Ik heb hele sexy Nike-dingetjes als sportBH, daar kan ik ook rustig mee lopen zonder t-shirt erover.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou je niet liever voor een functionele sport-BH gaan dan voor eentje die er geweldig uitziet?
Waarom wel? Is niet goed voor mij en veel te duurquote:
Heb hem wel eens gevraagd of 'ie ook komt, maar daar heeft 'ie niet op gereageerd geloof ik. Zal het hem nog wel eens vragenquote:En waarom heb je Soyboy nog niet hierheen gelokt?
Hier ook, maar dan gewoon met matige wind. Ik heb zin om naar buiten te gaan maar dan fikken mijn longen eruitquote:Op maandag 23 maart 2009 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is hier nog gewoon droogWel zwaarbewolkt en veul wind... maar wel droog!
euh, alleen zitten mijn lieftallige borsten dan wel bij elke stap in mn oren denk ik...quote:Op maandag 23 maart 2009 15:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb hele sexy Nike-dingetjes als sportBH, daar kan ik ook rustig mee lopen zonder t-shirt erover.
In de zomer tenminste![]()
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
Nou zo zielig voelde ik me ook weer niet hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 15:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat ja. Je hoeft van mij niet te lachen tijdens het sporten (ik kijk boos of geconcentreerd) maar dit ziet er wel heel zielig uit.
Wat ik eerder gepost had:quote:Op maandag 23 maart 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat ook nog![]()
Chico, kun jij nog 's posten welke verkopers op Ebay goede SA's verkopen?
Heb dus met maar eentje eigen ervaring, maar die andere zijn mensen die veel verkopen, en toch 99-100% positieve feedback hebben.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb het vanuit de nederlandse ebay, maar ze komen allemaal uit Engeland. Pond staat voordelig. En mijn gewone bh's zijn duurder dan een shockabsorber, ben gewend aan hoge prijzen.
Ik heb het gekocht van budicebelle. Die verkoopt niet zo heel veel shockabsorbers. Andere verkopers (die ook 99 tot 100% positieve feedback hebben): naturalfigures en undercoverlingerie2005. Hebben allebei duizenden transacties op hun naam staan, daar wil ik volgende keer waarschijnlijk bestellen.
Dat denk ik dus ook. Mijn SA is niet heel sexy, wel stevig. Alleen ligt hij al een half jaar ongebruikt in de kastquote:Op maandag 23 maart 2009 15:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euh, alleen zitten mijn lieftallige borsten dan wel bij elke stap in mn oren denk ik...
Ik heb weer eens te snel geblèrd, want hier regent het inmiddels ookquote:Op maandag 23 maart 2009 15:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan gewoon met matige wind. Ik heb zin om naar buiten te gaan maar dan fikken mijn longen eruitmijn keel voelt aan als schuurpapier.
Griep
Adelante is druk met wedding plannen. Duh.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:10 schreef conleche het volgende:
Waar is Adelante eigenlijk?? Wie heeft hem weggejaagd??
Die is wel fancy. Mijne is gewoon simpel zwart. En ik heb geen zin om een 2e te kopen, want ik heb deze al zelden aan.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:13 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze hoef je in de zomer ook geen shirtje aan! Ook een SA.
Die van Danone? Nee, volgens mij niet. Wel met zoveel % minder vet, maar volgens mij is dat al de standaardversie.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
Vikje, je hebt die kwark toch ook in heel slankverantwoorde versie?
die ene?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoorDit is iemand van voor jouw tijd.
Ik vind hem niet zo... ook niet als ik hem meng met magere Franse kwark, zoals Laureline (waar is die eigs?) suggereert.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
De citroenkwark van de optimel is best te doen
Nee, psies. Ach, ik heb één leuke felblauw-met-roze sport-BH, en voor de rest saai wit en zwart, en dat boeit natuurlijk ook niet zo, verder. Doe ik er een leuk topje overheenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:14 schreef Daph_ het volgende:
Chico dat vind ik inderdaad ook een mooie SA
Laatste keer dat ik keek hadden ze deze alleen niet in mijn maat helaas.
gewoon monsterboard enzo?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:17 schreef P.F het volgende:
Even een kort vraagje: Ik ben op zoek naar een vacature site met vacatures op HBO niveau.
Bestaan die
Ik heb dezelfde maat genomen als ik gewoonlijk heb. De onderomtrek valt iets kleiner, maar daardoor zit ie mooi stevig vast. Cup moet je wel rekening houden dat zij bijv tussen D en E nog DD hebben zitten.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Merci, Chico!Hoe vallen de cupmaten van Shock Absorbers? Gewone maat nemen, of liever eentje kleiner?
En co: die is leuk, ja! Is dat ook stevig genoeg voor hardlopen?
Ik zeg ook 'best te doen', niet 'lekker'quote:Op maandag 23 maart 2009 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo... ook niet als ik hem meng met magere Franse kwark, zoals Laureline (waar is die eigs?) suggereert.
Op monsterboard is bijna alles MBO (op de richtingen die ik zoek, profielen Diëtetiek, Commercie, voedselkwaliteit en management èn Lifestyle, media en voorlichting)quote:
Onderomtrek wou ik sws insnoer-maatje nemen, omdat ik nog steeds afval. En ik heb gewoon een lief klein C-cupje, hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 15:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maat genomen als ik gewoonlijk heb. De onderomtrek valt iets kleiner, maar daardoor zit ie mooi stevig vast. Cup moet je wel rekening houden dat zij bijv tussen D en E nog DD hebben zitten.
Praktisch alle vacaturesites hebben criteria voor HBO en WO-functies. Ik denk dat het probleem niet daar aan ligt, maar meer aan je studierichting en zoekwoordenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Op monsterboard is bijna alles MBO (op de richtingen die ik zoek, profielen Diëtetiek, Commercie, voedselkwaliteit en management èn Lifestyle, media en voorlichting)
Ik moet 10 beroepen + bronnen vinden die ik kan worden met mijn opleiding. Maar als er "MBO denkniveau" vereist wordt voor een functie dan heb ik er niet zo veel aan..
Kwark, mits mager en zonder suiker, is toch juist hartstikke goed?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind die Optimelkwark juist heerlijk. Véééél lekkerder dan die van Danone.
Maargoed, kwark is natuurlijk nooit supergoed voor je.
Ik ookquote:Op maandag 23 maart 2009 15:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind die Optimelkwark juist heerlijk. Véééél lekkerder dan die van Danone.
Maargoed, kwark is natuurlijk nooit supergoed voor je.
Ook als ik al redelijk veel yoghurt en melk binnenkrijg? Ik weet het niet hoor, maar ik heb het idee dat ik op een dag met cornflakes, cruesli en een boterham met kaas wel genoeg zuivel binnen krijgquote:Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kwark, mits mager en zonder suiker, is toch juist hartstikke goed?
dat dusquote:Op maandag 23 maart 2009 15:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Praktisch alle vacaturesites hebben criteria voor HBO en WO-functies. Ik denk dat het probleem niet daar aan ligt, maar meer aan je studierichting en zoekwoorden.
Die zag ik net voor 15 pond in de maten 65F en 65G. Veilingnummers 270357967431 en 270357967454, kleur: purple/hot pink. Niets voor mij, maar volgens mij zijn er dames die wel deze maat hebben in da house.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:13 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze hoef je in de zomer ook geen shirtje aan! Ook een SA.
Is dat een halve cupmaat verschil dan ongeveer tussen D en E?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maat genomen als ik gewoonlijk heb. De onderomtrek valt iets kleiner, maar daardoor zit ie mooi stevig vast. Cup moet je wel rekening houden dat zij bijv tussen D en E nog DD hebben zitten.
Ja ik zag het ookquote:Op maandag 23 maart 2009 15:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Die zag ik net voor 15 pond in de maten 65F en 65G. Veilingnummers 270357967431 en 270357967454, kleur: purple/hot pink. Niets voor mij, maar volgens mij zijn er dames die wel deze maat hebben in da house.
Goeie tip, ga ik een keer proberenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vik, heb je al eens geprobeerd om van magere kwart, zoetstof en citroensap zelf de kwark na te maken?
Misschien is dat ook wel lekker en het is dan iig mager.
Ik weet niet precies, maar ik zit zelf altijd tussen F en G in, en FF zat perfectquote:Op maandag 23 maart 2009 15:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat een halve cupmaat verschil dan ongeveer tussen D en E?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |