Ik had net ook mijn sjaal en muts op, op de fiets. Ja ik heb mijn angst overwonnen. Ik durf wel te fietsen hoor maar niet met een kind erbij op. En nog altijd niet een stoel aan het stuur maar achterop nu dus wel. Heb net een kleine 5 km gefiets met Nathan achterop. Nu wil ik dus mijn mountainbike gaan inruilen voor een oerdegelijke mama fiets met zitjequote:Op zondag 22 maart 2009 16:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
lentebriesje? fucking koud buiten man
is het voor boontjes?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je zit in de buurtMaar het is geen koffiemolen.
Het is een doseerapparaat voor koffiebonenquote:
Is t gelukt?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:18 schreef pinquit het volgende:
ik heb nog even een aantal chocmuffins gemaaktstaan nu in de oven. ben benieuwd, heb namelijk paas-eitjes gebruik ipv gewone chocola
t was op
Ben jij al zó oud?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Geinig! Is echt ergens begin vorige eeuw geweest dat ik zo'n ding voor het laatst gezien hebLeuk idee, voor de kattenbrox.
Hee wat toevallig, wij waren met LB en Jolie in Artisquote:Op zondag 22 maart 2009 18:48 schreef Luchtbel het volgende:
Het was best koud vandaag maar het was droog en de zon scheen en wij waren met Snoopy en Lisin Artis
Ik heb even gelezen en reageer lekker hierquote:Op zondag 22 maart 2009 19:13 schreef Oxymoron het volgende:
Ik HAAAAAT mijn beperkingen als ik in een situatie, als deze [centraal] cavia's met foto's deel 21 zit, en ik weet niet wat ik moet doen.
Soms weet ik het echt niet.
Ik kan het niet echt vinden maar ik denk ergens halverwege de jaren '80 zo'n beetje?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:37 schreef Stout het volgende:
Wij hebben nog een ouderwetse telefoon met draaischijf hier staan....de meeste vriendjes (wat eigenlijk ieder vriendje) weet niet wat dat is !! Zat me af te vragen wanneer die dingen eigenlijk uit de handel zijn gegaan...
quote:Vanouds werd voor het kiezen de mechanische kiesschijf (zie aldaar) gebruikt, die de stroom door het toestel ritmisch onderbrak.
Omstreeks 1980 kwamen elektronische toestellen in gebruik die met drukknoppen werkten. Het idee van de drukknoppen was dat door een ander protocol (DTMF, toonkiezen) sneller gekozen kan worden, en bovendien zijn drukknoppen gemakkelijker te bedienen. Een dergelijk toestel kan alleen worden gebruikt met een moderne telefooncentrale die geschikt is voor DTMF.
Er verschenen daarom ook toestellen die drukknoppen hadden, maar desondanks klassieke kiespulsen genereerden, want alle telefooncentrales waren daarvoor geschikt. Ook waren er telefoontoestellen die omgeschakeld konden worden tussen puls- en toonkiezen.
wiki is mij friendquote:Vanouds werd voor het kiezen de mechanische kiesschijf (zie aldaar) gebruikt, die de stroom door het toestel ritmisch onderbrak.
Omstreeks 1980 kwamen elektronische toestellen in gebruik die met drukknoppen werkten. Het idee van de drukknoppen was dat door een ander protocol (DTMF, toonkiezen) sneller gekozen kan worden, en bovendien zijn drukknoppen gemakkelijker te bedienen. Een dergelijk toestel kan alleen worden gebruikt met een moderne telefooncentrale die geschikt is voor DTMF.
Er verschenen daarom ook toestellen die drukknoppen hadden, maar desondanks klassieke kiespulsen genereerden, want alle telefooncentrales waren daarvoor geschikt. Ook waren er telefoontoestellen die omgeschakeld konden worden tussen puls- en toonkiezen.
Het Nederlandse telecombedrijf PTT leverde in die tijd veel verschillende toestellen. Veel van die toestellen waren alleen geschikt voor pulskiezen, hoewel ze drukknoppen hadden.
quote:
Of een kleine drain met een hechting vastzetten is ook wel redelijk gebruikelijk, dat spoelen is best een opgavequote:Op zondag 22 maart 2009 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oxy, bel nog even met de dierenarts, die kan je zo uitleggen wat je wel en niet moet doen.
Ik kan me nl. ook voorstellen de opening schoon en open houden met een watje met afgekoeld gekookt water ook ok is, dan kan de zooi er nl. uit blijven komen...
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:46 schreef Sugar het volgende:
Hee.Wij hadden ook naar Artis gewild met jullie. Wij willen er op z'n minst foto's van zien.
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Of een kleine drain met een hechting vastzetten is ook wel redelijk gebruikelijk, dat spoelen is best een opgave
jaaaa artis foto'squote:
naar beidequote:Op zondag 22 maart 2009 20:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaa artis foto's![]()
ik wil ook naar de dierentuin maar ik wil naar blijdorp en lief wil naar artiswat nu
wie trekt mij (of hem) over de streep
Woonde jij toen ook in het rampgebied?quote:
Ik zat op dat moment voor 2 weken in London en heb daar zo weinig van meegekregen toen. Heel gek. Dan mis je dus een bepaald gevoel. De spanning, het urenlang tv en nieuws kijken enzo. Ik heb er nog steeds een soort van surreeel gevoel bij...quote:
Hemelsbreed 200 meter hooguit maar tis dus wel een stukje fietsen. Op het moment van de eerste knal stapte ik net de bus in en ik rammelde er bijna weer uit. Ik dacht dat er iets met een vliegtuig was ofzo. En toen de bus ging rijden lag overal glas... Toen ik eenmaal 2 km buiten de stad was waar ik werken ging zag ik die enorme paddestoel in de lucht. En ik dacht dat het het einde van de wereld was...quote:Op zondag 22 maart 2009 20:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Woonde jij toen ook in het rampgebied?
Of nahjah, er buiten is ook erg.. ik vond het best bizar, zo maar in ons kikkerlandje zo'n ramp.. René werd 1 die dag..
Oh zie, ik dacht steeds dat het op een zondag was.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:44 schreef Rewimo het volgende:
't Was op een zaterdag. Heel mooi weer inderdaad.
hey waar woone jij dan? Ik woonde wel in t rampgebied, ik werkte op t moment van de knal op de kinderboerderijquote:Op zondag 22 maart 2009 20:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hemelsbreed 200 meter hooguit maar tis dus wel een stukje fietsen. Op het moment van de eerste knal stapte ik net de bus in en ik rammelde er bijna weer uit. Ik dacht dat er iets met een vliegtuig was ofzo. En toen de bus ging rijden lag overal glas... Toen ik eenmaal 2 km buiten de stad was waar ik werken ging zag ik die enorme paddestoel in de lucht. En ik dacht dat het het einde van de wereld was...
quote:
Ik vind het nu nog steeds, anders, misschien wel meer, indrukwekkend als ik de stukjes van rocka en dakoot lees.. Ik kan me niet voorstellen hoe heftig het geweest moet zijn voor jullie, maar volgens mij verschrikkelijk eng..quote:Op zondag 22 maart 2009 21:11 schreef Saffier het volgende:
BE ook zonder zwangerschapshormonen ga ik voor gaas met dat soort dingen hoor!
De vuurwerkramp en de Bijlmerramp hebben hier ook heel veel indruk gemaakt en ik woon nergens echt dichtbij.
Dit soort programma's zal wel weer veel losmaken bij iedereen die op de een of andere manier erbij betrokken was.
minimaal 5 km te hard, dat is je correctie, ook met een karquote:Op zondag 22 maart 2009 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja idd, je mag maar 80. En de trajectcontrole staat wel ingesteld op 100 voor het gewone verkeer, maar blijkbaar registreert dat ding dus ook aanhangers en ja, dan moet je maar niet net wat harder dan 80 rijden.
Eigen schuld dus, maar wel een beetje zuur.
dat was wel kut idd!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
bix, de eerste uren konden we niet eens bellen (volkomen logisch ook). En toen ik eindelijk mijn ouders aan de lijn had om te zeggen dat ik OK was hadden ze nog niet eens van de ramp gehoordwant ze waren in de tuin bezig geweest. Dat was ook een heel raar gesprek
Is het ook niet, maar ik sliep bij mijn vriendje en werd pas om 6 uur 's ochtends gebeld door mijn moeder, toen de boel al geblust was zeg maar. Maar dan nog maakt het enorme indruk. Dat heeft echt heel lang geduurd voordat dat sleet.quote:
nou, denk je dat mensen het heel verschillend zullen lezen bijvoorbeeld, zijn er interessante discussievragen over te verzinnen, of denk je dat een leesclub snel uitgepraat is à la "ja, mooi he!"quote:Op zondag 22 maart 2009 22:33 schreef Maggie het volgende:
Mooi boek is het bix, ik heb het ook gelezen. Je leest het wel in 1x uit. Watvoor soort discussie moet ik me erbij voorstellen?
Uiteindelijk viel het wel mee, toen ik uitgejankt was, maar ergens vond ik het ook wel een beetje genant, zo bij de begrafenis van een ander... maar ja, wat moet, dat moet, nietwaar?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:58 schreef bixister het volgende:
Davinia, sterkte nog ermee, ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment alles omtrent het verlies van je moeder weer extra sterk ervaart... het blijft ook erg verdrietig, je moeder (zeker zo te vroeg) moeten missen. fijn dat PR bij je was. en succes met weer omschakelen naar saaie gewone taken... lijkt me ook erg moeilijk.
mijn nicht brak dr hak waardoor ze precies de bus miste... dan komt het ineens wel heel dicht bij !quote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef Noli. het volgende:
Ik weet nog dat je dat al eens verteld had Suzie.
Hier ongeveer net zo'n verhaal. Vriendje van schoonzusje had 7 juli 2005 een trein/metro gemist tijdens zjn stage in Londen.
Ja, ik denk dat je er heel goed over kunt dicussiërenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:07 schreef bixister het volgende:
rewimo, nu ik je toch hier zie even iets heel anders: ik moet voor m'n leesclub een boek voorstellen en twijfel over o.a. 'de jongen in de gestreepte pyjama'. daar was jij toch zo lyrisch over? is 't ook geschikt om over te discussiëren denk je? of is 't 'gewoon' alleen maar erg mooi/indrukwekkend.
Die boven de videotheek, en dan de man van de eigenaresse. Die knipt beter dan zijn vrouw waar hij het van geleerd heeftquote:Op maandag 23 maart 2009 09:11 schreef huuphuup het volgende:
Goedemorgen![]()
pfoei een bankje met zware kost. Davinia, heel erg veel sterkte met het rauwe randje van je verdriet.
Bix, wat een verdrietig bericht, vreselijk voor die familie![]()
Over een boek voor je boekenclub, ik ben ook benieuwd naar dat boek van Rewimo! Na de juni ofzo ga ik denk ik weer een bieb-abo nemendus ik zet hem op het must-read lijstje!
Ik vond het boek "De Tweede Dochter" van Jodi Picoult erg indrukwekkend en volgens mij is het wel een onderwerp voor stevige discussie. Misschien voor op jouw lijstje dan als ie niet al geweest is
Oeh! Ik ga naar de kapper vandaag denk ik!Het is hoognodig weer
mn haar is veel te lang en er zit allemaal van die gespleten puntjes aan dus het mag wel weer eens. Maneki nog tips voor n goede kapper in W.? Ga k gelijk even boodschapjes doen
lekker uitwaaien dan vandaag!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:52 schreef pinquit het volgende:
ik voel me alsof ik een kater heben die heb ik niet.
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zit met Brent bij de oogarts in de wachtkamer. Het zit hier vol dus het zal wel flink uitlopen. B. speelt gelukkig lekker door.
wat leukquote:Op maandag 23 maart 2009 12:13 schreef E.T. het volgende:
Ik moet vanmiddag met Saskia op de fiets naar het theater, ik hoop maar dat het dan droog is.
Directeur van de school neemt afscheid en ipv school vandaag is er een voorstelling in het theater. Ik ben benieuwd.
Maar aangezien het normaal al een probleem is om je auto kwijt te kunnen daar, zal dat niet veel beter zijn als de halve school er nog eens bij komt met z'n auto.. Als het ook maar ff kan wil ik dus met de fiets(anders kan ik wel meerijden, maar de tijd aan mezelf en nog even het winkelcentrum in bijv. is ook wel erg lekker)
dat is zeker heel spannend. ik duim even mee.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:27 schreef Vicky het volgende:
*duimendraait hier*
Zoontje van mij nvriendin wordt NU geopereerd...
Beidequote:
Wat heeft hij?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:27 schreef Vicky het volgende:
*duimendraait hier*
Zoontje van mij nvriendin wordt NU geopereerd...
gaatje in zijn hart. Hij is volgens mij 2 maanden oud. Heeft een gat van 22 mm. Mist een kamer en heeft een ademhaling van 110-130 per minuut...quote:
om half 9 ging ie naar binnen en mijn vriendin verwacht rond 14.00 uur wat te horen.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:51 schreef Ynske het volgende:
Oeh vicky, spannend!
hoelang duurt de operatie?
dat lijkt me verdomd moeilijk om die wachttijd door te komen. Hoop dat ze alles goed kunnen dichtmaken.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
om half 9 ging ie naar binnen en mijn vriendin verwacht rond 14.00 uur wat te horen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:31 schreef p_iglet het volgende:
Pff Vicky, ik ga duimen dat alles goedkomt. Bah wat een operatie voor zo'n kleintje.
hier komt op dit moment de definitieve versie van mijn verslag uit de printer gerolt
Mooie folder! En mooie foto's gebruikt ookquote:Op maandag 23 maart 2009 12:49 schreef Ynske het volgende:
Oeh wiebeltanden![]()
gister was hier de presentatie van de nieuwe harmonie, waar ik als fotograaf rondgelopen heb. de nieuwe website en folders zijn gepresenteerd, en mijn foto's zijn ervoor gebruikt
Ssst, niet zeggen!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:37 schreef Rottdog het volgende:
Dat is idd lastig Dutch maar zou het naast me neer leggen, niet jou pakkie aan.
Zou ze namelijk allebei een uitnodiging doen en moeten zij maar kijken wat ze ermee doen. Weet niet of het de bedoeling is maar je trekt nu gewoon duidelijk een partij voor iemand.
ik denk dat je het niet zo moet proberen te zien.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:41 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ssst, niet zeggen!
Dat wilde ik nou juist voorkomen.
Ik had het idd veel handiger aan kunnen pakken, zit er best mee in mijn maag.
Maar aan de andere kant denk ik dan weer, ik ben niet degene die vreemd gegaan is en zo nodig moet scheiden. Waarom moet het dan mijn probleem ineens zijn?
ik heb ook wel eens in zo'n situatie gezeten. ik vond het vooral vervelend.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:08 schreef livelink het volgende:
Heftig, Innepin. Ik hoop dat het goedkomt.
Dutch, ik heb in een zelfde situatie gezeten. Heel pijnlijk, zij was een hele goede vriendin van mij en hij een heel goede vriend van mijn partner. Via hen hebben wij elkaar ook ontmoet. Wij wilden geen partij trekken en nodigden hen consequent allebei uit, waarbij ze ook even consequent allebei niet kwamen, omdat ze niet het risico wilden lopen de ander te ontmoeten![]()
Ik had achteraf liever partij getrokken, nu zijn we ze allebei kwijtgeraakt.
kijk eens 3 posts boven jequote:Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef Oxymoron het volgende:
1e en enige dagboekpost van vandaag, van de machine van Oxy:
Bij de tandarts geweest voor behandeling, van mijn al weken, durende kiespijn. Zowel zenuw als wortelbehandeling, gehad. Hij heeft de hele zenuw verwijderden de wortels uitgehold
; daarna weer gevuld.
Ik heb het gered: op de maximaal, toegestane verdoving, die de tandarts er in 2x in spoot. Heerlijk, een keer zonder, pijn geboord worden.Zo durf ik elke dag wel. (nouja.. dat is niet zo hoor).
Caaf Nova eet als vanoudsen, de bult is niet dikker geworden na, gisteren (hij is wel dik, dat wel). Morgen naar de DA voor, een spoeling.
![]()
@ Moussy; ik en de gr.leiding durfden het idd, niet aan om, te spoelen. De DA zei dat het morgen ook nog wel kon, dat hoop ik, dan maar.
Bij mij is het altijd net andersomquote:Op maandag 23 maart 2009 17:00 schreef huuphuup het volgende:
Dakota irritant is dat hè? Ik heb met bikini's ook altijd een groter bovenstukje nodig dan onderstuk.
Ik denk dat ze een dagboekbericht van zichzelf bedoeld.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd net andersom, (ik heb toch liever dat ik een groter bovenstukje nodig heb dan onderstuk ipv andersom). Misschien moeten we samen een bikini kopen
Komt door die olie joh!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:57 schreef Dakota het volgende:
[..]ik heb net gepast en ben erachter gekomen dat ik nu dus mn onderstuk 36 moet hebben en boven 38
ipv andersom, raar want ik heb brede heupen
ik heb m nog niet gebruiktquote:Op maandag 23 maart 2009 18:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Komt door die olie joh!
bij mij zijn mn pigmentvlekjes 1 tint lichter en dat viel iemand anders op6x smeren inmiddels
kickass!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Nah! Zelfs aanschaffen alleen al werktolé olé!
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:27 schreef Saffier het volgende:
Lief dagboek van Mous
Genereer je ook plaatjes? Of alleen praatjes?
Liefs, Saffier
![]()
En kan iemand mijn hoofd vasthouden?Ik word hier knettergek van dat gedraai in mijn hoofd sinds de narcose
het moet slijten, nou ik ben het zat. Morgen is het over. Punt.
Oh maar het heeft absoluut geen haast! Mooie dingen mogen best heel lang duren. Het was meer een ideetje, iets wat ik "altijd nog wel eens wil" of zo.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:50 schreef Saffier het volgende:
Ja Phluphy, ik heb het gelezen en nog niet kunnen reageren, sorry en voel me zeer vereerdIk sta er zeker voor open
Zullen we hier volgende week contact over hebben? Pm me gerust, mijn hoofd is nu nog een zeef....
fijn!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:26 schreef Vicky het volgende:
![]()
De operatie is goed gegaan!!
![]()
de komende 24-48 uur zijn`kritiek maar de artsen zijn tevreden!
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:26 schreef Vicky het volgende:
![]()
De operatie is goed gegaan!!
![]()
de komende 24-48 uur zijn`kritiek maar de artsen zijn tevreden!
Waar is "hier" ongeveer?quote:
oei, pas maar op, dat is zo besmettelijk als watquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:55 schreef Fuente het volgende:
Memmel
En ik lees over tandartsenbrrr
![]()
Ik ga werken! Met ontstoken oog, whoei
Nee, ik heb het wel eerder gehad en meestal is het met 2 dagen weg (komt door lenzen, kan dus meteen een ander setje gaan gebruiken straks). Als het na 2 a 3 dagen niet over is krijg ik er wel een oogzalfje voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oei, pas maar op, dat is zo besmettelijk als wat
moet je daar niet voor naar de dokter?
Altijd fijn he, dat Automatisch Remblokkerings Systeemquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Nee sorry, geen wind hier.
Vanmorgen in de trein superdruk want er zijn door die ontsporing allemaal treinen uitgevallen en ik zat er dus in eentje die een technisch probleem had met de noodrem. Tijdens de rit ging die trein 3 keer vol in de remmen.Altijd leuk met een trein die mutjevol staat met mensen!
![]()
Gelukkig zat ik op het trappetje dus ik ben niet omgevallen.
Ik heb helemaal geen reclamebalkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:02 schreef pinquit het volgende:
hahah huupgeval van oeps.
hebben jullie ook elke keer die irritante reclamebalken van onderaan t scherm dwars door iedereens posts staan?supervervelend.
Nee, het werd na elk station omgeroepen om mensen te waarschuwen. Als het 3 keer gebeurd is het niet meer een ongelukje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Altijd fijn he, dat Automatisch Remblokkerings Systeem(Overigens hoeft dat geen probleem te zijn, maar kan het ook gewoon een machinist geweest zijn die zich niet helemaal aan de seinregeltjes hield en dacht tijd te winnen
)
ja idd. de hele school kon meegenietenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:14 schreef huuphuup het volgende:
hahaha ja fijn is dat hè Popples![]()
En dan loopt natuurlijk nét je pagina dan vast zodat je niet kunt sluiten of naar een andere pagina kunt gaan ofzo. *tomtidomtidom zweet van voorhoofd veegt![]()
Da's niet belangrijk, het gaat om de paginahits, hoe meer hoe beter, en hoe snel ze wegklikken boeit ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:14 schreef huuphuup het volgende:
Ja innepin dat is ook logisch ja, en ergens wist ik het ook wel. Maar teletekst... serieus, kijkt de doelgroep voor webcamseks echt regelmatig op teletekst.nl?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:25 schreef Memmel het volgende:
Ja, of je laptop staat aangesloten op de beamer voor een groep van 50 mensen en je collega stuurt je een msn: "He wijfie, ben je geil of wil je een koekje? Kom je zo nog effe langs om de vrijgezellen van zusenzo te bespreken?"![]()
En zusenzo zat ook in de zaalDat vond ik nog het minst erge eigk.
of het is de bedoeling dat je een paar collegatjes een mailtje stuurt omdat je wil gaan eten met een select groepje, je perongeluk een verkeerde knop in drukt en het mailtje naar het hele bedrijf stuurt....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:32 schreef E.T. het volgende:
Of je wilt je lief iets 'leuks' replyen op een emailtje en je klikt per ongeluk het verkeerde mailtje aan en ziet bij het versturen dat jouw spannende tekst naar die hele saaie collega is gegaan..
whahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:25 schreef Memmel het volgende:
Ja, of je laptop staat aangesloten op de beamer voor een groep van 50 mensen en je collega stuurt je een msn: "He wijfie, ben je geil of wil je een koekje? Kom je zo nog effe langs om de vrijgezellen van zusenzo te bespreken?"![]()
En zusenzo zat ook in de zaalDat vond ik nog het minst erge eigk.
Ik ga vanmiddag ff een kwartiertje met Elin. Ik heb je gisteren trouwens gezien, met jongquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:52 schreef Stout het volgende:
* zo weer uitgezwommen* Tjee wat is mijn conditie waardeloos ..maar goed dan heb ik in elk geval een reden om te gaan zwemmen, wandelen en fietsen
K zal zo eens even een soepie brouwen, het weer is er wel naar in elk geval
Er zit hier trouwens een Hanne op school bij onsMoet elke keer aan jou Hanne denken Noli !
Haha, heerlijk idd!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois! Gezellie met jou. Zo'n open collega is altijd fijn
ja dat vind O vast heeeeeeel leuk om te weten jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:48 schreef Lois het volgende:
Hahahahaa wat een heerlijke situaties allemaal. Ik voel me helemaal thuis hier![]()
Wij hebben een soort MSN op kantoor, maar met een vrij klein lettertype en vage achtergrondkleur. Doordat ik slecht diepte zie, en ik soms 5 dingen tegelijk probeer te doen heb ik al heel wat vage ontboezemingen naar diverse collega's gestuurd die eigenlijk voor Belana waren
Toch leuk als je collega's ook weten dat je eindelijk, tot je grote opluchting, toch ongesteld bent geworden enzo
Kun jij je nog onze discussie herinneren over mannen die "het " hebben?? Nou die vond hij ook wel leukquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:04 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat vind O vast heeeeeeel leuk om te weten ja
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:07 schreef Lois het volgende:
[..]
Kun jij je nog onze discussie herinneren over mannen die "het " hebben?? Nou die vond hij ook wel leuk
Belaan en ik hadden het dus over mannen met enorm veel (sexueel) zelfvertrouwen en charme, zoals bijv. George Clooney maar dan de mannen die bij ons op kantoor rondlopen.
Ik stuurde dus voorbeelden van mannen die dat hadden en absoluut niet hadden naar een mannelijke collega ipv Belana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |