alweerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef Susi het volgende:
[TBO COS#147] Pannekoekjes met zoutjes 147 dus
Mag deze kutkloon biefstukje achterna de kliko in?quote:
een paar dagen later inmiddels. zoals ik al zei bij firefox liep hij ook vaak vast. maar ik bleek al een maand geen virusscan gemaakt te hebben en opeens was daar een klein dingetje denk ik. afijn virusscan voltooid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb op verschillende plekken met verschillende pc's geen enkel probleem. Draai eens een virusscanner, probeer een andere internetbrowser zoals firefox. Succes.
Pietje, ik vind het OT (Off Topic) gehalte sowieso ongekend hoog in vergelijk met BB, DGK, CBML. Iemand die bij wil lezen kan er nauwelijks terecht. Als jullie daar ook geen probleem mee hebben, dan zeg ik dat de posts van Danny in elk geval nog de moeite van het lezen waard zijn; maar liever zou ik als vanouds voornamelijk commentaren op streams zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent baas van FOK!, je bent A, je weet zelf ook wel dat je jij persoonlijk 't concept volledig naar de grond kan werken. Als partner, als baas van FOK!, maar je blijft maar spuien en spuien en spuien zonder enige actie terwijl je dat wel tot je beschikking hebt. Als je zo nog een dag of 10 doorgaat zijn alle vrijwilligers je strontzat en is de sfeer hier compleet weg.
Buiten 't feit dat de COS'en ermee verpest worden, het gaat al delenlang niet meer om de streams, maar dat terzijde.
Priceless, als ik roep dat modjes daar niet zo vaak zouden moeten komen in het kader van beeldvorming wordt het door jou afgedaan als onzin. Je gebruikt nu zo ongeveer dezelfde argumenten in een andere setting en het betreft de Fok! baas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent baas van FOK!, je bent A, je weet zelf ook wel dat je jij persoonlijk 't concept volledig naar de grond kan werken. Als partner, als baas van FOK!, maar je blijft maar spuien en spuien en spuien zonder enige actie terwijl je dat wel tot je beschikking hebt. Als je zo nog een dag of 10 doorgaat zijn alle vrijwilligers je strontzat en is de sfeer hier compleet weg.
Buiten 't feit dat de COS'en ermee verpest worden, het gaat al delenlang niet meer om de streams, maar dat terzijde.
Mwah, je opmerkingen zou je goed kunnen zien als moderatie, dan past het hier wel weerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat mag, die discussie gaan we hier niet voortzetten want daar is FB niet voor.
Het offtopic-gehalte is vrij hoog, maar ik vind het wél levendig en het gaat voor 95% over TBO.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat mag, die discussie gaan we hier niet voortzetten want daar is FB niet voor.
@Disana, het is dagenlang toegestaan, we gaan nu niet opeens snoeien in de offtopic reacties in de COS. Eerst even de komende dagen aankijken hoe 't verder gaat, zal iig aan Gert vragen wat hij ervan vindt.
Gert, waar ligt de grens dit jaar?quote:
Bedankt Pietjequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sticky, sticky/open, best lastig nog.
Done
Toch leuk zo af en toe bijlezen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gert, waar ligt de grens dit jaar?
Ik mocht bij dgk niet meer zeiken tegen mede-users en ze geen groupies noemen
Nu zeiken ze tegen de opper-user zelf en noemen hem borderliner e.d.
Ja maar ondertussen probeert gert mij een ban aan te smeren, door niet te vertellen waar de grens ligtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |