abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2009 @ 21:07:50 #226
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69584368
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:05 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

lekker, das idd net wat je moet hebben bij Real als je onder "curatele" staat.
Mwa ik denk niet dat ie er op afgerekend zal worden. Hij duwde alleen maar en kreeg daar imo een hele overdreven gele kaart voor. Vervolgens maakt hij een wegwerpgebaar en krijgt hij zijn tweede.

Of ie blijft of niet hangt af van de nieuwe president, niet zozeer van dit voorvalletje.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_69584513
Wel irritant dat je de hele zomer al weet dat je het begin moet missen vanwege een schorsing.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69593190
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
Wel irritant dat je de hele zomer al weet dat je het begin moet missen vanwege een schorsing.
dit is indien hij daar na de zomer speelt. misschien speelt hij wel bij inter (ruil voor zlatan) of manchester united
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69594778
Niet leuk natuurlijk dat dit met Huntelaar gebeurt op de valreep van het seizoen nadat het 2 maanden niet zo goed gaat. Hij werd terecht boos om de eerste gele kaart en dan op zo'n manier de tweede gele kaart te krijgen.

Het verhaal dat Manchester United Huntelaar graag willen hebben lijkt op dat van een half jaar geleden dat ze bij Real om een spits zaten te springen en Huntelaar als de opvolger van Ruud van Nistelrooij werd binnengehaald. Toen bleek dat met Raul en Higuan al genoeg goede spitsen waren. Hij had de pech dat de voorzitter en trainer die Huntelaar binnen haalden opstapten voordat hij de eerste wedstrijd bij Real speelde nadat zij er anderhalf over hebben gedaan om Huntelaar bij Real te krijgen..... Ramos heeft nooit veel opgehad met Huntelaar, toen hij zoveel scoorde kon Ramos er niet onderuit hem in de basis op te stellen, zodra hij een paar wedstrijden minder goed speelt wordt zjin speeltijd weer ingekort terwijl als Higuen of Raul het een paar weken minder goed doen zij volledig blijven opgesteld.
Met de komst van Perez zal Huntelaar daar wel weg moeten. belangrijk vind ik dat hij bij een club komt waarin hij weer volledig in de basis wordt opgesteld en zijn doelpunten zal maken. Zonde van zo'n talent dat hij veel op de bank zit, dat geldt ook voor andere spelers als oa Drenthe.
  maandag 1 juni 2009 @ 12:04:10 #230
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69598200
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69867595
quote:
Huntelaar heeft zijn zegje gedaan bij Van Marwijk
Dat Klaas-Jan Huntelaar tijdens de interland tegen IJsland op de bank plaats moest nemen was voor velen een verrassing. Zo ook voor de spits zelf. Na afloop heeft hij bondscoach Bert van Marwijk aangesproken, nu wacht Noorwegen.

"Ik heb er zaterdag in Reykjavik na de wedstrijd iets over gezegd en dat is voldoende. Nu wil ik me weer richten op het duel met Noorwegen", zo zei Huntelaar tegenover Spits. Dat hij het niet eens was met zijn reserverol is echter duidelijk. "In de vorige interlands heb ik goed gespeeld en telkens gescoord, ik heb er dan ook geen begrip voor dat ik er nu naast stond."

In de avond vierde Huntelaar het feestje wel mee, maar een groots feest was het voor hem niet. "Het was gezellig, maar een feestje na een wedstrijd is toch anders als je niet in de basis bent gestart."
Ik denk dat hij weinig recht van spreken heeft eigenlijk op dit moment.
pi_69867738
Tsja, als je Van der Vaart wel laat spelen, gaat het aantal minuten bij de club niet op natuurlijk en dan zou je moeten kijken naar voorgaande interlands, en dan hoort hij echt wel vertrouwen te krijgen als nummer 9.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:54:04 #233
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69867849
Vind opzich dat Huntelaar toch wel bewezen heeft altijd te scoren. Al speelt hij nu niet alle wedstrijden je weet van hem gewoon dat hij toch wel scoord. Als Van Marwijk kiest voor Kuijt is dat zijn goed recht maar dan moet je die ook laten staan de komende tijd.
#FreeHat
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:04:51 #234
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_69868237
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind opzich dat Huntelaar toch wel bewezen heeft altijd te scoren. Al speelt hij nu niet alle wedstrijden je weet van hem gewoon dat hij toch wel scoord. Als Van Marwijk kiest voor Kuijt is dat zijn goed recht maar dan moet je die ook laten staan de komende tijd.
Dirk is geen echte spits, vind ik. Hij moet rechtsbuiten staan.

Van der Vaart speelde trouwens echt goed...

Jammer dat Nederland vaak in de 2e helft wegzakt qua niveau...
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:22:59 #235
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69868927
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als spits moet je in het moderne voetbal meer doen dan alleen scoren.
pi_69869011
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tsja, als je Van der Vaart wel laat spelen, gaat het aantal minuten bij de club niet op natuurlijk en dan zou je moeten kijken naar voorgaande interlands, en dan hoort hij echt wel vertrouwen te krijgen als nummer 9.
Ze zitten alebei ongeveer in hetzelfde schuitje, alleen heeft van der Vaart de laatste maand wel wat meer minuten gemaakt dan Huntelaar in Madrid. Daarnaast vond ik de verklaring van Bert ook wel plausibel en was ik blij dat hij voor voetballend vermogen koos, als je tegen Ijsland speelt zul je waarschijnlijk veel op de helft van de tegenstander spelen waardoor je creativiteit nodig hebt.

Bovendien vind ik nog niet dat Huntelaar een dusdanige staat van dienst heeft in Oranje om zich zo uit te laten. Hij scoorde weliswaar een keer of 11 in de laatste 13 wedstrijden, maar zijn spel was lang niet altijd om over naar huis te schrijven. Laat hem maar eerst in Madrid een basisplaats zien te bemachtigen, als hij daarin slaagt en goed presteert heeft hij meer recht van spreken. Vooralsnog is het nog lang geen wereldtopper waar de bondscoach niet omheen kan.
pi_69869240
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van der Vaart heeft de laatste wedstrijden juist weer veel gespeeld, dus ik snap je vergelijking niet echt. Terecht dat Huntelaar er naast staat vind ik. Als je bij je club niet speelt, dan hoor je zeker niet in het nationale elftal.
pi_69869498
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Van der Vaart heeft de laatste wedstrijden juist weer veel gespeeld, dus ik snap je vergelijking niet echt. Terecht dat Huntelaar er naast staat vind ik. Als je bij je club niet speelt, dan hoor je zeker niet in het nationale elftal.
In het elftal of uberhaupt in de selectie?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69870163
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:42 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

In het elftal of uberhaupt in de selectie?
In het elftal. Ik zou voor de selectie zo snel geen beter alternatief weten. Hoewel ik eigenlijk een voorstander ben van Van Persie in de spits.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:56:24 #240
166976 DuvelDuvel
pi_69871732
Ik denk dat de spitsen graag duidelijkheid willen. In principe komt Kuijt goed tot zn recht op rechts. Dus zou ik Huntelaar altijd het vertrouwen geven in de spits. Netzoals Stekelenburg ook het vertrouwen krijgt van Van Marwijk.
#FreeHat
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:53:08 #241
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_69873797
Huntelaar speelt na de zomer echt niet meer bij Real. Op dit moment zijn ze daar bezig om Villa binnen te halen en dan komt Kaka ook nog. Dan kun je het echt vergeten dat je uberhaupt nog aan spelen toekomt.
pi_69875121
Huntelaar moet lekker terugkomen naar Ajax, haha!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:48:39 #243
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69875660
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:31 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar moet lekker terugkomen naar Ajax, haha!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:49:35 #244
144262 thewishmaster
pi_69875693
Ben benieuwd naar waar hij na de zomer speelt (nee, niet bij Ajax in ieder geval )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:50:15 #245
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69875720
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:49 schreef thewishmaster het volgende:
Ben benieuwd naar waar hij na de zomer speelt (nee, niet bij Ajax in ieder geval )
Ik gok ManU.
Ipv Berbatov
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:51:32 #246
144262 thewishmaster
pi_69875773
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik gok ManU.
Ipv Berbatov
Weer een club die te hoog gegrepen is voor hem, ik zie hem al elke week tegen beren van verdedigers staan in de Engelse competitie.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:54:56 #247
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69875894
Ik denk het ook, maar volgens mij is Ferguson wel gescharmeerd van hem, alhans dat dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.

Beste voor hem zou denk ik een spaanse subtopper zijn imo. Valencia bijvoorbeeld.
Maar naar Madrid had hij nooit moeten gaan.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:59:00 #248
144262 thewishmaster
pi_69876054
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk het ook, maar volgens mij is Ferguson wel gescharmeerd van hem, alhans dat dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.

Beste voor hem zou denk ik een spaanse subtopper zijn imo. Valencia bijvoorbeeld.
Maar naar Madrid had hij nooit moeten gaan.
Dan had Real mooi een ruil met Villa kunnen maken plus een extra bedrag, had de prijs ook wat gedrukt, maar het geld kan daar niet op momenteel.
pi_69876560
Nog even gauw een tvptje... Hopen dat 'ie morgen wel de kans krijgt!
pi_69877526
Is Klaasje niet wat voor Inter als Zlatan weggaat?
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:30:38 #251
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69891669
quote:
Huntelaar: 'Heb er geen begrip voor dat ik er naast stond'
09/06/2009 23:45

Klaas-Jan Huntelaar heeft een bewogen seizoen achter de rug. Allereerst verhuisde de 25-jarige spits tijdens de winterstop van Ajax naar Real Madrid. In Spanje is Huntelaar niet verzekerd van een basisplaats. Afgelopen zaterdag tegen IJsland (2-1 zege) moest hij bij Oranje ook plaatsnemen in de dug-out.

'Ik had het absoluut niet verwacht en ik heb er ook geen begrip voor', zegt Huntelaar in de nieuwe Voetbal International over zijn reserverol. 'De laatste twee interlands heb ik niet alleen gescoord, ook voetballend gezien ging het goed. Ik heb het er nog niet met de bondscoach over gehad. Dat ik bij Real even niet speelde, lijkt me de reden niet. Ik heb de laatste tijd niet heel veel minder gespeeld dan Rafael van der Vaart en die stond wél in de basis.'

Huntelaar is in Madrid door zijn gewenningsperiode heen. 'Ik merk dat ik echt vooruit ben gegaan. Ik ben bij Real gegroeid, op alle gebieden. Wel heb ik een goede periode gehad en een mindere. Voor mij is het duidelijk waar ik dus winst kan boeken. Ik wil volgend seizoen vaker en constanter spelen.'

Dat zal niet eenvoudig worden, want de nieuwe voorzitter Florentino Pérez heeft grootse plannen. Real Madrid realiseerde reeds de transfer van Kaká en er zullen waarschijnlijk nog meer aankopen volgen. 'Ik zit niet heel dicht bovenop de laatste ontwikkelingen', zegt Huntelaar. 'Soms waait er via via wat nieuws over en ik lees dingen op internet. Ik ken de inhoudelijke plannen van Pérez niet. Ik ben nog niet bij hem op de koffie geweest.'
pi_69903370
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:30 schreef Prosac het volgende:

[..]

Je moet nooit tevreden zijn met een 2e plek. Anders kan je beter stoppen...
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:59:17 #253
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_69903394
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:58 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Je moet nooit tevreden zijn met een 2e plek. Anders kan je beter stoppen...
+1
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:00:48 #254
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69903434
Maar je moet niet gaan mekken in Voetbal International voordat je het hebt laten blijken aan de coach. Dan ben je gewoon een jammerend mietje. Valt me tegen van KJH.
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:08:41 #255
166976 DuvelDuvel
pi_69905544
Logisch dat Huntelaar geen begrip heeft. Ik had ook niet verwacht dat hij ernaast zou staan. Huntelaar deed het echt goed de laatste paar interlands. Al moet hij wel begrijpen dat het dringen is voorin.
#FreeHat
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:30:40 #256
144262 thewishmaster
pi_69908477
Ik begrijp op zich wel zijn irritatie, als je nou voor de spitspositie wordt gepasseerd voor van Persie is het wat anders dan gepasseerd worden voor Kuyt, die keer op keer teleurstelt in de spits. Aan de andere kant begrijp ik van Marwijk ook wel, Huntelaar speelde de laatste tijd nauwelijks en scoorde (mede daardoor ) ale en tijd niet meer.
pi_70105767
quote:
'Klaas-Jan Huntelaar vervolgt loopbaan bij VfL Wolfsburg'

Klaas-Jan Huntelaar speelt komend seizoen in de Champions League met VfL Wolfsburg. De aanvaller van Real Madrid staat in de warme belangstelling van de kampioen van Duitsland. Dit meldt de Wolfsburger Allgemeine woensdag.

Volgens het artikel in de Duitse krant mag Huntelaar de overstap voor twintig miljoen euro maken. Ook zou een tijdelijke verhuurperiode tot de mogelijkheden behoren. De aanvaller is voor drie miljoen euro één seizoen te huur.

Sinds de winter van 2008 speelt oud-Ajacied Huntelaar voor Real Madrid. Na het aantrekken van Kaká en Cristiano Ronaldo (vorige week) is de Spaanse topclub begonnen aan een grote schoonmaak. Om geld te genereren, is een vertrek van de Oranje-international bespreekbaar.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:13:08 #258
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70106051
Wat een kuttitel van dat stukje... Zum kotzen....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70106144
En dan gebruiken ze ook nog de apostrof i.p.v. aanhalingstekens...
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_70106375
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:15 schreef Roi het volgende:
En dan gebruiken ze ook nog de apostrof i.p.v. aanhalingstekens...
Inderdaad. Onzinbericht dus. Weg ermee.
pi_70116288
Klaas-jan blijft echt een focking baas!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_70118210
nou ik hoop maar dat hij naar Wolfsburg gaat.
Daar krijgt hij zowel een basisplaats als een ticket voor de CL.
Bij real kan hij lekker de bank warmhouden en het WK missen.

Natuurlijk zie ik hem ook het liefst bij een "grote" club, maar we moeten wel realistisch blijven over zijn kansen. Als hij er bij Wolfsburg in de CL een paar intrapt speelt hij volgend jaar gewoon bij een grote
Engelse club. Of mocht hij idd op huurbasis gaan, dan dwingt hij misschien alsnog een basisplaats bij Real af. (Al zou ik daar onder perez voor geen goud willen spelen )
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:41:02 #263
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70118248
ik zie hem wel bij aston villa, everton of atletico oid spelen
pi_70129386
Huntelaar staat nadrukkelijk in de belangstelling van Olympique Lyon. (goal.com)
pi_70130172
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:41 schreef opinionr het volgende:
Huntelaar staat nadrukkelijk in de belangstelling van Olympique Lyon. (goal.com)
Franse competitie
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:09:44 #266
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70130395
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:41 schreef opinionr het volgende:
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70130415
Dat hebben ze in Madrid al weer snel gezien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70162481
VFB Stuttgart wil hem ook volgens Bild.
pi_70162670
Wolfsburg lijkt me een briljante keuze voor hem. Maar wat een kapitaalvernietiging bij Real, goeiemorgen.
That's all folks!
pi_70163205
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wolfsburg lijkt me een briljante keuze voor hem. Maar wat een kapitaalvernietiging bij Real, goeiemorgen.
Juistem. Ik duim ook voor Wolfsburg.
Ruud heeft Klaas het advies gegeven om te vertrekken.
Beetje eigenbelang van speelt natuurlijk ook wel
pi_70164138
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
VFB Stuttgart wil hem ook volgens Bild.
Goede club voor hem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70171811
Ja, klein stapje lager lijkt me verstandig. Kan die laten zien dat het gewoon een topspits is.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_70176791
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:01 schreef Badabingea het volgende:
Ja, klein stapje lager lijkt me verstandig. Kan die laten zien dat het gewoon een topspits is.
Topspitsen laten het op topniveau zien
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:52:06 #274
144262 thewishmaster
pi_70176820
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Huntelaar is ook geen wereldtop, gewoon een spits voor de Europese subtop, niets mis mee om dat toe te geven.
pi_70176839
quote:

[..]

Als je geen speeltijd krijgt kun je ook niks laten zien.
pi_70177957
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:52 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Als je geen speeltijd krijgt verdient kun je ook niks laten zien.
Even wat aangespast
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:26:33 #277
144262 thewishmaster
pi_70177988
Je kunt inderdaad niet iemand in de spits van Real een beetje laten aanrommelen en wachten tot die goals eventueel vanzelf komen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:30:17 #278
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_70178136
quote:

[..]

-knip- toen ie regelmatig speelde maakte hij nog er 8 in 6, in z'n eerste half jaar. Wat kan hij er nou aan doen dat het bij Real een komen en gaan is van directies en trainers met allemaal hun eigen ideeën? Én dat het Real geen barst kan schelen of ze aan kapitaalvernietiging doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Prosac op 19-06-2009 22:02:51 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_70180862
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef Kriegel het volgende:

[..]

toen ie regelmatig speelde maakte hij nog er 8 in 6, in z'n eerste half jaar. Wat kan hij er nou aan doen dat het bij Real een komen en gaan is van directies en trainers met allemaal hun eigen ideeën? Én dat het Real geen barst kan schelen of ze aan kapitaalvernietiging doen.
Inderdaad, dit dus. 8 uit 6 en toen 1 wedstrijdje niks, stond hij er weer naast

[ Bericht 0% gewijzigd door Prosac op 19-06-2009 22:03:05 ]
pi_70180923
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef Kriegel het volgende:

[..]

toen ie regelmatig speelde maakte hij nog er 8 in 6, in z'n eerste half jaar. Wat kan hij er nou aan doen dat het bij Real een komen en gaan is van directies en trainers met allemaal hun eigen ideeën? Én dat het Real geen barst kan schelen of ze aan kapitaalvernietiging doen.
Beter voetballen

[ Bericht 1% gewijzigd door Prosac op 19-06-2009 22:03:17 ]
pi_70187828
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beter voetballen
Je leest niet of wel?
Hij scoorde achter elkaar en tegen barca scoorde hij een keer niet.
Vreemd? Nee, Barca liep zo vel te aanvallen dat zelfs huntelaar mee moest verdedigen.
Volgens mij ging hij er in die wedstijd na 60 minuten uit voor een extra verdediger. Vervoglens heeft hij nog maar 1x een basisplaats gehad, waarbij hij er ook al na 40 minuten uit ging. Het wanbeleid van real is echt onnavolgbaar.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 06:30:56 #282
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_70187937
Real gaat met spelers om zoals ik dat met FM doe. Gek genoeg blijft Real toch de droomclub voor veel spelers, ondanks dat je eigenlijk bij voorbaat al weet dat je binnen korte tijd afgeschreven gaat worden.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_70188809
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 06:30 schreef Elvislives het volgende:
Real gaat met spelers om zoals ik dat met FM doe. Gek genoeg blijft Real toch de droomclub voor veel spelers, ondanks dat je eigenlijk bij voorbaat al weet dat je binnen korte tijd afgeschreven gaat worden.
Zoals Figo, Zidane en Beckham?
pi_70190114
Ik denkdat DAM een beetje gefrustreerd is dat Huntelaar bij PSV wegging en toen opeens heel goed werd. En nooit meer terug is gekomen.

Amen
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_70190992
Dat zal het zijn
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:04:51 #286
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70191029
henk spaan gaf het advies aan huntelaar om te vertrekken naar tottenham samen met robben.
pi_70191247
Huntelaar+Geld voor Villa lijkt me een leuke.
pi_70191267
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 03:50 schreef opinionr het volgende:

[..]

Je leest niet of wel?
Hij scoorde achter elkaar en tegen barca scoorde hij een keer niet.
Scoren is niet hetzelfde als goed voetballen.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:33:41 #289
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_70191660
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

Scoren is niet hetzelfde als goed voetballen.
Dat had er één van DAM kunnen zijn.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_70194168
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Dat had er één van DAM kunnen zijn.
Hij klopt wel hoor

Maar als een ploeg Huntelaar haalt, moet je natuurlijk wel beseffen wat je in huis hebt. Hij zal geen drie man passeren of elke bal perfect terugkaatsen. Maar hij maakt wel goals. Zo moet je hem dan ook gebruiken en daar moet je hem ook op beoordelen, dan heeft ie ook gewoon prima cijfers. Als je wat anders verwacht had je hem niet moeten halen als Madrid zijnde. Nu wordt hij wel erg snel afgeschreven inderdaad.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zondag 21 juni 2009 @ 11:22:33 #291
175985 Silaz
drie bier
pi_70215769
Wat grappig, ik spotte hem gister nog op een enorm boeren feest in hengevelde, bij mij in de buurt Hoorde dat hij een vrijgezellenfeest had ofzo, maar om dan daar naartoe te gaan
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zondag 21 juni 2009 @ 11:25:32 #292
148059 Pritt
Atheïst
pi_70215817
Dan is meer de vraag: Wat doe jij in godsnaam op dat soort feesten?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 21 juni 2009 @ 11:26:46 #293
175985 Silaz
drie bier
pi_70215832
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:25 schreef Pritt het volgende:
Dan is meer de vraag: Wat doe jij in godsnaam op dat soort feesten?
Moet toch wat doen plus naast de boeren, komen er opzich ook nog wel normale mensen alhoewel de boeren wel het meerendeel zijn. Gelukkig zijn die toch allemaal 'samen' waardoor de normale mensen enigzins gecentreerd staan
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_70217539
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:04 schreef Fortitudo het volgende:
henk spaan gaf het advies aan huntelaar om te vertrekken naar tottenham samen met robben.
Henk Spaan !
pi_70217761
Rijkaard wil Huntelaar en Heitinga naar Gallatasaray halen volgens de Belgische teletekst.
Zou nog even wachten met de keuze te maken, ik zou voor een subtopper in Spanje of Engeland gaan.
Arsenal lijkt me echt geknipt voor KJ. Het ontbreekt daar al jaren aan een echte topscoorder die het veldoverwicht omzet in doelpunten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 21 juni 2009 @ 12:48:18 #296
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_70217817
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:46 schreef Pedroso het volgende:
Rijkaard wil Huntelaar en Heitinga naar Gallatasaray halen volgens de Belgische teletekst.
Zou nog even wachten met de keuze te maken, ik zou voor een subtopper in Spanje of Engeland gaan.
Arsenal lijkt me echt geknipt voor KJ. Het ontbreekt daar al jaren aan een echte topscoorder die het veldoverwicht omzet in doelpunten.
Wat vind(en) je/jullie van 'van Nistelrooy' naar Manchester United?
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_70218138
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:48 schreef di0r1 het volgende:

[..]

Wat vind(en) je/jullie van 'van Nistelrooy' naar Manchester United?
Ruud en Ferguson samen?

Maar een Spaanse subtopper à la Valencia, Villareal, Sevilla of Athletico Madrid. Of naar Engeland bij Arsenal
Hij zou ook Inzaghi kunnen vervangen bij AC.
pi_70219442
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:59 schreef Rejected het volgende:

[..]

Ruud en Ferguson samen?

Maar een Spaanse subtopper à la Valencia
, Villareal, Sevilla of Athletico Madrid. Of naar Engeland bij Arsenal
Hij zou ook Inzaghi kunnen vervangen bij AC.
Alsjeblieft zeg. Sowieso speelt 'ie niet als Villa blijft, en een spits als Huntelaar hoef ik niet te zien bij Valencia. Hij verschilt teveel met het type Villa.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_70221776
Feit blijft dat hij een topspits is in de zin van doelpuntenmoyenne.
Real vond ik al bij voorbaat een slechte keuze (financieel niet maar sportief wel), je moet daar binnen komen met erg veel krediet zodat je basisplaats voorlopig gegarandeerd is.
Zelfs bij Real heeft hij qua doelpunten een uitstekend gemiddelde, maar je weet bij voorbaat al dat hij bij één of twee mindere wedstrijden (niet scoren) er weer naast komt te staan.
Blijf erbij dat Arsenal de club bij uitstek is die bij hem past, uitstekende trainer met goed voetbalvisie, club met beleid en kan er tot een sensatie uitgroeien.
Z'n volgende club zal uiterst belangrijk worden. Zal hij uitgroeien tot de wereldspits die velen in hem zien of blijft hij hangen bij de subtop.
Lijkt me daarom niet verstandig om naar een club in Turkijke te gaan maar naar een goede Engelse, Spaanse, of Duitse club die echt wat met hem van plan is.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_70222091
Turkije lijkt me echt niks voor hem. Dan voetbal je toch in de luwte van de grote Europe competities.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')