Dit is een jonge merelquote:Op maandag 30 juni 2008 20:36 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste vogeltje dat, voor mij, redelijk gelukt is.. Vraag me alleen niet watvoor vogel, totaal n00b daarin (Ja, ook geen idee van huis tuin en keuken vogels)..
Nikon D40 + Tamron op 300mm
Had het hem/haar nog gevraagd maar kreeg geen antwoord, of hij/ze lacht me uitquote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dit is een jonge merelZo te zien schreeuwt hij naar de ouders om voer...aartslui zijn ze
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:33 schreef Werewolf het volgende:
@klappernootatwork
De foto heeft echt iets dramatisch. Misschien zou je met een HDR bewerking wat meer contrast in de lucht kunnen brengen.
Neinquote:Op maandag 30 juni 2008 22:33 schreef Werewolf het volgende:
@Timmos
Mooi gevangen!
Hij oogt alleen een beetje donker.
Heb je hem nog in RAW? Dan kan je de fill lights misschien nog iets optrekken.
"Psssst,... hee meisssje"quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:02 schreef leo_80 het volgende:
Een paar vogels van mij op een show geschoten verleden jaar.
...
[ afbeelding ]
....
Per abuis op een verkeerd knopje geklikt, waardoor tijdelijk een leeg bericht was ontstaan, je verwarring was heel normaal.quote:
quote:
Da's een Kuifcaracaraquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef klappernoot2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet bij God niet wat voor een vogel dit is, ik zag het dier bij een valkenier zitten.
Misschien weten jullie meer..
Heel erg tofquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef klappernoot2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet bij God niet wat voor een vogel dit is, ik zag het dier bij een valkenier zitten.
Misschien weten jullie meer..
quote:
Zelfde tak, zelfde vogel, jullie waren zeker samen op stap?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:53 schreef Ouwesok het volgende:
Niet ver daar vandaan
[ afbeelding ]
met de EOS350D, de Tamron 200-400 en 1.7x converter
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelfde tak, zelfde vogel, jullie waren zeker samen op stap?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelfde tak, zelfde vogel, jullie waren zeker samen op stap?
Ik heb het even opgezocht: ze heten Troepiaalsquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef Boesj het volgende:
Afgelopen zomer deze foto gemaakt op curaçao. Geen idee wat dit voor vogeltjes zijn...
[ link | afbeelding ]
Who needs raw if you have photoshop?quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nein.. Moet nog in RAW leren schieten
.. Het inladen en fotosjoppen dan, het schieten is niet moeilijk
..
weet je meteen waar raw goed voor is. Daarmee had je de vogel beter kunnen belichten zonder die rare gloed eromheenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Who needs raw if you have photoshop?
Ik had photoshop openstaan en het begon te kriebelen bij deze erg leuke foto![]()
Vandaag voor het eerst met dodge and burn leren werken, kan het nu mooi toepassen![]()
Origineel:
[ afbeelding ]
Bewerking:
[ afbeelding ]
![]()
Die outglow rond dat koppie was bij het origineel ook al maar omdat het donkerder was viel het niet zo op, heb nu geen tijd (oké oké, zin) om het weg te soepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |