Heb het ff verbeterd, en in de Wiki meteen de linkjes naar de laatste topics even toegevoegd.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
Die lange link moet een image worden, ik heb het inmiddels al verbeterd in de wiki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:22 schreef mcwops het volgende:
vraagje voor DX-ers met Wii-ervaring
welke van deze 4 kabels zal t beste resultaat geven op mijn lcd-tv?
SKU 5190 Just-Work 2-in-1 S-Video and Composite AV Cable for Wii (schijnt niet op PAL te werken)
SKU 20204 WU HD Pro Component Video and Audio AV Cable for Wii
of
SKU 21910 RGB Scart Cable for Wii - PAL/NTSC
of
SKU 13312 RGB Scart Cable for Wii
bedankt alvast !
Dat is allesquote:Op zondag 22 maart 2009 19:30 schreef Boor-rat het volgende:
Leuk! nog een deeltje!
Ik heb dus een bestelling gedaan op 12 maart, en het is op de 19e verzonden. Ik kreeg een mailtje met een tracking nummer...
Destination - Netherlands
The item (RAxxxxxx) left Hong Kong for its destination on 19-Mar-2009
Is dat alles? Wat een tracking![]()
![]()
Of krijg ik als het in Nederland komt een update? Krijg ik dan een Track&Trace van TNT?
Meestal datum van HK verlaten + 5quote:Op zondag 22 maart 2009 19:36 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wanneer het aankomt![]()
hoelang denken jullie dat het nog duurt?
Kan wel, natuurlijk, maar dan betaal je een percentage aan PayPal. 3.2% Volgens mij gaat naar PayPal dan, met 1500 dollar is dat dus toch weer 45 dollar ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:39 schreef timottjj het volgende:
Dus ik kan niet met een gewone standaardbetaling het geld sturen (met een normaal account) en moet perse de knop masspay gebruiken ?
Maak maar een banner.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:45 schreef DJSmiley het volgende:
Wordt t niet tijd om logo in startpost te vervangen door chinese vlag oid? Is alleen niet meer DX-only.
Lijkt me lastig om Jack's site in de OP te vermelden, de URL verandert 8 keer per week.quote:Verder mis ik Jack ook in de startpost.
In mijn glazen bol zag ik staan dat vrijdag weer de 1 euro = 1,50 dollar grens wordt bereikt!quote:
Dan wacht ik nog even met mijn enorme bestelling!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef RacerDKB het volgende:
In mijn glazen bol zag ik staan dat vrijdag weer de 1 euro = 1,50 dollar grens wordt bereikt!
Wat dacht je van b.v.:quote:Op zondag 22 maart 2009 19:39 schreef timottjj het volgende:
En ja ik maak een foto, ik weet alleen nog niet waar ik het laat bezorgen me moeder wordt gek als ze zo'n groot pakket ziet. Maar heeft iemand nog suggesties om wat er op die doos geplakt moet worden ?
Kleurpotloden of Pennenbakjes ofzo ?
Zet je het ook in de Wiki?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb de OP wat bijgewerkt qua Jack (URL en Vraag toegevoegd).
Netjes, misschien kan je er ook bijzetten dat Jack alles wat bij DX en FP verkocht wordt ook kan krijgen en vrijwel altijd voor een lagere prijs. Kan je gewoon om vragen op MSN.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb de OP wat bijgewerkt qua Jack (URL en Vraag toegevoegd).
Dat ''vrijwel altijd'' is ook niet helemaal waar. Regelmatig wat producten aangevraagd die hij toch echt niet goedkoper kon leveren dan DX. DX koopt velen malen groter in dan DP.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:35 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Netjes, misschien kan je er ook bijzetten dat Jack alles wat bij DX en FP verkocht wordt ook kan krijgen en vrijwel altijd voor een lagere prijs. Kan je gewoon om vragen op MSN.
Ok, mij kon hij tot nu toe alles goedkoper leveren, blijkbaar had je minder gelukquote:Op zondag 22 maart 2009 22:40 schreef Stinosss het volgende:
Dat ''vrijwel altijd'' is ook niet helemaal waar. Regelmatig wat producten aangevraagd die hij toch echt niet goedkoper kon leveren dan DX. DX koopt velen malen groter in dan DP.
Zijn dat die dingen die ze in pretparken voor veel te veel geld verkopen? Daarvan heb ik er geloof ik een stuk of 3 ergens in m'n buik zitten omdat ik die krengen altijd in slikte.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:57 schreef henkjan90 het volgende:
Weet iemand of ze bij DX (of aanverwanten) van die vogelfluitjes verkopen?
Die krengen die je (volgens mij) op je tong legt.
Discutabel... aangezien hij zegt dat het vrijwel altijd is kun jij toch moeilijk ontkennen dat dat in het merendeel van de gevallen toch echt zo is. Hij geeft ook te kennen dat het niet in 100% van de gevallen zo is. Dus je spreekt hem tegen en komt met hetzelfde argument als hij...quote:Op zondag 22 maart 2009 22:40 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Dat ''vrijwel altijd'' is ook niet helemaal waar. Regelmatig wat producten aangevraagd die hij toch echt niet goedkoper kon leveren dan DX. DX koopt velen malen groter in dan DP.
Ja die dingen inderdaad!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zijn dat die dingen die ze in pretparken voor veel te veel geld verkopen? Daarvan heb ik er geloof ik een stuk of 3 ergens in m'n buik zitten omdat ik die krengen altijd in slikte.
Ik bestel eigenlijk meestal bij Jack, niet omdat het vaak goedkoper is, maar juist omdat het zo snel verzonden wordt. Je bestelt maandag om 15.00 iets, en dinsdagavond is het verzonden. Als het dan om hetzelfde product gaat weet ik wel bij wie ik koop, zelfs al zou het 50 cent duurder zijnquote:Op zondag 22 maart 2009 23:22 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Discutabel... aangezien hij zegt dat het vrijwel altijd is kun jij toch moeilijk ontkennen dat dat in het merendeel van de gevallen toch echt zo is. Hij geeft ook te kennen dat het niet in 100% van de gevallen zo is. Dus je spreekt hem tegen en komt met hetzelfde argument als hij...
Goed, boeiend!
Die paar cent die het bij Jack soms scheelt is ook de moeite niet. Alhoewel het met grotere aantallen bij mij tot nu toe altijd voordeliger was dan bij DX.
Goed punt. Wat Jack kan leveren bestel ik ook gewoon bij hem hoor!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik bestel eigenlijk meestal bij Jack, niet omdat het vaak goedkoper is, maar juist omdat het zo snel verzonden wordt. Je bestelt maandag om 15.00 iets, en dinsdagavond is het verzonden. Als het dan om hetzelfde product gaat weet ik wel bij wie ik koop, zelfs al zou het 50 cent duurder zijn.
Kaidomain, Budgetgadgets.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:45 schreef Dionysiou het volgende:
DealExtreme
Volumerate
Focalprice
DealPerfect
Dat is een mooiere chronologische volgorde.
Je was me net voorquote:
KaiDomainquote:Op zondag 22 maart 2009 23:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Eh, DigitalKingz? Die hoeft er wmb niet bij, tenzij er opeens heel veel ervaring over binnenkomen.
Leuk idee en iniatief!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal ik morgen aan de slag gaan voor een nieuwe OP ook met tussenkopjes etc?
Ja zoiets had ik ook al in gedachte!quote:Op maandag 23 maart 2009 00:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Leuk idee en iniatief!
Mischien dat je bij de shops bijv hun webicon ervoor kan zetten of iets dergelijks, maar het moet wel een strakke banner worden
Dus ben erg benieuwd!
is inderdaad niet echt.....quote:Op zondag 22 maart 2009 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Vind hem niet zo
Ik zal morgen wel even een nieuwe OP maken (plaatjes etc)
quote:Vrachtvliegtuig crasht op luchthaven Tokio
zondag 22 maart 2009
TOKIO - Een vrachtvliegtuig van het Amerikaanse koeriersbedrijf FedEx is maandagmorgen (lokale tijd) neergestort op de internationale luchthaven Narita, een van de twee grootste luchthavens bij Tokio. Het toestel vloog in brand, zo meldt de politie.
Het vliegtuig was afkomstig uit Kanton, in het zuiden van China. Het kwam in de problemen door het slechte weer. Of de twee inzittenden - de piloot en de copiloot - het ongeval overleefd hebben, is nog niet duidelijk.
Kanton, geen Hong Kong.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:10 schreef henkjan90 het volgende:
Dat zou voor velen van ons slecht nieuws kunnen zijn...
Je 1200 iPod earphones zouden er maar in zitten...
quote:Op maandag 23 maart 2009 06:47 schreef joepie91 het volgende:
[ afbeelding ]
Beter?
EDIT: Net gemaakt, heeft er in de tussentijd iemand gepost dat Volumerate er niet bij hoeft![]()
Ik denk dat het om de edit gaat.quote:Op maandag 23 maart 2009 07:57 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Want? Onderbouwing?
(Dan kan hij er ook nog wat mee)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
Zie trouwens net dat ze helemaal geen punten eraf hebben gehaaldquote:lol vraag ik aan dx of ze 71 punten gebruiken voor iets van $7,10 zegt ze dat ze 8 punten eraf heeft gehaald inplaats van 71 en dat het goed zo is .
Of zijn punten opeens $1 waard .
Chinese vlagquote:Op maandag 23 maart 2009 07:57 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Want? Onderbouwing?
(Dan kan hij er ook nog wat mee)
dan moet ik eerder denken aan die zeis en sikkelquote:Op maandag 23 maart 2009 09:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
Chinese vlag
alsof we in een communistisch topic zitten
zo goed ?
Nou dan zal die van mij ook vandaag wel binnen komen, alleen hoop ik dat de postbode voor 12 uur komt want dan ben ik naar school, en daarna werkenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:26 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Ik wacht inderdaad ook op de iPod (8GB) van jack, verwacht hem eigenlijk over een uurtje binnenMijn postbode komt altijd standaard om 11:30.
"left Hong Kong for its destination on 18-Mar-2009"
Jammer, postbode is geweest, wel een pakje van DX welke HK de 19e heeft verlaten maar nog geen iPod van DP / Jack welke HK de 18e heeft verlaten. Zal morgen wel komenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:32 schreef deepart het volgende:
Nou dan zal die van mij ook vandaag wel binnen komen, alleen hoop ik dat de postbode voor 12 uur komt want dan ben ik naar school, en daarna werken
Ja.. Of overmorgenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:38 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Jammer, postbode is geweest, wel een pakje van DX welke HK de 19e heeft verlaten maar nog geen iPod van DP / Jack welke HK de 18e heeft verlaten. Zal morgen wel komen
Uhhh, is hier al zo vaak besproken. Dat is de 2.5% die Paypal er afhaalt, ze willen heel graag ook goed verdienen namelijk!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:09 schreef richbitch het volgende:
Idd wat jezus allemachtig belachelijk die wisselkoers.
Wisselkoers van PayPal vanaf 23 mrt 2009: 1 euro = 1,33528 Amerikaanse dollars
Terwijl de valutakoers nu 1.3644 is.
Hoelaat updaten ze dan?
Ok sorry, kom hierrr niet zo vaakquote:Op maandag 23 maart 2009 12:13 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Uhhh, is hier al zo vaak besproken. Dat is de 2.5% die Paypal er afhaalt, ze willen heel graag ook goed verdienen namelijk!
Prachtig! Niks meer aan doen!quote:
Lichter bedoel je denk ik? Hij is wel wat donker op zich, de achtergrond is hier wel vrij donker (kan ook aan je monitor liggen, misschien staat hij op lage brightness / contrast en valt het niet zo op).quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef henkjan90 het volgende:
Prachtig! Niks meer aan doen!
Misschien de achtergrond iets donkerder zodat de logo's er beter uit komen, maar meer ook niet! Puik werk!
Hmz, zal wel aan deze pauper monitor liggen dan.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:02 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Lichter bedoel je denk ik? Hij is wel wat donker op zich, de achtergrond is hier wel vrij donker (kan ook aan je monitor liggen, misschien staat hij op lage brightness / contrast en valt het niet zo op).
Alleen één opmerking, je had inprincipe de '':'' in de banner weg kunnen laten maar dat maakt niet zo heel veel uitquote:Op maandag 23 maart 2009 13:50 schreef mstr het volgende:
Even de Wiki aangepast na deze goede feedback
Kijk nu eensquote:Op maandag 23 maart 2009 13:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Alleen één opmerking, je had inprincipe de '':'' in de banner weg kunnen laten maar dat maakt niet zo heel veel uit
Die hoort er zeker tussenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef henkjan90 het volgende:
Top!
Hopen dat er geen huilie's komen over MyMemory, die hoort er gewoon tussen.
Tevens net een pakketje ontvangen! True green laser 5mw van DX! Heeft er wel lang over gedaan...op 7 maart besteld, 13 maart verstuurd, 23 maart binnen.
Hmz, valt nog mee eigenlijk.
Er zijn geen DSTT's met het slot aan de zijkantquote:Op maandag 23 maart 2009 14:39 schreef mvc het volgende:
Iemand ervaring met de DSTT kaarten die Jack verkoopt ? Zijn ze inderdaad echt zoals hij zelf beweerd (Microsd slot aan de zijkant).
Verkeerd begrepenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zijn geen DSTT's met het slot aan de zijkant
Alleen waarbij ze aan de rechterkant zitten?
Jupquote:Op maandag 23 maart 2009 14:54 schreef mvc het volgende:
[..]
Verkeerd begrepenWeet iemand of ze bij Jack idd ook aan de rechterzijde zitten, ofwel echt zijn.
Jij hebt snel wat gevonden!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef Dionysiou het volgende:
Door mstr heb ik deze gezien http://www.memorybits.co.(...)et-metal-metal/10663
Die ga ik dan mooi gebruiken op mijn Samsung UltraTouch
Mischien kan Jack er ook aan komen
Maakt niet uitquote:Op maandag 23 maart 2009 15:19 schreef Voltreffer het volgende:
Oei, ik ben vergeten dat gift dinges er bij te doen. Kan ik dit nog veranderen. Status staat op Waiting for Suplier...
Thank die van mij van DX is defectquote:
Daarom staat ie ook niet in het lijstje.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef Elias3 het volgende:
Jammer dat de free shipping alleen geld op uk orders
Dat is waar!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom staat ie ook niet in het lijstje.
Maar ze hebben goedkoop cardridges.. En 4 pond verzendkosten is ook nog wel te overzien
Ook een leuke gadget:quote:Op maandag 23 maart 2009 15:26 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Dat is waar!Bedankt voor de site
http://www.memorybits.co.(...)logger-keyshark/5715 grappig
Ik heb die lader ook in bestelling staan, maar de ETA blijft idd maar veranderen. Maar ik heb de tijd, ik heb nog wel een andere lader binnen handbereik. Denk trouwens dat ie ETA blijft worden omdat er nogal wat klachten over dat ding waren (veel mensen die em DOA kregen).quote:Op maandag 23 maart 2009 15:47 schreef Granaatappel het volgende:
Envelop van DX ontvangen:
Trendy Stereo Earphone SY-EX1001MP
Lekkere in-ears en het geluid is goed voor de normale mens. De bas is lekker diep en ze liggen gewoon lekker in je oor.
Soshine AAA 900mAh Batteries (4-Pack)
AAA batterijen voor m'n lasers.
En nog een briefje met daarin dat dit product mist, echter had ik die al geannuleerd omdat de ETA steeds maar blijft opschuiven, ik zoek wel een andere lader. Toch jammer, had graag een quick charger gehad die 4xAAA én 4xAA kan laden i.pv. 4x/2x.
Soshine Hi-Tech LCD NiMH / NiCD Super Quick Charger
Ik heb ook Topcraft batterijen van de Aldi gebruikt maar die hebben het echt niet lang volgehouden. Kan je beter Soshine batterijen nemen...quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef lezut het volgende:
Die batterijen heb ik een tijdje geleden ook binnen gekregen. In principe kun je voor dat geld net zo goed batterijen bij de Aldi/Lidl kopen, maar dan krijg je er geen doosje bij.. Das ook wel weer makkelijk.
Ik heb de refund al gekregen voor die lader, ik kijk het wel even aan met die ETA anders bestel ik hem wel. Als het maar blijft doorgaan dan moet ik een andere zoeken, echter kan ik er dus niet veel vinden die quick chargen en 4xAAA/4xAA laden.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef lezut het volgende:
[..]
Ik heb die lader ook in bestelling staan, maar de ETA blijft idd maar veranderen. Maar ik heb de tijd, ik heb nog wel een andere lader binnen handbereik. Denk trouwens dat ie ETA blijft worden omdat er nogal wat klachten over dat ding waren (veel mensen die em DOA kregen).
Die batterijen heb ik een tijdje geleden ook binnen gekregen. In principe kun je voor dat geld net zo goed batterijen bij de Aldi/Lidl kopen, maar dan krijg je er geen doosje bij.. Das ook wel weer makkelijk.
Dit is een superlader: Voltcraft IPC-1L (bij Conrad). Nu afgeprijsd voor 20 euro en maar 12,50 als je deze verjaardagscoupon gebruiktquote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik heb de refund al gekregen voor die lader, ik kijk het wel even aan met die ETA anders bestel ik hem wel. Als het maar blijft doorgaan dan moet ik een andere zoeken, echter kan ik er dus niet veel vinden die quick chargen en 4xAAA/4xAA laden.
Eigen schuld...quote:Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef jjbakker het volgende:
Antenne voor me router gekocht.
Past nieter zit ies aan die antenne en dat zit ook aan mijn router dus past niet in elkaar
goed gedaanquote:Op maandag 23 maart 2009 14:04 schreef mstr het volgende:
Aanpassingen:
1. ':' weg uit de banners
2. 'Handige linkjes' veranderd in 'Handige links'
3. Nieuwe banner voor onderaan
4. Links voor de FF plug-in veranderd naar: http://dxcc.profab.nl/
5. Banner 'Vorige delen' toegevoegd
Let niet op hem, hij heeft vaak het humeur van een ongestelde schoonmaakster.quote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3333quote:Op maandag 23 maart 2009 16:42 schreef jjbakker het volgende:
Weet iemand een goeie oplader voor de wii die geen licht geeft maar toch goed is
Ik vind um chique!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:03 schreef mstr het volgende:
Stinosss, jij als criticus, wat vind je van de nieuwe OP?
Ik vind hem netjes!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:03 schreef mstr het volgende:
Stinosss, jij als criticus, wat vind je van de nieuwe OP?
Mooizoquote:Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ik vind um chique!![]()
![]()
Btw, die koersbug in die plug-in is nog steeds niet opgelost he
Zodus?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vind hem netjes!
Maar uhHeb je de .psd nog? Want misschien is het een idee om die tekst bovenin, dus ''Wat is DealExtreme'' in de header te zetten? Ziet er wel wat mooier uit denk ik, en die tekst veranderd toch nooit?
Dus de header, de banner voor ''Wat is DX'', en die tekst die daar bij staat, in 1 plaatje. Is denk ik een stuk mooier![]()
Ja, ik, ''perongeluk''.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Heeft iemand die sterrenlamp al ontvangen??
Wat is DealExtreme wat lager misschien?quote:
Dat vond ik ook maar ik durfde het niet te zeggen.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Misschien moet je de opacity van de DX-achtergrond wat lager zetten, nu ziet het er (naar mijn mening) net wat te druk uit door allemaal tekst door elkaar.
-zie hierboven-quote:Op maandag 23 maart 2009 17:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat is DealExtreme wat lager misschien?Als het te veel werk is hoeft het niet natuurlijk hoor!
jaquote:Op maandag 23 maart 2009 17:41 schreef jjbakker het volgende:
iemand ervaring met een wii oplader van FP DX of DP
yep, ik heb die van fp sinds een week. Blue Light Charger Station for Nintendo Wii * SKU: GW001X. Je kunt de strap erin laten, bij laden krijg je rood licht, vol is blauw. weet nog niet goed hoe lang ze meegaan na een volle laadbeurt (ik weet dat de reviews op fp aangeven dat ze niet lang meegaan, maar nogmaals, kan ik geen oordeel over geven)quote:Op maandag 23 maart 2009 17:41 schreef jjbakker het volgende:
Ja. werkt prima.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:41 schreef jjbakker het volgende:
Nu is het perfect denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef mstr het volgende:
[..]
-zie hierboven-
Zo?
-edit-
Zie weer hierboven: opacity omlaag
Zegt 'ie zelfquote:Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Let niet op hem, hij heeft vaak het humeur van een ongestelde schoonmaakster.
Spaar een maandje langer en koop een echte iPod. Die spelers zijn het allemaal ''net'' niet..quote:Op maandag 23 maart 2009 18:11 schreef m3nster het volgende:
Iemand ervaring met deze kloon? http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21439
Fixedquote:Op maandag 23 maart 2009 18:15 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Spaar een maandje langer en koop een echte iPod. Die spelers zijn het allemaal ''net''"helemaal" niet..
Die heb ik aangevraagdquote:Op maandag 23 maart 2009 18:30 schreef drummerdude het volgende:
Nieuwe producten bij Jack..
Laten we het maar niet over de tube hebben![]()
quote:Your PayPal or Credit Card is not charged and the order is not created because of PayPal instruction: The customer must return to PayPal to select new funding sources. [code: pp_do]
Click here to Checkout using the Standard PayPal Checkout option.
You may also click here to continue
Jack heeft DDoS-problemen. Dat is de reden dat zijn site steeds plat ligt.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef neo2000 het volgende:
Ik vind overigens de vermelding van dealperfect in de OP discutabel.. Niet om Jack af te vallen of whatever, maar goed, met de continue problemen die ze daar hebben met de bereikbaarheid van de site, het wisselen van DNS addy..
Misschien ben ik te wantrouwend of zo, maar als ik een bestelling plaats bij zo'n site, zijn het meestal meerdere dingen.. En ik zou dat niet graag doen bij een partij die van de ene op de andere dag opeens misschien op geen enkele manier meer bereikbaar kan zijn. En ja, ik weet, je kan op MSN met elkaar babbelen, maar goed, als iemand zichzelf daar opeens niet meer op aanmeldt o.i.d. dan is communiceren ook vrij eenzijdig, toch?
Ik heb geen ervaring met de site, en ik weet dat de zaak, als ik de reakties van andere lees zichzelf inmiddels wel enigzins bewezen heeft , maar toch.. Het is toch niet zo dat je ff langs kan gaan als er opeens niemand meer bereikbaar is.En de webshop bestaat nog niet zo lang. De rest van de sites heeft zichzelf door nog steeds te bestaan over een langere periode al wel bewezen. Ben ik de enige die er zo over denkt..? Kan het mij haast niet voorstellen.
ik kan me daar best wel wat bij voorstellen, het is niet echt rechtvaardig tov Dx of andere shops.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef neo2000 het volgende:
Ik vind overigens de vermelding van dealperfect in de OP discutabel.. Niet om Jack af te vallen of whatever, maar goed, met de continue problemen die ze daar hebben met de bereikbaarheid van de site, het wisselen van DNS addy..
Misschien ben ik te wantrouwend of zo, maar als ik een bestelling plaats bij zo'n site, zijn het meestal meerdere dingen.. En ik zou dat niet graag doen bij een partij die van de ene op de andere dag opeens misschien op geen enkele manier meer bereikbaar kan zijn. En ja, ik weet, je kan op MSN met elkaar babbelen, maar goed, als iemand zichzelf daar opeens niet meer op aanmeldt o.i.d. dan is communiceren ook vrij eenzijdig, toch?
Ik heb geen ervaring met de site, en ik weet dat de zaak, als ik de reakties van andere lees zichzelf inmiddels wel enigzins bewezen heeft , maar toch.. Het is toch niet zo dat je ff langs kan gaan als er opeens niemand meer bereikbaar is.En de webshop bestaat nog niet zo lang. De rest van de sites heeft zichzelf door nog steeds te bestaan over een langere periode al wel bewezen. Ben ik de enige die er zo over denkt..? Kan het mij haast niet voorstellen.
Schijnbaar iemand die wraak ergens voor neemt, zakelijk of prive?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:55 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jack heeft DDoS-problemen. Dat is de reden dat zijn site steeds plat ligt.
Voorzover ik nu heb kunnen zien (al heb ik er nog niets besteld), is het een prima betrouwbare zaak
Niet onze zaak lijkt mequote:Op maandag 23 maart 2009 20:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Schijnbaar iemand die wraak ergens voor neemt, zakelijk of prive?
En waarom neemt iemand wraak, omdat er afspraken geschonden zijn?
totdat het niet gebeurt en de website vergoed offline is, dan is het huilie,huilie hieroquote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef m3nster het volgende:
[..]
Niet onze zaak lijkt me![]()
Zolang onze bestellingen maar aan blijven komen
Dat is natuurlijk een redenatie die aan alle kanten wankeltquote:Op maandag 23 maart 2009 20:47 schreef m3nster het volgende:
dat huilie huilie risico heb je altijd bij overseas bestellingen
Dan hoor je het vanzelf wel zodra het bij mensen mis begint te lopen en mis je misschien 1 bestelling. Ik moet nog zien dat het zover gaat komen, volgens mij doet hij gewoon goede zaken en stopt dat niet zo maar. Ik blijf in ieder geval vrolijk het gros van dit soort meuk bij Jack bestellen aangezien zijn service gewoon veel relaxter is (manier van contact hebben, snelheid van verzending en de prijs is dus meestal beter dan DX of FP of etc is mijn ervaring).quote:Op maandag 23 maart 2009 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
totdat het niet gebeurt en de website vergoed offline is, dan is het huilie,huilie hiero
Ik deel deze 'mening' wel. Bij DX liggen mijn rootsquote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef neo2000 het volgende:
Hoe weet je dat? tracktrace code? Wat zat/zit erinquote:Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, mn pakketje ligt dus bij de douane.
Maja, ik weet niet wat ze er nou mee moeten.
Via trackcode van Hong Kong post. Zit nunchaku inquote:Op maandag 23 maart 2009 22:04 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? tracktrace code? Wat zat/zit erin?
die laatste, maar dan wel bij 1 van je chinese friende kopen hequote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Dionysiou het volgende:
Welke kan ik het beste gebruiken om muzkiek te luisteren en eventueel te praten
http://www.memorybits.co.uk/categories/bluetooth-headsets/792
Zucht:quote:Op maandag 23 maart 2009 09:21 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Zie trouwens net dat ze helemaal geen punten eraf hebben gehaald.
Net ook weer $7 store credit gebruikt voor iets van $12.. hoefde het verschil niet te betalen.
Krijg hem met de korting niet naar de kassa. Omdat je blijkbaar voor die korting minimaal 27,50 aan bestellingen moet hebben. Had overigens ook die quick charger van dx besteld, maar ga dan ook liever voor deze van conrad. Maar als het je dus wel lukt om de korting en de ideal korting erdoor te krijgen, let me know. Ik krijg rode letters en geen kassaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Dit is een superlader: Voltcraft IPC-1L (bij Conrad). Nu afgeprijsd voor 20 euro en maar 12,50 als je deze verjaardagscoupon gebruiktEn geen verzendkosten als je met iDeal betaald. Het is geen snellader maar die zijn toch funest voor je batterijen. Je kunt hiermee ook je batterijen testen en refreshen als ze sterk in capaciteit achteruit zijn gegaan (dan gaat hij ze legen en weer vullen en weer legen etc net zo lang tot hij geen capaciteit er meer bijkrijgt, werkt perfect).
Veel meer info over deze lader kun je vinden in dit batterijen topic op Tweakers:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1187180
Stom, had ik niet gezien inderdaad, ik had die coupon vorige keer bij een bestelling gebruikt waarbij ik sowieso over de 27,50 kwam. Anders bestel je toch gewoon een paar batterijen of iets anders erbij. Het is sowieso een hele goeie prijs, ook zonder korting.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:10 schreef Esnader het volgende:
Krijg hem met de korting niet naar de kassa. Omdat je blijkbaar voor die korting minimaal 27,50 aan bestellingen moet hebben. Had overigens ook die quick charger van dx besteld, maar ga dan ook liever voor deze van conrad. Maar als het je dus wel lukt om de korting en de ideal korting erdoor te krijgen, let me know. Ik krijg rode letters en geen kassa.
Is nog te nieuw voor DX denk ik, eBay staan ze welquote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Dionysiou het volgende:
Is er op DX een plugje of converter om met een jackplug koptelefoon op een Samsung UltraTouch muziek te luisteren? kon niks vinden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat je als je op andere sites wilt zoeken je het beste voor G600 kabeltjes kan zoeken, die is de bekendste schat ik zo.
Even offtopic dan maar...quote:Op maandag 23 maart 2009 23:33 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Stom, had ik niet gezien inderdaad, ik had die coupon vorige keer bij een bestelling gebruikt waarbij ik sowieso over de 27,50 kwam. Anders bestel je toch gewoon een paar batterijen of iets anders erbij. Het is sowieso een hele goeie prijs, ook zonder korting.
Dit zijn bijvoorbeeld hele goeie batterijen (net als de GP Recyko+ lopen ze nauwelijks leeg, in tegenstelling tot gewone NiMH batterijen): Eneloops 4xAA 2000mAh
DX verkoopt trouwens ook Eneloops en Recyko+ batterijen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is nog te nieuw voor DX denk ik, eBay staan ze wel
Daar staat ook een lijstje met toestellen die dezelfde kabel nodig hebben, deze dus:Thanx DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat je als je op andere sites wilt zoeken je het beste voor G600 kabeltjes kan zoeken, die is de bekendste schat ik zo.
![]()
http://shop.ebay.nl/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=Samsung+G600+adapter&_sacat=See-All-Categories[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Dankje, ook meteen gekauft.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef mstr het volgende:
Sony in-ear:
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
ook aangeschaft, bedankt!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef mstr het volgende:
Sony in-ear:
aaaaii.... dat is verboden wapen, wacht maar alvast op het arrestatieteamquote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Via trackcode van Hong Kong post. Zit nunchaku in.
Mja maar de levertijd is hetzelfde als DXquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:38 schreef henkjan90 het volgende:
iBood... ziet er leuk en vooral goedkoop uit!
Ok thanx. Ik had een bb pistool (12 dollar) besteld maar die was soldout dus ze vroegen een vervangend artikel en ik had al een tijdje een rooie laserpen (40 dollar) in me winkelwagen dus dacht geef die SKU gewoon op..zien wat er gebeurt...maar zie nu dat er een nieuwe order is gemaakt met die laserpen.....volgens mij gaan ze die nu opsturenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:21 schreef raaavi het volgende:
http://services.dealextreme.com/forms/viewresults.aspx
quote:Succes bij de meisjes?
Meisjes verkiezen grotere mannen. Wij maken je tot 10 cm groter!
www.googlehet.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:46 schreef Dionysiou het volgende:
mstr heeft ons vandaag (gister) wel heel veel geholpen
Hebben we voor dit schatje een stekker adapter nodig?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef henkjan90 het volgende:
Hij kan alleen snelladen. En de stekker is een Europese stekker, althans, de ene die ik heb ontvangen zat een Europese stekker bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Hebben we voor dit schatje een stekker adapter nodig?
Zo ziet het er in mijn ogen niet uit namelijk.
Kun je er ook gewoon mee opladen eigenlijk? Dus niet quick?
Die lader bestelt + vier Duracell oplaadbare AAA batterijen.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:33 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Stom, had ik niet gezien inderdaad, ik had die coupon vorige keer bij een bestelling gebruikt waarbij ik sowieso over de 27,50 kwam. Anders bestel je toch gewoon een paar batterijen of iets anders erbij. Het is sowieso een hele goeie prijs, ook zonder korting.
Dit zijn bijvoorbeeld hele goeie batterijen (net als de GP Recyko+ lopen ze nauwelijks leeg, in tegenstelling tot gewone NiMH batterijen): Eneloops 4xAA 2000mAh
DX verkoopt trouwens ook Eneloops en Recyko+ batterijen.
Deze dus, alleen moet je minimaal voor 27,50 bestellen als je de korting wilt dus zoek er nog iets bij... En als je in dat topic rondleest kom je erachter dat snelladers door veel gebruikers zijn getest en er uitkwam dat het toch wel erg slecht is voor de levensduur van je batterijen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Dit is een superlader: Voltcraft IPC-1L (bij Conrad). Nu afgeprijsd voor 20 euro en maar 12,50 als je deze verjaardagscoupon gebruiktEn geen verzendkosten als je met iDeal betaald. Het is geen snellader maar die zijn toch funest voor je batterijen. Je kunt hiermee ook je batterijen testen en refreshen als ze sterk in capaciteit achteruit zijn gegaan (dan gaat hij ze legen en weer vullen en weer legen etc net zo lang tot hij geen capaciteit er meer bijkrijgt, werkt perfect).
Veel meer info over deze lader kun je vinden in dit batterijen topic op Tweakers:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1187180
Ik heb zojuist ook m'n Soshine lader gecancelled en een Voltcraft besteld samen met 4 oplaadbare Duracell AAA batterijtjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:35 schreef lezut het volgende:
Sloopt een snellader je batterijen nou of maakt het niet zoveel uit? Ik wil die Soshine lader gaan cancellen, want dat duurt me wat te lang nu. Iemand suggesties voor een andere goeie lader?
Gekocht, al is die website wel brak, maarjaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef mstr het volgende:
Sony in-ear:
Blauwe laserdiodes zitten er in. Worden nog relatief weinig geproduceerd. Niet te verwarren met Blu-ray diodes.quote:
okéquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:24 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Blauwe laserdiodes zitten er in. Worden nog relatief weinig geproduceerd. Niet te verwarren met Blu-ray diodes.
Kan je beter naar DIGquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Hpzone het volgende:
Niemand die iets weet over mijn USB-tv-kijk-vraag?of zit ik daarvoor eigenlijk niet in het goede subforum?
Dan moet je ook geen domme vragen stellen en daar ook nog eens snel snel antwoord op willen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Hpzone het volgende:
Niemand die iets weet over mijn USB-tv-kijk-vraag?of zit ik daarvoor eigenlijk niet in het goede subforum?
mmk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen domme vragen stellen en daar ook nog eens snel snel antwoord op willen.![]()
Gewoon die stick erin prakken, installeren, zenders opzoeken en je kan loeren. De rest haal je maar uit de wiki.
Vraag maar aan Jack. Hij heeft wel benoemd wie hem aan zou vallen, maar dat ga ik hier niet zo "in the public" posten.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Schijnbaar iemand die wraak ergens voor neemt, zakelijk of prive?
En waarom neemt iemand wraak, omdat er afspraken geschonden zijn?
En wie zegt dat het waar is? kijk de meeste chinezen op internet zijn niet betrouwbaar,hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Jack. Hij heeft wel benoemd wie hem aan zou vallen, maar dat ga ik hier niet zo "in the public" posten.
Vandaar ook "aan zou vallen".quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En wie zegt dat het waar is? kijk de meeste chinezen op internet zijn niet betrouwbaar,he
Meneer begint net en heeft hier al een voorrangsstatus.
Wat zou zijn motief dan zijn om zijn website te hele tijd maar half online te hebben? Om DX zwart te maken? Daar heb je een hoop voor over dan. Oftewel ik geloof het wel dat hij door een concurrent ge-DDoS-t wordt. Vrij zuur voor hem in ieder geval, ik heb inmiddels als zoveel bij hem besteld dat ik in ieder geval al voordeliger uit ben mocht er een pakje niet aankomen omdat hij de boel zogenaamd zou willen oplichten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:00 schreef THEFXR het volgende:
En wie zegt dat het waar is? kijk de meeste chinezen op internet zijn niet betrouwbaar,he
Meneer begint net en heeft hier al een voorrangsstatus.
Lasers zijn verboden. Als de douane je pakje had open gemaakt had je ze niet binnen gekregen. Als ik jou was zou ik een oogje op je postbode houdenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:51 schreef Elias3 het volgende:
Ik had 10 lasers bij jack bestelt voor $11,50 (sku.774) en ze lagen vandaag eindelijk in de brievenbushet pakketje was al opengemaakt en het duurde wat langer (13 dagen, is niet zo heel lang maarja) dus ik denk dat de douane het pakje heeft opengemaakt, wel jammer dat ze het niet even dicht tapen want er had makkelijk een laser uit kunnen vallen
Lasers zijn helemaal niet altijd verboden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Lasers zijn verboden. Als de douane je pakje had open gemaakt had je ze niet binnen gekregen. Als ik jou was zou ik een oogje op je postbode houden.
Lang niet alle lasers.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Lasers zijn verboden. Als de douane je pakje had open gemaakt had je ze niet binnen gekregen. Als ik jou was zou ik een oogje op je postbode houden.
Ah ok, ik dacht dat boven de 0.5 mW verboden was. Ik ging er vanuit dat je sterkere lasers had besteld.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:57 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Lasers zijn helemaal niet altijd verboden.
Geen onzin de wereld in brengen.
Zie www.vwa.nl/cdlpub/servlet/CDLServlet?p_file_id=10776
Wehehe indeed, wat verdient hij er nou op? 50 cent?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef lezut het volgende:
http://link.marktplaats.nl/238898216
Handig dat hij het stickertje er op laat zitten, weten we gelijk dat hij ze ook bij DX koopt
¤2,60.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Wehehe indeed, wat verdient hij er nou op? 50 cent?
Als ie nou 5eu vraagt voor het opsturen terwijl dat een euro of 2 kost heeft ie toch 5eu verdient.quote:
Dat is waar, maar die zooi kost hier in de winkels toch ook niet zoveel meer?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als ie nou 5eu vraagt voor het opsturen terwijl dat een euro of 2 kost heeft ie toch 5eu verdient.
die van mij is vandaag 1 week wegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:27 schreef Esnader het volgende:
Zijn er mensen die de nep Ipod van Focalprice ook al terug gestuurd hebben waarvan hij ook al is aangekomen? Heb hem bijna 3 weken geleden verstuurd en volgens hun is hij er nog steeds niet, beetje vreemd.
Kwam die dongle in een bubble wrapje of in een kartonnen verpakking?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:07 schreef Granaatappel het volgende:
Pakketje van FP ontvangen:
Bluetooth USB Dongle
Silicone hoesje voor 4th Gen iPod Nano
2nd Gen iPod earphones
Alles in goede staat ontvangen.
Order geplaatst: 12/03/09
Order verzonden: 13/03/09
Order ontvangen: 24/03/09
De dongle zit in een retail verpakking met specificaties erop e.d., van dat harde plastic, je kon het wel gewoon open maken zonder een schaar in het plastic te wroeten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kwam die dongle in een bubble wrapje of in een kartonnen verpakking?
Ik hoop het voor je, iedereen hier is in ieder geval positief over DX en gelijkende shops maar je kan altijd pech hebben natuurlijk... pffffquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:24 schreef bpi het volgende:
Mijn bestelling staat op pakaging. Besteld op 20/3. Ben benieuwd of het hier gaat geraken.
Owja, dit is mijn eerste bestlling bij DX.
Zo dat is natuurlijk wel een stuk verderquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:32 schreef bpi het volgende:
Deze moeten wel naar belgie gestuurd worden.
www.dailyoffers.nl en je zal zien dat er meer nederlandse webshops zijn met dagaanbiedingen..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:38 schreef henkjan90 het volgende:
iBood... ziet er leuk en vooral goedkoop uit!
Deze ga ik denk ik bestellen i.p.v. die andere backordered.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:43 schreef lezut het volgende:
Zal deze lader dan een beetje goed zijn?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6194
Tis wel een Soshine..
Vreemd, ik ontving een losse adapter zonder plastic verpakking erom heen, gewoon in een papieren envelop. Hij werkte verder wel prima, dus ik heb er verder geen probleem van gemaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:22 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
De dongle zit in een retail verpakking met specificaties erop e.d., van dat harde plastic, je kon het wel gewoon open maken zonder een schaar in het plastic te wroeten.
Alles zat zoals gewoonlijk in een bubblewrap envelop.
Het ziet er precies zo uit als deze foto van een andere klant van FP:
[ afbeelding ]
N.B. Voor mensen die dongles doorverkopen, deze verpakking kun je makkelijk open klikken zonder sporen achter te laten. Handig om alles even te testen voor je het verkoopt.
Ik had em ook gewoon in die verpakking met specificaties en alquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:18 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Vreemd, ik ontving een losse adapter zonder plastic verpakking erom heen, gewoon in een papieren envelop. Hij werkte verder wel prima, dus ik heb er verder geen probleem van gemaakt.
Dan heb je die van DXquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:18 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Vreemd, ik ontving een losse adapter zonder plastic verpakking erom heen, gewoon in een papieren envelop. Hij werkte verder wel prima, dus ik heb er verder geen probleem van gemaakt.
Iemand die overigens die dongle gebruikt voor a2dp onder vista..? Ik weet dat de bluetooth stack onder vista nogal crap is, maar ik krijg mijn a2dp headsetje (van DX) niet aan de gang op m'n laptop met Vista..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:18 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Ontladen is handig voor halfdode batterijen, dus oplaadbare batterijen die het nergens meer in doen, die je nergens mee kan opladen, maakt ie dan volledig leeg, en vult hij ze ook weer bij tot het maximum.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:19 schreef lezut het volgende:
Waarvoor is dat nuttig dan? Ik zoek eigenlijk alleen een vrij veilige lader, die niet heel traag is en automatisch stopt met laden als de batterijen vol zijn.
Je kunt ze toch ook in de vriezer gooien, of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ontladen is handig voor halfdode batterijen, dus oplaadbare batterijen die het nergens meer in doen, die je nergens mee kan opladen, maakt ie dan volledig leeg, en vult hij ze ook weer bij tot het maximum.
Ik heb tot nu toe 6 batterijen gerefreshed geloof ik, het is dus wel handig.
Ook is het handig om de capaciteit van batterijen weer maximaal te maken, bijv dat ze eerst 10 uur meegingen, en nu nog maar 5 uur per keer, als je ze dan refresht gaan ze weer 10 uur mee.
Dat vertraagt alleen het verlies van lading.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:36 schreef lezut het volgende:
[..]
Je kunt ze toch ook in de vriezer gooien, of zeg ik nu iets heel doms?
Kwartiertje in de magnetron schijnt daarentegen wel goed te helpen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat vertraagt alleen het verlies van lading.
Oke, zal het morgen proberen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kwartiertje in de magnetron schijnt daarentegen wel goed te helpen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:47 schreef lezut het volgende:
[..]
Oke, zal het morgen proberen.
Zal ik er een filmpje van maken?
Klopt ja, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:29 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Dan heb je die van DX![]()
FP levert in verpakking
DX levert in een klein plastic zakje
Was een request van mij. Krijg ze morgen binnen. Al zal de kwaliteit wel om te huilen zijn. Hij stuurt waarschijnlijk niet dezelfde als op de foto...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:21 schreef Andyy het volgende:
http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21509
hij zet wel de naam erbij, maar het logo verwijdert hij
HI~~This item is from your idea indeed!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:22 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Was een request van mij. Krijg ze morgen binnen. Al zal de kwaliteit wel om te huilen zijn. Hij stuurt waarschijnlijk niet dezelfde als op de foto...
Hier ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef TimKuik het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Four Seasons Star projection lamp van dealperfect?
http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269
If so, hoe lang gaan de batterijen mee? Hoe groot is het ding zelf?
Erheen lopenquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:22 schreef raaavi het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om een product naar hongkong te sturen. Gewoon postkantoor?
Wat dacht je van de normale brievenbus?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:22 schreef raaavi het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om een product naar hongkong te sturen. Gewoon postkantoor?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef Downstar het volgende:
Ook hier komen de Toothbrushes heen ;
Ik heb jack gevraagt of hij dezelfde stuurde als de foto ; dit kon hij me beloven ..
dus we zullen vast wel de goede krijgen
kwaliteit moeten we maar afwachten idd , al is de prijs zeker niet gek
Je moet iig één criticus hebben in het land van ipod-clones kopende noobsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat is waar, alleen zit hij de hele tijd te zeiken over Jack, terwijl hij wel gewoon bij hem bestelt en dingen aanvraagt.
Let wel op alleen, priority.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:09 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Wat dacht je van de normale brievenbus?
Gewicht mag maximaal 2kg zijn.
Oh ben benieuwd $4 is wel erg goedkoopquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:22 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Was een request van mij. Krijg ze morgen binnen. Al zal de kwaliteit wel om te huilen zijn. Hij stuurt waarschijnlijk niet dezelfde als op de foto...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:50 schreef Dionysiou het volgende:
Stinosss is heel kritisch
Maar hij is ookalthans tegen mij
Daarintegen zijn de tickets van FP wel ontzettend snel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:07 schreef mcwops het volgende:
heb 24 uur na een bestelling bij DX de 'change order' via CSE gedaan omdat 1 bestelde kabel niet op pal werkt. zie ik nu na 3 dagen dat de verkeerde kabel toch geshipped is en ze het CSE ticket nog steeds niet beantwoord hebben. da's weer balen zeg
Alleen willen ze je daar niet altijd tegemoet komenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:40 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Daarintegen zijn de tickets van FP wel ontzettend snel.
Ik ben nu anders ook al 1,5 week bezig bij DX om mijn NDS terug te sturenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen willen ze je daar niet altijd tegemoet komen
Bij die NDS geven ze ook duidelijk aan dat je geen garantie erop hebt dus nogal logisch dat je dan erg moeilijk moet doen om toch garantie te krijgen, ook al is het een DOA.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:53 schreef Stinosss het volgende:
Ik ben nu anders ook al 1,5 week bezig bij DX om mijn NDS terug te sturen. Laadcircuit werkt niet goed. Ach ja, als je maar lang genoeg zeurt..
.
Ik hoef ook geen garantie. Ik heb gewoon een DOA ontvangen. Het dingt laadt gewoonweg niet goed op. Staat totaal los van eventuele garantiequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:10 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Bij die NDS geven ze ook duidelijk aan dat je geen garantie erop hebt dus nogal logisch dat je dan erg moeilijk moet doen om toch garantie te krijgen, ook al is het een DOA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |