Maar als je dan een Erik Dekker als coach hebt, lijkt het mij dat je daar zo uit komt. Of iig, ik zou van Erik wel gemotiveerd rakenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt. Na zijn slechte tijdrit in Murcia scheen ie ook helemaal in zak en as te zitten. Hij is heel snel down als het net iets minder gaat.
Lijkt me dat Clement sowieso al een zekerheid was voor de Tour in verband met de ploegentijdrit.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:25 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Zeker, heel opvallend. Ook dat hij bv die 'erkende' klmmers als Ardila, Mollema, Garate voorblijft!
Hij is als het zo blijft een kandidaat om mee te gaan naar de tour.
Clement is idd een zekerheidje.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
Lijkt me dat Clement sowieso al een zekerheid was voor de Tour in verband met de ploegentijdrit.
imponerend groepje toch, niet zo goed in de bergen als in 2007 met Boogerd, Dekker (T), mechov en Rasmussen, maar tochquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Venga het volgende:
[..]
Clement is idd een zekerheidje.
De Tour-ploeg van Rabo is zoals elk redelijk eenvoudig te voorspellen: Freire, Flecha, Menchov, Gesink, Posthuma, Clement, Tankink, Ten Dam. Moerenhout, Weening of Garate voor laatste overgebleven plaats.
Ach, het is wel het motto van de Rabo. Ook als je zag hoe hard hij wegschoot. Ik denk dat hij wel goed genoeg was om iets te proberen van iets verder af. Maar ach het was uiteindelijk toch een leuke poging.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
Kon niet eerder omdat Contador toch wel aardig tempo maakte.
Ik zou persoonlijk Niermann meenemen. Meer dan degelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Venga het volgende:
[..]
Clement is idd een zekerheidje.
De Tour-ploeg van Rabo is zoals elk redelijk eenvoudig te voorspellen: Freire, Flecha, Menchov, Gesink, Posthuma, Clement, Tankink, Ten Dam. Moerenhout, Weening of Garate voor laatste overgebleven plaats.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:35 schreef wimderon het volgende:
Potverdimme, is die anti-aanvaller van een Evans toch voor de zoveelste keer voor de eerste keer ooit gaan aanvallen gisteren in de Coppi e Bartali.
Tjallingii zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk Niermann meenemen. Meer dan degelijk.
Cobo pakt hier trouwens de eerste (rit)zege voor Fuji-Servetto dit seizoen. Een belangrijke zege ook, gelet op de tegenslagen waar Fuji-Servetto mee kampt.quote:
Volgens mij (maar kan het verkeerd hebben ;P) is hij meer PRO-Evansquote:
Niermann voegt wat mij betreft niet meer toe dan Moerenhout. En dan zou ik altijd kiezen voor een Nederlander.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk Niermann meenemen. Meer dan degelijk.
Moerenhout is natuurlijk ook wel een goede wegkapitein die ook nog redelijk bergop kan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niermann voegt wat mij betreft niet meer toe dan Moerenhout. En dan zou ik altijd kiezen voor een Nederlander.
Vandaar. Twee redelijk gelijke pionnen. In een tijdrit zijn ze even sterk, zeker als je de uitslagen van Moerenhout dit seizoen in tijdritten ziet. Dus het argument van de ploegentijdrit is hier van geen belang.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:14 schreef knep het volgende:
[..]
Moerenhout is natuurlijk ook wel een goede wegkapitein die ook nog redelijk bergop kan.
Dat was echt een geniaal team.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:03 schreef franklop het volgende:
[..]
imponerend groepje toch, niet zo goed in de bergen als in 2007 met Boogerd, Dekker (T), mechov en Rasmussen, maar toch
Die rit waar ze toen met de hele ploeg het peloton op de laatste 2 cols helemaal de vernieling in reden en Rasmussen het zelf afmaakte was echt geweldigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat was echt een geniaal team.
Maar voor dit jaar ziet het er ook goed uit inderdaad.
Dat is waar ook. Morgen nog een etappe met allemaal plaatselijke rondes, alleen is het wel wat lastiger dan vandaag.quote:
Ben ik absoluut met je oneens. Zo goed klimt Niermann ook niet hoor en dat is al zeker niet beter dan Moerenhout.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef wimderon het volgende:
Niermann klimt toch wel een stukje beter dan Moerenhout vind ik en ligt bovendien uitstekend bij de kopmannen. Die zou ik eerder meenemen dan een Tankink, Moerenhout, Tjallingii of Weening. Het Nederlander-argument vind ik grote onzin, zeker omdat Niermann er onderhand ook een is.
quote:Bram Tankink haakt ziek af voor E3 Prijs
Bram Tankink meldt zich af voor de E3 Prijs Harelbeke van zaterdag. Hij is ziek.
De Raboploeg voor de E3 Prijs Harelbeke is op het laatste nippertje nog aangepast. Bram Tankink (foto) heeft zich vrijdag bij de ploegleiding afgemeld. Hij is ziek. Tankink is getroffen door buikloop. Tom Stamsnijder is aangewezen als zijn vervanger. Tankink is net hersteld van een zitvlakblessure. Tom Leezer is als achtste renner aan de ploeg voor de E3 Prijs toegevoegd. De overblijvende reserves voor de koers rond Harelbeke, Rick Flens en Marc de Maar, schuiven door als reserves naar de Brabantse Pijl van zondag.
Bron: rabosport.nl
Ach, het heeft allemaal met vormpeil te maken. Een Niermann in vorm klimt beter dan Moerenhout in matige vorm en vice versa natuurlijk. Ik zie in Niermann trouwens wel een betere knecht dan in Moerenhout.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ben ik absoluut met je oneens. Zo goed klimt Niermann ook niet hoor en dat is al zeker niet beter dan Moerenhout.
Daarnaast ben ik juist wel van mening dat er zoveel mogelijk Nederlanders in dat team moeten zitten. Dat is ook altijd de insteek van Rabo geweest, mits er niemand van de buitenlanders beter is. En Niermann is niet beter dan Moerenhout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |