Nouja, weet je waarom ik 'm stom vind? Zo rond half twaalf kreeg ik trek en ging ik dus die bitterkoekjes eten. Craving voor zoet zorgde er vervolgens voor dat ik ook hagelslag op m'n brood nam. En daar komtie; toen heb ik uit schuldgevoel (rekening houdend met het avondeten) 's middags bijna niets gegeten. Dat vind ik stomquote:Op zondag 22 maart 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Goodbye, ik vind jouw lijstje reuze meevallen?
Of zegt dat meer over mij dan over jou?
Beat this (geen geintje):
O - gevulde koek
L - eierkoek
T - brownie
D - halve ananas, handje katjangpinda's, paar koude garnalen
Morgen weer een dag, zullen we maar (weer) zeggen
Caloriegewijs val je er nog mee af. Maar scheurbuik ligt op de loer.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
O - gevulde koek
L - eierkoek
T - brownie
Koriander moet je echt leren eten!! Toen ik dat voor het eerst at, vond ik het naar zeep smaken. Maar als je het vaker eet, leer je het echt waarderen. Tenminste, ik wel!!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
ColdFeet, we vonden de salade wel lekker, maar zijn nog niet helemaal overtuigd... Ik denk dat we niet echt fan zijn van koriander... Het pepertje bleek ook écht heel heet... Maarrrrr, ik denk dat het wél heel erg lekker is als vulling in een wrap![]()
.
Ha, dat is nog niets! Mijn innerlijk verzet tegen de belastingadministratie kwam vandaag op deze wijze tot uiting:quote:Op zondag 22 maart 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
O - gevulde koek
L - eierkoek
T - brownie
Zeep! Ja! Er zat iets geks tussen. En dat idee had ik elke keer als ik een hap nam waar een stukje koriander in zat! Ik weet het nooit zo goed met 'leren eten'... Als zowel mijnquote:Op zondag 22 maart 2009 19:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Koriander moet je echt leren eten!! Toen ik dat voor het eerst at, vond ik het naar zeep smaken. Maar als je het vaker eet, leer je het echt waarderen. Tenminste, ik wel!!
Thai Chili chipsquote:Op zondag 22 maart 2009 19:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, dat is nog niets! Mijn innerlijk verzet tegen de belastingadministratie kwam vandaag op deze wijze tot uiting:
O: frambozen magere yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: geroosterde volkorenboterham filet americain, 2 tomaten en 1 rode paprika
Tot zover alles nog in ordnung. Maar toen!
T: uur wandelen
T: halve zak Thai Chili chips, halve zak paasschuimpjes, 3 crackertjes filet americain, 1 boterham pindakaas, halve zak suikervrije katjes (burp!), enorm glas witte wijn![]()
straks: bloemkoolsoep en een halve bolus bij de koffie, die kan ik toch niet weerstaan.
Morgen weer met frisse moed verder!
Je hoeft ook niet te betalen als je op 1 euro "te betalen" uitkomt hoor, dus dat scheeltquote:Op zondag 22 maart 2009 19:11 schreef kwakveense het volgende:
ik deed altid gewoon tj aangifte, maar misschien moet ik dit jaar maar eens een volledige downloaden, want ik heb geloof ik wat aftrekposten dit jaar...
ik hóef niks in te vullen, dus als er uitkomt dat ik 01 euro moet betalen ofzo, dan negeer ik het. als ik geld terugkrijg stuur ik m wel in
(ben nu stapeltjes aan t maken van de zooi op mn tafel... en daarna de administratie doen)
Ik heb olijven leren eten. Nu ben ik er dol op!!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeep! Ja! Er zat iets geks tussen. En dat idee had ik elke keer als ik een hap nam waar een stukje koriander in zat! Ik weet het nooit zo goed met 'leren eten'... Als zowel mijnals ik het niet echt lekker vinden, heb ik een beetje mn vraagtekens bij het leren eten van iets... Echt vaak kom je het toch niet tegen.
Het is vergeven. Als ik zo'n ding in huis had gehad nu was ie ws al opgeweestquote:
jep iedereen in mn fam. is in potentie slim maar heeft een afwyking. Behalve ik, ik ben gewoon dom. Althans als ik naar mn tante luister hahahaquote:
Die halve verse ananas was ter voorkomen van de scheurbuikquote:Op zondag 22 maart 2009 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Caloriegewijs val je er nog mee af. Maar scheurbuik ligt op de loer.
Goed voor jezelf zorgen troela!!
mik er eens zo'n Supradyn in als je wil?![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is vergeven. Als ik zo'n ding in huis had gehad nu was ie ws al opgeweestDus applaus voor u!
Ik kan het me wel voorstellen hoor, maar ik vind vreemde smaken wel interessant. Nu kan ik koriander echt missen als ik Thais eet en het zit er niet bij.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeep! Ja! Er zat iets geks tussen. En dat idee had ik elke keer als ik een hap nam waar een stukje koriander in zat! Ik weet het nooit zo goed met 'leren eten'... Als zowel mijnals ik het niet echt lekker vinden, heb ik een beetje mn vraagtekens bij het leren eten van iets... Echt vaak kom je het toch niet tegen.
Maar dan krijg je héél veel geld terug! Bakken! Bergen!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij moeten aangifte doen. Hebben vorig jaar een huis gekocht. En dan is er geen ontkomen meer aan.
Kloptquote:Op zondag 22 maart 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan krijg je héél veel geld terug! Bakken! Bergen!
Ik had jouw olijven-post nog niet gelezen toen ik over olijven begon!!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb olijven leren eten. Nu ben ik er dol op!!![]()
Maargoed, je moet niets toch?
Jij schrijft het ook zo lekker uitgebreid uitquote:Op zondag 22 maart 2009 19:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, dat is nog niets! Mijn innerlijk verzet tegen de belastingadministratie kwam vandaag op deze wijze tot uiting:
O: frambozen magere yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: geroosterde volkorenboterham filet americain, 2 tomaten en 1 rode paprika
Tot zover alles nog in ordnung. Maar toen!
T: uur wandelen
T: halve zak Thai Chili chips, halve zak paasschuimpjes, 3 crackertjes filet americain, 1 boterham pindakaas, halve zak suikervrije katjes (burp!), enorm glas witte wijn![]()
straks: bloemkoolsoep en een halve bolus bij de koffie, die kan ik toch niet weerstaan.
Morgen weer met frisse moed verder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |