En zo is het.quote:
Ja, ik zag op een of ander kut programma, waar ze uitblinken in "hoe worden artikelen die je totaal niet boeien gemaakt!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En zo is het.
Wistten jullie loeders trouwens wel dat die curlingen dingen van steen zijn? Ik meende van rubber!![]()
Ja, rubber en ijs....dat glijdt lekkerquote:Op maandag 23 maart 2009 10:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wistten jullie loeders trouwens wel dat die curlingen dingen van steen zijn? Ik meende van rubber!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:30 schreef Trannellius het volgende:
2 mensen die op elkaar inrossen een sport noemen. Laat staan 20 mannen die achter een bal aan rennen
Sorry alwelgeleerde.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:31 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, rubber en ijs....dat glijdt lekker
Ik heb liever dat je me aanspreekt met de titel weledelzeergeleerde, dankje!quote:
Die reacties van jou op sportenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:30 schreef Trannellius het volgende:
2 mensen die op elkaar inrossen een sport noemen. Laat staan 20 mannen die achter een bal aan rennen
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Ik weet niet over welke sport jij het hebt, maar duidelijk niet over curling.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:30 schreef Trannellius het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |