Ik had net ook mijn sjaal en muts op, op de fiets. Ja ik heb mijn angst overwonnen. Ik durf wel te fietsen hoor maar niet met een kind erbij op. En nog altijd niet een stoel aan het stuur maar achterop nu dus wel. Heb net een kleine 5 km gefiets met Nathan achterop. Nu wil ik dus mijn mountainbike gaan inruilen voor een oerdegelijke mama fiets met zitjequote:Op zondag 22 maart 2009 16:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
lentebriesje? fucking koud buiten man
is het voor boontjes?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je zit in de buurtMaar het is geen koffiemolen.
Het is een doseerapparaat voor koffiebonenquote:
Is t gelukt?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:18 schreef pinquit het volgende:
ik heb nog even een aantal chocmuffins gemaaktstaan nu in de oven. ben benieuwd, heb namelijk paas-eitjes gebruik ipv gewone chocola
t was op
Ben jij al zó oud?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Geinig! Is echt ergens begin vorige eeuw geweest dat ik zo'n ding voor het laatst gezien hebLeuk idee, voor de kattenbrox.
Hee wat toevallig, wij waren met LB en Jolie in Artisquote:Op zondag 22 maart 2009 18:48 schreef Luchtbel het volgende:
Het was best koud vandaag maar het was droog en de zon scheen en wij waren met Snoopy en Lisin Artis
Ik heb even gelezen en reageer lekker hierquote:Op zondag 22 maart 2009 19:13 schreef Oxymoron het volgende:
Ik HAAAAAT mijn beperkingen als ik in een situatie, als deze [centraal] cavia's met foto's deel 21 zit, en ik weet niet wat ik moet doen.
Soms weet ik het echt niet.
Ik kan het niet echt vinden maar ik denk ergens halverwege de jaren '80 zo'n beetje?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:37 schreef Stout het volgende:
Wij hebben nog een ouderwetse telefoon met draaischijf hier staan....de meeste vriendjes (wat eigenlijk ieder vriendje) weet niet wat dat is !! Zat me af te vragen wanneer die dingen eigenlijk uit de handel zijn gegaan...
quote:Vanouds werd voor het kiezen de mechanische kiesschijf (zie aldaar) gebruikt, die de stroom door het toestel ritmisch onderbrak.
Omstreeks 1980 kwamen elektronische toestellen in gebruik die met drukknoppen werkten. Het idee van de drukknoppen was dat door een ander protocol (DTMF, toonkiezen) sneller gekozen kan worden, en bovendien zijn drukknoppen gemakkelijker te bedienen. Een dergelijk toestel kan alleen worden gebruikt met een moderne telefooncentrale die geschikt is voor DTMF.
Er verschenen daarom ook toestellen die drukknoppen hadden, maar desondanks klassieke kiespulsen genereerden, want alle telefooncentrales waren daarvoor geschikt. Ook waren er telefoontoestellen die omgeschakeld konden worden tussen puls- en toonkiezen.
wiki is mij friendquote:Vanouds werd voor het kiezen de mechanische kiesschijf (zie aldaar) gebruikt, die de stroom door het toestel ritmisch onderbrak.
Omstreeks 1980 kwamen elektronische toestellen in gebruik die met drukknoppen werkten. Het idee van de drukknoppen was dat door een ander protocol (DTMF, toonkiezen) sneller gekozen kan worden, en bovendien zijn drukknoppen gemakkelijker te bedienen. Een dergelijk toestel kan alleen worden gebruikt met een moderne telefooncentrale die geschikt is voor DTMF.
Er verschenen daarom ook toestellen die drukknoppen hadden, maar desondanks klassieke kiespulsen genereerden, want alle telefooncentrales waren daarvoor geschikt. Ook waren er telefoontoestellen die omgeschakeld konden worden tussen puls- en toonkiezen.
Het Nederlandse telecombedrijf PTT leverde in die tijd veel verschillende toestellen. Veel van die toestellen waren alleen geschikt voor pulskiezen, hoewel ze drukknoppen hadden.
quote:
Of een kleine drain met een hechting vastzetten is ook wel redelijk gebruikelijk, dat spoelen is best een opgavequote:Op zondag 22 maart 2009 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oxy, bel nog even met de dierenarts, die kan je zo uitleggen wat je wel en niet moet doen.
Ik kan me nl. ook voorstellen de opening schoon en open houden met een watje met afgekoeld gekookt water ook ok is, dan kan de zooi er nl. uit blijven komen...
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:46 schreef Sugar het volgende:
Hee.Wij hadden ook naar Artis gewild met jullie. Wij willen er op z'n minst foto's van zien.
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Of een kleine drain met een hechting vastzetten is ook wel redelijk gebruikelijk, dat spoelen is best een opgave
jaaaa artis foto'squote:
naar beidequote:Op zondag 22 maart 2009 20:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaa artis foto's![]()
ik wil ook naar de dierentuin maar ik wil naar blijdorp en lief wil naar artiswat nu
wie trekt mij (of hem) over de streep
Woonde jij toen ook in het rampgebied?quote:
Ik zat op dat moment voor 2 weken in London en heb daar zo weinig van meegekregen toen. Heel gek. Dan mis je dus een bepaald gevoel. De spanning, het urenlang tv en nieuws kijken enzo. Ik heb er nog steeds een soort van surreeel gevoel bij...quote:
Hemelsbreed 200 meter hooguit maar tis dus wel een stukje fietsen. Op het moment van de eerste knal stapte ik net de bus in en ik rammelde er bijna weer uit. Ik dacht dat er iets met een vliegtuig was ofzo. En toen de bus ging rijden lag overal glas... Toen ik eenmaal 2 km buiten de stad was waar ik werken ging zag ik die enorme paddestoel in de lucht. En ik dacht dat het het einde van de wereld was...quote:Op zondag 22 maart 2009 20:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Woonde jij toen ook in het rampgebied?
Of nahjah, er buiten is ook erg.. ik vond het best bizar, zo maar in ons kikkerlandje zo'n ramp.. René werd 1 die dag..
Oh zie, ik dacht steeds dat het op een zondag was.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:44 schreef Rewimo het volgende:
't Was op een zaterdag. Heel mooi weer inderdaad.
hey waar woone jij dan? Ik woonde wel in t rampgebied, ik werkte op t moment van de knal op de kinderboerderijquote:Op zondag 22 maart 2009 20:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hemelsbreed 200 meter hooguit maar tis dus wel een stukje fietsen. Op het moment van de eerste knal stapte ik net de bus in en ik rammelde er bijna weer uit. Ik dacht dat er iets met een vliegtuig was ofzo. En toen de bus ging rijden lag overal glas... Toen ik eenmaal 2 km buiten de stad was waar ik werken ging zag ik die enorme paddestoel in de lucht. En ik dacht dat het het einde van de wereld was...
quote:
Ik vind het nu nog steeds, anders, misschien wel meer, indrukwekkend als ik de stukjes van rocka en dakoot lees.. Ik kan me niet voorstellen hoe heftig het geweest moet zijn voor jullie, maar volgens mij verschrikkelijk eng..quote:Op zondag 22 maart 2009 21:11 schreef Saffier het volgende:
BE ook zonder zwangerschapshormonen ga ik voor gaas met dat soort dingen hoor!
De vuurwerkramp en de Bijlmerramp hebben hier ook heel veel indruk gemaakt en ik woon nergens echt dichtbij.
Dit soort programma's zal wel weer veel losmaken bij iedereen die op de een of andere manier erbij betrokken was.
minimaal 5 km te hard, dat is je correctie, ook met een karquote:Op zondag 22 maart 2009 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja idd, je mag maar 80. En de trajectcontrole staat wel ingesteld op 100 voor het gewone verkeer, maar blijkbaar registreert dat ding dus ook aanhangers en ja, dan moet je maar niet net wat harder dan 80 rijden.
Eigen schuld dus, maar wel een beetje zuur.
dat was wel kut idd!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
bix, de eerste uren konden we niet eens bellen (volkomen logisch ook). En toen ik eindelijk mijn ouders aan de lijn had om te zeggen dat ik OK was hadden ze nog niet eens van de ramp gehoordwant ze waren in de tuin bezig geweest. Dat was ook een heel raar gesprek
Is het ook niet, maar ik sliep bij mijn vriendje en werd pas om 6 uur 's ochtends gebeld door mijn moeder, toen de boel al geblust was zeg maar. Maar dan nog maakt het enorme indruk. Dat heeft echt heel lang geduurd voordat dat sleet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |