Bedankt voor de geruststelling!quote:
OK.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:26 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen de topictitels van de Kickoff bewoners SVP gewijzigd worden in [DE KICKOFF BEWONERS] ?
Dit om het onderscheid te maken tussen echte bewoners en bewoners die alleen maar bij de kickoff zullen zijn.
Dank U! (of Dans Cul, als je dat liever hebtquote:
Neu, ben meer van de vis.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dank U! (of Dans Cul, als je dat liever hebt)
en graag een nieuw Koning Ribas topic a.u.b.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Of een heel eigen subforum voor de kick-off, doe dat maar.
Hier kun je Hem vereren: [DE KICK-OFF BEWONERS] Ribasquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
en graag een nieuw Koning Ribas topic a.u.b.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier kun je Hem vereren: [DE KICK-OFF BEWONERS] Ribas
In deze sticky valt een hoop te lezen over de aard van het programma:quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:41 schreef Bargain het volgende:
Is er een topic waarin het hele concept staat beschreven ? En waarom staat dat niet sticky ?
7.95 voor de duur van het "programma'.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef Bargain het volgende:
Klopt, net gelezen. Maar ik vind het een hoop uitzoekerij zo, is er ook ergens iets bekend over bv de tarieven voor het streamen ? Dat bedoel ik een beetje met een overzicht.
Your welcomequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check, ik was nog bezig. Inmiddels opgelost. Thanx voor 't melden
.
Volgens mij niet, ik heb de mijne iig moeten activeren destijds.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij staan de pm-boxen standaard aan,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |