Mwa ik denk niet dat ie er op afgerekend zal worden. Hij duwde alleen maar en kreeg daar imo een hele overdreven gele kaart voor. Vervolgens maakt hij een wegwerpgebaar en krijgt hij zijn tweede.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
lekker, das idd net wat je moet hebben bij Real als je onder "curatele" staat.
dit is indien hij daar na de zomer speelt. misschien speelt hij wel bij inter (ruil voor zlatan) of manchester unitedquote:Op zondag 31 mei 2009 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
Wel irritant dat je de hele zomer al weet dat je het begin moet missen vanwege een schorsing.
Ik denk dat hij weinig recht van spreken heeft eigenlijk op dit moment.quote:Huntelaar heeft zijn zegje gedaan bij Van Marwijk
Dat Klaas-Jan Huntelaar tijdens de interland tegen IJsland op de bank plaats moest nemen was voor velen een verrassing. Zo ook voor de spits zelf. Na afloop heeft hij bondscoach Bert van Marwijk aangesproken, nu wacht Noorwegen.
"Ik heb er zaterdag in Reykjavik na de wedstrijd iets over gezegd en dat is voldoende. Nu wil ik me weer richten op het duel met Noorwegen", zo zei Huntelaar tegenover Spits. Dat hij het niet eens was met zijn reserverol is echter duidelijk. "In de vorige interlands heb ik goed gespeeld en telkens gescoord, ik heb er dan ook geen begrip voor dat ik er nu naast stond."
In de avond vierde Huntelaar het feestje wel mee, maar een groots feest was het voor hem niet. "Het was gezellig, maar een feestje na een wedstrijd is toch anders als je niet in de basis bent gestart."
Dirk is geen echte spits, vind ik. Hij moet rechtsbuiten staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind opzich dat Huntelaar toch wel bewezen heeft altijd te scoren. Al speelt hij nu niet alle wedstrijden je weet van hem gewoon dat hij toch wel scoord. Als Van Marwijk kiest voor Kuijt is dat zijn goed recht maar dan moet je die ook laten staan de komende tijd.
Als spits moet je in het moderne voetbal meer doen dan alleen scoren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind opzich dat Huntelaar toch wel bewezen heeft altijd te scoren. Al speelt hij nu niet alle wedstrijden je weet van hem gewoon dat hij toch wel scoord. Als Van Marwijk kiest voor Kuijt is dat zijn goed recht maar dan moet je die ook laten staan de komende tijd.
Ze zitten alebei ongeveer in hetzelfde schuitje, alleen heeft van der Vaart de laatste maand wel wat meer minuten gemaakt dan Huntelaar in Madrid. Daarnaast vond ik de verklaring van Bert ook wel plausibel en was ik blij dat hij voor voetballend vermogen koos, als je tegen Ijsland speelt zul je waarschijnlijk veel op de helft van de tegenstander spelen waardoor je creativiteit nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tsja, als je Van der Vaart wel laat spelen, gaat het aantal minuten bij de club niet op natuurlijk en dan zou je moeten kijken naar voorgaande interlands, en dan hoort hij echt wel vertrouwen te krijgen als nummer 9.
Van der Vaart heeft de laatste wedstrijden juist weer veel gespeeld, dus ik snap je vergelijking niet echt. Terecht dat Huntelaar er naast staat vind ik. Als je bij je club niet speelt, dan hoor je zeker niet in het nationale elftal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tsja, als je Van der Vaart wel laat spelen, gaat het aantal minuten bij de club niet op natuurlijk en dan zou je moeten kijken naar voorgaande interlands, en dan hoort hij echt wel vertrouwen te krijgen als nummer 9.
In het elftal of uberhaupt in de selectie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van der Vaart heeft de laatste wedstrijden juist weer veel gespeeld, dus ik snap je vergelijking niet echt. Terecht dat Huntelaar er naast staat vind ik. Als je bij je club niet speelt, dan hoor je zeker niet in het nationale elftal.
In het elftal. Ik zou voor de selectie zo snel geen beter alternatief weten. Hoewel ik eigenlijk een voorstander ben van Van Persie in de spits.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In het elftal of uberhaupt in de selectie?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:31 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar moet lekker terugkomen naar Ajax, haha!
Ik gok ManU.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:49 schreef thewishmaster het volgende:
Ben benieuwd naar waar hij na de zomer speelt (nee, niet bij Ajax in ieder geval)
Weer een club die te hoog gegrepen is voor hem, ik zie hem al elke week tegen beren van verdedigers staan in de Engelse competitie.quote:
Dan had Real mooi een ruil met Villa kunnen maken plus een extra bedrag, had de prijs ook wat gedrukt, maar het geld kan daar niet op momenteel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk het ook, maar volgens mij is Ferguson wel gescharmeerd van hem, alhans dat dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.
Beste voor hem zou denk ik een spaanse subtopper zijn imo. Valencia bijvoorbeeld.
Maar naar Madrid had hij nooit moeten gaan.
quote:Huntelaar: 'Heb er geen begrip voor dat ik er naast stond'
09/06/2009 23:45
Klaas-Jan Huntelaar heeft een bewogen seizoen achter de rug. Allereerst verhuisde de 25-jarige spits tijdens de winterstop van Ajax naar Real Madrid. In Spanje is Huntelaar niet verzekerd van een basisplaats. Afgelopen zaterdag tegen IJsland (2-1 zege) moest hij bij Oranje ook plaatsnemen in de dug-out.
'Ik had het absoluut niet verwacht en ik heb er ook geen begrip voor', zegt Huntelaar in de nieuwe Voetbal International over zijn reserverol. 'De laatste twee interlands heb ik niet alleen gescoord, ook voetballend gezien ging het goed. Ik heb het er nog niet met de bondscoach over gehad. Dat ik bij Real even niet speelde, lijkt me de reden niet. Ik heb de laatste tijd niet heel veel minder gespeeld dan Rafael van der Vaart en die stond wél in de basis.'
Huntelaar is in Madrid door zijn gewenningsperiode heen. 'Ik merk dat ik echt vooruit ben gegaan. Ik ben bij Real gegroeid, op alle gebieden. Wel heb ik een goede periode gehad en een mindere. Voor mij is het duidelijk waar ik dus winst kan boeken. Ik wil volgend seizoen vaker en constanter spelen.'
Dat zal niet eenvoudig worden, want de nieuwe voorzitter Florentino Pérez heeft grootse plannen. Real Madrid realiseerde reeds de transfer van Kaká en er zullen waarschijnlijk nog meer aankopen volgen. 'Ik zit niet heel dicht bovenop de laatste ontwikkelingen', zegt Huntelaar. 'Soms waait er via via wat nieuws over en ik lees dingen op internet. Ik ken de inhoudelijke plannen van Pérez niet. Ik ben nog niet bij hem op de koffie geweest.'
Je moet nooit tevreden zijn met een 2e plek. Anders kan je beter stoppen...quote:
+1quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:58 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je moet nooit tevreden zijn met een 2e plek. Anders kan je beter stoppen...
quote:'Klaas-Jan Huntelaar vervolgt loopbaan bij VfL Wolfsburg'
Klaas-Jan Huntelaar speelt komend seizoen in de Champions League met VfL Wolfsburg. De aanvaller van Real Madrid staat in de warme belangstelling van de kampioen van Duitsland. Dit meldt de Wolfsburger Allgemeine woensdag.
Volgens het artikel in de Duitse krant mag Huntelaar de overstap voor twintig miljoen euro maken. Ook zou een tijdelijke verhuurperiode tot de mogelijkheden behoren. De aanvaller is voor drie miljoen euro één seizoen te huur.
Sinds de winter van 2008 speelt oud-Ajacied Huntelaar voor Real Madrid. Na het aantrekken van Kaká en Cristiano Ronaldo (vorige week) is de Spaanse topclub begonnen aan een grote schoonmaak. Om geld te genereren, is een vertrek van de Oranje-international bespreekbaar.
Inderdaad. Onzinbericht dus. Weg ermee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:15 schreef Roi het volgende:
En dan gebruiken ze ook nog de apostrof i.p.v. aanhalingstekens...
Franse competitiequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:41 schreef opinionr het volgende:
Huntelaar staat nadrukkelijk in de belangstelling van Olympique Lyon. (goal.com)
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:41 schreef opinionr het volgende:
Huntelaar staat nadrukkelijk in de belangstelling van Olympique Lyon. (goal.com)
Juistem. Ik duim ook voor Wolfsburg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wolfsburg lijkt me een briljante keuze voor hem. Maar wat een kapitaalvernietiging bij Real, goeiemorgen.
Goede club voor hemquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
VFB Stuttgart wil hem ook volgens Bild.
Topspitsen laten het op topniveau zienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:01 schreef Badabingea het volgende:
Ja, klein stapje lager lijkt me verstandig. Kan die laten zien dat het gewoon een topspits is.
Huntelaar is ook geen wereldtop, gewoon een spits voor de Europese subtop, niets mis mee om dat toe te geven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Topspitsen laten het op topniveau zien
Als je geen speeltijd krijgt kun je ook niks laten zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Even wat aangespastquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:52 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als je geen speeltijd krijgt verdient kun je ook niks laten zien.
-knip- toen ie regelmatig speelde maakte hij nog er 8 in 6, in z'n eerste half jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Inderdaad, dit dus. 8 uit 6 en toen 1 wedstrijdje niks, stond hij er weer naastquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
toen ie regelmatig speelde maakte hij nog er 8 in 6, in z'n eerste half jaar.Wat kan hij er nou aan doen dat het bij Real een komen en gaan is van directies en trainers met allemaal hun eigen ideeën? Én dat het Real geen barst kan schelen of ze aan kapitaalvernietiging doen.
Beter voetballenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
toen ie regelmatig speelde maakte hij nog er 8 in 6, in z'n eerste half jaar.Wat kan hij er nou aan doen dat het bij Real een komen en gaan is van directies en trainers met allemaal hun eigen ideeën? Én dat het Real geen barst kan schelen of ze aan kapitaalvernietiging doen.
Je leest niet of wel?quote:
Zoals Figo, Zidane en Beckham?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 06:30 schreef Elvislives het volgende:
Real gaat met spelers om zoals ik dat met FM doe. Gek genoeg blijft Real toch de droomclub voor veel spelers, ondanks dat je eigenlijk bij voorbaat al weet dat je binnen korte tijd afgeschreven gaat worden.
Scoren is niet hetzelfde als goed voetballen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:50 schreef opinionr het volgende:
[..]
Je leest niet of wel?
Hij scoorde achter elkaar en tegen barca scoorde hij een keer niet.
Dat had er één van DAM kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Scoren is niet hetzelfde als goed voetballen.
Hij klopt wel hoorquote:
Moet toch wat doenquote:Op zondag 21 juni 2009 11:25 schreef Pritt het volgende:
Dan is meer de vraag: Wat doe jij in godsnaam op dat soort feesten?
Henk Spaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:04 schreef Fortitudo het volgende:
henk spaan gaf het advies aan huntelaar om te vertrekken naar tottenham samen met robben.
Wat vind(en) je/jullie van 'van Nistelrooy' naar Manchester United?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:46 schreef Pedroso het volgende:
Rijkaard wil Huntelaar en Heitinga naar Gallatasaray halen volgens de Belgische teletekst.
Zou nog even wachten met de keuze te maken, ik zou voor een subtopper in Spanje of Engeland gaan.
Arsenal lijkt me echt geknipt voor KJ. Het ontbreekt daar al jaren aan een echte topscoorder die het veldoverwicht omzet in doelpunten.
Ruud en Ferguson samen?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:48 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Wat vind(en) je/jullie van 'van Nistelrooy' naar Manchester United?
Alsjeblieft zeg. Sowieso speelt 'ie niet als Villa blijft, en een spits als Huntelaar hoef ik niet te zien bij Valencia. Hij verschilt teveel met het type Villa.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:59 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ruud en Ferguson samen?
Maar een Spaanse subtopper à la Valencia, Villareal, Sevilla of Athletico Madrid. Of naar Engeland bij Arsenal
Hij zou ook Inzaghi kunnen vervangen bij AC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |