terwijl je er normaal gesproken wel enorm sexy uitziet tijdens het spinnen?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die spons in je kruis? Niet echt bevorderlijk voor de sexy look
je moet 'm aandoen, in een keer naar je fiets lopen, gaan zitten, en naar de kleedkamer rennen en in een keer weer uitdoen zonder in de spiegel te kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Oh MoBlo, ik heb ook zo'n broekje gekocht (kuitmodel) maar ik moet denk ik nog wel een maandje moed verzamelen voor ik dat gedrocht aandurf
Truequote:Op maandag 23 maart 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die spons in je kruis? Niet echt bevorderlijk voor de sexy look
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
terwijl je er normaal gesproken wel enorm sexy uitziet tijdens het spinnen?
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
terwijl je er normaal gesproken wel enorm sexy uitziet tijdens het spinnen?
Ik heb gister de hele dag in die broek rondgelopen en zelfs nog biertjes gedronken met allemaal mannenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je moet 'm aandoen, in een keer naar je fiets lopen, gaan zitten, en naar de kleedkamer rennen en in een keer weer uitdoen zonder in de spiegel te kijkenhet is écht erg.. maar ik merk het wel aan mn bevallige kontje
die voel ik duidelijk meer als ik een andere broek aan heb gehad
maar het is het waard... zolang je niet in de spiegel kijkt
gewoon een vraag hoorquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je moet 'm aandoen, in een keer naar je fiets lopen, gaan zitten, en naar de kleedkamer rennen en in een keer weer uitdoen zonder in de spiegel te kijkenhet is écht erg.. maar ik merk het wel aan mn bevallige kontje
die voel ik duidelijk meer als ik een andere broek aan heb gehad
maar het is het waard... zolang je niet in de spiegel kijkt
Dat geloof ik wel...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb gister de hele dag in die broek rondgelopen en zelfs nog biertjes gedronken met allemaal mannen![]()
Hoe vaker je 'm aanhebt, hoe meer je eraan went. Ik ben zelfs laatst in fietsbroek + shirt boodschappen gaan doen
... en er vervolgens een legging overheen hebt aangetrokkenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
alsof je 6 tena-ladies in je kruis hebt gepropt
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... en er vervolgens een legging overheen hebt aangetrokken
Echt waar?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]ik moet altijd zo vreselijk nodig plassen als ik leggings draag... Zal de kou wel zijn.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ZegDit is hartstikke ontopic, het gaat over sportkleding, jah
Ik wel, maar dan vanaf Groningen en dat is (nog?) geen probleem.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:27 schreef kwakveense het volgende:ben ik even blij dat ik deze week niet meer heen en weer naar Utrecht hoef... nou ja, zaterdag pas.
Daarom prop ik er dus 6 Tena Lady's inquote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt waar?Daar heb ik nog nooit van gehoord! Wordt dat dan wel iets als je een hardloopbroek aantrekt?
Ja, ik heb dus een fietsbroek gekocht, en een driekwart-tight, een shirtje en een hemdje. Ik wilde eigenlijk een sport-BH kopen, maar ik vond ze er niet geweldig uitzien daarquote:Ben jij overigens nog geslaagd bij de Decathlon in België?
hihi, ik moest lachenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daarom prop ik er dus 6 Tena Lady's in
[..]
Ja, ik heb dus een fietsbroek gekocht, en een driekwart-tight, een shirtje en een hemdje. Ik wilde eigenlijk een sport-BH kopen, maar ik vond ze er niet geweldig uitzien daar
Het is hier nu helemaal donker gewordenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:53 schreef Chicolate het volgende:
Klinkt goed Vik!
Zo he, stortregen hiero? Ben ik even blij dat ik niet buiten loop, maar achter de pc/schoolboeken zit. Wat een verschil met dit weekend zeg.
Koop ik niet meerquote:Op maandag 23 maart 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
Vikje, goed om te horen! Ook dat het aanpassen van de instellingen weer iets ten goede heeft veranderd!![]()
Vergeet je de citroenkwark niet bij de boodschapjes?![]()
Trutquote:Op maandag 23 maart 2009 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koop ik niet meer.
Maar ik zal wel even langs de snackbar lopen voor eenkroket
.
Zou je niet liever voor een functionele sport-BH gaan dan voor eentje die er geweldig uitziet?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik heb dus een fietsbroek gekocht, en een driekwart-tight, een shirtje en een hemdje. Ik wilde eigenlijk een sport-BH kopen, maar ik vond ze er niet geweldig uitzien daar
Een sport-BH moet niet geweldig eruitzien, die moet je tieten op de plaats houden zodat ze er geweldig uit blijven zien. Ook zonder bh.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daarom prop ik er dus 6 Tena Lady's in
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou je niet liever voor een functionele sport-BH gaan dan voor eentje die er geweldig uitziet?
Waarom denk je dat ik ermee gestopt ben?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:58 schreef Ewelina het volgende:
Je kijkt echt ongelukkig daarHelp me!!!!!!!!!!!!!!!
Dat bedoel ik net, popjequote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou je niet liever voor een functionele sport-BH gaan dan voor eentje die er geweldig uitziet?
Ja, die foto maakt het wel duidelijkquote:Op maandag 23 maart 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ermee gestopt ben?![]()
.
Ah, duidelijk. Ik dacht dat je ze gewoon lelijk vond. Wat ze ook zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat bedoel ik net, popjeIk vond ze, vergeleken met bijvoorbeeld SA's, een beetje flodderig ogen. En dan vind ik 30 euro of meer gewoon te duur.
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:58 schreef Ewelina het volgende:
Je kijkt echt ongelukkig daarHelp me!!!!!!!!!!!!!!!
Dat had CF net ook al gepost.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ColdFeet met 'ze zagen er niet geweldig uit' niet bedoelde dat ze er niet verleidelijk en met roosjes en trutsels uitzagen hoor, ik denk dat ze juist bedoelde dat ze er niet uitzagen alsof ze geweldige steun zouden bieden.
Ik zag het nadat ik mijn post had gepost. Spuit 11quote:
Ja, dat ook nogquote:Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Ik dacht dat je ze gewoon lelijk vond. Wat ze ook zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |