Nu is het perfect denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef mstr het volgende:
[..]
-zie hierboven-
Zo?
-edit-
Zie weer hierboven: opacity omlaag
Zegt 'ie zelfquote:Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Let niet op hem, hij heeft vaak het humeur van een ongestelde schoonmaakster.
Spaar een maandje langer en koop een echte iPod. Die spelers zijn het allemaal ''net'' niet..quote:Op maandag 23 maart 2009 18:11 schreef m3nster het volgende:
Iemand ervaring met deze kloon? http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21439
Fixedquote:Op maandag 23 maart 2009 18:15 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Spaar een maandje langer en koop een echte iPod. Die spelers zijn het allemaal ''net''"helemaal" niet..
Die heb ik aangevraagdquote:Op maandag 23 maart 2009 18:30 schreef drummerdude het volgende:
Nieuwe producten bij Jack..
Laten we het maar niet over de tube hebben![]()
quote:Your PayPal or Credit Card is not charged and the order is not created because of PayPal instruction: The customer must return to PayPal to select new funding sources. [code: pp_do]
Click here to Checkout using the Standard PayPal Checkout option.
You may also click here to continue
Jack heeft DDoS-problemen. Dat is de reden dat zijn site steeds plat ligt.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef neo2000 het volgende:
Ik vind overigens de vermelding van dealperfect in de OP discutabel.. Niet om Jack af te vallen of whatever, maar goed, met de continue problemen die ze daar hebben met de bereikbaarheid van de site, het wisselen van DNS addy..
Misschien ben ik te wantrouwend of zo, maar als ik een bestelling plaats bij zo'n site, zijn het meestal meerdere dingen.. En ik zou dat niet graag doen bij een partij die van de ene op de andere dag opeens misschien op geen enkele manier meer bereikbaar kan zijn. En ja, ik weet, je kan op MSN met elkaar babbelen, maar goed, als iemand zichzelf daar opeens niet meer op aanmeldt o.i.d. dan is communiceren ook vrij eenzijdig, toch?
Ik heb geen ervaring met de site, en ik weet dat de zaak, als ik de reakties van andere lees zichzelf inmiddels wel enigzins bewezen heeft , maar toch.. Het is toch niet zo dat je ff langs kan gaan als er opeens niemand meer bereikbaar is.En de webshop bestaat nog niet zo lang. De rest van de sites heeft zichzelf door nog steeds te bestaan over een langere periode al wel bewezen. Ben ik de enige die er zo over denkt..? Kan het mij haast niet voorstellen.
ik kan me daar best wel wat bij voorstellen, het is niet echt rechtvaardig tov Dx of andere shops.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef neo2000 het volgende:
Ik vind overigens de vermelding van dealperfect in de OP discutabel.. Niet om Jack af te vallen of whatever, maar goed, met de continue problemen die ze daar hebben met de bereikbaarheid van de site, het wisselen van DNS addy..
Misschien ben ik te wantrouwend of zo, maar als ik een bestelling plaats bij zo'n site, zijn het meestal meerdere dingen.. En ik zou dat niet graag doen bij een partij die van de ene op de andere dag opeens misschien op geen enkele manier meer bereikbaar kan zijn. En ja, ik weet, je kan op MSN met elkaar babbelen, maar goed, als iemand zichzelf daar opeens niet meer op aanmeldt o.i.d. dan is communiceren ook vrij eenzijdig, toch?
Ik heb geen ervaring met de site, en ik weet dat de zaak, als ik de reakties van andere lees zichzelf inmiddels wel enigzins bewezen heeft , maar toch.. Het is toch niet zo dat je ff langs kan gaan als er opeens niemand meer bereikbaar is.En de webshop bestaat nog niet zo lang. De rest van de sites heeft zichzelf door nog steeds te bestaan over een langere periode al wel bewezen. Ben ik de enige die er zo over denkt..? Kan het mij haast niet voorstellen.
Schijnbaar iemand die wraak ergens voor neemt, zakelijk of prive?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:55 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jack heeft DDoS-problemen. Dat is de reden dat zijn site steeds plat ligt.
Voorzover ik nu heb kunnen zien (al heb ik er nog niets besteld), is het een prima betrouwbare zaak
Niet onze zaak lijkt mequote:Op maandag 23 maart 2009 20:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Schijnbaar iemand die wraak ergens voor neemt, zakelijk of prive?
En waarom neemt iemand wraak, omdat er afspraken geschonden zijn?
totdat het niet gebeurt en de website vergoed offline is, dan is het huilie,huilie hieroquote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef m3nster het volgende:
[..]
Niet onze zaak lijkt me![]()
Zolang onze bestellingen maar aan blijven komen
Dat is natuurlijk een redenatie die aan alle kanten wankeltquote:Op maandag 23 maart 2009 20:47 schreef m3nster het volgende:
dat huilie huilie risico heb je altijd bij overseas bestellingen
Dan hoor je het vanzelf wel zodra het bij mensen mis begint te lopen en mis je misschien 1 bestelling. Ik moet nog zien dat het zover gaat komen, volgens mij doet hij gewoon goede zaken en stopt dat niet zo maar. Ik blijf in ieder geval vrolijk het gros van dit soort meuk bij Jack bestellen aangezien zijn service gewoon veel relaxter is (manier van contact hebben, snelheid van verzending en de prijs is dus meestal beter dan DX of FP of etc is mijn ervaring).quote:Op maandag 23 maart 2009 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
totdat het niet gebeurt en de website vergoed offline is, dan is het huilie,huilie hiero
Ik deel deze 'mening' wel. Bij DX liggen mijn rootsquote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef neo2000 het volgende:
Hoe weet je dat? tracktrace code? Wat zat/zit erinquote:Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, mn pakketje ligt dus bij de douane.
Maja, ik weet niet wat ze er nou mee moeten.
Via trackcode van Hong Kong post. Zit nunchaku inquote:Op maandag 23 maart 2009 22:04 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? tracktrace code? Wat zat/zit erin?
die laatste, maar dan wel bij 1 van je chinese friende kopen hequote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Dionysiou het volgende:
Welke kan ik het beste gebruiken om muzkiek te luisteren en eventueel te praten
http://www.memorybits.co.uk/categories/bluetooth-headsets/792
Zucht:quote:Op maandag 23 maart 2009 09:21 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Zie trouwens net dat ze helemaal geen punten eraf hebben gehaald.
Net ook weer $7 store credit gebruikt voor iets van $12.. hoefde het verschil niet te betalen.
Krijg hem met de korting niet naar de kassa. Omdat je blijkbaar voor die korting minimaal 27,50 aan bestellingen moet hebben. Had overigens ook die quick charger van dx besteld, maar ga dan ook liever voor deze van conrad. Maar als het je dus wel lukt om de korting en de ideal korting erdoor te krijgen, let me know. Ik krijg rode letters en geen kassaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Dit is een superlader: Voltcraft IPC-1L (bij Conrad). Nu afgeprijsd voor 20 euro en maar 12,50 als je deze verjaardagscoupon gebruiktEn geen verzendkosten als je met iDeal betaald. Het is geen snellader maar die zijn toch funest voor je batterijen. Je kunt hiermee ook je batterijen testen en refreshen als ze sterk in capaciteit achteruit zijn gegaan (dan gaat hij ze legen en weer vullen en weer legen etc net zo lang tot hij geen capaciteit er meer bijkrijgt, werkt perfect).
Veel meer info over deze lader kun je vinden in dit batterijen topic op Tweakers:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1187180
Stom, had ik niet gezien inderdaad, ik had die coupon vorige keer bij een bestelling gebruikt waarbij ik sowieso over de 27,50 kwam. Anders bestel je toch gewoon een paar batterijen of iets anders erbij. Het is sowieso een hele goeie prijs, ook zonder korting.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:10 schreef Esnader het volgende:
Krijg hem met de korting niet naar de kassa. Omdat je blijkbaar voor die korting minimaal 27,50 aan bestellingen moet hebben. Had overigens ook die quick charger van dx besteld, maar ga dan ook liever voor deze van conrad. Maar als het je dus wel lukt om de korting en de ideal korting erdoor te krijgen, let me know. Ik krijg rode letters en geen kassa.
Is nog te nieuw voor DX denk ik, eBay staan ze welquote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Dionysiou het volgende:
Is er op DX een plugje of converter om met een jackplug koptelefoon op een Samsung UltraTouch muziek te luisteren? kon niks vinden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat je als je op andere sites wilt zoeken je het beste voor G600 kabeltjes kan zoeken, die is de bekendste schat ik zo.
Even offtopic dan maar...quote:Op maandag 23 maart 2009 23:33 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Stom, had ik niet gezien inderdaad, ik had die coupon vorige keer bij een bestelling gebruikt waarbij ik sowieso over de 27,50 kwam. Anders bestel je toch gewoon een paar batterijen of iets anders erbij. Het is sowieso een hele goeie prijs, ook zonder korting.
Dit zijn bijvoorbeeld hele goeie batterijen (net als de GP Recyko+ lopen ze nauwelijks leeg, in tegenstelling tot gewone NiMH batterijen): Eneloops 4xAA 2000mAh
DX verkoopt trouwens ook Eneloops en Recyko+ batterijen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is nog te nieuw voor DX denk ik, eBay staan ze wel
Daar staat ook een lijstje met toestellen die dezelfde kabel nodig hebben, deze dus:Thanx DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat je als je op andere sites wilt zoeken je het beste voor G600 kabeltjes kan zoeken, die is de bekendste schat ik zo.
![]()
http://shop.ebay.nl/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=Samsung+G600+adapter&_sacat=See-All-Categories[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Dankje, ook meteen gekauft.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef mstr het volgende:
Sony in-ear:
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
ook aangeschaft, bedankt!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef mstr het volgende:
Sony in-ear:
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
aaaaii.... dat is verboden wapen, wacht maar alvast op het arrestatieteamquote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Via trackcode van Hong Kong post. Zit nunchaku in.
Mja maar de levertijd is hetzelfde als DXquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:38 schreef henkjan90 het volgende:
iBood... ziet er leuk en vooral goedkoop uit!
Ok thanx. Ik had een bb pistool (12 dollar) besteld maar die was soldout dus ze vroegen een vervangend artikel en ik had al een tijdje een rooie laserpen (40 dollar) in me winkelwagen dus dacht geef die SKU gewoon op..zien wat er gebeurt...maar zie nu dat er een nieuwe order is gemaakt met die laserpen.....volgens mij gaan ze die nu opsturenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:21 schreef raaavi het volgende:
http://services.dealextreme.com/forms/viewresults.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |