met zijn geliefde blablabla of zoiets raars.
Hmmm, nou kut voor hemquote:Op maandag 23 maart 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja Bobby wil alleen maar nog met zijn geliefde blablabla of zoiets raars.
Nee, iedereen moet dat lekker voor zichzelf weten.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm, nou kut voor hem!
Overigens zoen ik wanneer ik daar zin in heb, en heb ik nog nooit een relatie gehad maar wel seks.
Vinden jullie me nu losgeslagen?
Dat wel inderdaad. Het is niet een random iemand die je dan gaat zoenen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan lijkt het in elk geval nog op een relatie af te steven.
Ja dat bedoel ik ook. Je wilt een relatie met iemand, maar voordat het 'officieel' is zoen je toch wel eens?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan lijkt het in elk geval nog op een relatie af te steven.
Ik dacht dat je nog geen seks gehad had.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm, nou kut voor hem!
Overigens zoen ik wanneer ik daar zin in heb, en heb ik nog nooit een relatie gehad maar wel seks.
Vinden jullie me nu losgeslagen?
Ja, vind ik ookquote:Op maandag 23 maart 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet dat lekker voor zichzelf weten.![]()
[..]
Dat wel inderdaad. Het is niet een random iemand die je dan gaat zoenen.
Dat zijn Fas en BPquote:Op maandag 23 maart 2009 14:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog geen seks gehad had.
Niet dat het verder wat uitmaakt.
Waar maakte je dat uit opquote:Op maandag 23 maart 2009 14:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog geen seks gehad had.
Niet dat het verder wat uitmaakt.
Ja ho, ik praat gewoon vanuit mijn eigen gevoel. Ik keur het ook niet af... maar ik zelf zou echt niet zomaar met iemand seks kunnen hebben.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, vind ik ookmaar jullie brengen het nu wel alsof het raar is om een keertje met uitgaan met een random persoon te zoenen. Ik laat me ook niet afwerken door de hele stad, maar als ik een leuke jongen zie dan ga ik niet wachten tot we 98457934857 dates gehad hebben voordat ik 'm zoen.
Seks is iets heel anders dan zoenenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ho, ik praat gewoon vanuit mijn eigen gevoel. Ik keur het ook niet af... maar ik zelf zou echt niet zomaar met iemand seks kunnen hebben.
[KLB] Stofmuis ; [KLB] Stoffige pielemuisquote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maak je nou niet zo druk! Ik heb alles al afgebeld!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ho, ik praat gewoon vanuit mijn eigen gevoel. Ik keur het ook niet af... maar ik zelf zou echt niet zomaar met iemand seks kunnen hebben.
Daar gaat m'n droomquote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha, nee ik vind het alleen wel eens nodig om te vermelden dat ik al eeuwen geen seks heb gehad, maar niet dat ik het nog helemaal nooit heb gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel eens besproken was in de maagdelijkheidscoversaties in de SC.
Ja, dus?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Seks is iets heel anders dan zoenen
Met jou wel hoor. Jij bent niet zomaar iemand.quote:
Misschien heb ik dat verkeerd gelezen inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, nee ik vind het alleen wel eens nodig om te vermelden dat ik al eeuwen geen seks heb gehad, maar niet dat ik het nog helemaal nooit heb gedaan.
Ook die Spaanse?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maak je nou niet zo druk! Ik heb alles al afgebeld!
Ik heb gewoon een vriendin hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[KLB] Stofmuis ; [KLB] Stoffige pielemuis
nu klopt ie weer
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met jou wel hoor. Jij bent niet zomaar iemand.
Dat hoop je maarquote:Op maandag 23 maart 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vriendin hoorDie overigens over 13 dagen weer terug komt
![]()
Ik las dat in eerst instantie.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vriendin hoorDie overigens over 13 dagen weer vrij komt
![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, je maaltijd wordt vanavond gewoon geleverd.
Dat ook.quote:
Verschil moet er zijn he.quote:
..........quote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk mij cool zijn met mn nieuwe grasmaaier
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
..........[ afbeelding ][ afbeelding ] ,,,,,,,,,
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
..........[ afbeelding ][ afbeelding ] ,,,,,,,,,
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:18 schreef lucky_m3 het volgende:
meestal voor een relatie
Als je een auto neemt wil je toch ook een testrit
Ik zou hem inkoppen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is een grapje over of hij zijn auto ook altijd vult met de verkeerde brandstof te ver gezocht?
OOHNOES. Je faalt.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik krijg het grapje niet goed verwoord.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik krijg het grapje niet goed verwoord.
quote:
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:28 schreef Florian_ het volgende:
Weer wat besteld via Marktplaats. Toch vertrouw ik het niet. Eerst geld overmaken en dan maar hopen dat het aankomt
Jammer. Krentenbol. -1quote:
Ik vond hem wel grappigquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer. Krentenbol. -1
Wat je had kunnen zeggen is dat je een auto na een testrit ook niet perse vol hoeft te gooien.
Dat mag jij doenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]![]()
Doe het! Maak hem! Use the force!
quote:
Daar kan Zotheid over meepratenquote:
Komt omdat krentenbol zo oogverblindend is.quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]mijn ma kijkt me nu vies aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Nee, komt door de verouderde airco die alleen maar droge en stoffige lucht blaast icm een beeldschermquote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt omdat krentenbol zo oogverblindend is.
Moet ze ook maar mee douchen dan.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh clean me!
![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt omdat krentenbol zo oogverblindend is.
Ik heb een bubbelbad.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen een ligbad, dus daar kunnen wel veel in staan.
Dat dus, wordt blij van mn regensensor op mn autoquote:Op maandag 23 maart 2009 14:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Beter tijdens werktijd dan in het weekend
Als je dan toch bezig bent, BT, doe mij ook maar evenquote:
Dat wou jij niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, BT, doe mij ook maar even
Ik niet, vooral niet die mensen die hun regensensor op de remmen hebben aangesloten.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus, wordt blij van mn regensensor op mn auto
RSI klachten van het pookje?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus, wordt blij van mn regensensor op mn auto
Seks is niet hetzelfde als samen badderen/douchen.quote:
Mijn ouders thuis lekkere sauna.quote:
Als BT en ik naakt zijn, kun jij je uiteraard niet beheersen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seks is niet hetzelfde als samen badderen/douchen.
Wanneer sauna meet bij jou ouders thuis?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn ouders thuis lekkere sauna.
Jawel hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als BT en ik naakt zijn, kun jij je uiteraard niet beheersen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn ouders thuis lekkere sauna.
Dat is bij mij niet zo.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet, vooral niet die mensen die hun regensensor op de remmen hebben aangesloten.
Ja, straks moet ik zelf iets doen. Dat kan natuurlijk nietquote:
Passen maar 4 mensen in.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wanneer sauna meet bij jou ouders thuis?
BT, KB, Gupje en ik. We hadden het niet over een grote meet, gewoon minimeet.quote:
Hebben Gupje en jij niet een bierbuik? Want dan past het niet hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT, KB, Gupje en ik. We hadden het niet over een grote meet, gewoon minimeet.
Nope, dat past makkelijk anders gaan we op elkaarquote:Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hebben Gupje en jij niet een bierbuik? Want dan past het niet hoor.
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga ook een ban aanvragen, zolang Sanna er niet is heeft mijn FOK!leven ook geen zin
hmmm, iets klopt hier nietquote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil Bobby wel onder je?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nope, dat past makkelijk anders gaan we op elkaar
het waren wel drie zware uren voor bob, dus achquote:
GUPJE HEEFT HERPESquote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hihi je had toch een koortslip een paar maanden terug? Dan heb je dus herpesquote:Op maandag 23 maart 2009 15:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wil zelfs een SOA test voor je laten doen
Tja, leven gaat door he...quote:
quote:
Iedereen 10 euro aan het bieden.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:16 schreef Devvie het volgende:
[TK] Diverse jaargangen van Autoweek en Formule 1wat een prutser die gast.. zie ook al zn andere topics..
Bio!quote:
Inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2009 15:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iedereen 10 euro aan het bieden.
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik bied ook 10 euro voor die F1 zooi!
Het is dan ook wel weer om lekker in bed te blijven liggen.quote:
Nachtdienst gehadquote:
Ik werk gewoonquote:Op maandag 23 maart 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Uitkering trekken en het nog stoer vinden ook!
Dan heeft 80% van de Nederlandse bevolkingquote:Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi je had toch een koortslip een paar maanden terug? Dan heb je dus herpes
Niet, hij zoekt gewoon een goedkoop slaafjequote:Op maandag 23 maart 2009 15:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iemand wil de F! blaadjes zelfs voor BT betalen!![]()
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan heeft 80% van de Nederlandse bevolking
Ja, want iedereen die nu uit bed komt heeft een uitkeringquote:Op maandag 23 maart 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Uitkering trekken en het nog stoer vinden ook!
Dat moet je in dat topic zeggenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iemand wil de F! blaadjes zelfs voor BT betalen!![]()
[..]
Kwestie van interpretatie.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet, hij zoekt gewoon een goedkoop slaafje!
Dan hoor ik bij die 20%quote:Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan heeft 80% van de Nederlandse bevolking
Ik zie het jaquote:
Ik las penetratie.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Nadat hij die 10 euro heeft betaald waarschijnlijk wel.
Nee sorry, die boekjes zijn schaars op het moment.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:29 schreef Biogarde het volgende:
Weet iemand nog F1 boekjes te koop? Liefst een hele zooi voor rond de ¤10?
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, voor 20 euro per uur doe ik wel wat huishoudelijke werkzaamheden.
Maar daar blijft het dan ook bij
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking bukt, 'oooh daaar bedoelde je?'
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:29 schreef Biogarde het volgende:
Weet iemand nog F1 boekjes te koop? Liefst een hele zooi voor rond de ¤10?
We hebben nog wel F1 boekjes voor 10 euro, heb je in de tussentijd wat te lezen.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die vuige NS, een beetje een trein laten ontsporen..
Whehehe en jij kwam of ging naar je ouders?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die vuige NS, een beetje een trein laten ontsporen..
Tof, dat waardeer ik echt.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben nog wel F1 boekjes voor 10 euro, heb je in de tussentijd wat te lezen.
Wist ik welquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjemisschien kan ik ook wel een V&A topic voor mezelf maken, ik ben nog op zoek naar werk.
Naar de dierenarts in Utrecht.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Whehehe en jij kwam of ging naar je ouders?
Was zo heerlijk slapen. Regen tegen de gevel van m'n slaapkamerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |