Als er 500 FOK!kers gaan kijken is t 18.000 euro omzet.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:42 schreef Marrije het volgende:
1,50 per dag?
Dat is dus 37,50 e van begin tot het einde
Dacht het niet!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:42 schreef Marrije het volgende:
1,50 per dag?
Dat is dus 37,50 e van begin tot het einde
die tekst in mijn post heb ik letterlijk van Bart zo gekregen. Als dat foutief is kan bart dat eenvoudig zelf melden. Ik heb de tekst gisteren overigens nog na laten kijken en geen aanmerkingen gehoord. Vooralsnog ga ik er dan ook vanuit dat het inderdaad netto is.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef Maanvis het volgende:
Danny heeft het over netto, Bart in z'n persbericht niet.
wilde je dan pax?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:16 schreef Paxlie het volgende:
Beetje belachelijk korte tijd tot de start van het programma. Dat ga ik dus nevernooitniet redden qua school en werk.
Het had me an sich best grappig geleken. Niet eten kan ook niet echt kwaad bij mequote:
LOLquote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het had me an sich best grappig geleken. Niet eten kan ook niet echt kwaad bij me
jij zou ook geen eten naar me sturenquote:
Thanks.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:26 schreef Danny het volgende:
[..]
die tekst in mijn post heb ik letterlijk van Bart zo gekregen. Als dat foutief is kan bart dat eenvoudig zelf melden. Ik heb de tekst gisteren overigens nog na laten kijken en geen aanmerkingen gehoord. Vooralsnog ga ik er dan ook vanuit dat het inderdaad netto is.
Verder kan ik alleen maar driftig meespeculeren aangezien ik de details verder ook niet precies ken. Het format is van Enjoy Media, de uitvoering ook. FOK! levert chat/forum/kandidaten en that's about it
Wat is haar Hyves, dan kunnen wij haar wel bezighouden.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga het doen als mn vriendin me kan missen zo lang
in.het.donker.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:35 schreef Stefan het volgende:
Je zou maar met Seki, Huub en die negerin opgesloten zitten,
LOLquote:Op maandag 23 maart 2009 15:39 schreef Stefan het volgende:
Zit MirrorMan nog op FOK!? Die is wel geschikt.
22-05-1978quote:Op maandag 23 maart 2009 15:00 schreef stbabylon het volgende:
Overigens denk ik niet dat er heel veel 'oudere' mensen met een full time baan op deze korte termijn nog 'even' een maand vrij kunnen regelen. Daar ben ik er één van.
quote:
Daarom staan er quotjes omheenquote:
Ook dan kun je niet zomaar een maand in een bunker gaan zittenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:00 schreef Sphere het volgende:
Werkloos, bijstandsuitkering....
Vanwege de sollicitatieplicht bedoel je? daar is wel een oplossing voor te vinden.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ook dan kun je niet zomaar een maand in een bunker gaan zitten
Daar moet je toestemming voor vragen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef Sphere het volgende:
[..]
Vanwege de sollicitatieplicht bedoel je? daar is wel een oplossing voor te vinden.
je denkt toch niet dat jij in staat bent mijn vriendin bezig te houden?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat is haar Hyves, dan kunnen wij haar wel bezighouden.
Dat was voor mij juist de reden om me op te geven, ook omdat Bart het me had gevraagd, maar helaas, CWI en de sociale dienst geven geen toestemming. Ik had er anders wel met mijn grote vriend Sly in willen zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:05 schreef kissa het volgende:
Ik denk dat ik het niet ga volgen, ben ietwat claustrofobisch....*ril*
Ik geef me dus niet op![]()
ik zou hard voor je smsen , dan mag jij me een keer uit zuipen nemenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Het zou me best tof lijkenMaar ik weet nu al zeker dat alleen vrienden al me keihard zouden naaien om me door de grond te zien gaan
nou dat dus....quote:Op maandag 23 maart 2009 14:19 schreef Misstique het volgende:
Ik ga zeker niet meedoen, maar zeker wel kijken..
quote:Je bent sociaal interactief (we willen geen zombies!)
Tof!quote:
We zien je toch niet zitten in het donker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik mag niet op tv ik ben te lelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |