abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2009 @ 19:11:59 #1
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67301843

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://dp.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] |

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner), RacerDKB (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

[ Bericht 0% gewijzigd door MacorgaZ op 23-03-2009 16:59:14 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:13:40 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_67301883
Hallo!
  zondag 22 maart 2009 @ 19:14:09 #3
136730 PiRANiA
pi_67301903
Die lange link moet een image worden, ik heb het inmiddels al verbeterd in de wiki
pi_67301937
tvp
  zondag 22 maart 2009 @ 19:18:25 #5
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67302020
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
Die lange link moet een image worden, ik heb het inmiddels al verbeterd in de wiki
Heb het ff verbeterd, en in de Wiki meteen de linkjes naar de laatste topics even toegevoegd.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:27:22 #6
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_67302257
De plugin link moet ook geupdate worden. Die zit onderhand al op versie 0.2.0 .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:30:18 #7
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67302349
Gaat de goede kant weer op met de euro
pi_67302368
Leuk! nog een deeltje!
Ik heb dus een bestelling gedaan op 12 maart, en het is op de 19e verzonden. Ik kreeg een mailtje met een tracking nummer...

Destination - Netherlands

The item (RAxxxxxx) left Hong Kong for its destination on 19-Mar-2009

Is dat alles? Wat een tracking
Of krijg ik als het in Nederland komt een update? Krijg ik dan een Track&Trace van TNT?
  zondag 22 maart 2009 @ 19:30:53 #9
128384 mcwops
gat in je glas
pi_67302370
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:22 schreef mcwops het volgende:
vraagje voor DX-ers met Wii-ervaring
welke van deze 4 kabels zal t beste resultaat geven op mijn lcd-tv?
SKU 5190 Just-Work 2-in-1 S-Video and Composite AV Cable for Wii (schijnt niet op PAL te werken )
SKU 20204 WU HD Pro Component Video and Audio AV Cable for Wii
of
SKU 21910 RGB Scart Cable for Wii - PAL/NTSC
of
SKU 13312 RGB Scart Cable for Wii

bedankt alvast !
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 22 maart 2009 @ 19:32:14 #10
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67302404
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:30 schreef Boor-rat het volgende:
Leuk! nog een deeltje!
Ik heb dus een bestelling gedaan op 12 maart, en het is op de 19e verzonden. Ik kreeg een mailtje met een tracking nummer...

Destination - Netherlands

The item (RAxxxxxx) left Hong Kong for its destination on 19-Mar-2009

Is dat alles? Wat een tracking
Of krijg ik als het in Nederland komt een update? Krijg ik dan een Track&Trace van TNT?
Dat is alles
  zondag 22 maart 2009 @ 19:36:00 #11
242997 Boor-rat
Very nice!
pi_67302525
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:32 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat is alles
Dan weet ik niet wanneer het aankomt
hoelang denken jullie dat het nog duurt ?
pi_67302624
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:25 schreef RacerDKB het volgende:
timottjj, belangrijk voor je:
http://www.dnforum.com/f3(...)n-thread-266771.html

Scheelt je tientallen euro's.

Googlen op Masspay of mass pay + paypal levert nog veel meer resultaten op, maar zo vermijd je die stomme 4% fee, en betaal je maar $1.

Je moet alleen wel een Premier/Businesss account hebben.

Huh ?
Dus ik kan niet met een gewone standaardbetaling het geld sturen (met een normaal account) en moet perse de knop masspay gebruiken ? en een zakelijk/bussines account hebben ?, voor een normale transactie reken ze toch geen fee ?, anders stuur ik het in delen vanaf een normaal account.
En ja ik maak een foto, ik weet alleen nog niet waar ik het laat bezorgen me moeder wordt gek als ze zo'n groot pakket ziet. Maar heeft iemand nog suggesties om wat er op die doos geplakt moet worden ?
Kleurpotloden of Pennenbakjes ofzo ?
  zondag 22 maart 2009 @ 19:39:42 #13
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_67302639
ah, dit tipoc kende ik nog niet; heb al vaak daar rondgeneusd maar moet nog steeds de eerste bestelling plaatsen, ga dat wel in goed vertrouwen doen, lees tot nu toe alleen maar positieve reacties
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:39:52 #14
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67302646
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:36 schreef Boor-rat het volgende:

[..]

Dan weet ik niet wanneer het aankomt
hoelang denken jullie dat het nog duurt ?
Meestal datum van HK verlaten + 5
pi_67302855
Wordt t niet tijd om logo in startpost te vervangen door chinese vlag oid? Is alleen niet meer DX-only.

Verder mis ik Jack ook in de startpost.
pi_67302856
Zal de dollar nog meer dalen dze week?
pi_67302868
tvp
Geen referral hier.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:48:29 #18
136730 PiRANiA
pi_67302966
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:45 schreef AstroNova het volgende:
Als we dat toch eens wisten
pi_67303379
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:39 schreef timottjj het volgende:
Dus ik kan niet met een gewone standaardbetaling het geld sturen (met een normaal account) en moet perse de knop masspay gebruiken ?
Kan wel, natuurlijk, maar dan betaal je een percentage aan PayPal. 3.2% Volgens mij gaat naar PayPal dan, met 1500 dollar is dat dus toch weer 45 dollar ofzo.

En met masspay betaal je $1 totaal aan paypal, dus je hebt een stuk gunstigere koers Maar je moet dus zo'n premium account hebben, ik weet niet of dat standaard is, ikzelf heb in ieder geval wel Premium.
Dan ga je gewoon naar Geld Overmaken ofzo, en dan kies je onderaan Bulkbetaling, en dan doe je dat maniertje met zo'n bestandje maken in kladblok, om zo de koersen te omzeilen.

Hoezo moet er wat op de doos staan? En hoezo kleurpotloden?
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:45 schreef DJSmiley het volgende:
Wordt t niet tijd om logo in startpost te vervangen door chinese vlag oid? Is alleen niet meer DX-only.
Maak maar een banner.
quote:
Verder mis ik Jack ook in de startpost.
Lijkt me lastig om Jack's site in de OP te vermelden, de URL verandert 8 keer per week.
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:45 schreef AstroNova het volgende:
In mijn glazen bol zag ik staan dat vrijdag weer de 1 euro = 1,50 dollar grens wordt bereikt!
  zondag 22 maart 2009 @ 20:12:41 #20
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_67303820
RacerDKB

Misschien wel leuk om te vermelden in de OP dat Jack hier post en vragen over DealPerfect in steenkolen Engels aan hem gevraagd kunnen worden. Al hoop ik dat ie dat consequenter blijft doen dan dat zijn website op de juiste DNS naam te bereiken is.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_67304286
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef RacerDKB het volgende:
In mijn glazen bol zag ik staan dat vrijdag weer de 1 euro = 1,50 dollar grens wordt bereikt!
Dan wacht ik nog even met mijn enorme bestelling!

Als het niet zo is stuur ik je de rekening wel!
  zondag 22 maart 2009 @ 20:31:35 #22
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67304408
1,50?
Klinkt mooi
pi_67304546
TVP, ik weet niets meer om te kopen? hebben mensen nog tips? Nu is wel een beetje de tijd met de snelle levering en dollarkoers de laatste tijd..
pi_67304583
Je kunt ook gewoon de MSN van Jack in de OP zetten, staat immers ook publiek en klikbaar op z'n eigen site: dealperfectcs01@live.cn
pi_67304615
Tvp
  zondag 22 maart 2009 @ 20:41:54 #26
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67305263
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:39 schreef timottjj het volgende:
En ja ik maak een foto, ik weet alleen nog niet waar ik het laat bezorgen me moeder wordt gek als ze zo'n groot pakket ziet. Maar heeft iemand nog suggesties om wat er op die doos geplakt moet worden ?
Kleurpotloden of Pennenbakjes ofzo ?
Wat dacht je van b.v.:
"Neem mij in beslag" of
"Rechtstreeks naar de verbrandingsoven" of
"Niet openen s.v.p. bevat drugs"

Kortom maakt geen reet uit, of ze openen het of niet maar ik schat de kans niet zo groot dat ze in een waarde van 45 HK$ trappen.

Succes (ik hoop niet dat het je laatste spaarcentjes waren )

(eigenlijk een ordinair TVP'tje)
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2009 @ 20:56:27 #28
145146 Andyy
pi_67305273
tvp
  zondag 22 maart 2009 @ 20:59:05 #29
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67305374
Heb de OP wat bijgewerkt qua Jack (URL en Vraag toegevoegd).
pi_67305520
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Zet je het ook in de Wiki?
  zondag 22 maart 2009 @ 21:03:31 #31
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67305540
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:03 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zet je het ook in de Wiki?
Ohja, zal het even doen .
  zondag 22 maart 2009 @ 21:15:13 #32
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67305970
tvp'er + bookmark
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 22 maart 2009 @ 21:16:11 #33
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67306012
Voor de N95-houders, morgen komt er een protector online, $2,20. Ziet er erg mooi uit!
(Voor mij besteld, net gekocht )
pi_67306742
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Netjes, misschien kan je er ook bijzetten dat Jack alles wat bij DX en FP verkocht wordt ook kan krijgen en vrijwel altijd voor een lagere prijs. Kan je gewoon om vragen op MSN.
pi_67307481
Weet iemand of ze bij DX (of aanverwanten) van die vogelfluitjes verkopen?

Die krengen die je (volgens mij) op je tong legt.
  zondag 22 maart 2009 @ 22:40:56 #36
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67308887
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:35 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Netjes, misschien kan je er ook bijzetten dat Jack alles wat bij DX en FP verkocht wordt ook kan krijgen en vrijwel altijd voor een lagere prijs. Kan je gewoon om vragen op MSN.
Dat ''vrijwel altijd'' is ook niet helemaal waar. Regelmatig wat producten aangevraagd die hij toch echt niet goedkoper kon leveren dan DX. DX koopt velen malen groter in dan DP.
pi_67309275
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:40 schreef Stinosss het volgende:
Dat ''vrijwel altijd'' is ook niet helemaal waar. Regelmatig wat producten aangevraagd die hij toch echt niet goedkoper kon leveren dan DX. DX koopt velen malen groter in dan DP.
Ok, mij kon hij tot nu toe alles goedkoper leveren, blijkbaar had je minder geluk
  zondag 22 maart 2009 @ 22:59:16 #38
170462 Stinosss
pi_67309478
Met name de prijzen op zijn soms toch wel wat hoger dan bij Dx
  zondag 22 maart 2009 @ 23:08:49 #39
236839 TimKuik
pi_67309818
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:57 schreef henkjan90 het volgende:
Weet iemand of ze bij DX (of aanverwanten) van die vogelfluitjes verkopen?

Die krengen die je (volgens mij) op je tong legt.
Zijn dat die dingen die ze in pretparken voor veel te veel geld verkopen? Daarvan heb ik er geloof ik een stuk of 3 ergens in m'n buik zitten omdat ik die krengen altijd in slikte.
pi_67310353
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:40 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Discutabel... aangezien hij zegt dat het vrijwel altijd is kun jij toch moeilijk ontkennen dat dat in het merendeel van de gevallen toch echt zo is. Hij geeft ook te kennen dat het niet in 100% van de gevallen zo is. Dus je spreekt hem tegen en komt met hetzelfde argument als hij...

Goed, boeiend!

Die paar cent die het bij Jack soms scheelt is ook de moeite niet. Alhoewel het met grotere aantallen bij mij tot nu toe altijd voordeliger was dan bij DX.
pi_67310392
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Zijn dat die dingen die ze in pretparken voor veel te veel geld verkopen? Daarvan heb ik er geloof ik een stuk of 3 ergens in m'n buik zitten omdat ik die krengen altijd in slikte.
Ja die dingen inderdaad!
  zondag 22 maart 2009 @ 23:32:37 #42
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67310738
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:22 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Discutabel... aangezien hij zegt dat het vrijwel altijd is kun jij toch moeilijk ontkennen dat dat in het merendeel van de gevallen toch echt zo is. Hij geeft ook te kennen dat het niet in 100% van de gevallen zo is. Dus je spreekt hem tegen en komt met hetzelfde argument als hij...

Goed, boeiend!

Die paar cent die het bij Jack soms scheelt is ook de moeite niet. Alhoewel het met grotere aantallen bij mij tot nu toe altijd voordeliger was dan bij DX.
Ik bestel eigenlijk meestal bij Jack, niet omdat het vaak goedkoper is, maar juist omdat het zo snel verzonden wordt. Je bestelt maandag om 15.00 iets, en dinsdagavond is het verzonden. Als het dan om hetzelfde product gaat weet ik wel bij wie ik koop, zelfs al zou het 50 cent duurder zijn .
  zondag 22 maart 2009 @ 23:36:51 #43
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_67310909
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef RacerDKB het volgende:
Maak maar een banner.

ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 22 maart 2009 @ 23:40:50 #44
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67311053
Eh, DigitalKingz? Die hoeft er wmb niet bij, tenzij er opeens heel veel ervaring over binnenkomt.

[ Bericht 1% gewijzigd door MacorgaZ op 22-03-2009 23:55:57 ]
  zondag 22 maart 2009 @ 23:42:03 #45
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67311091
En het is meer persoonlijker
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_67311190
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:32 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik bestel eigenlijk meestal bij Jack, niet omdat het vaak goedkoper is, maar juist omdat het zo snel verzonden wordt. Je bestelt maandag om 15.00 iets, en dinsdagavond is het verzonden. Als het dan om hetzelfde product gaat weet ik wel bij wie ik koop, zelfs al zou het 50 cent duurder zijn .
Goed punt. Wat Jack kan leveren bestel ik ook gewoon bij hem hoor!

Wat Dion zegt is ook zeker waar! Vooral de service via MSN is top!
  zondag 22 maart 2009 @ 23:45:49 #47
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67311227
DealExtreme
Kaidomain*
Volumerate
Budgetgadgets
Focalprice
MyMemory**
DealPerfect

* = zowat dood
** = niet chinees, maar wel goeie shop

Dat is een mooiere chronologische volgorde.
Voor de rest toppie dat je je inzet voor een mooie OP.
  zondag 22 maart 2009 @ 23:47:45 #48
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67311300
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:45 schreef Dionysiou het volgende:
DealExtreme
Volumerate
Focalprice
DealPerfect

Dat is een mooiere chronologische volgorde.
Kaidomain, Budgetgadgets.
  zondag 22 maart 2009 @ 23:48:42 #49
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67311333
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:36 schreef joepie91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vind hem niet zo

Ik zal morgen wel even een nieuwe OP maken (plaatjes etc )
  zondag 22 maart 2009 @ 23:49:56 #50
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67311392
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:47 schreef mstr het volgende:

[..]

Kaidomain, Budgetgadgets.
Je was me net voor
  zondag 22 maart 2009 @ 23:50:51 #51
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67311430
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:49 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Je was me net voor

Zal ik morgen aan de slag gaan voor een nieuwe OP ook met tussenkopjes etc?
pi_67311507
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Eh, DigitalKingz? Die hoeft er wmb niet bij, tenzij er opeens heel veel ervaring over binnenkomen.
KaiDomain
  zondag 22 maart 2009 @ 23:54:07 #53
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67311524
Denk niet dat VolumeRate echt relevant is, VolumeRate rekent verzendkosten en is eigenlijk alleen interessant voor bulk-orders.
  maandag 23 maart 2009 @ 00:03:01 #54
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67311726
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:50 schreef mstr het volgende:

[..]

Zal ik morgen aan de slag gaan voor een nieuwe OP ook met tussenkopjes etc?
Leuk idee en iniatief!
Mischien dat je bij de shops bijv hun webicon ervoor kan zetten of iets dergelijks, maar het moet wel een strakke banner worden

Dus ben erg benieuwd!
  maandag 23 maart 2009 @ 00:17:59 #55
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67312014
quote:
Op maandag 23 maart 2009 00:03 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Leuk idee en iniatief!
Mischien dat je bij de shops bijv hun webicon ervoor kan zetten of iets dergelijks, maar het moet wel een strakke banner worden

Dus ben erg benieuwd!
Ja zoiets had ik ook al in gedachte!
Ga morgen straks m'n best doen
  FOK!fotograaf maandag 23 maart 2009 @ 00:52:37 #56
145146 Andyy
pi_67312430
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:48 schreef mstr het volgende:

[..]

Vind hem niet zo

Ik zal morgen wel even een nieuwe OP maken (plaatjes etc )
is inderdaad niet echt.....
en sowieso, Chinese vlag
  maandag 23 maart 2009 @ 01:06:01 #57
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67312580
Hahaha...
Volgensmij vliegen er nu gele enveloppen in China..
quote:
Vrachtvliegtuig crasht op luchthaven Tokio

zondag 22 maart 2009
TOKIO - Een vrachtvliegtuig van het Amerikaanse koeriersbedrijf FedEx is maandagmorgen (lokale tijd) neergestort op de internationale luchthaven Narita, een van de twee grootste luchthavens bij Tokio. Het toestel vloog in brand, zo meldt de politie.
Het vliegtuig was afkomstig uit Kanton, in het zuiden van China. Het kwam in de problemen door het slechte weer. Of de twee inzittenden - de piloot en de copiloot - het ongeval overleefd hebben, is nog niet duidelijk.
pi_67312627
Dat zou voor velen van ons slecht nieuws kunnen zijn...

Je 1200 iPod earphones zouden er maar in zitten...
  maandag 23 maart 2009 @ 06:47:56 #59
183846 joepie91
pi_67313674

Beter?
EDIT: Net gemaakt, heeft er in de tussentijd iemand gepost dat Volumerate er niet bij hoeft
  FOK!fotograaf maandag 23 maart 2009 @ 07:13:03 #60
145146 Andyy
pi_67313761
quote:
Op maandag 23 maart 2009 01:10 schreef henkjan90 het volgende:
Dat zou voor velen van ons slecht nieuws kunnen zijn...

Je 1200 iPod earphones zouden er maar in zitten...
Kanton, geen Hong Kong.
en ze verzenden trouwens niet via Fedex
  FOK!fotograaf maandag 23 maart 2009 @ 07:13:16 #61
145146 Andyy
pi_67313762
quote:
Op maandag 23 maart 2009 06:47 schreef joepie91 het volgende:
[ afbeelding ]
Beter?
EDIT: Net gemaakt, heeft er in de tussentijd iemand gepost dat Volumerate er niet bij hoeft
pi_67313956
tvp
  maandag 23 maart 2009 @ 07:57:52 #63
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67313982
quote:
Op maandag 23 maart 2009 07:13 schreef Andyy het volgende:

[..]

Want? Onderbouwing?
(Dan kan hij er ook nog wat mee )
  maandag 23 maart 2009 @ 08:11:26 #64
236839 TimKuik
pi_67314106
quote:
Op maandag 23 maart 2009 07:57 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Want? Onderbouwing?
Ik denk dat het om de edit gaat.
pi_67314179
Pakketjes van DealExtreme worden echt niet verscheept met FedEx hoor, dat is veel te duur.
pi_67314628
Goeiemorge! Ik zit op school en heb een odol.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_67315193
quote:
lol vraag ik aan dx of ze 71 punten gebruiken voor iets van $7,10 zegt ze dat ze 8 punten eraf heeft gehaald inplaats van 71 en dat het goed zo is .
Of zijn punten opeens $1 waard .
Zie trouwens net dat ze helemaal geen punten eraf hebben gehaald .
Net ook weer $7 store credit gebruikt voor iets van $12.. hoefde het verschil niet te betalen .
pi_67315219
Ik kreeg gister een mailtje dan een bestelling die al heel lang op pending staat uitverkocht is en dat ik dus wat anders mag uitkiezen! Jammer maar helaas. Effe wat leuks uitzoeken
  FOK!fotograaf maandag 23 maart 2009 @ 09:23:17 #69
145146 Andyy
pi_67315232
quote:
Op maandag 23 maart 2009 07:57 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Want? Onderbouwing?
Chinese vlag
alsof we in een communistisch topic zitten
zo goed ?
pi_67315411
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:23 schreef Andyy het volgende:

[..]

Chinese vlag
alsof we in een communistisch topic zitten
zo goed ?
dan moet ik eerder denken aan die zeis en sikkel
pi_67316525
tvp

Ik wacht nog op die Ipod van Jack, die is vorige weer maandag verstuurd, dus zal niet lang meer duren
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_67316619
Ik wacht inderdaad ook op de iPod (8GB) van jack, verwacht hem eigenlijk over een uurtje binnen Mijn postbode komt altijd standaard om 11:30.

"left Hong Kong for its destination on 18-Mar-2009"
pi_67316732
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:26 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Ik wacht inderdaad ook op de iPod (8GB) van jack, verwacht hem eigenlijk over een uurtje binnen Mijn postbode komt altijd standaard om 11:30.

"left Hong Kong for its destination on 18-Mar-2009"
Nou dan zal die van mij ook vandaag wel binnen komen, alleen hoop ik dat de postbode voor 12 uur komt want dan ben ik naar school, en daarna werken
Diepzinnige deepart.
pi_67318564
zo. nu eindelijk ook weer wat besteld. Hoop dat alle verzendproblemen nu wel afgelopen zijn
pi_67318765
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:32 schreef deepart het volgende:
Nou dan zal die van mij ook vandaag wel binnen komen, alleen hoop ik dat de postbode voor 12 uur komt want dan ben ik naar school, en daarna werken
Jammer, postbode is geweest, wel een pakje van DX welke HK de 19e heeft verlaten maar nog geen iPod van DP / Jack welke HK de 18e heeft verlaten. Zal morgen wel komen
  maandag 23 maart 2009 @ 11:38:55 #76
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67318776
-Zie verderop voor de nieuwe OP-

[ Bericht 99% gewijzigd door mstr op 23-03-2009 14:23:59 ]
  maandag 23 maart 2009 @ 11:39:12 #77
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67318784
En wat vinden jullie er van?
pi_67319053
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:38 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Jammer, postbode is geweest, wel een pakje van DX welke HK de 19e heeft verlaten maar nog geen iPod van DP / Jack welke HK de 18e heeft verlaten. Zal morgen wel komen
Ja.. Of overmorgen

Diepzinnige deepart.
pi_67319270
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef mstr het volgende:
Ziet er heel goed uit! Leuk al die logo's op een rij
pi_67319816
Idd wat jezus allemachtig belachelijk die wisselkoers.
Wisselkoers van PayPal vanaf 23 mrt 2009: 1 euro = 1,33528 Amerikaanse dollars
Terwijl de valutakoers nu 1.3644 is.
Hoelaat updaten ze dan ?
x
pi_67319905
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:09 schreef richbitch het volgende:
Idd wat jezus allemachtig belachelijk die wisselkoers.
Wisselkoers van PayPal vanaf 23 mrt 2009: 1 euro = 1,33528 Amerikaanse dollars
Terwijl de valutakoers nu 1.3644 is.
Hoelaat updaten ze dan ?
Uhhh, is hier al zo vaak besproken. Dat is de 2.5% die Paypal er afhaalt, ze willen heel graag ook goed verdienen namelijk!
pi_67320031
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:13 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Uhhh, is hier al zo vaak besproken. Dat is de 2.5% die Paypal er afhaalt, ze willen heel graag ook goed verdienen namelijk!
Ok sorry, kom hierrr niet zo vaak
x
  maandag 23 maart 2009 @ 12:25:28 #83
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67320306
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef richbitch het volgende:

[..]

Ok sorry, kom hierrr niet zo vaak
En moeilijk doen om paar cent als je zo'n naam hebt
pi_67321208
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef mstr het volgende:
Prachtig! Niks meer aan doen!

Misschien de achtergrond iets donkerder zodat de logo's er beter uit komen, maar meer ook niet! Puik werk!
pi_67321486
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef henkjan90 het volgende:
Prachtig! Niks meer aan doen!

Misschien de achtergrond iets donkerder zodat de logo's er beter uit komen, maar meer ook niet! Puik werk!
Lichter bedoel je denk ik? Hij is wel wat donker op zich, de achtergrond is hier wel vrij donker (kan ook aan je monitor liggen, misschien staat hij op lage brightness / contrast en valt het niet zo op).
pi_67321610
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:02 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Lichter bedoel je denk ik? Hij is wel wat donker op zich, de achtergrond is hier wel vrij donker (kan ook aan je monitor liggen, misschien staat hij op lage brightness / contrast en valt het niet zo op).
Hmz, zal wel aan deze pauper monitor liggen dan.

Ik zou van 'handige linkjes' wel even 'handige links' maken.
  maandag 23 maart 2009 @ 13:15:08 #87
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67321868
Ziet er goed uit!
  maandag 23 maart 2009 @ 13:43:34 #88
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67322687
Perfect mstr ben trots op je!
Ziet er gelikt uit!
  maandag 23 maart 2009 @ 13:50:59 #89
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67322917
Even de Wiki aangepast na deze goede feedback
  maandag 23 maart 2009 @ 13:51:04 #90
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67322921
Yeuh, net 2 pakjes ontvangen van DX - 5 dagen verzendtijd!
  maandag 23 maart 2009 @ 13:52:39 #91
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67322983
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:50 schreef mstr het volgende:
Even de Wiki aangepast na deze goede feedback
Alleen één opmerking, je had inprincipe de '':'' in de banner weg kunnen laten maar dat maakt niet zo heel veel uit
  maandag 23 maart 2009 @ 13:57:59 #92
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67323143
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:52 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Alleen één opmerking, je had inprincipe de '':'' in de banner weg kunnen laten maar dat maakt niet zo heel veel uit
Kijk nu eens
En ik heb van 'Handige linkjes' 'Handige links' gemaakt.

Thanks Dion en HenkJan
  maandag 23 maart 2009 @ 14:02:31 #93
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67323295

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://dp.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] |

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner), RacerDKB (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

[ Bericht 49% gewijzigd door mstr op 23-03-2009 14:07:44 ]
  maandag 23 maart 2009 @ 14:04:33 #94
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67323366
Aanpassingen:

1. ':' weg uit de banners
2. 'Handige linkjes' veranderd in 'Handige links'
3. Nieuwe banner voor onderaan
4. Links voor de FF plug-in veranderd naar: http://dxcc.profab.nl/
5. Banner 'Vorige delen' toegevoegd

pi_67323411
Top!

Hopen dat er geen huilie's komen over MyMemory, die hoort er gewoon tussen.

Tevens net een pakketje ontvangen! True green laser 5mw van DX! Heeft er wel lang over gedaan...op 7 maart besteld, 13 maart verstuurd, 23 maart binnen.

Hmz, valt nog mee eigenlijk.
  maandag 23 maart 2009 @ 14:09:31 #96
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67323532
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef henkjan90 het volgende:
Top!

Hopen dat er geen huilie's komen over MyMemory, die hoort er gewoon tussen.

Tevens net een pakketje ontvangen! True green laser 5mw van DX! Heeft er wel lang over gedaan...op 7 maart besteld, 13 maart verstuurd, 23 maart binnen.

Hmz, valt nog mee eigenlijk.
Die hoort er zeker tussen
  maandag 23 maart 2009 @ 14:10:39 #97
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67323570
Klasse Mstr! Top gedaan!
  maandag 23 maart 2009 @ 14:17:06 #98
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67323810
Ik heb deze besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3652

Handig voor m'n werk naast m'n laptop
  maandag 23 maart 2009 @ 14:17:11 #99
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67323815
Ziet er erg gelikt uit nu ja! top!
  maandag 23 maart 2009 @ 14:29:32 #100
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67324252
Weer een LED Keychain binnen. Gebruik ik ´s ochtends als kleine lichtbron
Bestel-ontvangst: 16-23
pi_67324607
Iemand ervaring met de DSTT kaarten die Jack verkoopt ? Zijn ze inderdaad echt zoals hij zelf beweerd (Microsd slot aan de zijkant).
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  maandag 23 maart 2009 @ 14:42:44 #102
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67324704
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:39 schreef mvc het volgende:
Iemand ervaring met de DSTT kaarten die Jack verkoopt ? Zijn ze inderdaad echt zoals hij zelf beweerd (Microsd slot aan de zijkant).
Er zijn geen DSTT's met het slot aan de zijkant
Alleen waarbij ze aan de rechterkant zitten?
pi_67325094
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef mstr het volgende:

[..]

Er zijn geen DSTT's met het slot aan de zijkant
Alleen waarbij ze aan de rechterkant zitten?
Verkeerd begrepen Weet iemand of ze bij Jack idd ook aan de rechterzijde zitten, ofwel echt zijn.
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  maandag 23 maart 2009 @ 14:57:30 #104
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67325214
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:54 schreef mvc het volgende:

[..]

Verkeerd begrepen Weet iemand of ze bij Jack idd ook aan de rechterzijde zitten, ofwel echt zijn.
Jup
Ik heb er hier paar liggen van 'm
  maandag 23 maart 2009 @ 15:12:23 #105
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67325697
Door mstr heb ik deze gezien http://www.memorybits.co.(...)et-metal-metal/10663

Die ga ik dan mooi gebruiken op mijn Samsung UltraTouch

Mischien kan Jack er ook aan komen
  maandag 23 maart 2009 @ 15:14:41 #106
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67325775
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef Dionysiou het volgende:
Door mstr heb ik deze gezien http://www.memorybits.co.(...)et-metal-metal/10663

Die ga ik dan mooi gebruiken op mijn Samsung UltraTouch

Mischien kan Jack er ook aan komen
Jij hebt snel wat gevonden!
Wie weet
Moet je hem even lief aankijken
pi_67325954
Oei, ik ben vergeten dat gift dinges er bij te doen. Kan ik dit nog veranderen. Status staat op Waiting for Suplier...
  maandag 23 maart 2009 @ 15:20:37 #108
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67325984
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:19 schreef Voltreffer het volgende:
Oei, ik ben vergeten dat gift dinges er bij te doen. Kan ik dit nog veranderen. Status staat op Waiting for Suplier...
Maakt niet uit
pi_67326000
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:57 schreef mstr het volgende:

[..]

Jup
Ik heb er hier paar liggen van 'm
Thank die van mij van DX is defect
  maandag 23 maart 2009 @ 15:21:52 #110
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67326032
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:21 schreef mvc het volgende:

[..]

Thank die van mij van DX is defect
Die kan je weer fixen
Als hij tenminste een wit scherm geeft?
pi_67326087
Jammer dat de free shipping alleen geld op uk orders
  maandag 23 maart 2009 @ 15:24:43 #112
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67326136
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef Elias3 het volgende:
Jammer dat de free shipping alleen geld op uk orders
Daarom staat ie ook niet in het lijstje.
Maar ze hebben goedkoop cardridges.. En 4 pond verzendkosten is ook nog wel te overzien
pi_67326220
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:24 schreef mstr het volgende:

[..]

Daarom staat ie ook niet in het lijstje.
Maar ze hebben goedkoop cardridges.. En 4 pond verzendkosten is ook nog wel te overzien
Dat is waar! Bedankt voor de site
http://www.memorybits.co.(...)logger-keyshark/5715 grappig
pi_67326302
Gelukkig dat het niet uitmaakt. Wachten dan maar!
  maandag 23 maart 2009 @ 15:30:41 #115
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67326347
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:26 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Dat is waar! Bedankt voor de site
http://www.memorybits.co.(...)logger-keyshark/5715 grappig
Ook een leuke gadget:
http://www.memorybits.co.(...)eter-usbspeedo/10885

maandag 23 maart 2009 @ 15:47:49 #116
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67326948
Envelop van DX ontvangen:

Trendy Stereo Earphone SY-EX1001MP
Lekkere in-ears en het geluid is goed voor de normale mens. De bas is lekker diep en ze liggen gewoon lekker in je oor.

Soshine AAA 900mAh Batteries (4-Pack)
AAA batterijen voor m'n lasers.

En nog een briefje met daarin dat dit product mist, echter had ik die al geannuleerd omdat de ETA steeds maar blijft opschuiven, ik zoek wel een andere lader. Toch jammer, had graag een quick charger gehad die 4xAAA én 4xAA kan laden i.pv. 4x/2x.
Soshine Hi-Tech LCD NiMH / NiCD Super Quick Charger

[ Bericht 4% gewijzigd door Granaatappel op 23-03-2009 15:53:27 ]
pi_67327212
MemoryBIts coupon:

10off = 10% korting, elk bedrag.
je kan ook checkout10 gebruiker ipv 10off.
  maandag 23 maart 2009 @ 16:21:46 #118
201952 lezut
et rezut
pi_67328122
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:47 schreef Granaatappel het volgende:
Envelop van DX ontvangen:

Trendy Stereo Earphone SY-EX1001MP
Lekkere in-ears en het geluid is goed voor de normale mens. De bas is lekker diep en ze liggen gewoon lekker in je oor.

Soshine AAA 900mAh Batteries (4-Pack)
AAA batterijen voor m'n lasers.

En nog een briefje met daarin dat dit product mist, echter had ik die al geannuleerd omdat de ETA steeds maar blijft opschuiven, ik zoek wel een andere lader. Toch jammer, had graag een quick charger gehad die 4xAAA én 4xAA kan laden i.pv. 4x/2x.
Soshine Hi-Tech LCD NiMH / NiCD Super Quick Charger
Ik heb die lader ook in bestelling staan, maar de ETA blijft idd maar veranderen. Maar ik heb de tijd, ik heb nog wel een andere lader binnen handbereik. Denk trouwens dat ie ETA blijft worden omdat er nogal wat klachten over dat ding waren (veel mensen die em DOA kregen).

Die batterijen heb ik een tijdje geleden ook binnen gekregen. In principe kun je voor dat geld net zo goed batterijen bij de Aldi/Lidl kopen, maar dan krijg je er geen doosje bij.. Das ook wel weer makkelijk.
pi_67328297
Antenne voor me router gekocht.
Past niet er zit ies aan die antenne en dat zit ook aan mijn router dus past niet in elkaar
pi_67328321
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef lezut het volgende:
Die batterijen heb ik een tijdje geleden ook binnen gekregen. In principe kun je voor dat geld net zo goed batterijen bij de Aldi/Lidl kopen, maar dan krijg je er geen doosje bij.. Das ook wel weer makkelijk.
Ik heb ook Topcraft batterijen van de Aldi gebruikt maar die hebben het echt niet lang volgehouden. Kan je beter Soshine batterijen nemen...
  maandag 23 maart 2009 @ 16:35:55 #121
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67328522
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef lezut het volgende:

[..]

Ik heb die lader ook in bestelling staan, maar de ETA blijft idd maar veranderen. Maar ik heb de tijd, ik heb nog wel een andere lader binnen handbereik. Denk trouwens dat ie ETA blijft worden omdat er nogal wat klachten over dat ding waren (veel mensen die em DOA kregen).

Ik heb de refund al gekregen voor die lader, ik kijk het wel even aan met die ETA anders bestel ik hem wel. Als het maar blijft doorgaan dan moet ik een andere zoeken, echter kan ik er dus niet veel vinden die quick chargen en 4xAAA/4xAA laden.
pi_67328744
Weet iemand een goeie oplader voor de wii die geen licht geeft maar toch goed is
pi_67328922
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Ik heb de refund al gekregen voor die lader, ik kijk het wel even aan met die ETA anders bestel ik hem wel. Als het maar blijft doorgaan dan moet ik een andere zoeken, echter kan ik er dus niet veel vinden die quick chargen en 4xAAA/4xAA laden.
Dit is een superlader: Voltcraft IPC-1L (bij Conrad). Nu afgeprijsd voor 20 euro en maar 12,50 als je deze verjaardagscoupon gebruikt En geen verzendkosten als je met iDeal betaald. Het is geen snellader maar die zijn toch funest voor je batterijen. Je kunt hiermee ook je batterijen testen en refreshen als ze sterk in capaciteit achteruit zijn gegaan (dan gaat hij ze legen en weer vullen en weer legen etc net zo lang tot hij geen capaciteit er meer bijkrijgt, werkt perfect).

Veel meer info over deze lader kun je vinden in dit batterijen topic op Tweakers:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1187180
  maandag 23 maart 2009 @ 16:47:40 #124
170462 Stinosss
pi_67328948
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef jjbakker het volgende:
Antenne voor me router gekocht.
Past niet er zit ies aan die antenne en dat zit ook aan mijn router dus past niet in elkaar
Eigen schuld...
pi_67328985
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Eigen schuld...
Hoezo dat?
  maandag 23 maart 2009 @ 16:54:45 #126
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67329198
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:04 schreef mstr het volgende:
Aanpassingen:

1. ':' weg uit de banners
2. 'Handige linkjes' veranderd in 'Handige links'
3. Nieuwe banner voor onderaan
4. Links voor de FF plug-in veranderd naar: http://dxcc.profab.nl/
5. Banner 'Vorige delen' toegevoegd

goed gedaan
  maandag 23 maart 2009 @ 16:55:35 #127
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67329233
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:48 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Let niet op hem, hij heeft vaak het humeur van een ongestelde schoonmaakster.

De vernieuwde OP staat nu ook in de OP, en mstr heeft hem ook meteen in de Wiki gezet!
  maandag 23 maart 2009 @ 16:57:20 #128
170462 Stinosss
pi_67329318
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:48 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Kwestie van fotos kijken en info lezen .
  maandag 23 maart 2009 @ 17:03:38 #129
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67329590
Stinosss, jij als criticus, wat vind je van de nieuwe OP?
pi_67330144
Ik heb hier nog wel een paar R4DS hebben, moet er vanaf! prikkiedus
x
  maandag 23 maart 2009 @ 17:22:59 #131
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_67330261
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:42 schreef jjbakker het volgende:
Weet iemand een goeie oplader voor de wii die geen licht geeft maar toch goed is
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3333
Als je het schakelaartje uit zet is er alleen een heel zwak rood lichtje te zien.. Verder niets
  maandag 23 maart 2009 @ 17:23:34 #132
170462 Stinosss
pi_67330286
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:03 schreef mstr het volgende:
Ik vind um chique!

Btw, die koersbug in die plug-in is nog steeds niet opgelost he
pi_67330454
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:03 schreef mstr het volgende:
Ik vind hem netjes!

Maar uh Heb je de .psd nog? Want misschien is het een idee om die tekst bovenin, dus ''Wat is DealExtreme'' in de header te zetten? Ziet er wel wat mooier uit denk ik, en die tekst veranderd toch nooit?

Dus de header, de banner voor ''Wat is DX'', en die tekst die daar bij staat, in 1 plaatje. Is denk ik een stuk mooier
  maandag 23 maart 2009 @ 17:28:47 #134
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67330470
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Ik vind um chique!

Btw, die koersbug in die plug-in is nog steeds niet opgelost he
Mooizo

Jawel! Even naar http://dxcc.profab.nl/ en de nieuwste versie downloaden.
  maandag 23 maart 2009 @ 17:30:22 #135
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_67330533
Heeft iemand die sterrenlamp al ontvangen??
  maandag 23 maart 2009 @ 17:32:34 #136
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67330608
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik vind hem netjes!

Maar uh Heb je de .psd nog? Want misschien is het een idee om die tekst bovenin, dus ''Wat is DealExtreme'' in de header te zetten? Ziet er wel wat mooier uit denk ik, en die tekst veranderd toch nooit?

Dus de header, de banner voor ''Wat is DX'', en die tekst die daar bij staat, in 1 plaatje. Is denk ik een stuk mooier
Zodus?
pi_67330623
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Heeft iemand die sterrenlamp al ontvangen??
Ja, ik, ''perongeluk''.

In elkaar zetten was niet moeilijk, was alleen wel ff werk, veel geplak met meegeleverde plakbandjes, dus je was er wel een tijdje mee bezig.

Maar de tekeningetjes spreken voor zich.

De lamp zelf is ook erg mooi trouwens In een donkere kamer ziet het er zeer tof uit!
pi_67330644
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef mstr het volgende:

[..]

Zodus?
[ afbeelding ]
Wat is DealExtreme wat lager misschien? Als het te veel werk is hoeft het niet natuurlijk hoor!
  maandag 23 maart 2009 @ 17:35:25 #139
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67330704
Misschien moet je de opacity van de DX-achtergrond wat lager zetten, nu ziet het er (naar mijn mening) net wat te druk uit door allemaal tekst door elkaar.
pi_67330748
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Misschien moet je de opacity van de DX-achtergrond wat lager zetten, nu ziet het er (naar mijn mening) net wat te druk uit door allemaal tekst door elkaar.
Dat vond ik ook maar ik durfde het niet te zeggen.
Want het ziet er wel beter uit, stuk mooier dan eerst.
  maandag 23 maart 2009 @ 17:36:53 #141
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67330749
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat is DealExtreme wat lager misschien? Als het te veel werk is hoeft het niet natuurlijk hoor!
-zie hierboven-

Zo?

-edit-

Zie weer hierboven: opacity omlaag
pi_67330805
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef mstr het volgende:

[..]

-zie hierboven-

Zo?
Super!
pi_67330869
iemand ervaring met een wii oplader van FP DX of DP
  maandag 23 maart 2009 @ 17:42:28 #144
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_67330892
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:41 schreef jjbakker het volgende:
ja
pi_67330911
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

ja
welke?
  maandag 23 maart 2009 @ 17:43:37 #146
128384 mcwops
gat in je glas
pi_67330919
quote:
yep, ik heb die van fp sinds een week. Blue Light Charger Station for Nintendo Wii * SKU: GW001X. Je kunt de strap erin laten, bij laden krijg je rood licht, vol is blauw. weet nog niet goed hoe lang ze meegaan na een volle laadbeurt (ik weet dat de reviews op fp aangeven dat ze niet lang meegaan, maar nogmaals, kan ik geen oordeel over geven)
  maandag 23 maart 2009 @ 17:44:21 #147
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_67330942
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:43 schreef jjbakker het volgende:

[..]

welke?
lezen!
  maandag 23 maart 2009 @ 17:44:33 #148
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_67330944
quote:
Ja. werkt prima.
  maandag 23 maart 2009 @ 17:45:18 #149
128384 mcwops
gat in je glas
pi_67330959
faud
pi_67330991
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

lezen!
Ooh sorry ik dacht dat je hem alleen aanbefeelde en hoe lang gaat ie mee?
en bevalt ie?
pi_67331000
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:44 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja. werkt prima.
Welke heb je?
pi_67331071
Kun je met die Soshine charger ook niet snel opladen?
pi_67331073
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef mstr het volgende:

[..]

-zie hierboven-

Zo?

-edit-

Zie weer hierboven: opacity omlaag
Nu is het perfect denk ik

Alleen in de huidige OP heb je dat oranje balkje grijs gemaakt, nu is hij nog oranje?

En dan wellicht die tekst met uitleg van wat is DX, dus:

Er bij? In een klein lettertype.
pi_67331251
MSTR, nu is die mooi! alleen die tekst inderdaad nog in de afbeelding misschien
  maandag 23 maart 2009 @ 18:05:40 #155
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67331476
Maak even ene lijstje met wat jullie veranderd willen hebben, dan kijk ik daar straks naar
  maandag 23 maart 2009 @ 18:08:57 #156
170462 Stinosss
pi_67331561
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Let niet op hem, hij heeft vaak het humeur van een ongestelde schoonmaakster.
Zegt 'ie zelf
  maandag 23 maart 2009 @ 18:09:19 #157
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_67331567
wat een gedoe over een OP
pi_67331629
Iemand ervaring met deze kloon? http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21439
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
  maandag 23 maart 2009 @ 18:15:39 #159
170462 Stinosss
pi_67331709
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:11 schreef m3nster het volgende:
Iemand ervaring met deze kloon? http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21439
Spaar een maandje langer en koop een echte iPod. Die spelers zijn het allemaal ''net'' niet..
  maandag 23 maart 2009 @ 18:30:27 #160
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67332096
Nieuwe producten bij Jack..
Laten we het maar niet over de tube hebben
  maandag 23 maart 2009 @ 18:30:30 #161
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67332098
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:15 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Spaar een maandje langer en koop een echte iPod. Die spelers zijn het allemaal ''net''"helemaal" niet..
Fixed
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:30 schreef drummerdude het volgende:
Nieuwe producten bij Jack..
Laten we het maar niet over de tube hebben
Die heb ik aangevraagd
pi_67332217
Heeft iemand toevallig 2 rekeningnummers gekoppeld aan zijn Paypal account?
En kan je dan tijdens de checkout veranderen van rekening?

Als ik dat namelijk doe krijg ik dit op het einde te zien..
quote:
Your PayPal or Credit Card is not charged and the order is not created because of PayPal instruction: The customer must return to PayPal to select new funding sources. [code: pp_do]

Click here to Checkout using the Standard PayPal Checkout option.

You may also click here to continue
pi_67334054
Vandaag een pakje binnen gehad, ik hoopte de Nano Exact, maar het was een pakketje van Dealextreme.

Waaronder een jet lighter..

Hij was leeg toen ik hem binnen kreeg, heb hem gevult met gas, alleen doet hij het niet. De steekvlam brand maar heeeel kort en dooft gelijk. Op het flesje staat "gas", misschien is dat verkeerd en heb ik echt Brutaan gas nodig? Ik weet niet of daar verschil in zit :p
Diepzinnige deepart.
pi_67334540
Ik durf het bijna niet te zeggen maar zou de OP tekst niet beter kunnen zijn:

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage prijzen en het enorme assortiment, het gratis verzenden. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Want zoals het nu is lijkt het of de dollarkoers laag is en de kosten zijn niet gratis maar niet aanwezig.
[/zeikmodus]
Verder perfect werk!
  maandag 23 maart 2009 @ 19:49:27 #165
48067 neo2000
pi_67334633
Ik vind overigens de vermelding van dealperfect in de OP discutabel.. Niet om Jack af te vallen of whatever, maar goed, met de continue problemen die ze daar hebben met de bereikbaarheid van de site, het wisselen van DNS addy..

Misschien ben ik te wantrouwend of zo, maar als ik een bestelling plaats bij zo'n site, zijn het meestal meerdere dingen.. En ik zou dat niet graag doen bij een partij die van de ene op de andere dag opeens misschien op geen enkele manier meer bereikbaar kan zijn. En ja, ik weet, je kan op MSN met elkaar babbelen, maar goed, als iemand zichzelf daar opeens niet meer op aanmeldt o.i.d. dan is communiceren ook vrij eenzijdig, toch?

Ik heb geen ervaring met de site, en ik weet dat de zaak, als ik de reakties van andere lees zichzelf inmiddels wel enigzins bewezen heeft , maar toch.. Het is toch niet zo dat je ff langs kan gaan als er opeens niemand meer bereikbaar is. En de webshop bestaat nog niet zo lang. De rest van de sites heeft zichzelf door nog steeds te bestaan over een langere periode al wel bewezen. Ben ik de enige die er zo over denkt..? Kan het mij haast niet voorstellen.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 23 maart 2009 @ 19:55:17 #166
183846 joepie91
pi_67334865
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef neo2000 het volgende:
Ik vind overigens de vermelding van dealperfect in de OP discutabel.. Niet om Jack af te vallen of whatever, maar goed, met de continue problemen die ze daar hebben met de bereikbaarheid van de site, het wisselen van DNS addy..

Misschien ben ik te wantrouwend of zo, maar als ik een bestelling plaats bij zo'n site, zijn het meestal meerdere dingen.. En ik zou dat niet graag doen bij een partij die van de ene op de andere dag opeens misschien op geen enkele manier meer bereikbaar kan zijn. En ja, ik weet, je kan op MSN met elkaar babbelen, maar goed, als iemand zichzelf daar opeens niet meer op aanmeldt o.i.d. dan is communiceren ook vrij eenzijdig, toch?

Ik heb geen ervaring met de site, en ik weet dat de zaak, als ik de reakties van andere lees zichzelf inmiddels wel enigzins bewezen heeft , maar toch.. Het is toch niet zo dat je ff langs kan gaan als er opeens niemand meer bereikbaar is. En de webshop bestaat nog niet zo lang. De rest van de sites heeft zichzelf door nog steeds te bestaan over een langere periode al wel bewezen. Ben ik de enige die er zo over denkt..? Kan het mij haast niet voorstellen.
Jack heeft DDoS-problemen. Dat is de reden dat zijn site steeds plat ligt.
Voorzover ik nu heb kunnen zien (al heb ik er nog niets besteld), is het een prima betrouwbare zaak
  maandag 23 maart 2009 @ 19:57:38 #167
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67334962
quote:

ik kan me daar best wel wat bij voorstellen, het is niet echt rechtvaardig tov Dx of andere shops.
En Jack moet zich nog bewijzen op langere termijn.
pi_67335000
@neo2000
Ik ben het met je eens dat DP nou niet echt een betrouwbare indruk maakt. Ik zeg niet dat hij onbetrouwbaar is maar het geeft geen vertrouwt gevoel, een website die vaak totaal onbereikbaar is en steeds wisselt van domein en IP-adres.
Dus misschien niet onbetrouwbaar maar zeker wel amateuristisch.
Maar eens kijken of Jack over een half jaar nog steeds in business is.
  maandag 23 maart 2009 @ 20:15:51 #169
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67335646
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:55 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Jack heeft DDoS-problemen. Dat is de reden dat zijn site steeds plat ligt.
Voorzover ik nu heb kunnen zien (al heb ik er nog niets besteld), is het een prima betrouwbare zaak
Schijnbaar iemand die wraak ergens voor neemt, zakelijk of prive?
En waarom neemt iemand wraak, omdat er afspraken geschonden zijn?
pi_67335737
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Niet onze zaak lijkt me
Zolang onze bestellingen maar aan blijven komen
-- Albert Einstein
  maandag 23 maart 2009 @ 20:19:20 #171
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67335784
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef m3nster het volgende:

[..]

Niet onze zaak lijkt me
Zolang onze bestellingen maar aan blijven komen
totdat het niet gebeurt en de website vergoed offline is, dan is het huilie,huilie hiero
pi_67336933
dat huilie huilie risico heb je altijd bij overseas bestellingen
-- Albert Einstein
  maandag 23 maart 2009 @ 20:50:48 #173
170462 Stinosss
pi_67337042
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:47 schreef m3nster het volgende:
dat huilie huilie risico heb je altijd bij overseas bestellingen
Dat is natuurlijk een redenatie die aan alle kanten wankelt
pi_67337195
het risico dat iets uit hongkong niet aankomt is groter dan iets wat nationaal verzonden wordt...dat bedoelde ik.
-- Albert Einstein
pi_67338441
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

totdat het niet gebeurt en de website vergoed offline is, dan is het huilie,huilie hiero
Dan hoor je het vanzelf wel zodra het bij mensen mis begint te lopen en mis je misschien 1 bestelling. Ik moet nog zien dat het zover gaat komen, volgens mij doet hij gewoon goede zaken en stopt dat niet zo maar. Ik blijf in ieder geval vrolijk het gros van dit soort meuk bij Jack bestellen aangezien zijn service gewoon veel relaxter is (manier van contact hebben, snelheid van verzending en de prijs is dus meestal beter dan DX of FP of etc is mijn ervaring).
  maandag 23 maart 2009 @ 22:00:01 #176
170462 Stinosss
pi_67339621
quote:

Ik deel deze 'mening' wel. Bij DX liggen mijn roots
pi_67339756
Godver, mn pakketje ligt dus bij de douane .

Maja, ik weet niet wat ze er nou mee moeten.
Geen referral hier.
  maandag 23 maart 2009 @ 22:04:26 #178
170462 Stinosss
pi_67339804
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, mn pakketje ligt dus bij de douane .

Maja, ik weet niet wat ze er nou mee moeten.
Hoe weet je dat? tracktrace code? Wat zat/zit erin ?
pi_67339856
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:04 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? tracktrace code? Wat zat/zit erin ?
Via trackcode van Hong Kong post. Zit nunchaku in .

The item () is pending customs inspection made in Hong Kong or at the destination as of 11-Mar-2009.
Geen referral hier.
pi_67340734
Waar kan ik het goedkoopst die Bose Earphones krijgen. of van die standaard rubber opzet stukjes voor normale Sennheiser earphones.
pi_67341212
Hebben we voor dit schatje een stekker adapter nodig?

Zo ziet het er in mijn ogen niet uit namelijk.

Kun je er ook gewoon mee opladen eigenlijk? Dus niet quick?
  maandag 23 maart 2009 @ 22:49:36 #182
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67341587
Welke kan ik het beste gebruiken om muzkiek te luisteren en eventueel te praten

http://www.memorybits.co.uk/categories/bluetooth-headsets/792
EDIT: Laat maar ik neem wel een mooie Sennheiser koptelefoon.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dionysiou op 23-03-2009 22:54:42 ]
  maandag 23 maart 2009 @ 22:54:39 #183
128384 mcwops
gat in je glas
pi_67341758
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Dionysiou het volgende:
Welke kan ik het beste gebruiken om muzkiek te luisteren en eventueel te praten

http://www.memorybits.co.uk/categories/bluetooth-headsets/792
die laatste, maar dan wel bij 1 van je chinese friende kopen he
pi_67342215
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:21 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Zie trouwens net dat ze helemaal geen punten eraf hebben gehaald .
Net ook weer $7 store credit gebruikt voor iets van $12.. hoefde het verschil niet te betalen .
Zucht:
3/23/2009 DX03232009045604 $0.00 (-90 pts) Active [Adj. by tiffany@DX] redeem 80 dx points for order 0313Z612

Toch de punten er af gehaald en inplaats van 71 90 punten.. maar ach fuck it.. wordt hier een beetje moe van.
Krijg toch al vaak genoeg kortingen .
pi_67342399
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Dit is een superlader: Voltcraft IPC-1L (bij Conrad). Nu afgeprijsd voor 20 euro en maar 12,50 als je deze verjaardagscoupon gebruikt En geen verzendkosten als je met iDeal betaald. Het is geen snellader maar die zijn toch funest voor je batterijen. Je kunt hiermee ook je batterijen testen en refreshen als ze sterk in capaciteit achteruit zijn gegaan (dan gaat hij ze legen en weer vullen en weer legen etc net zo lang tot hij geen capaciteit er meer bijkrijgt, werkt perfect).

Veel meer info over deze lader kun je vinden in dit batterijen topic op Tweakers:
Krijg hem met de korting niet naar de kassa. Omdat je blijkbaar voor die korting minimaal 27,50 aan bestellingen moet hebben. Had overigens ook die quick charger van dx besteld, maar ga dan ook liever voor deze van conrad. Maar als het je dus wel lukt om de korting en de ideal korting erdoor te krijgen, let me know. Ik krijg rode letters en geen kassa .
pi_67343327
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:10 schreef Esnader het volgende:
Krijg hem met de korting niet naar de kassa. Omdat je blijkbaar voor die korting minimaal 27,50 aan bestellingen moet hebben. Had overigens ook die quick charger van dx besteld, maar ga dan ook liever voor deze van conrad. Maar als het je dus wel lukt om de korting en de ideal korting erdoor te krijgen, let me know. Ik krijg rode letters en geen kassa .
Stom, had ik niet gezien inderdaad, ik had die coupon vorige keer bij een bestelling gebruikt waarbij ik sowieso over de 27,50 kwam. Anders bestel je toch gewoon een paar batterijen of iets anders erbij. Het is sowieso een hele goeie prijs, ook zonder korting.

Dit zijn bijvoorbeeld hele goeie batterijen (net als de GP Recyko+ lopen ze nauwelijks leeg, in tegenstelling tot gewone NiMH batterijen): Eneloops 4xAA 2000mAh

DX verkoopt trouwens ook Eneloops en Recyko+ batterijen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Kikkerdrilpudding op 23-03-2009 23:39:09 ]
  maandag 23 maart 2009 @ 23:34:08 #187
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67343362
Is er op DX een plugje of converter om met een jackplug koptelefoon op een Samsung UltraTouch muziek te luisteren? kon niks vinden..
pi_67343565
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Dionysiou het volgende:
Is er op DX een plugje of converter om met een jackplug koptelefoon op een Samsung UltraTouch muziek te luisteren? kon niks vinden..
Is nog te nieuw voor DX denk ik, eBay staan ze wel

Daar staat ook een lijstje met toestellen die dezelfde kabel nodig hebben, deze dus:
SPOILER
Denk dat je als je op andere sites wilt zoeken je het beste voor G600 kabeltjes kan zoeken, die is de bekendste schat ik zo.
pi_67343602
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:33 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Stom, had ik niet gezien inderdaad, ik had die coupon vorige keer bij een bestelling gebruikt waarbij ik sowieso over de 27,50 kwam. Anders bestel je toch gewoon een paar batterijen of iets anders erbij. Het is sowieso een hele goeie prijs, ook zonder korting.

Dit zijn bijvoorbeeld hele goeie batterijen (net als de GP Recyko+ lopen ze nauwelijks leeg, in tegenstelling tot gewone NiMH batterijen): Eneloops 4xAA 2000mAh

Even offtopic dan maar...

Linkje naar de perfecte batterijen voor lasers?

Dan ga ik dat is even bestellen daar!
  maandag 23 maart 2009 @ 23:52:18 #190
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67343987
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Is nog te nieuw voor DX denk ik, eBay staan ze wel

Daar staat ook een lijstje met toestellen die dezelfde kabel nodig hebben, deze dus:
SPOILER
Denk dat je als je op andere sites wilt zoeken je het beste voor G600 kabeltjes kan zoeken, die is de bekendste schat ik zo.
Thanx David

http://shop.ebay.nl/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=Samsung+G600+adapter&_sacat=See-All-Categories
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:02:51 #191
98259 mstr
Een jonge God!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:32:55 #192
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67344847
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef mstr het volgende:
Sony in-ear:
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
Dankje, ook meteen gekauft.
pi_67344927
iBood... ziet er leuk en vooral goedkoop uit!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:42:09 #194
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_67344970
quote:
Sony in-ear:
ook aangeschaft, bedankt!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:46:58 #195
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67345018
mstr heeft ons vandaag (gister) wel heel veel geholpen
  dinsdag 24 maart 2009 @ 02:41:40 #196
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67345714
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Via trackcode van Hong Kong post. Zit nunchaku in .
aaaaii.... dat is verboden wapen, wacht maar alvast op het arrestatieteam
  dinsdag 24 maart 2009 @ 07:30:34 #197
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_67346200
Weet iemand waar je bij DX bij het berichten gedeelte kan komen? IK had een order geplaatst weken terug en kwam laatst op een pagina waarin ze me vroegen welk ander artikel ze voor mij konden bestellen..heb er toen op gereageerd maar kan dat gedeelte niet meer vinden.
pi_67346764
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:38 schreef henkjan90 het volgende:
Mja maar de levertijd is hetzelfde als DX .
Wacht al sinds de 13de op me camera.
Maar goed heb toch de batterijen nodig die van DX komen..
  dinsdag 24 maart 2009 @ 08:48:31 #200
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_67347054
quote:
Ok thanx. Ik had een bb pistool (12 dollar) besteld maar die was soldout dus ze vroegen een vervangend artikel en ik had al een tijdje een rooie laserpen (40 dollar) in me winkelwagen dus dacht geef die SKU gewoon op..zien wat er gebeurt...maar zie nu dat er een nieuwe order is gemaakt met die laserpen.....volgens mij gaan ze die nu opsturen
  dinsdag 24 maart 2009 @ 08:54:06 #201
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67347179
tvptje
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_67347596
Gaat er hier een tvp'en voor de laatste 100 posts
Maar ach van mij mag het
Mijn true 100 mW green laser is onderweg
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:29:27 #203
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67347990
Omg, die Google Ads hier .
quote:
Succes bij de meisjes?
Meisjes verkiezen grotere mannen. Wij maken je tot 10 cm groter!
www.googlehet.com
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:32:55 #204
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_67348081
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Omg, die Google Ads hier .
[..]
En dat heeft hoeveel met dit topic te maken?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:44:28 #205
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67348355
De reclame past zich aan aan de content op de pagina, dus blijkbaar hebben de Google Bots het gevoel dat er hier mensen zijn die een langere nodig hebben .

Maar ontopic: die injectienaalden en spuiten staan nog steeds op Waiting For Supplier, denk niet dat ik de succesverhalen van "maandag besteld en vrjidag binnen" kan volgen .
pi_67348435
Zijn sjieke schoentjes hoor
SPOILER
  dinsdag 24 maart 2009 @ 10:15:50 #207
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67349146
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:46 schreef Dionysiou het volgende:
mstr heeft ons vandaag (gister) wel heel veel geholpen
pi_67352817
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef henkjan90 het volgende:

pi_67352850
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Hij kan alleen snelladen. En de stekker is een Europese stekker, althans, de ene die ik heb ontvangen zat een Europese stekker bij.
pi_67355570
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:33 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Die lader bestelt + vier Duracell oplaadbare AAA batterijen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:35:15 #211
201952 lezut
et rezut
pi_67355589
Sloopt een snellader je batterijen nou of maakt het niet zoveel uit? Ik wil die Soshine lader gaan cancellen, want dat duurt me wat te lang nu. Iemand suggesties voor een andere goeie lader?
pi_67356276
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

Deze dus, alleen moet je minimaal voor 27,50 bestellen als je de korting wilt dus zoek er nog iets bij... En als je in dat topic rondleest kom je erachter dat snelladers door veel gebruikers zijn getest en er uitkwam dat het toch wel erg slecht is voor de levensduur van je batterijen.
pi_67356916
Ik wil een tv-tuner USB-stick kopen (gebrek aan PCI-slots etc), maar zou niet weten wat er nou wel werkt in Nederland en wat niet. Liefst zo goedkoop mogelijk, want 't is maar voor af-en-toe. iemand tips? Ik heb wel deze gevonden, maar kan je daar ook mee opnemen, RTL etc mee ontvangen via kabel etc?

snap daar de ballen van
pi_67357186
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:35 schreef lezut het volgende:
Sloopt een snellader je batterijen nou of maakt het niet zoveel uit? Ik wil die Soshine lader gaan cancellen, want dat duurt me wat te lang nu. Iemand suggesties voor een andere goeie lader?
Ik heb zojuist ook m'n Soshine lader gecancelled en een Voltcraft besteld samen met 4 oplaadbare Duracell AAA batterijtjes. Mooi setje zo, leuk voor als m'n nieuwe laser binnen is.
pi_67357250
quote:
Sony in-ear:
Gekocht, al is die website wel brak, maarja
pi_67358119
Mijn Mao horloge is verzonden!

Als ik hem heb post ik wel een filmpje en wat foto's.
pi_67359212
Waarom zijn deze dingen zo duur
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:24:47 #218
170462 Stinosss
pi_67359283
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef jjbakker het volgende:
Waarom zijn deze dingen zo duur
Blauwe laserdiodes zitten er in. Worden nog relatief weinig geproduceerd. Niet te verwarren met Blu-ray diodes.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:25:00 #219
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_67359292
Omdat voor blauwe lasers speciale diodes nodig zijn die duur zijn.
pi_67359472
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:24 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Blauwe laserdiodes zitten er in. Worden nog relatief weinig geproduceerd. Niet te verwarren met Blu-ray diodes.
oké
pi_67359714
Niemand die iets weet over mijn USB-tv-kijk-vraag? of zit ik daarvoor eigenlijk niet in het goede subforum?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:38:28 #222
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_67359835
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Hpzone het volgende:
Niemand die iets weet over mijn USB-tv-kijk-vraag? of zit ik daarvoor eigenlijk niet in het goede subforum?
Kan je beter naar DIG
pi_67360396
Done.
pi_67361470
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Hpzone het volgende:
Dan moet je ook geen domme vragen stellen en daar ook nog eens snel snel antwoord op willen.
Gewoon die stick erin prakken, installeren, zenders opzoeken en je kan loeren. De rest haal je maar uit de wiki.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:34:30 #225
236839 TimKuik
pi_67361908
Heeft iemand ervaring met de Four Seasons Star projection lamp van dealperfect?
http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269

If so, hoe lang gaan de batterijen mee? Hoe groot is het ding zelf?
pi_67361949
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dan moet je ook geen domme vragen stellen en daar ook nog eens snel snel antwoord op willen.
Gewoon die stick erin prakken, installeren, zenders opzoeken en je kan loeren. De rest haal je maar uit de wiki.
mmk.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:50:33 #227
183846 joepie91
pi_67362496
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Vraag maar aan Jack. Hij heeft wel benoemd wie hem aan zou vallen, maar dat ga ik hier niet zo "in the public" posten.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:59:30 #228
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67362806
DX.

Oh nee, het is "in the public"!!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:00:35 #229
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67362850
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Vraag maar aan Jack. Hij heeft wel benoemd wie hem aan zou vallen, maar dat ga ik hier niet zo "in the public" posten.
En wie zegt dat het waar is? kijk de meeste chinezen op internet zijn niet betrouwbaar,he
Meneer begint net en heeft hier al een voorrangsstatus.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:02:00 #230
183846 joepie91
pi_67362905
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

En wie zegt dat het waar is? kijk de meeste chinezen op internet zijn niet betrouwbaar,he
Vandaar ook "aan zou vallen".
Ik beweer niet dat het waar is, alleen dat Jack het heeft benoemd.
pi_67363686
Zijn er mensen die de nep Ipod van Focalprice ook al terug gestuurd hebben waarvan hij ook al is aangekomen? Heb hem bijna 3 weken geleden verstuurd en volgens hun is hij er nog steeds niet, beetje vreemd.
pi_67365132
Ik heb hem vorige week maandag verstuurd, als 'ie deze week niet aankomt ga ik me toch dingen afvragen.. Met 3 weken zou ik me al helemaal zorgen gaan maken!

Ik heb die ipod over een maand ook al nodig, dus ze moeten hem hoognodig gaan sturen!

[ Bericht 41% gewijzigd door Bhuddy op 24-03-2009 18:24:28 ]
pi_67365271
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:00 schreef THEFXR het volgende:
Wat zou zijn motief dan zijn om zijn website te hele tijd maar half online te hebben? Om DX zwart te maken? Daar heb je een hoop voor over dan. Oftewel ik geloof het wel dat hij door een concurrent ge-DDoS-t wordt. Vrij zuur voor hem in ieder geval, ik heb inmiddels als zoveel bij hem besteld dat ik in ieder geval al voordeliger uit ben mocht er een pakje niet aankomen omdat hij de boel zogenaamd zou willen oplichten.
pi_67366087
Ik had 10 lasers bij jack bestelt voor $11,50 (sku.774) en ze lagen vandaag eindelijk in de brievenbus het pakketje was al opengemaakt en het duurde wat langer (13 dagen, is niet zo heel lang maarja) dus ik denk dat de douane het pakje heeft opengemaakt, wel jammer dat ze het niet even dicht tapen want er had makkelijk een laser uit kunnen vallen
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:53:35 #235
236839 TimKuik
pi_67366161
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:51 schreef Elias3 het volgende:
Ik had 10 lasers bij jack bestelt voor $11,50 (sku.774) en ze lagen vandaag eindelijk in de brievenbus het pakketje was al opengemaakt en het duurde wat langer (13 dagen, is niet zo heel lang maarja) dus ik denk dat de douane het pakje heeft opengemaakt, wel jammer dat ze het niet even dicht tapen want er had makkelijk een laser uit kunnen vallen
Lasers zijn verboden. Als de douane je pakje had open gemaakt had je ze niet binnen gekregen. Als ik jou was zou ik een oogje op je postbode houden .
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:57:59 #236
170462 Stinosss
pi_67366292
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:53 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Lasers zijn verboden. Als de douane je pakje had open gemaakt had je ze niet binnen gekregen. Als ik jou was zou ik een oogje op je postbode houden .
Lasers zijn helemaal niet altijd verboden.

Geen onzin de wereld in brengen.
Zie www.vwa.nl/cdlpub/servlet/CDLServlet?p_file_id=10776
pi_67366630
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:53 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Lang niet alle lasers.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:13:51 #238
236839 TimKuik
pi_67366842
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:57 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Lasers zijn helemaal niet altijd verboden.

Geen onzin de wereld in brengen.
Zie www.vwa.nl/cdlpub/servlet/CDLServlet?p_file_id=10776
Ah ok, ik dacht dat boven de 0.5 mW verboden was. Ik ging er vanuit dat je sterkere lasers had besteld.
pi_67366894
Dat is mooi kut, http://www.ibood.com/nl/nl/index.php is uitverkocht! Die wilde ik hebben Mijn Nano Exact ligt klaar om afgehaald te worden (was niet thuis vandaag), en die oortjes zouden mooi uitkomen.
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:31:31 #240
201952 lezut
et rezut
pi_67367441
http://link.marktplaats.nl/238898216

Handig dat hij het stickertje er op laat zitten, weten we gelijk dat hij ze ook bij DX koopt
pi_67367590
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef lezut het volgende:
http://link.marktplaats.nl/238898216

Handig dat hij het stickertje er op laat zitten, weten we gelijk dat hij ze ook bij DX koopt
Wehehe indeed, wat verdient hij er nou op? 50 cent?
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:37:50 #242
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67367636
2 euro ofzo .
pi_67367653
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:36 schreef deepart het volgende:

[..]

Wehehe indeed, wat verdient hij er nou op? 50 cent?
¤2,60.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:39:25 #244
236839 TimKuik
pi_67367686
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:37 schreef MacorgaZ het volgende:
2 euro ofzo .
Als ie nou 5eu vraagt voor het opsturen terwijl dat een euro of 2 kost heeft ie toch 5eu verdient.
pi_67367948
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Als ie nou 5eu vraagt voor het opsturen terwijl dat een euro of 2 kost heeft ie toch 5eu verdient.
Dat is waar, maar die zooi kost hier in de winkels toch ook niet zoveel meer?
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:49:57 #246
128384 mcwops
gat in je glas
pi_67368085
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:27 schreef Esnader het volgende:
Zijn er mensen die de nep Ipod van Focalprice ook al terug gestuurd hebben waarvan hij ook al is aangekomen? Heb hem bijna 3 weken geleden verstuurd en volgens hun is hij er nog steeds niet, beetje vreemd.
die van mij is vandaag 1 week weg
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:51:40 #247
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67368156
Morgen verwacht ik nog wel een paar pakketjes
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:07:32 #248
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67368717
Pakketje van FP ontvangen:

Bluetooth USB Dongle
Silicone hoesje voor 4th Gen iPod Nano
2nd Gen iPod earphones

Alles in goede staat ontvangen.

Order geplaatst: 12/03/09
Order verzonden: 13/03/09
Order ontvangen: 24/03/09
pi_67368906
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:07 schreef Granaatappel het volgende:
Pakketje van FP ontvangen:

Bluetooth USB Dongle
Silicone hoesje voor 4th Gen iPod Nano
2nd Gen iPod earphones

Alles in goede staat ontvangen.

Order geplaatst: 12/03/09
Order verzonden: 13/03/09
Order ontvangen: 24/03/09
Kwam die dongle in een bubble wrapje of in een kartonnen verpakking?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:22:39 #250
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67369202
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:13 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kwam die dongle in een bubble wrapje of in een kartonnen verpakking?
De dongle zit in een retail verpakking met specificaties erop e.d., van dat harde plastic, je kon het wel gewoon open maken zonder een schaar in het plastic te wroeten.
Alles zat zoals gewoonlijk in een bubblewrap envelop.

Het ziet er precies zo uit als deze foto van een andere klant van FP:

N.B. Voor mensen die dongles doorverkopen, deze verpakking kun je makkelijk open klikken zonder sporen achter te laten. Handig om alles even te testen voor je het verkoopt.
pi_67369257
Mijn bestelling staat op pakaging. Besteld op 20/3. Ben benieuwd of het hier gaat geraken.

Owja, dit is mijn eerste bestlling bij DX.
pi_67369531
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:24 schreef bpi het volgende:
Mijn bestelling staat op pakaging. Besteld op 20/3. Ben benieuwd of het hier gaat geraken.

Owja, dit is mijn eerste bestlling bij DX.
Ik hoop het voor je, iedereen hier is in ieder geval positief over DX en gelijkende shops maar je kan altijd pech hebben natuurlijk... pffff
pi_67369577
Deze moeten wel naar belgie gestuurd worden.
pi_67369662
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:32 schreef bpi het volgende:
Deze moeten wel naar belgie gestuurd worden.
Zo dat is natuurlijk wel een stuk verder
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:35:12 #255
48067 neo2000
pi_67369692
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:38 schreef henkjan90 het volgende:
www.dailyoffers.nl en je zal zien dat er meer nederlandse webshops zijn met dagaanbiedingen..

Alhoewel Ibood natuurlijk wel zo'n beetje de goedkoopste is.
pi_67369722
hangt ervanaf waar dat je in belgie woont.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:43:15 #257
201952 lezut
et rezut
pi_67370020
Zal deze lader dan een beetje goed zijn?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6194

Tis wel een Soshine..
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:58:13 #258
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67370608
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:43 schreef lezut het volgende:
Zal deze lader dan een beetje goed zijn?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6194

Tis wel een Soshine..
Deze ga ik denk ik bestellen i.p.v. die andere backordered.
Alleen heeft deze charger geen ontlaad functie.
pi_67371395
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:22 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

De dongle zit in een retail verpakking met specificaties erop e.d., van dat harde plastic, je kon het wel gewoon open maken zonder een schaar in het plastic te wroeten.
Alles zat zoals gewoonlijk in een bubblewrap envelop.

Het ziet er precies zo uit als deze foto van een andere klant van FP:
[ afbeelding ]

N.B. Voor mensen die dongles doorverkopen, deze verpakking kun je makkelijk open klikken zonder sporen achter te laten. Handig om alles even te testen voor je het verkoopt.

Vreemd, ik ontving een losse adapter zonder plastic verpakking erom heen, gewoon in een papieren envelop. Hij werkte verder wel prima, dus ik heb er verder geen probleem van gemaakt.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:19:01 #260
201952 lezut
et rezut
pi_67371413
Waarvoor is dat nuttig dan? Ik zoek eigenlijk alleen een vrij veilige lader, die niet heel traag is en automatisch stopt met laden als de batterijen vol zijn.
pi_67371689
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:18 schreef seventhseagulll het volgende:

[..]

Vreemd, ik ontving een losse adapter zonder plastic verpakking erom heen, gewoon in een papieren envelop. Hij werkte verder wel prima, dus ik heb er verder geen probleem van gemaakt.
Ik had em ook gewoon in die verpakking met specificaties en al
Net zo als Granaatappel em had
pi_67371785
quote:

[..]

Dan heb je die van DX

FP levert in verpakking
DX levert in een klein plastic zakje
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:30:02 #263
48067 neo2000
pi_67371808
quote:

[..]

Iemand die overigens die dongle gebruikt voor a2dp onder vista..? Ik weet dat de bluetooth stack onder vista nogal crap is, maar ik krijg mijn a2dp headsetje (van DX) niet aan de gang op m'n laptop met Vista..
pi_67372014
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:19 schreef lezut het volgende:
Waarvoor is dat nuttig dan? Ik zoek eigenlijk alleen een vrij veilige lader, die niet heel traag is en automatisch stopt met laden als de batterijen vol zijn.
Ontladen is handig voor halfdode batterijen, dus oplaadbare batterijen die het nergens meer in doen, die je nergens mee kan opladen, maakt ie dan volledig leeg, en vult hij ze ook weer bij tot het maximum.

Ik heb tot nu toe 6 batterijen gerefreshed geloof ik, het is dus wel handig.

Ook is het handig om de capaciteit van batterijen weer maximaal te maken, bijv dat ze eerst 10 uur meegingen, en nu nog maar 5 uur per keer, als je ze dan refresht gaan ze weer 10 uur mee.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:36:45 #265
201952 lezut
et rezut
pi_67372093
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:34 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ontladen is handig voor halfdode batterijen, dus oplaadbare batterijen die het nergens meer in doen, die je nergens mee kan opladen, maakt ie dan volledig leeg, en vult hij ze ook weer bij tot het maximum.

Ik heb tot nu toe 6 batterijen gerefreshed geloof ik, het is dus wel handig.

Ook is het handig om de capaciteit van batterijen weer maximaal te maken, bijv dat ze eerst 10 uur meegingen, en nu nog maar 5 uur per keer, als je ze dan refresht gaan ze weer 10 uur mee.
Je kunt ze toch ook in de vriezer gooien, of zeg ik nu iets heel doms?
pi_67372185
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:36 schreef lezut het volgende:

[..]

Je kunt ze toch ook in de vriezer gooien, of zeg ik nu iets heel doms?
Dat vertraagt alleen het verlies van lading.
Geen referral hier.
pi_67372219
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Dat vertraagt alleen het verlies van lading.
Kwartiertje in de magnetron schijnt daarentegen wel goed te helpen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:44:15 #268
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67372406
Er komt een nogal goedkope USB lader
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:47:29 #269
201952 lezut
et rezut
pi_67372545
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:40 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kwartiertje in de magnetron schijnt daarentegen wel goed te helpen.
Oke, zal het morgen proberen.

Zal ik er een filmpje van maken?
pi_67372639
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:47 schreef lezut het volgende:

[..]

Oke, zal het morgen proberen.

Zal ik er een filmpje van maken?

Maar nog even over dat vriezergebeuren, werkt dat überhaupt wel? Ik geloof er niet zo in namelijk, maar dat refreshen werkt wel echt in ieder geval.

Ik weet wel dat batterijen minder snel leeglopen op een koude plek dan op een warme plek, maar een vriezer? Vriezen ze dan niet kapot?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:13:20 #271
201952 lezut
et rezut
pi_67373636
Naja, goed, ik kan ook nog wel effe wachten op die Hi-Tech lader, dat ding is wel super mooi voor dat geld (als ie niet DOA is).

Ik cancel eerst mn order, ze schieten niet echt op bij de CSE, ze reageren iig niet op mijn vraag of hij gesplitst kan worden. Dan plaats ik wel ff een nieuwe order.
pi_67373769
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:29 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Dan heb je die van DX

FP levert in verpakking
DX levert in een klein plastic zakje
Klopt ja, overheen gelezen.
pi_67373954
Vandaag drie keer aangebeld.. eerste keer TNT post.. pakje voor de buren. Tweede keer: DHL.. dus ook geen DX.

En de derde keer waren het van die bedelaars die vroegen of je ergens klant van wilde worden..

Dus nu maar hopen dat het morgen komt...
Er gaat niets boven Groningen
  FOK!fotograaf dinsdag 24 maart 2009 @ 22:21:02 #274
145146 Andyy
pi_67374015
http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21509
hij zet wel de naam erbij, maar het logo verwijdert hij
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:22:40 #275
170462 Stinosss
pi_67374087
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:21 schreef Andyy het volgende:
http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21509
hij zet wel de naam erbij, maar het logo verwijdert hij
Was een request van mij. Krijg ze morgen binnen. Al zal de kwaliteit wel om te huilen zijn. Hij stuurt waarschijnlijk niet dezelfde als op de foto...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:29:33 #276
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67374396
Jezus, wat ben jij negatief over Jack . Je begrijpt dat hij de dingen die hij heeft op de foto zet, en je dus waarschijnlijk wél die van de foto krijgt? Maar ach, blijf hem lekker bashen, dat doe je toch wel.
pi_67374637
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Jezus, wat ben jij negatief over Jack
Stinosss is wel vaker negatief, dat weten we nu allemaal toch wel?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:38:09 #278
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67374805
Dat is waar, alleen zit hij de hele tijd te zeiken over Jack, terwijl hij wel gewoon bij hem bestelt en dingen aanvraagt .
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:50:42 #279
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67375366
Stinosss is heel kritisch
Maar hij is ook althans tegen mij
pi_67375880
Oehh, vandaag mijn 50mW green laser pen en mijn rare earth magnets binnen gekregen

Die laser is sooooooooooo *kwijl*
-- Albert Einstein
pi_67376608
Ook hier komen de Toothbrushes heen ;

Ik heb jack gevraagt of hij dezelfde stuurde als de foto ; dit kon hij me beloven ..

dus we zullen vast wel de goede krijgen

kwaliteit moeten we maar afwachten idd , al is de prijs zeker niet gek
pi_67376934
Ik heb een jaar of 2 geleden op Marktplaats wel eens van die Oral-B borstels gehaald, waren ook retegoedkoop en heeft dezelfde Duitse/Engelse verpakking en staat ook "Made in Ireland" achterop . Die zijn in ieder geval prima (ben nog steeds met die voorraad bezig lol) en was toen goedkoper dan de goedkoopste op eBay.
pi_67377218
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:22 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Was een request van mij. Krijg ze morgen binnen. Al zal de kwaliteit wel om te huilen zijn. Hij stuurt waarschijnlijk niet dezelfde als op de foto...
HI~~This item is from your idea indeed!

The oral-B brush is OEM type,1:1 copy.

In order to avoid copyright problem,I use Photoshop to modify the pictures.........
  woensdag 25 maart 2009 @ 02:21:21 #284
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_67380834
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef TimKuik het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Four Seasons Star projection lamp van dealperfect?
http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269

If so, hoe lang gaan de batterijen mee? Hoe groot is het ding zelf?
Hier ben ik ook benieuwd naar ja .
pi_67381866
PSP hoesje is verzonden
pi_67381912
tvp voor later, goede op
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_67381918
Wat is de goedkoopste manier om een product naar hongkong te sturen. Gewoon postkantoor?
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:41:01 #288
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67382199
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:22 schreef raaavi het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om een product naar hongkong te sturen. Gewoon postkantoor?
Erheen lopen
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:09:51 #289
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67382635
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:22 schreef raaavi het volgende:
Wat dacht je van de normale brievenbus?
Gewicht mag maximaal 2kg zijn.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:16:25 #290
170462 Stinosss
pi_67382777
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef Downstar het volgende:
Ook hier komen de Toothbrushes heen ;

Ik heb jack gevraagt of hij dezelfde stuurde als de foto ; dit kon hij me beloven ..

dus we zullen vast wel de goede krijgen

kwaliteit moeten we maar afwachten idd , al is de prijs zeker niet gek
Dan is het goed .
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:17:13 #291
170462 Stinosss
pi_67382803
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat is waar, alleen zit hij de hele tijd te zeiken over Jack, terwijl hij wel gewoon bij hem bestelt en dingen aanvraagt .
Je moet iig één criticus hebben in het land van ipod-clones kopende noobs .
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:17:42 #292
170462 Stinosss
pi_67382819
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:09 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Wat dacht je van de normale brievenbus?
Gewicht mag maximaal 2kg zijn.
Let wel op alleen, priority.
pi_67382827
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:22 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Oh ben benieuwd $4 is wel erg goedkoop .

Jack can you get the probright brushes as well?
http://images.google.nl/images?q=BRAUN%20EB18-2%20PROBRIGHT&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:46:39 #294
170462 Stinosss
pi_67383568
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:50 schreef Dionysiou het volgende:
Stinosss is heel kritisch
Maar hij is ook althans tegen mij
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:47:48 #295
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_67383586
ik heb deze: bose eerste gen oordopjes binnen,

klinken rete goed! zijn wel replica's, maar klinken lekker voor die 6 euro
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:07:22 #296
128384 mcwops
gat in je glas
pi_67384076
heb 24 uur na een bestelling bij DX de 'change order' via CSE gedaan omdat 1 bestelde kabel niet op pal werkt. zie ik nu na 3 dagen dat de verkeerde kabel toch geshipped is en ze het CSE ticket nog steeds niet beantwoord hebben. da's weer balen zeg
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:40:44 #297
170462 Stinosss
pi_67385107
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:07 schreef mcwops het volgende:
heb 24 uur na een bestelling bij DX de 'change order' via CSE gedaan omdat 1 bestelde kabel niet op pal werkt. zie ik nu na 3 dagen dat de verkeerde kabel toch geshipped is en ze het CSE ticket nog steeds niet beantwoord hebben. da's weer balen zeg
Daarintegen zijn de tickets van FP wel ontzettend snel.
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:44:26 #298
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67385229
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:40 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Daarintegen zijn de tickets van FP wel ontzettend snel.
Alleen willen ze je daar niet altijd tegemoet komen
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:53:38 #299
170462 Stinosss
pi_67385568
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef mstr het volgende:

[..]

Alleen willen ze je daar niet altijd tegemoet komen
Ik ben nu anders ook al 1,5 week bezig bij DX om mijn NDS terug te sturen . Laadcircuit werkt niet goed. Ach ja, als je maar lang genoeg zeurt.. .
pi_67386120
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:53 schreef Stinosss het volgende:
Ik ben nu anders ook al 1,5 week bezig bij DX om mijn NDS terug te sturen . Laadcircuit werkt niet goed. Ach ja, als je maar lang genoeg zeurt.. .
Bij die NDS geven ze ook duidelijk aan dat je geen garantie erop hebt dus nogal logisch dat je dan erg moeilijk moet doen om toch garantie te krijgen, ook al is het een DOA.
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:22:50 #301
170462 Stinosss
pi_67386489
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:10 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Bij die NDS geven ze ook duidelijk aan dat je geen garantie erop hebt dus nogal logisch dat je dan erg moeilijk moet doen om toch garantie te krijgen, ook al is het een DOA.
Ik hoef ook geen garantie. Ik heb gewoon een DOA ontvangen. Het dingt laadt gewoonweg niet goed op. Staat totaal los van eventuele garantie .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')