Interesse in vreemde smaken herken ik welquote:Op zondag 22 maart 2009 19:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen hoor, maar ik vind vreemde smaken wel interessant. Nu kan ik koriander echt missen als ik Thais eet en het zit er niet bij.
Hetzelfde met olijven, daar kan ik soms ook echt trek in hebben, terwijl ik dat vroeger ook gek vond smaken.
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had jouw olijven-post nog niet gelezen toen ik over olijven begon!!
Ja, niks. Huurhuis, fulltime baan, reiskosten volledig vergoed. Ziektekosten vergoed, op eigen risico na. Dus niks spannends voor mij of de belastingdienst.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb je eerder wel eens uitgerekend of je geld terug zou krijgen?
Bolus:quote:Op zondag 22 maart 2009 19:14 schreef conleche het volgende:
Wat is een bolus ook alweer? Een moorkop?
Ah okeequote:Op zondag 22 maart 2009 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, niks. Huurhuis, fulltime baan, reiskosten volledig vergoed. Ziektekosten vergoed, op eigen risico na. Dus niks spannends voor mij of de belastingdienst.
Zou gewoon even met de dierenarts bellen, lijkt me het beste. Eet ze goed? Heeft ze schone oogjes? Is ze levendig?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:24 schreef Goodbye het volgende:
Oh, nu er toch mensen met katten aanwezig zijn! Ik heb even een vraagje!
De poes heeft haar hechting eruit weten te krijgenDe wond is verder netjes (gewoon heel, er komt geen spul uit ofzo). Kan dit kwaad of moet ik toch echt langs de dierenkliniek?
Oké, ik hou het in de gaten!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als het gewoon dicht is en ook niet open lijkt te kunnen gaan, zou ik niet naar de D.A. gaan, maar het gewoon ff in de gaten houden
Oei.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zou gewoon even met de dierenarts bellen, lijkt me het beste. Eet ze goed? Heeft ze schone oogjes? Is ze levendig?
Ze hadden zelf ook even gebeld op vrijdag, fijn vond ik dat!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, bellen kan altijd natuurlijk. Dat is wel een goed idee
.
Ze eet het wel allemaal op. En naar ons eten zat ze verlekkerd te kijkenquote:Op zondag 22 maart 2009 19:32 schreef Ewelina het volgende:
Dat ze veel slaapt, is normaal... een verminderde eetlust is niet echt goed, al zou het een effect van de narcose kunnen zijn. Maar mijn beesten stonden binnen een dag alweer op de poten en vraten binnen no time hun bakjes leeg.
Oh dat is wel heel netjesquote:Op zondag 22 maart 2009 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze hadden zelf ook even gebeld op vrijdag, fijn vond ik dat!
Aha, een fijnproefsterquote:Op zondag 22 maart 2009 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze eet het wel allemaal op. En naar ons eten zat ze verlekkerd te kijkenHaar natvoer was op en ze kreeg dus twee keer brokjes en dat was niet goed genoeg voor mevrouw volgensmij
Mijn vriendje geeft mij nooit meer bruisballen in de vorm van badeendjes of andere dingen in de vorm van dieren. Om dezelfde redenenquote:Op zondag 22 maart 2009 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Denk zo: die chocoladepaashaas is liefOpeten is zielig! Hij staat veel beter mooi te zijn op de kast!
Zie hier de reden waarom ik bijna nooit chocoladebeestjes koop, ik vind het zo zonde om ze op te eten en dan vind ik het, als ik ze niet eet, weer zonde van de chocola![]()
Da's toch niet zo gek na 35 km. lopen?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:38 schreef Syrena het volgende:
Oh men, mannen. Laat ie me eerst 5 uur alleen om 35 km te wandelen, komt thuis, zijgt neer op de bank als de stervende zwaan en er is geen beweging meer in te krijgen. Ik vraag net of ie even wil meehelpen afwassen
"ik trek het nu echt even niet hoor"![]()
![]()
Ik heb al aangekondigd deze week ook eens overal te moe voor te zijn
Nee dacht ik ookquote:
Hij was om vier uur thuis en ligt sindsdien op de bank.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee dacht ik ookJe kan hem toch een uurtje met rust laten en dan vragen of hij het wil doen??
Ik heb deze week al drie keer zelf de afwas gedaan omdat hij of aan het sporten was, of naar Spaanse les of vastgekit zat aan de Playstation.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Ik moest wel gniffelen om de 'stervende zwaan' scene
Maar ik zou de afwas dan even zelf doen en het hem een andere keer laten doen als ik zelf moe was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |