Mn lapo was onschuldig. Hij was iig niet zo bedoeldquote:
Komt wel een keerquote:Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef Milou__ het volgende:
Tof![]()
Ik moet vanavond wel trainen. Maar Misschien daarna, anders morgen
Voorkant borst telt als finish toch? Dus dat gaat niet werkenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij rolt toch gewoon uit en dan tik je de finish al aan?
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij rolt toch gewoon uit en dan tik je de finish al aan?
Wel typischquote:Op maandag 23 maart 2009 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mn lapo was onschuldig. Hij was iig niet zo bedoeld
Ik citeer uit ons wedstrijd verslag:quote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef jna het volgende:
[..]
Jij als matchwinnaar hoeft toch helemaal niet te trainen
quote:Milou dreigde de bal in het duel met twee tegenspeelsters te verliezen, maar kon met een uiterste inspanning de bal met een lob hoog richting het doel schieten. Tot grote vreugde van heel het team viel de bal onhoudbaar voor de keepster in het doel en stond eindelijk de 1 - 0 op het scorebord.
Ik dacht het kopjequote:Op maandag 23 maart 2009 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt wel een keer
[..]
Voorkant borst telt als finish toch? Dus dat gaat niet werken
met een lobje ook nogquote:Op maandag 23 maart 2009 11:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik citeer uit ons wedstrijd verslag:
[..]
Weet je zeker dat het voorkant borst is en niet voorkant worst?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt wel een keer
[..]
Voorkant borst telt als finish toch? Dus dat gaat niet werken
Geluk dwing je afquote:Op maandag 23 maart 2009 11:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Had wel geluk dat die bal net goed viel![]()
[..]
Daar was ik vroeger wel altijd fan van
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:49 schreef Milou__ het volgende:
Ik citeer uit ons wedstrijd verslag:
[..]
Dank je, nu hoor ik Jack van Gelderquote:
IK HEB ZO"N GEVOELLLLL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMEN..quote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dank je, nu hoor ik Jack van Gelder
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het voorkant borst is en niet voorkant worst?
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het voorkant borst is en niet voorkant worst?
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dank je, nu hoor ik Jack van Gelder
Ik wist dat er meer uit die opmerking van Piles te halen was dus ik moest ff nadenkenquote:
BERGKAMP, BERGKAMP, BERGKAMP!!!!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef jna het volgende:
[..]
IK HEB ZO"N GEVOELLLLL DAT WE IN DE KWARTFINALE GAAN KOMEN..
en met succesquote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wist dat er meer uit die opmerking van Piles te halen was dus ik moest ff nadenken
MILOU BERGKAMP! MILOU BERGKAMP! MILOU BERGKAMP!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
BERGKAMP, BERGKAMP, BERGKAMP!!!!!!
Ik had ook wel de vraag verwacht welke van de dames dan zou winnen eigenlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wist dat er meer uit die opmerking van Piles te halen was dus ik moest ff nadenken
Goeie, daar wil ik ook wel antwoord op damesquote:Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had ook wel de vraag verwacht welke van de dames dan zou winnen eigenlijk
daar had je genoeg andere spelers voorquote:Op maandag 23 maart 2009 11:59 schreef PieterBas het volgende:
Dennis kon ook geen een simpel doelpunt maken...
shitquote:Op maandag 23 maart 2009 12:01 schreef jna het volgende:
[..]
Goeie, daar wil ik ook wel antwoord op dames
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:59 schreef PieterBas het volgende:
Dennis kon ook geen een simpel doelpunt maken...
Jij niet dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar had je genoeg andere spelers voor
[..]
shit
Ik hoefde er dan weer geen antwoord op, vond opmerking wel voldoendequote:Op maandag 23 maart 2009 12:01 schreef jna het volgende:
[..]
Goeie, daar wil ik ook wel antwoord op dames
ja vastquote:Op maandag 23 maart 2009 12:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoefde er dan weer geen antwoord op, vond opmerking wel voldoende
Dennis Bergkampquote:
Dean begrijpt het beter als je dit zegt:quote:
geintje, mij kan het ook niet veel schelen zoals hier al eerder is gezegd tijdens het crocs/tieten verhaalquote:Op maandag 23 maart 2009 12:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan geloof je het nietMaar het interesseert me weinig (weinig, niet niets
) eigenlijk
Harry Vermeegenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:13 schreef jna het volgende:
[..]
Dean begrijpt het beter als je dit zegt:
1 DENNIS BIER, 2 DENNIS BIER, 1 2 3 4 DENNIS BIERRRR
Dat is wel klotequote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ideaal om achter een trein te zitten die is ontspoord. Ik heb godverdomme Utrecht niet eens bereikt
NS
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:14 schreef jna het volgende:
geintje, mij kan het ook niet veel schelen zoals hier al eerder is gezegd tijdens het crocs/tieten verhaal
Wat een held is het ookquote:
Pro Railquote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ideaal om achter een trein te zitten die is ontspoord. Ik heb godverdomme Utrecht niet eens bereikt
NS
quote:
quote:
quote:
Een goederentrein ontspoord die heeft een personentrein geraakt. En nee, ik ga niet de organisatiestructuur achter de Nederlandsche Spoorwegen trachten te doorgronden als ik wil klagenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ja moest die machinist maar beter sturen
Ja, 2010 in Zuid Afrikaquote:Op maandag 23 maart 2009 12:28 schreef The_Dean het volgende:
Volgend jaar pas weer WK toch?
Voor die tijd wel weer even een tv hebbenquote:
wel full hd want dan zenden ze het full hd uitquote:Op maandag 23 maart 2009 12:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voor die tijd wel weer even een tv hebben
Sowiesoquote:Op maandag 23 maart 2009 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
wel full hd want dan zenden ze het full hd uit
Rond juni 2010 zal het consumentenvertrouwen weer hoog zijn en de verkoop van Full HD tv's stijgenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
wel full hd want dan zenden ze het full hd uit
En de kastjes van ziggo ookquote:Op maandag 23 maart 2009 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rond juni 2010 zal het consumentenvertrouwen weer hoog zijn en de verkoop van Full HD tv's stijgen
Schotlandquote:Op maandag 23 maart 2009 12:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup.. zuid-afrika, maar zaterdag eerst kwalificeren tegen de Schotten
Altijd lastigquote:Op maandag 23 maart 2009 12:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup.. zuid-afrika, maar zaterdag eerst kwalificeren tegen de Schotten
hehe.. wel lachen.. zaterdag ga ik met een meeting van fok die wedstrijd kijken en een van de chicks van die gasten die erbij is, is schotsquote:
Niet de samsung nemenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die moet ik toch ook maar gaan nemen denk ik
Samsung hd/dtv decoders?quote:
Ik zag hetquote:Op maandag 23 maart 2009 12:40 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn andere interview met Emanualson is ook online: http://www.goal.com/nl/ne(...)i-voor-marokko-kiest
Zie je het Aissati thema?
Stond je naast een telegraaf journalist bij Emanuelson? daar stond namelijk hetzelfdequote:Op maandag 23 maart 2009 12:40 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn andere interview met Emanualson is ook online: http://www.goal.com/nl/ne(...)i-voor-marokko-kiest
klopt.. je heb gewoon geen tijd en ruimte om iemand persoonlijk te spreken. En vanwege mijn geringe ervaring stel ik meestal nog niet zo veel vragenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef jna het volgende:
[..]
Stond je naast een telegraaf journalist bij Emanuelson? daar stond namelijk hetzelfde
Coolquote:Op maandag 23 maart 2009 12:40 schreef Psychonikeo het volgende:
Is dat ergens na te lezen?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik pak hier net nog ff de metro erbij, maar volgens die krant staan de mannen op 10km en de vrouwen al op 42
Er zijn al mensen die meer dan 200km hebben toegevoegdquote:Op maandag 23 maart 2009 12:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik pak hier net nog ff de metro erbij, maar volgens die krant staan de mannen op 10km en de vrouwen al op 42
lijkt me ook.. waarschijlijk gewoon de startafstand van Dolf en Leontien.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn al mensen die meer dan 200km hebben toegevoegd
geen idee.. waarschijnlijk op Nike+ ergens?quote:
Hehe, Mooi om zoiets te horen. Maar op nikeplus staat te lezen dat mannen dik voor staanquote:Op maandag 23 maart 2009 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lijkt me ook.. waarschijlijk gewoon de startafstand van Dolf en Leontien.
[..]
geen idee.. waarschijnlijk op Nike+ ergens?
Stekelenburg was trouwens wel chagrijnig volgens mij. Veel verslaggevers blijven boven aan de trap bij de kleedkamers staan wachten en de beveiliging wilde dat iedereen naar beneden moest. Toen bood Maarten aan om iedereen wel ff een duw te geven
Ajax moet Stekelenburg toch dit jaar een paar keer opstellen.. anders vangen ze een stuk minder...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lijkt me ook.. waarschijlijk gewoon de startafstand van Dolf en Leontien.
[..]
geen idee.. waarschijnlijk op Nike+ ergens?
Stekelenburg was trouwens wel chagrijnig volgens mij. Veel verslaggevers blijven boven aan de trap bij de kleedkamers staan wachten en de beveiliging wilde dat iedereen naar beneden moest. Toen bood Maarten aan om iedereen wel ff een duw te geven
Mannen: 187143 kmquote:Op maandag 23 maart 2009 13:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, Mooi om zoiets te horen. Maar op nikeplus staat te lezen dat mannen dik voor staan
Waarschijnlijk wel, maar keepers zijn volgens mij toch niet zo heel kostbaar..quote:Op maandag 23 maart 2009 13:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ajax moet Stekelenburg toch dit jaar een paar keer opstellen.. anders vangen ze een stuk minder...
Ajax zou er minstens een paar miljoen voor kunnen vangen.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar keepers zijn volgens mij toch niet zo heel kostbaar..
lijkt me welquote:Op maandag 23 maart 2009 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ajax zou er minstens een paar miljoen voor kunnen vangen.
oooh... anders krijg je het nog drukker deze weekquote:Op maandag 23 maart 2009 13:36 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb écht geen zin om scriptie te schrijven
Een erg herkenbaar gevoelquote:Op maandag 23 maart 2009 13:36 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb écht geen zin om scriptie te schrijven
zolang je jezelf dat voor houdt, kan je morgen keihard aan de slagquote:Op maandag 23 maart 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
Ja ik weet het maar ik heb vandaag echt géén zin. Ik heb wel al een nieuwe opzet van inhoudsopgave gemaakt en een stukje van mijn scriptie aangepast dus het is niet dat ik niks gedaan heb
soms zijn dat soort momentjes goed voor de voortgang. Ik had ook dagen waarbij ik niks op papier kreeg.. en de volgende dag 5 pagina's vol schreef.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
Ja ik weet het maar ik heb vandaag echt géén zin. Ik heb wel al een nieuwe opzet van inhoudsopgave gemaakt en een stukje van mijn scriptie aangepast dus het is niet dat ik niks gedaan heb
Misschien moet je dan eens op de computer gaan werkenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef Daph_ het volgende:
Hopefully lukt dat morgen inderdaad..
Ik heb namelijk al zeker een week "zo'n moment" dat ik niks op papier krijg
Naar later vandaag?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef Piles het volgende:
2 van de 4 afspraken verzet, daar gaat mn planning
Bijdehandjequote:Op maandag 23 maart 2009 14:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens op de computer gaan werken
Nee, heb er morgen 2 en woensdag 2quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bijdehandje
Ik werk het beste als er druk op de ketel staat, en dat heb ik nu totaal niet..
Begint lichtelijk te komen, ik heb nog 6 weken om mijn conceptversie af te schrijvenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
hmm.. mja... dan krijg je het druk tegen het einde van je scriptieperiode
Arme jijquote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Piles het volgende:
En toen zat ik alleen voor de komende uren
Dan wordt het wel eens tijd hèquote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Daph_ het volgende:
Begint lichtelijk te komen, ik heb nog 6 weken om mijn conceptversie af te schrijven![]()
quote:
2,5 uur maarquote:
komt vast goedquote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Begint lichtelijk te komen, ik heb nog 6 weken om mijn conceptversie af te schrijven![]()
En tussendoor wil ik het ook nog even door iemand anders laten lezen zodat ik zeker weet dat de zinnen goed lopen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:27 schreef denB het volgende:
Zo zit het dus in elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sharing Root PW's ook echt
En anal sex als foul ball![]()
Hij is fijnquote:Op maandag 23 maart 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
sharing
[..]Sharing Root PW's ook echt
Ik ken het, maar ik heb gelukkig nog wat weken om te leren omschakelenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef Daph_ het volgende:
Ik hoop hetIk denk dat ik gewoon moeite heb met het omschakelen van "niks doen" naar "een beetje iets doen" of "veel doen"
Ik wil nog steeds alles op kantoor doen, maar dan moet ik wel vaart maken
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken het, maar ik heb gelukkig nog wat weken om te leren omschakelen
Dat dat ook echt een eis isquote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef PieterBas het volgende:
![]()
Krijg net een linkje door van een vriend.. van zo'n relatiedinges site..Een meisje die wil alleen een man daten als hij minimaal in een mooie Volkswagen of Audi rijdt. Beter mag ook
Kom je daar in je VW Fox..
Ik doe mn bestquote:
Oh, das wel een mooie opdrachtquote:Oh mijn onderwerp trouwens: ik kijk naar het aanbieden van nieuwe diensten van het kantoor, de aanpassingen die hiervoor nodig zijn en of deze diensten wel winstgevend te maken zijn..
Goedzoquote:Op maandag 23 maart 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doe mn best![]()
[..]
Oh, das wel een mooie opdracht![]()
het houdt een keer op toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
GoedzoAnders eindig je net zoals ik
En ja, het was wel een leuke opdracht.. De eerste vier wekenVind het steeds minder worden, zeker omdat ik niet zozeer hoef na te denken over de stof die ik erin wil verwerken, maar eerder over hoe ik het neer moet zetten. Het maakt me niet slimmer, zeg maar
quote:
Dan heb je een iets andere instelling dan ikquote:En ja, het was wel een leuke opdracht.. De eerste vier wekenVind het steeds minder worden, zeker omdat ik niet zozeer hoef na te denken over de stof die ik erin wil verwerken, maar eerder over hoe ik het neer moet zetten. Het maakt me niet slimmer, zeg maar
whehe ja dat wil ik juist wel.. Ik vind het leuk om te leren, dingen op te zoeken en er slimmer van te wordenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je een iets andere instelling dan ikIk hoef er niet slimmer van te worden, als ik maar een mooi product voor het bedrijf maak, en school het goed genoeg vind om me te laten afstuderen
Verder interesseert het me niet zoveel voor mezelf
Ik wil wel heel graag vanalles weten, maar dan binnen het bedrijf zeg maarquote:Op maandag 23 maart 2009 14:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
whehe ja dat wil ik juist wel.. Ik vind het leuk om te leren, dingen op te zoeken en er slimmer van te worden
garpjequote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik mag hopen dat het niet ophoudt nu![]()
Moet in september gewoon weer beginnen he
whooohooooquote:
overheen plassenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:59 schreef jna het volgende:
Weet iemand hier wat je tegen koude handen kan doen?
Al gedaan, nu stinken ze ookquote:Op maandag 23 maart 2009 15:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
garpje
[..]
whooohoooo
[..]
overheen plassen
Ah okeequote:Op maandag 23 maart 2009 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag vanalles weten, maar dan binnen het bedrijf zeg maarTheorie interesseert me verder niks meer
Als ik er maar snel vanaf ben
misschien was onder de warme kraan houden een beter plan danquote:
Ik heb ook koude handen.. ga maar zitten Daph_quote:
Ik wilde ook al zo'n opmerking maken alleen nog met het woord rokje erin verwerktquote:Op maandag 23 maart 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien was onder de warme kraan houden een beter plan dan
[..]
Ik heb ook koude handen.. ga maar zitten Daph_
Dan zijn wij precies het tegenovergesteldequote:Op maandag 23 maart 2009 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okeeik ben geloof ik ook een van de weinigen die het echt leuk vind om dingen te leren
Ik kan ook echt niet alleen maar hersenloze klusjes doen hier, dan word ik gek.. Ik heb voor het examen in januari ook een naslagwerk doorgewerkt, terwijl je dat er gewoon bij mocht houden
.
En als ik ga zitten, wat ga jij dan doen met je koude handen?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien was onder de warme kraan houden een beter plan dan
[..]
Ik heb ook koude handen.. ga maar zitten Daph_
ying en yangquote:Op maandag 23 maart 2009 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan zijn wij precies het tegenovergestelde
Je vroeg alleen een oplossing voor het probleem van koude handenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:05 schreef jna het volgende:
[..]
en dan m'n computer bedienen met m'n neus?
Whehequote:Op maandag 23 maart 2009 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan zijn wij precies het tegenovergestelde
Als jij nou op m'n handen gaat zitten kan jij ook m'n computer bedienenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je vroeg alleen een oplossing voor het probleem van koude handen
oh nee geef eens een linkerd..quote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
had nico mn nieuwe speeltje al gezien trouwens?![]()
onder je billen natuurlijk!!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En als ik ga zitten, wat ga jij dan doen met je koude handen?
Die hoefde nog niet eens perse voor mijquote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wilde ook al zo'n opmerking maken alleen nog met het woord rokje erin verwerkt
Viespeukquote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wilde ook al zo'n opmerking maken alleen nog met het woord rokje erin verwerkt
Hij is weer vrij, kom er net onder vandaanquote:
Toch geen haren in het afvoerputje he?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij is weer vrij, kom er net onder vandaan
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/12052236#12052236quote:Op maandag 23 maart 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl(...)ithy-en-Wolve-1.html
Dat is wel erg jammer ja. Als ze voor de deur staan, wil je er mee spelen ook!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
haha![]()
we zijn er écht heel blij meealleen balen dat ze nog niet helemaaaal rijklaar zijn.
Termaat moest ik morgen terugbellendus kabel kan dan op z'n vroegst pas donderdag er zijn denk ik
Ja dan heb ik koude billenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh nee geef eens een linkerd..
[..]
onder je billen natuurlijk!!
[..]
Die hoefde nog niet eens perse voor mij
Daar weet ik wel raad meequote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ik citeer:
Dan moet je er overheen laten pissen
Tja.. een school moet toch ondertussen weten.. dat zolang een student niet afstudeerd.. zijn er ook geen geld voor krijgen.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
Kom ik net op school voor een afspraak die ik met een leraar had voor inzage van een tentamen. Krijg het tentamen in mn hand geschoven en de vragen erbij en ik mocht even ergens gaan zitten.
Meneer had geen tijd voor mij en ik moest mn vragen maar in een emailtje zetten. Betaal je daar nou fucking ¤1650,- schoolgeld voor???
maar goed, wat jullie prive doen is niet mijn zaak, elk mens vindt weer andere dingen lekker...quote:
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 23 maart 2009 15:56 schreef Piles het volgende:
Wat een kutweerEn ik moet straks 5 km fietsen, en ben mn regenpak vergeten
Same herequote:Op maandag 23 maart 2009 15:56 schreef Piles het volgende:
Wat een kutweerEn ik moet straks 5 km fietsen, en ben mn regenpak vergeten
Moet je maar weer communiceren op de ouderwetse manier via de telefoon hequote:Op maandag 23 maart 2009 15:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Same here![]()
Nog een half uurtje met brak internet
Als het goed is.. is het vanavond weer droog...quote:
Doe ik ookquote:Op maandag 23 maart 2009 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je maar weer communiceren op de ouderwetse manier via de telefoon he![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:59 schreef PieterBas het volgende:
Komt wel goed schatje![]()
of regent het hard dan je hebben kan..
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:59 schreef Milou__ het volgende:
Same here![]()
Nog een half uurtje met brak internet
Jij betaalt wel meer dan ik, dus zou je wel meer mogen verwachten jaquote:Op maandag 23 maart 2009 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
Kom ik net op school voor een afspraak die ik met een leraar had voor inzage van een tentamen. Krijg het tentamen in mn hand geschoven en de vragen erbij en ik mocht even ergens gaan zitten.
Meneer had geen tijd voor mij en ik moest mn vragen maar in een emailtje zetten. Betaal je daar nou fucking ¤1650,- schoolgeld voor???
Dat is niet ergquote:Op maandag 23 maart 2009 16:03 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nog voetballen ook vanavond, dat wordt een lekker modderbad![]()
en mag ie dat ook echt gaan bewijzen?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Iemand die beweert dat hij kan masseren
als het maar geen "speciale" behandeling isquote:Op maandag 23 maart 2009 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen, als je het lief vraagt doet ie het bij jou vast ook
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen, als je het lief vraagt doet ie het bij jou vast ook
mental image!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is niet ergDaarna lekker douchen en je bent weer schoon
Verschrikkelijk, Milou wordt al lastig gevallen door een smeerlap die dr wil masseren (leest ie dit milou? zo ja, doet ie aan een vechtsport?) en dan komt Nico ook nog een z'n smerige gedachte hier postenquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:16 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat ik nou de enige ben die het gewoon zegt
Iets met geen handen vrij hebben op te typen enzoquote:Op maandag 23 maart 2009 16:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Dat ik nou de enige ben die het gewoon zegt
oh jaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:18 schreef jna het volgende:
[..]
Iets met geen handen vrij hebben op te typen enzo
niet te serieusquote:
Zit The Daily Show te kijken..quote:
Piles en Nico zitten nog met dat mental image in hun hoofd.quote:
Nog een beetje positief.. of moet ik RTL 7 opzettenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:26 schreef denB het volgende:
Ole... daar zijn we weer!
Net terug van de kwartaalspresentatie!
En ik krijg maar ¤61,- terug van de belastingdienst.. Verdomme ¤4500,- belasting betaald en dan dát terugkrijgen. Eikelsquote:Op maandag 23 maart 2009 16:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij betaalt wel meer dan ik, dus zou je wel meer mogen verwachten ja
Komt dat niet doordat je maar bij 1 bedrijf loonheffingskorting krijgt..quote:Op maandag 23 maart 2009 16:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En ik krijg maar ¤61,- terug van de belastingdienst.. Verdomme ¤4500,- belasting betaald en dan dát terugkrijgen. Eikels
ik ook, maar waarschijnlijk over een halfuurtje weer regenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie een zonnetje.. daar achter de wolken
Dan krijg je juist bij die andere bedrijven meer terug toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Komt dat niet doordat je maar bij 1 bedrijf loonheffingskorting krijgt..
En ik ben aan het werk.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:38 schreef jna het volgende:
Piles en Nico zitten nog met dat mental image in hun hoofd.
Milou is aan het sms'en met die boy
Ja dan hebben we het zo ongeveer wel gehad
Inkt, lijkt me wel handig.quote:
Aanorgverzekering opgegeven? Huisapotheek (toch weer 23 euriquote:Op maandag 23 maart 2009 16:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En ik krijg maar ¤61,- terug van de belastingdienst.. Verdomme ¤4500,- belasting betaald en dan dát terugkrijgen. Eikels
Als het goed is welquote:Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan krijg je juist bij die andere bedrijven meer terug toch?
ja ok.. dat kan ook nog..quote:Op maandag 23 maart 2009 16:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het goed is wel
Misschien zittie boven de maximale loonheffingskorting, dan krijg je ook niet meer terug..
Sorryquote:
ah ok. Vind zelf eigenlijk alleen Samoan tattoo's echt gaafquote:Op maandag 23 maart 2009 17:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sorry
Rondom den linker been 15-20 cm hoge vlammen. Vanaf de enkel omhoog, zeg maar. En op het rechter onderbeen aan de buitenkant een korte tekst [3-4 woorden] in oud Engels lettertype. Schuin van boven naar beneden zeg maar. En op mijn linker onderarm een tekst. Zo overdwars gelezen. Zoals bijvoorbeeld Eminem dat heeft.
Pics?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
ah ok. Vind zelf eigenlijk alleen Samoan tattoo's echt gaaf
Zo.. je hebt een heel plan voor je lichaamquote:Op maandag 23 maart 2009 17:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sorry
Rondom den linker been 15-20 cm hoge vlammen. Vanaf de enkel omhoog, zeg maar. En op het rechter onderbeen aan de buitenkant een korte tekst [3-4 woorden] in oud Engels lettertype. Schuin van boven naar beneden zeg maar. En op mijn linker onderarm een tekst. Zo overdwars gelezen. Zoals bijvoorbeeld Eminem dat heeft.
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zo.. je hebt een heel plan voor je lichaam
Nou ja, dat kan ik alleen maar toejuichen.. Als jij het mooi vindt!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wil tot het eind van de zomer serieus afvallen, en hoop dan komende herfst de eerste strepen te laten zetten
Ook wel bruutquote:Op maandag 23 maart 2009 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Deze stijl
[ afbeelding ]
Die doen ook veel op hun (boven)benen enzo
zo zie ik er ook uit, maar dan zonder tatoeagequote:Op maandag 23 maart 2009 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Deze stijl
[ afbeelding ]
Die doen ook veel op hun (boven)benen enzo
Zien!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:24 schreef jna het volgende:
Ik heb nu trouwens ook al een tattoo
Nah, beetje te prive.quote:
goed ingeleidquote:Op maandag 23 maart 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nah, beetje te prive.
Heb nu GUP op m'n lul staan, maar in bepaalde toestand staat er Groeten Uit Paramaribo
adios! Ik ga ook wegquote:Op maandag 23 maart 2009 17:27 schreef jna het volgende:
Dat vond ik wel weer een leuke afsluiter van de werkdag. Tot dalijk mensen
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nah, beetje te prive.
Heb nu GUP op m'n lul staan, maar in bepaalde toestand staat er Groeten Uit Paramaribo
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nah, beetje te prive.
Smeerpijpquote:Op maandag 23 maart 2009 17:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook ergens groeten terug staan![]()
Toch niet weer bij de Rabobank he? Hun spaarrente is het afgelopen half jaar al 0,6 % naar beneden gegaanquote:Op maandag 23 maart 2009 17:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom wordt nu weer de spaarrente verlaagd!![]()
Uiteraardquote:
Dat moge duidelijk wezen. Heb toevallig net Jazz aanstaanquote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef jna het volgende:
Ja ja, het is bewezen. Mensen die naar Jazz luisteren zijn intelligenter dan mensen die naar andere muzieksoorten luisteren
lekker he?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Wat een kutweer vandaag zegja, het was 37 graden en vochtig
![]()
Dat zeggen ze over minimal ookquote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef jna het volgende:
Ja ja, het is bewezen. Mensen die naar Jazz luisteren zijn intelligenter dan mensen die naar andere muzieksoorten luisteren
die 37 graden vind ik weer wat overdreven warmquote:
Om die vage shit bij te kunnen houdenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef jna het volgende:
Ja ik kan het niet vinden, hoor het net bij DWDD.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Om die vage shit bij te kunnen houden
Rest van het onderzoek?
Het hangt er héél erg vanaf waar je zit. 40 graden in kaapstad was goed uit te houden. Hier kan ik meteen niks meer uitvoeren als het 40 graden zou zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die 37 graden vind ik weer wat overdreven warmen die regen hoeft van mij ook niet echt eigenlijk
Hier dusquote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het hangt er héél erg vanaf waar je zit. 40 graden in kaapstad was goed uit te houden. Hier kan ik meteen niks meer uitvoeren als het 40 graden zou zijn.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet vinden, hoor het net bij DWDD.
ga je er nou serieus op in?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die 37 graden vind ik weer wat overdreven warmen die regen hoeft van mij ook niet echt eigenlijk
Waar de hel zat jij in NL waar het 37 graden was dan? Niet buiten iigquote:Op maandag 23 maart 2009 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier dusIk was gewoon de hele dag in NL
Nee buiten was het geen 37 graden, zeker de gevoelstemperatuur niet, met die koude windquote:Op maandag 23 maart 2009 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar de hel zat jij in NL waar het 37 graden was dan? Niet buiten iig
Of je zat op zo'n stuk eiland ergens in de atlantische oceaan...
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Als jij die blonde de lekkerste vind is het de lekkerste ja
whehe, dat sowieso.quote:
Not quite indeed. Ik vond het belachelijk koud op de terugweg. Ijzige windquote:Op maandag 23 maart 2009 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee buiten was het geen 37 graden, zeker de gevoelstemperatuur niet, met die koude wind
ik was altijd voor die rooiequote:Op maandag 23 maart 2009 19:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Als jij die blonde de lekkerste vind is het de lekkerste ja
[ afbeelding ]
Eensquote:Op maandag 23 maart 2009 19:55 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind er allemaal geen reet aan.
Standaard kutwijven.
Pedagogisch verantwoorde geldbomenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:55 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind er allemaal geen reet aan.
Standaard kutwijven.
Desalniettemin was het wel lekker.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:00 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ik kan wel merken dat ik al in geen tijden meer gekookt heb
Maak echt te weinig voer. Hoewel dat misschien ook niet zo heel slecht is
Kathelijne Elisabeth Maria (Kathleen) Aerts (Geel, 18 juni 1978)quote:Op maandag 23 maart 2009 19:59 schreef eer-ik het volgende:
En hoe oud zijn die herten? Jaartje of 40?
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja joh...
Huppelhuppelhuppel huuh huuh huuh hoi kindjes van 5!
Hoe veel weeg je nu?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:08 schreef eer-ik het volgende:
Nieuw doel voor het komende jaar.
Wil binnen 't jaar onder de 80 kilo wegen, zal me dat lukken denk?
29, 33 en 34 dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Kathelijne Elisabeth Maria (Kathleen) Aerts (Geel, 18 juni 1978)
Kristel Philemon Charlotte Verbeke (Hamme, 10 december 1975)
Karen Franciska Maria Louisa Damen (Wilrijk, 28 oktober 1974)
Dan lukt het wel, want als je gewoon je eetgewoontes aanpast en iets meer gaat sporten gaat het er snel genoeg vanafquote:
We hebben een fan onder onsquote:Op maandag 23 maart 2009 20:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Kathelijne Elisabeth Maria (Kathleen) Aerts (Geel, 18 juni 1978)
Kristel Philemon Charlotte Verbeke (Hamme, 10 december 1975)
Karen Franciska Maria Louisa Damen (Wilrijk, 28 oktober 1974)
Correctie, iemand die googled.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben een fan onder ons
Ik ben weer aan het hardlopen en ik heb het ongezonde eten (nu al 3 dagen) vaarwel gezegd. Ben gaan koken, ga (veel) minder drinken en eet nu geregeld en fatsoenlijk. Hopelijk werkt dat. Zit ineens aan de groenten enzoquote:Op maandag 23 maart 2009 20:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan lukt het wel, want als je gewoon je eetgewoontes aanpast en iets meer gaat sporten gaat het er snel genoeg vanaf
Wat is ongezond volgens jou?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het hardlopen en ik heb het ongezonde eten (nu al 3 dagen) vaarwel gezegd. Ben gaan koken, ga (veel) minder drinken en eet nu geregeld en fatsoenlijk. Hopelijk werkt dat. Zit ineens aan de groenten enzo![]()
Dan is het slim om over te gaan op wat anders ja.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen groenten/fruit, wel snack/pizza dagelijks, veel vlees.
En nu kunnen de spaarpotjes weer op de kop, want voor de derde keer dit jaar hebben we een nieuwe cd! Joepie! Met dezelfde gerecyclede blije bagger als de 12 (kunnen jullie al zover tellen?) voorgaande abcd's (hihi!) en 13 (12+1 is? Goedzo!) theatertours. Mieters! Jank je moeders de oren van de kop voor onze nieuwe dekbedden en bedel je geilnevige papa's om kaartjes voor onze net zo nieuwe show!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja joh...
Huppelhuppelhuppel huuh huuh huuh hoi kindjes van 5!
Heb een paar maanden dagelijks anderhalve pizza weggewerkt, kan me niet voorstellen dat dat erg gezond is...quote:Op maandag 23 maart 2009 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan is het slim om over te gaan op wat anders ja.
Pizza kan nog gewoon trouwens, moet je er enkel een bak rauwkost bij leeg eten
wordt columnist.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En nu kunnen de spaarpotjes weer op de kop, want voor de derde keer dit jaar hebben we een nieuwe cd! Joepie! Met dezelfde gerecyclede blije bagger als de 12 (kunnen jullie al zover tellen?) voorgaande abcd's (hihi!) en 13 (12+1 is? Goedzo!) theatertours. Mieters! Jank je moeders de oren van de kop voor onze nieuwe dekbedden en bedel je geilnevige papa's om kaartjes voor onze net zo nieuwe show!
En aangezien K3 veranderd in K2 dient alle merchadise ook weer opnieuw aangeschaft te worden door de oudersquote:Op maandag 23 maart 2009 20:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En nu kunnen de spaarpotjes weer op de kop, want voor de derde keer dit jaar hebben we een nieuwe cd! Joepie! Met dezelfde gerecyclede blije bagger als de 12 (kunnen jullie al zover tellen?) voorgaande abcd's (hihi!) en 13 (12+1 is? Goedzo!) theatertours. Mieters! Jank je moeders de oren van de kop voor onze nieuwe dekbedden en bedel je geilnevige papa's om kaartjes voor onze net zo nieuwe show!
Afwisselen is belangrijk ja, want 1 keer in de week kan prima.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb een paar maanden dagelijks anderhalve pizza weggewerkt, kan me niet voorstellen dat dat erg gezond is...
Dat geloof ik welquote:Op maandag 23 maart 2009 20:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Afwisselen is belangrijk ja, want 1 keer in de week kan prima.
goed voornemenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat geloof ik welMaar toch ga ik het voorlopig zoveel mogelijk mijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |