Zeker gezien deze uitspraken:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:51 schreef knep het volgende:
Menchov finisht in 34:12. Niet al te best als je ziet dat Leipi 33:17 rijdt.
quote:Menchov ziet Castilla y Leon als eerste test
Denis Menchov finishte vandaag in de eerste etappe van de Vuelta a Castilla y Leon als 32e in het peloton. De Rus ziet de Spaanse rittenkoers als een eerste test met zijn concurrentie en kijkt met verwachting uit naar de tijdrit over 28 kilometer die morgen op het programma staat.
"Het is voor mij een belangrijke eerste test om mijn conditie te vergelijken met de concurrentie," zegt de renner van Rabobank tegenover Cyclingnews. "Met het oog op de Ronde van Italië is dit een eerste test met mijn concurrenten."
Over zijn conditie is Menchov tevreden: "Ik denk dat mijn vorm voor deze tijd van het jaar goed is. Mijn winst in Murcia verbaasde mij aan de ene kant maar aan de andere kant was ik daar gewoon de sterkste."
De tijdrit van morgen over 28 kilometer heeft hoge prioriteit bij de Rus: "Ik voel me goed. De eerste mooie test voor mij is de tijdrit van morgen. Daarna zijn er nog twee bergritten waar ik mijn conditie wil testen."
Nog altijd 16 seconden achter Leipie...quote:
Bij het tussenpunt stond hij geloof ik nog 55 seconden voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog altijd 16 seconden achter Leipie...
Stream: http://www.rtvcyl.es/quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:54 schreef El_Bassie het volgende:
Wordt deze ronde nog ergens uitgezonden?
Da's z'n eindtijdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:03 schreef marcodej het volgende:
Clement nu 4e (weet niet welk tussenpunt dat is), 49 seconden achter Leipie, tussen Zabriskie en Menchov in.
Hij heeft meer gezegd als in heel zijn wielercarrierequote:
Inderdaad belachelijk hoe Contador en Irizar zich konden uitlevenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:42 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij heeft Leipheimer dat laatste stuk gewoon wind mee gehad. Zabriskie, Menchov en Contador waren sneller dan hem op alle meetpunten, alleen aan de finish een stuk trager.
Trouwens Contador met een koppeltijdrit met IrizarMisselijkmakend gewoon. Hij wordt gewoon geholpen door een landgenoot en de Spaanse
jury die daar niets tegen doet.
Goede tijdrit van Clement trouwens:
Leipheimer 33.17
Contador 33.34
Zabriskie 33.39
Clement: 34.06
Menchov 34.12
Rabo erg goed in de breedte met Garate in de top-10 voorlopig, Moerenhout 12e en Ten Dam 14e.
Leipheimer heeft er een handje van om tijdritten prima in te delen. Vorig jaar ook al in de eerste tijdrit in de Vuelta.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:42 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij heeft Leipheimer dat laatste stuk gewoon wind mee gehad. Zabriskie, Menchov en Contador waren sneller dan hem op alle meetpunten, alleen aan de finish een stuk trager.
Of zijn tussentijden klopten gewoon van geen kanten, kan ook. Het was nota bene vooral een dalend stuk op het einde.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Leipheimer heeft er een handje van om tijdritten prima in te delen. Vorig jaar ook al in de eerste tijdrit in de Vuelta.
Laatbloeier.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft meer gezegd als in heel zijn wielercarriere
Klopt volgens mij wel. In Peking won Leipheimer als ik het me goed herinner redelijk veel tijd op het laatste deel, waar Contador daar juist verloor (maar er stond geen maat op Spartacus)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Leipheimer heeft er een handje van om tijdritten prima in te delen. Vorig jaar ook al in de eerste tijdrit in de Vuelta.
quote:Ploegleider Erik Breukink gaf de wisselende omstandigheden als reden voor de verrassende ontknoping. „Clement en Mentsjov hadden in het laatste stuk een pittige wind op de kop”, zei hij op de Rabosite. Leipheimer en de als derde eindigende Amerikaan David Zabriskie reden veel vroeger. „Wellicht was het toen windstil, want het veranderde vandaag.”
© Telesport
Het kan gewoon dat Leipheimer een goed laatste deel reed, maar dat dat allemaal nog eens erger werd door die wisselende omstandigheden, want dit soort verschillen op zo'n relatief klein stuk is belachelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zabriskie reed ook vroeg en daar won hij ook veel tijd op in het laatste deel.
quote:Km. 49 Se cumple la primera hora de carrera.
Km. 91 Saltan del pelotón los dorsales 23 Urtasun, Pablo (Euskaltel), 37 Serrano, Ricardo (Fuji), 45 Euser, Lucas (Garmin), 106 Pauwels, Sergio (Cervelo), 114 Santamaría, Raúl (Burgos Monumental) y 141 Mancebo, Francisco (Rock Racing).
Km. 104 La diferencia es de 1’12”
Km. 129 La diferencia es de 5’25”
Nou hier klopte dus niets van.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Nog geen stream bij Castilla y León? :/
Anyway een groepje krijgt de zegen blijkbaar
Met Mancebo er weer bij![]()
[..]
quote:Van Poppel slaat toe in Normandië
GRAND-COURONNE - Wielrenner Boy van Poppel heeft woensdag de derde etappe van de Ronde van Normandië gewonnen.
De coureur van Rabobank bleef in de korte etappe, over 83 kilometer van Forges-les-Eaux naar Grand-Couronne, de Fransen Fabien Bacquet (tweede) en Stéphane Bonsergent (derde) voor.
Bram Schmitz behield de leiderstrui. De renner van Van Vliet kwam in Grand-Couronne als vierde over de streep.
Berkhout
Schmitz veroverde dinsdag in de tweede etappe de eerste plaats in het algemeen klassement. Thomas Berkhout van Rabobank staat tweede op zeven seconden van zijn landgenoot.
Woensdagmiddag rijden de renners de vierde etappe, over 76 kilometer tussen Grand-Couronne en Elbeuf.
quote:Vacansoleil start in Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik
De wielerploeg van Vacansoleil zal dit jaar aan de start van zowel de Waalse Pijl als Luik-Bastenaken-Luik verschijnen. De Nederlandse formatie heeft van organisator ASO voor de koersen, die op respectievelijk 22 en 26 april worden verreden, een wildcard gekregen.
De ASO is de ploeg bijzonder goed gezind, want eerder kreeg Vacansoleil al een uitnodiging voor Parijs-Roubaix en het Critérium International.
Clement gaat eventjes iedereen verassen zo, let maar op. Pakt iedereen in op de klim.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Garate kan mooi als springplank fungeren voor Mollema (Menchov? Mahhh)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |