donroycoquote:
en het feit dat ze denkt dat het leuk blijft als je 30 jaar lang dat stomme accentje opzet.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:03 schreef DrD00m het volgende:
Tineke Schouten bezorgt mij uitslag ...
Alleen de stem al
Vrouwelijke cabaretières is nogal dubbelop he. Net zoiets als een dood lijkquote:Op maandag 23 maart 2009 10:54 schreef Prism het volgende:
Dus ik luister Comedy Radio nu, best leuk af en toe.. Maar als ik dan die vrouwlijke cabaretière's hoor krijg ik [.....]
Gegrond, zal het aanpassenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:06 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Vrouwelijke cabaretières is nogal dubbelop he. Net zoiets als een dood lijk![]()
De klacht is overigens wel zeer terecht, dat dan weer wel!
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef JohanDaButcher het volgende:
Klacht: waar.
Maar 'rechter balzak'?
Hoe klinkt dat naar de tieten grijpen eigenlijk op de radio?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:54 schreef Prism het volgende:
Dus ik luister Comedy Radio nu
Niet grappig, vooral de laatste.. Die bij het minste of geringste naar haar tieten grijpt als ze niet meer weet wat ze moet doen.
Waarschijnlijk hetzelfde als het geluid wat geproduceerd word altijd jij je stembanden laat trillen..quote:Op maandag 23 maart 2009 11:30 schreef patty het volgende:
Hoe klinkt dat naar de tieten grijpen eigenlijk op de radio?
zeer eenschquote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef Devo het volgende:
Tineke Schouten dat wijf mag echt een hele langzame pijnlijke dood tegemoet komen. al die kanker types die ze na doet.
Ik bekijk het en ondertussen trek ik dit gezicht:quote:Op maandag 23 maart 2009 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind haar wel grappig
En een leuk jurkje.
Verre van grappig eigenlijk. met een beetje debiel doen kom je er niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind haar wel grappig
En een leuk jurkje.
Hallo, leuke naam hoor.quote:
Prismquote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef Prism het volgende:
[..]
donroyco
Kommaneuker
Verklaard een hoop_!
Ik krijg gewoon echt plaatsvervangende schaamte als ik dat zie.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind haar wel grappig
En een leuk jurkje.
exactly my words.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:43 schreef Lakai het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon echt plaatsvervangende schaamte als ik dat zie.
Samenvatting: Ik ben het eens met TS
Paul is vrouw!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Paul is vrouw!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Oh wat grappig.. Kk triest wijf.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind haar wel grappig
En een leuk jurkje.
Eddie Izzard is fucking geniaalquote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Beauregard het volgende:
De enige grappige vrouw is een man, Eddie Izzard.
Verder mogen alle caberatieres inderdaad overlijden, wat mij betreft. Of gewoon stoppen, dat mag ook.
Martine Bijl is ook zo'n drama grappenverteller..quote:Op maandag 23 maart 2009 15:16 schreef VeX- het volgende:
Ons mam kijkt nog wel eens naar Tineke Schouten. Ik vind vrouwelijke cabaretiers ook zelden leuk. Maar dat komt misschien omdat cabaret per definitie vaak vacuüm zuigt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Prism
English, Fitz or Percy.
Nu ook slecht in Nederlandse taal.
verklaart een hoop_!
Dankquote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef Lollerbol het volgende:
[..]
![]()
en hierbij verklaar ik je tot fok! zeiker van deze week!!!!![]()
Congratulations, you deserved it!![]()
en nu opkankeren
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:37 schreef 1983scarface het volgende:
Ik haat cabaret geef mij maar Jerry Seinfeld
Ja, ik weet het.. Mijn welgemeende excusesquote:
gast, dit kan je niet maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:56 schreef JohanDaButcher het volgende:
Sara Kroos: grappen landen niet, dan maar een tiet er uit:
[ afbeelding ]
En het is absoluut niet geil!![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:56 schreef JohanDaButcher het volgende:
Sara Kroos: grappen landen niet, dan maar een tiet er uit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:56 schreef JohanDaButcher het volgende:
Sara Kroos: grappen landen niet, dan maar een tiet uierer uit:
[ afbeelding ]
Ja, dat was de eerste vrouw waar ik hardop om gelachen heb. Wie was dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:46 schreef PDOA het volgende:
Die bolle taart uit Engeland is wel grappig. Zij was laatst bij Live At The Apollo.
Jo Brand. Echt een droogkloot, zij heeft echt mannenhumor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:17 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ja, dat was de eerste vrouw waar ik hardop om gelachen heb. Wie was dat eigenlijk?
Ha ha ik moest keihard lachen in mijn eentje op kantoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:37 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jo Brand. Echt een droogkloot, zij heeft echt mannenhumor.
Ik schrok alquote:Op woensdag 25 maart 2009 03:04 schreef Mexxa het volgende:
Vind TS een ontzettend dom, lelijk, niet grappig persoon (TS: Tineke Schouten in dit geval) Vraag me ook altijd af wat voor type mensen daar naar kijken. Ach.. Ik wil het eigenlijk ook niet eens weten.
Goed zo ;P Vind die tiet van Sara Kroos er trouwens ook niet echt florisant bij staan. Als die van mij ooit zo gaan hangen, waarschuw me dan even!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |