abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67300987
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je het voor 1 april invult en inlevert krijg je je centjes voor 1 juli terug.
Anders niet
Krijg je anders geen geld terug of krijg je het anders niet voor 1 juli?

Sorry voor de stomme vragen.
  zondag 22 maart 2009 @ 18:43:23 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67301022
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

das overal!
Ja?

Ik moet betalen... veel, heel veel...scheiden is niet goed voor je financien:N
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 maart 2009 @ 18:43:24 #53
163650 Greys
pi_67301025
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan krijg je het later. Hoeveel later weet ik niet, maar dan krijg je niet gegarandeerd voor 1 juli bericht wat je krijgt. Dan moet je het maar een beetje afwachten geloof ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67301055
Nwah ik heb het ook wel eens later dan 1 juli teruggekregen geloof ik, terwijl het voor 1 april was ingediend. Dan krijg je wel nog extra rente vergoed
pi_67301067

Ik moet ook heel veel betalen denk ik. Zo niet, dan ben ik blij, want ik heb er wel voor gespaard.
pi_67301071
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, ze beweerde dat ze zo weinig mocht eten, dat ze erbij ging sporten helemaal van haar stokje ging??
Haar man: Ja werkt erg goed, moest al twee gaatjes in haar riem prikken...

Tot volgend jaar
Klinkt als een regelrecht crashdieet en de kans op jojo'en is dus erg groot. Waarom gebruiken mensen niet gewoon hun gezonde verstand.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 maart 2009 @ 18:46:08 #57
163650 Greys
pi_67301097
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:44 schreef Daph_ het volgende:
Nwah ik heb het ook wel eens later dan 1 juli teruggekregen geloof ik, terwijl het voor 1 april was ingediend. Dan krijg je wel nog extra rente vergoed
Dat wel dan ja.
Maar officieel is het zo dat als je het voor 1 april inlevert, dat je dan zeker voor 1 juli bericht ontvangt over wat je moet betalen of terugkrijgt. De betaling is meestal ook voor 1 juli en daarna krijg je rente.
Als je het niet invult en inlevert voor 1 april heb je geen recht op die 'haast' (...) en moet je langer wachten tot je bericht krijgt en je centjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67301131
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat wel dan ja.
Maar officieel is het zo dat als je het voor 1 april inlevert, dat je dan zeker voor 1 juli bericht ontvangt over wat je moet betalen of terugkrijgt. De betaling is meestal ook voor 1 juli en daarna krijg je rente.
Als je het niet invult en inlevert voor 1 april heb je geen recht op die 'haast' (...) en moet je langer wachten tot je bericht krijgt en je centjes.
Klopt
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 maart 2009 @ 18:47:23 #59
163650 Greys
pi_67301138
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:44 schreef conleche het volgende:

Ik moet ook heel veel betalen denk ik. Zo niet, dan ben ik blij, want ik heb er wel voor gespaard.
Deden jij en Heer C altijd samen de belasting invullen of apart?
M.a.w. moet je de belasting over vorig jaar nog voor jullie samen invullen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 22 maart 2009 @ 18:48:51 #60
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67301193
Ik moet ook weer eens aangifte gaan doen. Ik krijg eigenlijk altijd terug
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67301253
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Klinkt als een regelrecht crashdieet en de kans op jojo'en is dus erg groot. Waarom gebruiken mensen niet gewoon hun gezonde verstand.
Ik zat gister een oud dagboek door te lezen. Ik was toen 19 en deed het ahornsiroop dieet. Ik hield het vol, was in 10 dagen 5 kilo afgevallen. (wel op zijn minst 10 pagina's in dat dagboek volgekalkt met menuutjes voor als ik weer wel kon eten. )

Die 5 kilo heb ik er in een maand of zo weer bijgegeten. Het is echt ZO ontzettend slecht om te crashen. Je lichaam is evolutionair geconditioneerd om daarna te hamsteren. Daar is gewoonweg niet tegen te vechten. Dus prop je jezelf vol en voel je je kut. En de JoJo has seen the light.
pi_67301269
Ik werd altijd al blij van mijn teruggave, die op zijn hoogst 120 euro bedroeg , maar nu krijg ik als het goed is bijna 400 euro terug dus ben ik heppiedepeppie
pi_67301299
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Deden jij en Heer C altijd samen de belasting invullen of apart?
M.a.w. moet je de belasting over vorig jaar nog voor jullie samen invullen?
Apart!! Ik wilde het deze keer voor het eerst eens samen gaan doen. Daar zie ik nu maar van af.
pi_67301311
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Als je een eigen bedrijf hebt, of zelfstandig ondernemer bent, MOET je aangifte doen voor 1 april. Inkomstenbelasting čn BTWaangifte. Erger nog: de betaling van die aangiftes moet op de rekening van de belasting staan voor 1 april. Anders krijg je allerlei boetes en deurwaarders die langskomen. Leuk joh
  zondag 22 maart 2009 @ 18:53:58 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67301353
Leek mij ook op crashen maar ik durfde niks te zeggen..Dan gaat het de hele dag weer over dieten en stoppen met roken...
En dan ben ik de beste Haha

Ik bang dat ik min. 3000 E moet betalen... dat zeg ik, scheiden is duur
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_67301365
Ik heb te weinig arbeidskorting gekregen? Volgens het rekending van de belastingdienst had dat 180 moeten zijn, maar op mn jaaropgave staat 51 . Ach, ik zal wel gewoon teveel belasting betaald hebben, en krijg het nu alsnog terug. Biljet is nu iig ingevuld, nog even een fotootje ervan maken (voor eigen archief) en dan opsturen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67301373
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:52 schreef Laureline het volgende:

[..]

Als je een eigen bedrijf hebt, of zelfstandig ondernemer bent, MOET je aangifte doen voor 1 april. Inkomstenbelasting čn BTWaangifte. Erger nog: de betaling van die aangiftes moet op de rekening van de belasting staan voor 1 april. Anders krijg je allerlei boetes en deurwaarders die langskomen. Leuk joh
Nee hoor. Omzetbelasting wel, maar IB niet!
pi_67301376
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Die 5 kilo heb ik er in een maand of zo weer bijgegeten. Het is echt ZO ontzettend slecht om te crashen. Je lichaam is evolutionair geconditioneerd om daarna te hamsteren. Daar is gewoonweg niet tegen te vechten. Dus prop je jezelf vol en voel je je kut. En de JoJo has seen the light.
Daarom dus.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_67301552
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee hoor. Omzetbelasting wel, maar IB niet!
O, op mijn brief staat dat die ook altijd voor 1 april moet Of bedoel je uitstel aanvragen? Dat durf ik niet aan, dan loop ik zo 2 jaar achter met mijn enorme uitsteltalent voor dit soort dingen. En als ik dan toch de BTWtoestand heb gedaan, is alles nog lekker vers (lekker huh ) voor de IBaangifte.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:00:20 #70
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67301557
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:52 schreef Laureline het volgende:
Ik vraag eindeloos lang uitstel voor mijn IB. En de deurwaarder komt pas na máánden en máánden!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67301586

Ik heb stom gegeten vandaag. Niet teveel, maar gewoon stom.

O: 2 crackers filet americain
T: 2 bitterkoekjes het stomste daaraan is nog wel dat ik die niet eens echt lekker vind
L: broodje hagelslag, broodje filet americain
T: 1 opkikker
D: sajoer boontjes, kip met een boemboe waarvan ik de naam kwijt ben, cassave kroepoek, klein beetje rijst

Ik heb weer een plan gemaakt voor aankomende week en gelukkig kan ik 's ochtends netjes alles in m'n tas stoppen wat ik op de planning heb staan.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 maart 2009 @ 19:03:24 #72
163650 Greys
pi_67301656
Oh en PF?
Het zijn geen stomme vragen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67301695
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, op mijn brief staat dat die ook altijd voor 1 april moet Of bedoel je uitstel aanvragen? Dat durf ik niet aan, dan loop ik zo 2 jaar achter met mijn enorme uitsteltalent voor dit soort dingen. En als ik dan toch de BTWtoestand heb gedaan, is alles nog lekker vers (lekker huh ) voor de IBaangifte.
Ja, je moet wel uitstel aanvragen idd en dan betaal je ook rente en die is best hoog.
pi_67301696
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik vraag eindeloos lang uitstel voor mijn IB. En de deurwaarder komt pas na máánden en máánden!
Ik had eens 3000 euro te laat aan de belasting overgemaakt. En toen kreeg ik nog een boete voor het te laat overmaken. Die had ik ook betaald. En toen bleek er nog een boete te zijn voor het te laat doen van de aangifte van die 3000 euro. Die was nog apart, dus die had ik over het hoofd gezien. En toen kwam de deurwaarder voor 30 euro
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 maart 2009 @ 19:06:16 #75
163650 Greys
pi_67301721
Goodbye, ik vind jouw lijstje reuze meevallen?
Of zegt dat meer over mij dan over jou?

Beat this (geen geintje):

O - gevulde koek
L - eierkoek
T - brownie
D - halve ananas, handje katjangpinda's, paar koude garnalen

Morgen weer een dag, zullen we maar (weer) zeggen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: