abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67320765
Bleh ik heb echt een slome dag vandaag. Kom denk ik doordat ik van slag ben - heb morgen een kijkoperatie en begin daar nogal zenuwachtig voor te worden, plus dat ik me plotseling realiseer dat er best iets ernstigs aan de hand kan zijn.
  maandag 23 maart 2009 @ 12:39:37 #102
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67320791
aww PPP sterkte dan alvast. heb je niks dat je kan afleiden vandaag?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67320834
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:39 schreef kwakveense het volgende:
aww PPP sterkte dan alvast. heb je niks dat je kan afleiden vandaag?
Dankje. Nee, alleen studeren.. ben net wel een uurtje bezig geweest, maar ik kan me er ook niet echt toe zetten. Moet zo wel even kattenvoer halen bij de supermarkt - maar dat is ook niet echt langdurige afleiding .
  maandag 23 maart 2009 @ 12:41:01 #104
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67320835
ik heb de mattheus passion net aangezet (dit weekend stukje gezien over 5 bn-ers/popzangers die stukjes eruit gaan zingen, op de EO en ineens had ik heel erg de behoefte om dat stuk weer te horen...)

pi_67320924
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:17 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nope dat is hobbelend in t zelfde tempo van begin tot eind. ik kan écht niet rennen. maar we gaan stug door.
Vind je het wel LEUK?

Ik zie mezelf af en toe ook strompelen hoor, ik ben bepaald niet lichtvoetig Ik kijk maar niet al te goed als ik langs een glazen wand ren.
pi_67320964
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:41 schreef kwakveense het volgende:
ik heb de mattheus passion net aangezet (dit weekend stukje gezien over 5 bn-ers/popzangers die stukjes eruit gaan zingen, op de EO en ineens had ik heel erg de behoefte om dat stuk weer te horen...)

Waarom is dat ? Ik heb hem vorige week 3x achter elkaar geluisterd op mijn iPod, vergat steeds te switchen, en dan dacht ik: 'zo, na die-en-die aria, dan ga ik wat anders luisteren' en vergat ik het weer
  maandag 23 maart 2009 @ 12:45:41 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67320976
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vind je het wel LEUK?

Ik zie mezelf af en toe ook strompelen hoor, ik ben bepaald niet lichtvoetig Ik kijk maar niet al te goed als ik langs een glazen wand ren.
momenteel niet echt, maar ik wil het graag beter kunnen. en als ikt gedaan heb voel ik me heel erg lekker.
pi_67321143
Ik heb dat BMR ding weer een keer ingevuld. Nu is mn onderhoud 2300, maar over een paar weken wordt dat 1800. Ik mag dan wel serieus gaan tellen, als ik niet dicht wil groeien . Want eet makkelijk 2000 of meer.

Oh ja, hallo .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 23 maart 2009 @ 12:53:58 #109
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67321241
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waarom is dat ? Ik heb hem vorige week 3x achter elkaar geluisterd op mijn iPod, vergat steeds te switchen, en dan dacht ik: 'zo, na die-en-die aria, dan ga ik wat anders luisteren' en vergat ik het weer
die was meer vanwege dit:
eo mattheus programma
pi_67321416
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

die was meer vanwege dit:
eo mattheus programma
Ow bah, ik geloof niet dat ik dat wil horen
pi_67321462
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

momenteel niet echt, maar ik wil het graag beter kunnen. en als ikt gedaan heb voel ik me heel erg lekker.
Ga bij een atletiekvereniging! Of zo'n start-to-rungroepje Kun je wat techniek bijleren, ga je vast sneller van
pi_67321644
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bleh ik heb echt een slome dag vandaag. Kom denk ik doordat ik van slag ben - heb morgen een kijkoperatie en begin daar nogal zenuwachtig voor te worden, plus dat ik me plotseling realiseer dat er best iets ernstigs aan de hand kan zijn.
Ahw

@Kwak: bij een loopvereniging hardlopen is goed voor je snelheid en techniek . Mijn trainster gaf altijd oefeningen (warming up ook meteen) die ervoor zorgen dat je beter/netter gaat lopen. En als je iemand hebt om mee te kletsen, is de neiging om wat harder te gaan lopen (zodat je die ander bij kan houden) wat groter. Bij een loopgroep lopen is echt heel erg leuk!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 23 maart 2009 @ 13:09:57 #113
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67321706
Zo'n loopgroep is echt niets voor mij. Het grootste voordeel van hardlopen vind ik juist dat ik het kan doen wanneer ik er zin in heb. Of dat nou om 9 uur 's ochtends is of 11 uur 's avonds .
pi_67321797
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zo'n loopgroep is echt niets voor mij. Het grootste voordeel van hardlopen vind ik juist dat ik het kan doen wanneer ik er zin in heb. Of dat nou om 9 uur 's ochtends is of 11 uur 's avonds .
Dat heb ik dus ook

Van de week ook van die reflectiebanden gekocht zodat ik nu ook 's avonds kan lopen eventueel (ook al is dat best wel koud)

Heeft iemand nog tips voor een loop van 10 km?
  maandag 23 maart 2009 @ 13:14:03 #115
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67321834
Ik zit er zelf ook over te denken om de Marikenloop (17 mei) te gaan lopen. Dan heb ik een stok achter de deur om voor die tijd ook echt Evy1 af te hebben. 5 km is prima te doen, lijkt me wel leuk .
pi_67321897
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:12 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook

Van de week ook van die reflectiebanden gekocht zodat ik nu ook 's avonds kan lopen eventueel (ook al is dat best wel koud)

Heeft iemand nog tips voor een loop van 10 km?
marikenloop. wat BS zegt daar wil ik zelf ook de 10 gaan doen
Ja doei.
pi_67321976
Is dat ook wat als je alleen loopt? Op de sites van de Ladiesrun in Rotterdam en Groningen zie ik alleen maar groepjes dus ik vraag me af of dat ook leuk is als je niet met een groep bent

Als ik me voor de 5 op zou geven zou ik nu al genoeg afstand hebben gemaakt, wil graag mezelf pushen om ook echt verder te gaan Volgende rondje dat ik uitgestippeld heb is 6,5 km. Zal niet al te snel gaan (loopjes van mij zijn gemiddeld 9,2 km/u ) maar als ik het volhoud ben ik dik tevreden
pi_67322003
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:19 schreef Daph_ het volgende:
Is dat ook wat als je alleen loopt? Op de sites van de Ladiesrun in Rotterdam en Groningen zie ik alleen maar groepjes dus ik vraag me af of dat ook leuk is als je niet met een groep bent

Als ik me voor de 5 op zou geven zou ik nu al genoeg afstand hebben gemaakt, wil graag mezelf pushen om ook echt verder te gaan Volgende rondje dat ik uitgestippeld heb is 6,5 km. Zal niet al te snel gaan (loopjes van mij zijn gemiddeld 9,2 km/u ) maar als ik het volhoud ben ik dik tevreden
ja hoor!

heb de 15km op de Zeven Heuvelen alleen gelopen en had al snel 2 dames die gezellig met mij meekeuvelden zo tot de 10km daarna was ik te dood om te praten
Ja doei.
  maandag 23 maart 2009 @ 13:21:36 #119
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67322040
Ik kan echt niet praten tijdens het rennen . Nee, ik vind het juist fijn om alleen te lopen.
pi_67322101
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kan echt niet praten tijdens het rennen . Nee, ik vind het juist fijn om alleen te lopen.
Ik verbaas me daar zo over Van die mensen die tijdens het spinnen vrolijk doorkeuvelen, ook
  maandag 23 maart 2009 @ 13:24:43 #121
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67322127
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik verbaas me daar zo over Van die mensen die tijdens het spinnen vrolijk doorkeuvelen, ook
Ik ga altijd helemaal kapot tijdens het sporten, waarschijnlijk omdat ik zo'n beroerde conditie heb. Dan werkt praten inderdaad echt niet . Maar als je wel een goede conditie hebt moet het vast lukken.
pi_67322141
Haha ja ik ben echt een n00b nog hoor Okee ik was al bang dat het allemaal van die cluppies waren en dat je dan in je eentje een beetje als eenling rondliep

Moblo, jij loopt vaker wedstrijden toch (of althans, heb je gedaan)? Heb jij een eigen ChampionChip?
pi_67322178
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ik ga altijd helemaal kapot tijdens het sporten, waarschijnlijk omdat ik zo'n beroerde conditie heb. Dan werkt praten inderdaad echt niet . Maar als je wel een goede conditie hebt moet het vast lukken.
Nwah mijn conditie is met sprongen vooruit gegaan, heb inmiddels een betere conditie dan mijn vriend.. Maar echt hele gesprekken voeren? Dat lukt mij écht niet hoor..
pi_67322220
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:25 schreef Daph_ het volgende:
Haha ja ik ben echt een n00b nog hoor Okee ik was al bang dat het allemaal van die cluppies waren en dat je dan in je eentje een beetje als eenling rondliep

Moblo, jij loopt vaker wedstrijden toch (of althans, heb je gedaan)? Heb jij een eigen ChampionChip?
ik heb er pas twee gelopen hoor CPC vorig jaar en de Zeven Heuvelen. Mariken kon ik vorig jaar helaas niet.
Heb bij de ZHL de championchip gekocht ja was wel makkelijker Ding zit nu ook standaard aan mijn schoen.

Tijdens het lopen kan ik altijd wel praten, probeer dat ook zoveel mogelijk te doen om de ademhaling wat te regelen. Bij het spinnen fiets ik om bijna dood te gaan dus daar is praten wat moeilijker, daarbij ga ik ook altijd alleen spinnen, dus keuvelmaatjes heb ik daar niet
Ja doei.
pi_67322268
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Nou, ik vind echt niet meer dat ik een k**conditie heb, maar dan nog Niet in de wieg gelegd voor topsport Misschien een slechte ademhalingstechniek?

Ik merk het verbeteren van mijn conditie vooral aan minder snel zweten bij inspanning, en aan snel terugkeren naar rustige hartslag (maar mijn hartslag gaat nog steeds flink omhoog als ik me zwaar inspan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')