abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67311971

Inmiddels de speler die gemiddeld de minste minuten voor een doelpunt nodig heeft in de Primera Divsion.

Laatste 2 doelpunten:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2252250/
http://videos.sapo.pt/zzWWIVhAzZzz209CVCQH
pi_67312064
Klaas-Jan Huntelaar
Acht doelpunten uit 11 wedstrijden in de Primera Division is best netjes.
  maandag 23 maart 2009 @ 00:23:27 #3
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_67312107
Klaasie
pi_67312132
geweldige koprol
pi_67312146
Hopelijk komt 'ie ooit nog terug.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 23 maart 2009 @ 00:41:17 #6
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_67312349
Ik mocht hem niet zo toen hij bij Ajax speelde (PSV-fan ); maar nu des te meer! Ik hoop dat hij deze (stijgende) lijn kan vasthouden.
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_67312455
Klasbak.

Ruudje, eat your heart out.
  maandag 23 maart 2009 @ 01:24:51 #8
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67312767
Raar als je erover nadenkt: die gast speelde vijf jaar geleden nog voor fokking AGOVV, en nu staat ie bij Real Madrid in de basis en scoort daar gewoon voor de lol.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 23 maart 2009 @ 02:16:37 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67313164
quote:
Op maandag 23 maart 2009 01:24 schreef Kriegel het volgende:
Raar als je erover nadenkt: die gast speelde vijf jaar geleden nog voor fokking AGOVV, en nu staat ie bij Real Madrid in de basis en scoort daar gewoon voor de lol.
Tja, het is ook raar dat je er over nadenkt dat mensen die 10 jaar lang een dure studie doen en vervolgens succesvol onderzoek doen naar kanker in hun hele leven nooit zoveel zullen verdienen als KJH in één keer jaar.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67314127
quote:
Blije Huntelaar ontkent slechte relatie met Robben
Geschreven op maandag, 23 maart om 08:02

In de wedstrijd tegen Athletic Bilbao van vorige week kon hij Arjen Robben wel letterlijk naar de keel grijpen en na de publiekswissel van de doelpuntenmaker gunde de vleugelaanvaller, net als Rafael van der Vaart, hem op de bank geen blik waardig. Toch ontkent Klaas-Jan Huntelaar dat de twee een slechte onderlinge relatie hebben.

"Er is geen enkel probleem tussen ons", vertelde Huntelaar zondag na afloop van het duel met Almería (3-0), waarin hij wederom twee keer scoorde. "Af en toe gebeuren er dingen in een wedstrijd. Dat zijn meningsverschillen, maar daar blijft het ook bij. We kunnen het al jaren uitstekend met elkaar vinden en dat is niet veranderd."

In het duel met Almería zocht Huntelaar na zijn doelpunten zijn landgenoot, die een aandeel had in de alweer achtste treffer van El Cazador, nadrukkelijk op. In en tegen Bilbao hield Robben zich opvallend afzijdig van de vreugdetaferelen rond de treffers van de oud-Ajacied nadat deze hem bekritiseerde wegens zijn individualisme.

Huntelaar vindt de teamprestatie belangrijker dan zijn zevende en achtste treffer van het seizoen. "Doelpunten maken is mooi maar de zege is belangrijker. Met dergelijke spelers om je heen kan elke speler doelpunten maken. Vandaag was het de beurt aan Marcelo en mij, maar de volgende keer is het iemand anders. Nu is het belangrijk om zelf zoveel mogelijk punten te pakken en hopen dat Barcelona steken laat vallen."

Van der Vaart
Het is niet de eerste maal dat de Nederlanders in dienst van de Koninklijke dit seizoen in opspraak raken. Volgens de Spaanse media maakt Van der Vaart weinig kans meer om zich dit seizoen nog in de basisopstelling te spelen. Trainer Juande Ramos deed sinds de jaarwisseling slechts in 255 speelminuten beroep op de Oranje-international, die verweten wordt niet meer gemotiveerd te zijn.

Zo werden afgelopen week zijn warming-ups onder de loep genomen. Van der Vaart heeft tijdens het warm lopen meer oog voor de verrichtingen van zijn collega's binnen de lijnen en luistert niet naar de opdrachten van de conditietrainer, zo werd duidelijk uit televisiebeelden. Wesley Sneijder kampt op zijn beurt met privé-problemen, terwijl Royston Drenthe de druk in het Santiago Bernabéu psychisch niet aankan.

Guti
De slechte relatie tussen Guti en Ramos was afgelopen week ook het doelwit van de media. De middenvelder werd 'gestraft' met een wissel tegen Atlético Madrid en mocht op Anfield alleen meedoen toen zijn ploeg 3-0 achter stond. Nadat hij tegen Bilbao niet kon meedoen vanwege een blessure, werd hij dit weekeinde tegen Almería vanwege 'tactische redenen' niet opgenomen in de wedstrijdselectie.

"Guti is een van mijn belangrijkste spelers", ontkende Ramos de speculaties over de slechte verstandhouding met zijn pupil. "Maar ik was zeer tevreden over het spel van mijn ploeg in Bilbao en had daarom geen plaats voor Guti. Er zijn geen andere redenen. Natuurlijk is hij niet tevreden over zijn rol in de afgelopen weken, maar hij weet als geen ander dat de concurrentie bij deze club jaar in jaar uit moordend is."
pi_67314138

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_67314169
En al die nietsgunners maar denken dat hij het daar niet zou redden. Bij Ajax stond hij zo vaak vrij en werd niet of niet goed aangespeeld. Bij Madrid heb je betere spelers om je heen die die ruimte zien en daar gebruik van maken. Dan ga je scoren als je Huntelaar heet
  maandag 23 maart 2009 @ 08:28:37 #13
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_67314258
Klaasjan
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_67314514
Held.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_67314569
en real maar balen dat ze hem niet in de CL in kunnen zetten.
pi_67314610
quote:
Op maandag 23 maart 2009 08:50 schreef fetss het volgende:
Met Klaas-Jan zouden ze ook niet hebben gewonnen van Liverpool denk ik
pi_67314616
quote:
Op maandag 23 maart 2009 08:50 schreef fetss het volgende:
quote:
Ramos verdedigt besluit om Huntelaar niet in te schrijven

Juande Ramos staat nog altijd achter zijn beslissing om Klaas-Jan Huntelaar niet in te schrijven voor de Champions League. Volgens de oefenmeester is Lassana Diarra ook heel belangrijk voor zijn elftal.

In januari moest de oefenmeester één van zijn twee winteraankopen teleurstellen omdat er slechts één speler ingeschreven mocht worden. "En als we Huntelaar hadden ingeschreven hadden we Lass nu gemist. Dat was net zo nadelig geweest", zegt Ramos tegen Marca.

Zowel Huntelaar als Diarra veroverde razendsnel een basisplaats bij De Koninklijke. "Ik moet ze complimenteren", vervolgt Ramos. "Ze zijn hier pas een paar maanden maar draaien geweldig mee in het team. Dat zie je niet vaak."

De doelpuntenmachine van Huntelaar haperde tijdens zijn eerste weken in Madrid, maar de laatste tijd is The Hunter ouderwets op dreef. Zondag trof de aanvaller opnieuw doel tegen Almeria
.

En toch niet toegeven he
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_67314653
Hij doet het goed, ben ik blij mee. Vond het jammer dat hij Ajax verliet en had mijn twijfels of hij het wel zou gaan redden in Madrid, maar hij flikt het hem toch maar weer.
  maandag 23 maart 2009 @ 08:54:11 #19
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67314660
Goede OP .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67315084
Huntyboy doet het weer goed.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 23 maart 2009 @ 09:20:48 #21
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67315181
Ik had het totaal niet verwacht dat hij het zou redden, maar hij flikt het toch weer. Als je dit soort cijfers in de Spaanse competitie kunt laten zien moet je wel iets kunnen.
pi_67315311
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:15 schreef koningdavid het volgende:
Huntyboy doet het weer goed.
De Hunt
pi_67315354
wat een heerlijke speler om te zien. hij blijft doen waar hij voor gehaald is en dat is scoren. GOAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL, sorrry moest er ff uit.

het transferbedrag blijkt hij zeker waard te zijn.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67315507
Sorry voor mijn posts in het vorige deel, maar ik sprak alleen de belachelijke gedachten van okee6 na !

Huntelaar .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 23 maart 2009 @ 09:37:23 #25
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67315529
Een vriend van me was er, we wachten op de pics.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')