Dankje. Nee, alleen studeren.. ben net wel een uurtje bezig geweest, maar ik kan me er ook niet echt toe zetten. Moet zo wel even kattenvoer halen bij de supermarkt - maar dat is ook niet echt langdurige afleidingquote:Op maandag 23 maart 2009 12:39 schreef kwakveense het volgende:
aww PPPsterkte dan alvast. heb je niks dat je kan afleiden vandaag?
Vind je het wel LEUK?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nopedat is hobbelend in t zelfde tempo van begin tot eind. ik kan écht niet rennen.
maar we gaan stug door.
Waarom is datquote:Op maandag 23 maart 2009 12:41 schreef kwakveense het volgende:
ik heb de mattheus passion net aangezet (dit weekend stukje gezien over 5 bn-ers/popzangers die stukjes eruit gaan zingen, op de EOen ineens had ik heel erg de behoefte om dat stuk weer te horen...)
momenteel niet echt, maar ik wil het graag beter kunnen. en als ikt gedaan heb voel ik me heel erg lekker.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je het wel LEUK?
Ik zie mezelf af en toe ook strompelen hoor, ik ben bepaald niet lichtvoetigIk kijk maar niet al te goed als ik langs een glazen wand ren.
diequote:Op maandag 23 maart 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom is dat? Ik heb hem vorige week 3x achter elkaar geluisterd op mijn iPod, vergat steeds te switchen, en dan dacht ik: 'zo, na die-en-die aria, dan ga ik wat anders luisteren' en vergat ik het weer
Ow bah, ik geloof niet dat ik dat wil horenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
diewas meer vanwege dit:
eo mattheus programma
Ga bij een atletiekvereniging! Of zo'n start-to-rungroepjequote:Op maandag 23 maart 2009 12:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
momenteel niet echt, maar ik wil het graag beter kunnen. en als ikt gedaan heb voel ik me heel erg lekker.
Ahwquote:Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bleh ik heb echt een slome dag vandaag. Kom denk ik doordat ik van slag ben - heb morgen een kijkoperatie en begin daar nogal zenuwachtig voor te worden, plus dat ik me plotseling realiseer dat er best iets ernstigs aan de hand kan zijn.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 23 maart 2009 13:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zo'n loopgroep is echt niets voor mij. Het grootste voordeel van hardlopen vind ik juist dat ik het kan doen wanneer ik er zin in heb. Of dat nou om 9 uur 's ochtends is of 11 uur 's avonds.
marikenloop. wat BS zegtquote:Op maandag 23 maart 2009 13:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook
Van de week ook van die reflectiebanden gekocht zodat ik nu ook 's avonds kan lopen eventueel (ook al is dat best wel koud)
Heeft iemand nog tips voor een loop van 10 km?
ja hoor!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:19 schreef Daph_ het volgende:
Is dat ook wat als je alleen loopt? Op de sites van de Ladiesrun in Rotterdam en Groningen zie ik alleen maar groepjes dus ik vraag me af of dat ook leuk is als je niet met een groep bent
Als ik me voor de 5 op zou geven zou ik nu al genoeg afstand hebben gemaakt, wil graag mezelf pushen om ook echt verder te gaanVolgende rondje dat ik uitgestippeld heb is 6,5 km. Zal niet al te snel gaan (loopjes van mij zijn gemiddeld 9,2 km/u
) maar als ik het volhoud ben ik dik tevreden
Ik verbaas me daar zo overquote:Op maandag 23 maart 2009 13:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kan echt niet praten tijdens het rennen. Nee, ik vind het juist fijn om alleen te lopen.
Ik ga altijd helemaal kapot tijdens het sporten, waarschijnlijk omdat ik zo'n beroerde conditie heb. Dan werkt praten inderdaad echt nietquote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik verbaas me daar zo overVan die mensen die tijdens het spinnen vrolijk doorkeuvelen, ook
Nwah mijn conditie is met sprongen vooruit gegaan, heb inmiddels een betere conditie dan mijn vriend.. Maar echt hele gesprekken voeren? Dat lukt mij écht niet hoor..quote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ga altijd helemaal kapot tijdens het sporten, waarschijnlijk omdat ik zo'n beroerde conditie heb. Dan werkt praten inderdaad echt niet. Maar als je wel een goede conditie hebt moet het vast lukken.
ik heb er pas twee gelopen hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 13:25 schreef Daph_ het volgende:
Haha ja ik ben echt een n00b nog hoorOkee ik was al bang dat het allemaal van die cluppies waren en dat je dan in je eentje een beetje als eenling rondliep
Moblo, jij loopt vaker wedstrijden toch (of althans, heb je gedaan)? Heb jij een eigen ChampionChip?
Nou, ik vind echt niet meer dat ik een k**conditie heb, maar dan nogquote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ga altijd helemaal kapot tijdens het sporten, waarschijnlijk omdat ik zo'n beroerde conditie heb. Dan werkt praten inderdaad echt niet. Maar als je wel een goede conditie hebt moet het vast lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |