abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67345671
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:23 schreef Fetai het volgende:
Ik vind het een achterlijke vergelijking. Een Nederlands politicus vergelijken met één van de grootste moordenaars allertijden. Misselijkmakend is het.
Hitler is toch maar een kleine jongen wb grootste moordenaars aller tijden???
I´m back.
pi_67345675
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hitler is toch maar een kleine jongen wb grootste moordenaars aller tijden???

Van de nog grotere zijn geen cijfers.
pi_67345678
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:30 schreef sig000 het volgende:

[..]

Van de nog grotere zijn geen cijfers.
Nee, maar wel educated guesses.
Dat loopt werkelijk in de tientallen miljoenen.
I´m back.
pi_67345692
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:23 schreef Fetai het volgende:
Ik vind het een achterlijke vergelijking. Een Nederlands politicus vergelijken met één van de grootste moordenaars allertijden. Misselijkmakend is het. Daarmee haal je in mijn ogen ook alle stemmers door het slijk, alsof stemmers op Wilders Adolf zouden sympathiseren, ze zijn immers vergelijkbaar. Diep en diep triest dit soort dingen, ik heb er geen goed woord voor over.
Ja, Wilders en cohorte associeren de Islam met Hitler, is dat dan niet triest?
De grootste moordenaars aller tijden zijn iig geen Islamieten. Dat zijn Verlichte Westerlingen of Aziaten die een Westerse leer hebben aangenomen. De grootste moordenaars aller tijden zijn iig hoe jij het wendt of keert Verlichte Westerlingen geweest.
I´m back.
pi_67345693
Volgens mij zijn Stalin, Mao Zedong en Hitler de grote drie uit de geschiedenis, maar ik kan het mis hebben. Mocht het wel kloppen, dan is mijn eerdere opmerking toch niet onjuist?
Ik support gevallen topclubs!
pi_67345703
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:37 schreef Fetai het volgende:
Volgens mij zijn Stalin, Mao Zedong en Hitler de grote drie uit de geschiedenis, maar ik kan het mis hebben. Mocht het wel kloppen, dan is mijn eerdere opmerking toch niet onjuist?
Ja dus Westerlingen of Aziaten die een Westerse ideologie omarmden.
Als ik Islamiet zou zijn dan zou ik een beetje uitkijken wb het Westen, voor je het weet gaan ze je uitmoorden.
I´m back.
pi_67345705
quote:
Ja, Wilders en cohorte associeren de Islam met Hitler, is dat dan niet triest?
Zij doen het, dus mogen wij het ook? Persoonlijk vind ik beide misselijkmakend, maar goed, als dat jouw levenswijze is, veel plezier, blijf door vergelijken.
Ik support gevallen topclubs!
pi_67345717
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:36 schreef Ryan3 het volgende:

De grootste moordenaars aller tijden zijn iig hoe jij het wendt of keert Verlichte Westerlingen geweest.
Attilla de Hun kon er ook aardig wat van, ook de Vikingen hebben aardig huisgehouden.
Beide hadden geen administratie, dat heeft Hitler wel uitgevonden.
pi_67345721
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:39 schreef Fetai het volgende:

[..]

Zij doen het, dus mogen wij het ook? Persoonlijk vind ik beide misselijkmakend, maar goed, als dat jouw levenswijze is, veel plezier, blijf door vergelijken.
Ja, ze doen het en ik vraag of dat niet triest is idd. .
Verder bestaan er weldegelijk overeenkomsten tussen periode Weimar en nu, en Hitler en Wilders, beetje de classbullies die het schoolplein overnemen, alleen denk ik dat Wilders ammenooitnie zoveel impact zal hebben op de wereld of op ons land als hij ooit an de macht zou komen als Hitler en dus zijn het idd onvergelijkbare grootheden, of kleinheden in geval van Wilders.

Overigens moet je wel iets minder emotioneel ingesteld zijn hoor, om efficiënt deel te nemen aan dit forum en vrijwel elke denkbare vergelijking zal op dit forum gemaakt worden, dus nergens boos om worden. .
I´m back.
pi_67345733
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ze doen het en ik vraag of dat niet triest is idd. .
Verder bestaan er weldegelijk overeenkomsten tussen periode Weimar en nu, en Hitler en Wilders, beetje de classbullies die het schoolplein overnemen, alleen denk ik dat Wilders ammenooitnie zoveel impact zal hebben op de wereld of op ons land als hij ooit an de macht zou komen als Hitler en dus zijn het idd onvergelijkbare grootheden, of kleinheden in geval van Wilders.

Overigens moet je wel iets minder emotioneel ingesteld zijn hoor, om efficiënt deel te nemen aan dit forum en vrijwel elke denkbare vergelijking zal op dit forum gemaakt worden, dus nergens boos om worden. .
Ryan je post nu teveel ineens hoor..
pi_67345735
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:44 schreef sig000 het volgende:

[..]

Attilla de Hun kon er ook aardig wat van, ook de Vikingen hebben aardig huisgehouden.
Beide hadden geen administratie, dat heeft Hitler wel uitgevonden.
Ja, Attila de Hun zal 56 miljoen mensen vermoord hebben ja. Allemaal aan zijn zwaard geregen.
Dat zal ongeveer de helft zijn van alle mensen die toen leefden.
En de Vikingen plunderden alleen onversterkte dorpjes in de kuststreken van m.n. Noordwest-Europa, meen ik.
Wat dat betreft had de 100-jarige oorlog veel meer impact, maar wat helaas ook weer een Westers ding was (net als de Vikingen trouwens maar dat terzijde), weliswaar voor de Verlichting, maar toch.
I´m back.
pi_67345737
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:49 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ryan je post nu teveel ineens hoor..
Ik ga zo slapen ook, want ik moet morgen vroeg weer de auto aanzwengelen. .
I´m back.
pi_67345741
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ga zo slapen ook, want ik moet morgen vroeg weer de auto aanzwengelen. .
Een Citroen DS? Daar kan dat nog.
pi_67345744
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:52 schreef sig000 het volgende:

[..]

Een Citroen DS? Daar kan dat nog.
Ja, klopt ja, wijlen mijn vader had er ene.
Nee, 'k heb een merc, die hoef je niet aan te zwengelen, dus het was sws onzin wat ik zei.
Overigens rijdt Wilders Audi, dacht ik. .
I´m back.
pi_67345752
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt ja, wijlen mijn vader had er ene.
Nee, 'k heb een merc, die hoef je niet aan te zwengelen, dus het was sws onzin wat ik zei.
Overigens rijdt Wilders Audi, dacht ik. .
Mijn vader leeft nog steeds, maar da's een ouwe eigenwijze taaie en je weet maar nooit hoelang het duurt nog.

Hij gaat denk ik ook op Wilders stemmen maar heb 't daar nooit over.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 03:00:19 ]
pi_67345760
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:59 schreef sig000 het volgende:

[..]

Mijn vader leeft nog steeds, maar da's een ouwe eigenwijze taaie en je weet maar nooit hoelang het duurt nog.

Hij gaat denk ik ook op Wilders stemmen maar heb 't daar nooit over.
Mijn oude heer is 10 jaar dood dit jaar, zou dit jaar 80 zijn, vraag me wel af wat hij gestemd zou hebben eigenlijk.
Hij heeft ook niet 9/11 meegemaakt natuurlijk hè.
I´m back.
pi_67345777
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 03:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mijn oude heer is 10 jaar dood dit jaar, zou dit jaar 80 zijn, vraag me wel af wat hij gestemd zou hebben eigenlijk.
Hij heeft ook niet 9/11 meegemaakt natuurlijk hè.
Sorry dat ik je wakker houdt maar goed, mijn Pa is de meest toffe Opa die je ken verzinnen stamt uit 1932 dus oorlog ook meegemaakt. Net niet oud genoeg om opgeladen te worden.

De bevrijding heeft ie 't steeds over.
pi_67345782
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 03:08 schreef sig000 het volgende:

[..]

Sorry dat ik je wakker houdt maar goed, mijn Pa is de meest toffe Opa die je ken verzinnen stamt uit 1932 dus oorlog ook meegemaakt. Net niet oud genoeg om opgeladen te worden.

De bevrijding heeft ie 't steeds over.
Oude stempel wel? Mijn vader was van 1929. Had ook nog veel oorlogsverhalen ook. Was wel paar keer door de Duitsers opgepakt. Overleefde de oorlog in Friesland bij een boer genaamd Ole.
I´m back.
pi_67345789
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 03:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Oude stempel wel? Mijn vader was van 1929. Had ook nog veel oorlogsverhalen ook. Was wel paar keer door de Duitsers opgepakt. Overleefde de oorlog in Friesland bij een boer genaamd Ole.
De vader van mijn vader die was voorzien van tattoo onvrijwillig.
pi_67345792
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 03:16 schreef sig000 het volgende:

[..]

De vader van mijn vader die was voorzien van tattoo onvrijwillig.
UIt de 1e WO omdat ie toen statenloze zigeuner was.
pi_67345796
Maaar goed het gaat wel wat offtopic nu en kan wel respect opbrengen voor Geert zijn manier van electoraat bespelen.
pi_67345798
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 03:20 schreef sig000 het volgende:
Maaar goed het gaat wel wat offtopic nu en kan wel respect opbrengen voor Geert zijn manier van electoraat bespelen.
Nee, ik niet.
I´m back.
pi_67345801
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 03:17 schreef sig000 het volgende:

[..]

UIt de 1e WO omdat ie toen statenloze zigeuner was.
1ste WO?
I´m back.
pi_67345809
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 03:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1ste WO?
Ja met Tattoo, een nummer heeft ie toen gekregen.
pi_67345811
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 03:26 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ja met Tattoo, een nummer heeft ie toen gekregen.
Is dat niet 2de WO?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')