quote:Succes bij de meisjes?
Meisjes verkiezen grotere mannen. Wij maken je tot 10 cm groter!
www.googlehet.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:46 schreef Dionysiou het volgende:
mstr heeft ons vandaag (gister) wel heel veel geholpen
Hebben we voor dit schatje een stekker adapter nodig?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef henkjan90 het volgende:
Hij kan alleen snelladen. En de stekker is een Europese stekker, althans, de ene die ik heb ontvangen zat een Europese stekker bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Hebben we voor dit schatje een stekker adapter nodig?
Zo ziet het er in mijn ogen niet uit namelijk.
Kun je er ook gewoon mee opladen eigenlijk? Dus niet quick?
Die lader bestelt + vier Duracell oplaadbare AAA batterijen.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:33 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Stom, had ik niet gezien inderdaad, ik had die coupon vorige keer bij een bestelling gebruikt waarbij ik sowieso over de 27,50 kwam. Anders bestel je toch gewoon een paar batterijen of iets anders erbij. Het is sowieso een hele goeie prijs, ook zonder korting.
Dit zijn bijvoorbeeld hele goeie batterijen (net als de GP Recyko+ lopen ze nauwelijks leeg, in tegenstelling tot gewone NiMH batterijen): Eneloops 4xAA 2000mAh
DX verkoopt trouwens ook Eneloops en Recyko+ batterijen.
Deze dus, alleen moet je minimaal voor 27,50 bestellen als je de korting wilt dus zoek er nog iets bij... En als je in dat topic rondleest kom je erachter dat snelladers door veel gebruikers zijn getest en er uitkwam dat het toch wel erg slecht is voor de levensduur van je batterijen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Dit is een superlader: Voltcraft IPC-1L (bij Conrad). Nu afgeprijsd voor 20 euro en maar 12,50 als je deze verjaardagscoupon gebruiktEn geen verzendkosten als je met iDeal betaald. Het is geen snellader maar die zijn toch funest voor je batterijen. Je kunt hiermee ook je batterijen testen en refreshen als ze sterk in capaciteit achteruit zijn gegaan (dan gaat hij ze legen en weer vullen en weer legen etc net zo lang tot hij geen capaciteit er meer bijkrijgt, werkt perfect).
Veel meer info over deze lader kun je vinden in dit batterijen topic op Tweakers:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1187180
Ik heb zojuist ook m'n Soshine lader gecancelled en een Voltcraft besteld samen met 4 oplaadbare Duracell AAA batterijtjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:35 schreef lezut het volgende:
Sloopt een snellader je batterijen nou of maakt het niet zoveel uit? Ik wil die Soshine lader gaan cancellen, want dat duurt me wat te lang nu. Iemand suggesties voor een andere goeie lader?
Gekocht, al is die website wel brak, maarjaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef mstr het volgende:
Sony in-ear:
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
Blauwe laserdiodes zitten er in. Worden nog relatief weinig geproduceerd. Niet te verwarren met Blu-ray diodes.quote:
okéquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:24 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Blauwe laserdiodes zitten er in. Worden nog relatief weinig geproduceerd. Niet te verwarren met Blu-ray diodes.
Kan je beter naar DIGquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Hpzone het volgende:
Niemand die iets weet over mijn USB-tv-kijk-vraag?of zit ik daarvoor eigenlijk niet in het goede subforum?
Dan moet je ook geen domme vragen stellen en daar ook nog eens snel snel antwoord op willen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Hpzone het volgende:
Niemand die iets weet over mijn USB-tv-kijk-vraag?of zit ik daarvoor eigenlijk niet in het goede subforum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |