Wat is haar Hyves, dan kunnen wij haar wel bezighouden.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga het doen als mn vriendin me kan missen zo lang
in.het.donker.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:35 schreef Stefan het volgende:
Je zou maar met Seki, Huub en die negerin opgesloten zitten,
LOLquote:Op maandag 23 maart 2009 15:39 schreef Stefan het volgende:
Zit MirrorMan nog op FOK!? Die is wel geschikt.
22-05-1978quote:Op maandag 23 maart 2009 15:00 schreef stbabylon het volgende:
Overigens denk ik niet dat er heel veel 'oudere' mensen met een full time baan op deze korte termijn nog 'even' een maand vrij kunnen regelen. Daar ben ik er één van.
quote:
Daarom staan er quotjes omheenquote:
Ook dan kun je niet zomaar een maand in een bunker gaan zittenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:00 schreef Sphere het volgende:
Werkloos, bijstandsuitkering....
Vanwege de sollicitatieplicht bedoel je? daar is wel een oplossing voor te vinden.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ook dan kun je niet zomaar een maand in een bunker gaan zitten
Daar moet je toestemming voor vragen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef Sphere het volgende:
[..]
Vanwege de sollicitatieplicht bedoel je? daar is wel een oplossing voor te vinden.
je denkt toch niet dat jij in staat bent mijn vriendin bezig te houden?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat is haar Hyves, dan kunnen wij haar wel bezighouden.
Dat was voor mij juist de reden om me op te geven, ook omdat Bart het me had gevraagd, maar helaas, CWI en de sociale dienst geven geen toestemming. Ik had er anders wel met mijn grote vriend Sly in willen zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:05 schreef kissa het volgende:
Ik denk dat ik het niet ga volgen, ben ietwat claustrofobisch....*ril*
Ik geef me dus niet op![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |