Ik voel je pijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:49 schreef remlof het volgende:
Als ik dit soort foto's wil zien kijk ik wel in OUD
Als iemand daar jailbait zou plaatsen he, wat voor een ban zou die dan krijgen?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:49 schreef remlof het volgende:
Als ik dit soort foto's wil zien kijk ik wel in OUD
Maar toch schattig!!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zijn ze wel een beetje vies.
Cute?quote:
Azzurineriquote:Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef dagdag het volgende:
Inter Milan 2 - 0 Reggina
milano siamo noi milano siamo noi solo noi
Waar het hart vol van is..quote:Op zondag 22 maart 2009 15:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Cute?
Het lijken op drie verschrompelde minipenissen met punten op de balzak
FAALquote:
En nog 2/3 kelderkinderen.quote:
Drie denk ik. Of twee, maar dat is zo standaard. Ooh en kinderen neem je niet, die krijg jequote:
Hier alt+f4, ik kom je halenquote:
HAHA NIEMAND WIL KINDEREN MET JE!!11!!HEINZquote:
Ik neem ze.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Drie denk ik. Of twee, maar dat is zo standaard. Ooh en kinderen neem je niet, die krijg je!
En jij?
Ik ook niet met hun dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HAHA NIEMAND WIL KINDEREN MET JE!!11!!HEINZ![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die babyfoto's posten:
[ afbeelding ]
Groetjes van mij en mijn vrienden.
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wil ik de kinderen toch al hebben hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja inderdaadwacht maar tot je tegen de dertig loopt, dan gaan ze pas echt klapperen.
Ja ik eigenlijk ook wel. Maar dan krijg ik nooit een carrierequote:Op zondag 22 maart 2009 15:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan wil ik de kinderen toch al hebben hoor.
Whehe.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil eerst nog leven hoor. Midden dertig lijkt me mooi.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan wil ik de kinderen toch al hebben hoor.
Het tweede kind wat je baart kan er zo uitlopen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja inderdaadwacht maar tot je tegen de dertig loopt, dan gaan ze pas echt klapperen.
Look out, straks krijg je mislukte baby's.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil eerst nog leven hoor. Midden dertig lijkt me mooi.
Ik moet niet teveel meisjes hebben, want die worden natuurlijk allemaal fucking spang en dan kan ik niet voor de gevolgen instaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:55 schreef Fascination het volgende:
Ik wil ook iets van 2/3 kinderen later, wel meisjes het liefst btw.
Man, dan ben je alweer zo onvruchtbaar als de pestquote:Op zondag 22 maart 2009 15:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noh man. Hoe jonger hoe beter. Zonder grappen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, ik ga toch niet studeren. *huillach*
Doen voordat je gaan promoveren?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel. Maar dan krijg ik nooit een carriere
Ik vast niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Man, dan ben je alweer zo onvruchtbaar als de pest!
Mm ik weet niet, ik ben er nu echt nog niet klaar voor, misschien dat ik erover een paar jaar anders over denk. En dan maar zien hoe ik dat ga fixen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man. Hoe jonger hoe beter. Zonder grappen.![]()
Ik wil wel sowieso voor m'n dertigste al kinderen.
Niksen.quote:
Je hebt sterk zaad?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben er serieus van overtuigd dat ik supervruchtbaar ben!
Daar hadden we het toch een keer over?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor jou komt het al dichtbij hoor. Ik wil 28 ofzo zijn bij m'n eerste kind, dus dan is m'n vrouw 25 ofsow.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik weet niet, ik ben er nu echt nog niet klaar voor, misschien dat ik erover een paar jaar anders over denk. En dan maar zien hoe ik dat ga fixen.!
Ik heb daar nooit over nagedacht eigenlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar hadden we het toch een keer over?Ik denk ook dat ik heel vruchtbaar ben, don't know why.
Geen idee of ik dat wil gaan doenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kinderen nemen voordat je gaat promoveren, als je dat wil gaan doen.
Ja precies, dus daarom denk ik niet dat ik het voor m'n dertigste wil.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor jou komt het al dichtbij hoor. Ik wil 28 ofzo zijn bij m'n eerste kind, dus dan is m'n vrouw 25 ofsow.
Onzin, je bent zo'n mager scharminkel zonder heupenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb heupenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
Onzin, je bent zo'n mager scharminkel zonder heupen![]()
Heupen
Ja daar ligt het aan of je vruchtbaar bent.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
Onzin, je bent zo'n mager scharminkel zonder heupen![]()
Heupen
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb heupenmaar niet zo nee:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een steen en een doodgeboren baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de overeenkomst tussen een ferrari en een doodgeboren baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Eigenlijk wel, jah.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja daar ligt het aan of je vruchtbaar bent.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Waar ligt het aan dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja daar ligt het aan of je vruchtbaar bent.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:10 schreef Lakitu het volgende:
Om even terug te komen op het thema, wat raadsels met dank aan behangplakker:
Het is 30 cm lang, stijf, paars en vrouwen worden er wild van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een steen en een doodgeboren baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de overeenkomst tussen een ferrari en een doodgeboren baby?Wat is het verschil tussen 12 ferrari's en 12 dode baby's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je doen als een baby rondjes blijft kruipen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Hihi, Sanna is zow grappig he
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 12 ferrari's en 12 dode baby's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je doen als een baby rondjes blijft kruipen?Hoe krijg je 10 dode baby's in een kom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je ze er weer uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Klootzak jij hebt m'n homepage gejatquote:
Oh.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Schoonheid is wereldwijd wel altijd verbonden met jeugd. Volgens onderzoek vallen mannen op vrouwen met grote ogen, een kleine neus en volle lippen. Het gezicht van een kind, eerder dan dat van een volwassen vrouw. Mannen vallen bijvoorbeeld ook voor stevige billen of stevige borsten. Want als het gaat hangen, is een vrouw per definitie ouder aan het worden. En wie ouder wordt, is minder vruchtbaar.![]()
Stimmt.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
Schoonheid is wereldwijd wel altijd verbonden met jeugd. Volgens onderzoek vallen mannen op vrouwen met grote ogen, een kleine neus en volle lippen. Het gezicht van een kind, eerder dan dat van een volwassen vrouw. Mannen vallen bijvoorbeeld ook voor stevige billen of stevige borsten. Want als het gaat hangen, is een vrouw per definitie ouder aan het worden. En wie ouder wordt, is minder vruchtbaar.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nee, flinke heupen zorgen er alleen maar voor dat je een goede draagmoeder bent en dat je makkelijker baartquote:Op zondag 22 maart 2009 16:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Of je (makkelijk) zwanger wordt, ligt niet aan je heupen in elk geval.maar dat moet dat kind toch echt eerst in je buik gekomen zijn he.
![]()
Baby`s
Lijken net van die aliens ofzo weetje.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik denk dat er eerst iets anders in je buik gekomen moet zijnquote:Op zondag 22 maart 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, flinke heupen zorgen er alleen maar voor dat je een goede draagmoeder bent en dat je makkelijker baartmaar dat moet dat kind toch echt eerst in je buik gekomen zijn he.
Ok stelletje hokboeren![]()
+1quote:Op zondag 22 maart 2009 16:19 schreef Juicyhil het volgende:
Baby`s
Lijken net van die aliens ofzo weetje.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
ja ga hier
[ Bericht 71% gewijzigd door dagdag op 22-03-2009 16:27:39 ]agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, flinke heupen zorgen er alleen maar voor dat je een goede draagmoeder bent en dat je makkelijker baartmaar dat moet dat kind toch echt eerst in je buik gekomen zijn he.
![]()
![]()
Zoals?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik denk dat er eerst iets anders in je buik gekomen moet zijn
![]()
Douchzequote:
http://mens-en-samenlevin(...)-vruchtbaarheid.htmlquote:Op zondag 22 maart 2009 16:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Of je (makkelijk) zwanger wordt, ligt niet aan je heupen in elk geval.
Hier staat dat het er wel mee te maken heeft.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
wildvleesquote:Op zondag 22 maart 2009 16:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
bijvoorbeeld een neger, of een andere willekeurige man
In je buik?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
bijvoorbeeld een neger, of een andere willekeurige man
![]()
![]()
![]()
Gaat het nu nog steeds over baby's?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
tja, met die 25 centimeter (KLBer he?quote:) van mij kun je denk ik wel zeggen dat mn eikel zich in de buik bevindt
Ja ik heb al een dreigement geplaatst dat ik trappen in kutten zou gaan geven, maar het werkt gewoon niet.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Zo best wel kudt wezen, is je kind zo`n jaar of 16, zit ie dan ook op FOK! weetje.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Boh, dat wil ik wel een keertje uitproberen.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
tja, met die 25 centimeter (KLBer he?) van mij kun je denk ik wel zeggen dat mn eikel zich in de buik bevindt
![]()
![]()
Dit vind ik wel erg dubieus, wanneer Lakitu het zegt.quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja, dat dacht ik welquote:Op zondag 22 maart 2009 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh, dat wil ik wel een keertje uitproberen.
Bloc Party.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:27 schreef Juicyhil het volgende:
Zo best wel kudt wezen, is je kind zo`n jaar of 16, zit ie dan ook op FOK! weetje.
![]()
Hihiquote:
Dan zijn wij vast heul vruchtbaar.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)-vruchtbaarheid.html
Hier staat dat het er wel mee te maken heeft.
![]()
![]()
Daar gaat het toch meer over hormonale activiteit in de puberteit?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)-vruchtbaarheid.html
Hier staat dat het er wel mee te maken heeft.![]()
Dat zei jouw moeder ook een aantal jaren geleden. Dat er een eikel in d'r buik zat.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
tja, met die 25 centimeter (KLBer he?) van mij kun je denk ik wel zeggen dat mn eikel zich in de buik bevindt
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik ben ook hartstikke vruchtbaarOp dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Misschien moet ik eens trappen gaan geven dan.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik heb al een dreigement geplaatst dat ik trappen in kutten zou gaan geven, maar het werkt gewoon niet.
Oh jaquote:Op zondag 22 maart 2009 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij moeten sowieso nog een keer daten toch.hihihi.
hihi
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zei jouw moeder ook een aantal jaren geleden. Dat er een eikel in d'r buik zat.
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar gaat het toch meer over hormonale activiteit in de puberteit?
quote:is er één ding hetzelfde gebleven: de verhouding van de heupen ten opzichte van de middel. Vrouwen met deze verhouding blijken ook het meest vruchtbaar te zijn.![]()
Alsjeblieft!quote:Op zondag 22 maart 2009 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens trappen gaan geven dan.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
ik had niet gezien dat jij online was, anders had ik die opmerking nooit gemaakt natuurlijk.
Hehe, ja man.quote:Zonde dat je geen kinderen neemt.
Nee, heup middel verhouding. Vrouwen met meer vet op de heupen zijn vruchtbaarder, en minder vatbaar voor ziektes lees ik net.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar gaat het toch meer over hormonale activiteit in de puberteit?Wauw ideaal.
Smoesjes.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik had niet gezien dat jij online was, anders had ik die opmerking nooit gemaakt natuurlijk.
![]()
![]()
EN MET MIJ NIET WEBCAMMEN HE?quote:
Webcam seksquote:
Je bent zelf een HOAX.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Klopt, stiekem ben ik geen kerel, maar een supergeil Indiaas model met een volle C cupquote:
Kut, verkeerde account.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
tvpWant ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.![]()
Nu ga je te ver.quote:
Je vader heeft een piemel.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik niet, ik ben gewoon een lekker wijf.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Heuj, maar da's nie aardug!quote:Op zondag 22 maart 2009 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch, trap in je kut kan je krijgenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Die van jou nietquote:Heb ik zelluf gezien.
BOH! Dan moeten wij maar eens afspreken!quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
die heeft er tweequote:Op zondag 22 maart 2009 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die van jou nietHeb ik zelluf gezien.
In het wokcentrum te Rhenen?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BOH! Dan moeten wij maar eens afspreken!
![]()
![]()
Opbokken, sletje, ik eerst!quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
JAH!!!!quote:
quote:
Ik ben even boodschappen doen. Beter zie ik dit keer wat geile milfjes met brede huepen, ipv van dat kind met dat gezwel in haar nek dat groter was dan haar hoofd![]()
Boh dan moeten wij echt afspreken.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef padlarf het volgende:
Ik ben even boodschappen doen. Beter zie ik dit keer wat geile milfjes met brede huepen, ipv van dat kind met dat gezwel in haar nek dat groter was dan haar hoofd![]()
![]()
![]()
Heeft iemand die videoband van wegmisbruikers nog?Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.![]()
Die met die 5 ferrari's?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:41 schreef Hetiszover het volgende:
Heeft iemand die videoband van wegmisbruikers nog?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Videoband?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:41 schreef Hetiszover het volgende:
Heeft iemand die videoband van wegmisbruikers nog?![]()
![]()
Er is er toch maar 1?quote:Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.![]()
Maandverband?quote:
Welkom in 1993.quote:
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.![]()
Ja, maar daar heb ik Alberto overheen opgenomen.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat dit kan.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik Alberto overheen opgenomen.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Alberto is niet meer toch?
Toch nu Das je goed recht?Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En nuquote:Op zondag 22 maart 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik Alberto overheen opgenomen.
?
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.![]()
Wat?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef padlarf het volgende:
![]()
Doeg.
Nee man.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:44 schreef Juicyhil het volgende:
Alberto is niet meer toch?
Toch nu Das je goed recht?
http://www.tvgids.nl/programma/7842290/Undercover_in_Nederland/Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.![]()
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:41 schreef Sackboy het volgende:
Wanneer komt die aflevering dat André pannenkoekenbeslag legt over 5 ferrari's?_!
Monaco.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
[ afbeelding ]
Appelfap.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Neuqen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee, dank je.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik was gisteren op een 80's party en wat denk jedraaien ze Never Gonna Give You Up.
Ik dus zo 'Hahaha lmao rofl lol rickroll'd omg!!!!11'
Toen keken ze wel raar naar me.Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.![]()
Okay.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ok. Was wel een leuke ervaring he?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:51 schreef Hetiszover het volgende:
Ik was gisteren op een 80's party en wat denk jedraaien ze Never Gonna Give You Up.
Ik dus zo 'Hahaha lmao rofl lol rickroll'd omg!!!!11'
Toen keken ze wel raar naar me.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja, daar hou je wel van he! Heb nog pijn van donderdag.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
![]()
No fucking way! Die dude die als eerst in beeld is, dat is mijn Engels leraar!
Ja, maar ook wel raar om onder de mensen te komen.quote:Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.![]()
Anaal doet pijn jah.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, daar hou je wel van he! Heb nog pijn van donderdag.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ken nie meer lopequote:Op zondag 22 maart 2009 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, daar hou je wel van he! Heb nog pijn van donderdag.
Jij kan het weten.quote:
Die DJ?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
No fucking way! Die dude die als eerst in beeld is, dat is mijn Engels leraar!Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
Hoe dan, Joran?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja, dat is je eigen schuld, moet je maar niet van de trap vallen.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Sandstorm?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.![]()
quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.![]()
Ik ga eten maken.
Morgen weer werken
Ik ga eerdaags gelukkig bij een ander kinderdagverblijf beginnen.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan nooit goed gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Omgquote:
Resultaat:quote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef padlarf het volgende:
geen kindjes met reuzegezwellen in hun nek, wel 1 jankend meisje![]()
geen geile milfjes![]()
wel 1 bloedmooi marokkaans meisje achter de servicebalie
Pic:quote:Op zondag 22 maart 2009 17:04 schreef padlarf het volgende:
[..]
Resultaat:
geen geile milfjes![]()
Marokkaans/Turks utiziende meisjes.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:04 schreef padlarf het volgende:
[..]
Resultaat:
geen geile milfjes![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Marokkaans/Turks utiziende meisjes.
Maryam Hassouni
Die kwam ik net ook al tegen. Nee sorry, naast die hierboven geposte actrice ben ik nog nooit een knap Marokkaans persoon tegengekomen. Vrouwelijk noch mannelijk.quote:![]()
![]()
Wat S_A zegt.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die kwam ik net ook al tegen. Nee sorry, naast die hierboven geposte actrice ben ik nog nooit een knap Marokkaans persoon tegengekomen. Vrouwelijk noch mannelijk.
![]()
JeweetzellufWant ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.![]()
ik welquote:Op zondag 22 maart 2009 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die kwam ik net ook al tegen. Nee sorry, naast die hierboven geposte actrice ben ik nog nooit een knap Marokkaans persoon tegengekomen. Vrouwelijk noch mannelijk.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
Precies, weer een knappe Marokkaanse erbij. Even naar meer zoeken.quote:
CHOP SUEY!!1!11!1!!!einz!!quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, weer een knappe Marokkaanse erbij. Even naar meer zoeken.
TouriyaOk stelletje hokboeren![]()
Sonnequote:Op zondag 22 maart 2009 17:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Einz zeggen ze alleen bij Sonne van Rammstein.
Shut up.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, hier hebben jullie ook even een knappe Marokkaan, en dan is het rijtje compleet.![]()
![]()
Wat een randdebiel, die vent trouwens.
Ja want iedereen is gelijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Shut up.![]()
![]()
Wat een randdebiel, die vent trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind say someting say anything zo geniaal altijd.quote:![]()
![]()
Live zijn ze erg goedquote:Op zondag 22 maart 2009 17:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind say someting say anything zo geniaal altijd.
Wat een kutnummer mang
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:39 schreef padlarf het volgende:
wat een zeldzame kutmuziek, een beetje schreeuwen met dr kutstem
MOAHquote:
[ Bericht 12% gewijzigd door wolvendagen op 22-03-2009 17:42:10 (image fail.) ]Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Nee hoowr.quote:
Sowieso dat hele genre.
Ik snap de vraag niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
die 2e is inderdaad een stuk beter te verteren, maar het zal nooit mijn muziek wordenOk stelletje hokboeren![]()
Ik vind britpop dus zo'n faalgenre he, allemaal van die 13 in een dozijn bandjes, lijkt allemaal fucking veel op elkaar en met die quasi-verhaaltjes die zo niet-boeiend zijn.quote:
Kate Nash is wel oké.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind britpop dus zo'n faalgenre he, allemaal van die 13 in een dozijn bandjes, lijkt allemaal fucking veel op elkaar en met die quasi-verhaaltjes die zo niet-boeiend zijn.
kudo's voor een gitaarspelende chick
daar houd ik het bijfire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
Ja en op Metropolis. En Metropolis is gratisquote:Op zondag 22 maart 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
Blood red shoes, die stonden vorig jaar op Lowlands toch?
jawohlquote:Op zondag 22 maart 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
Maar volgens mij kwam NERD tegelijkertijd. Ik heb ze niet gezien namelijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
![]()
Ja dat weet ik nog, ik keek naar dat programma en ik vond het zonde dat ze dat tegelijkertijd hadden gepland ook al ging ik niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar volgens mij kwam NERD tegelijkertijd. Ik heb ze niet gezien namelijk.
Franz is niet lang en breedquote:Op zondag 22 maart 2009 17:56 schreef Smart_ass het volgende:
Boh ik zou wel naar Franz Ferdinand willen trouwens, maar het is al lang en breed uitverkocht.
Ik heb trouwens een grafhekel aan Muse. Die zanger kan gewoon niety ademhalen, na elke gezongen regel is het : HIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
verdomme net darth vader met een kapot masker
whehequote:Op zondag 22 maart 2009 17:59 schreef padlarf het volgende:
Ik heb trouwens een grafhekel aan Muse. Die zanger kan gewoon niety ademhalen, na elke gezongen regel is het : HIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
verdomme net darth vader met een kapot masker
"EEEEEEEEUUUUUUUUTEEEEEEEEH!"
- Vader van SannaBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Euteh smakelijk!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
"EEEEEEEEUUUUUUUUTEEEEEEEEH!"
- Vader van Sanna![]()
![]()
Fleet Foxes speelt blijkbaar.. ''Baroque Folk'' hoe?fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
![]()
Wat lees ik nu, de zangeres hiervan is pornoster geweest.
Die TTBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Heuj heuj, leven in de brouwerij.
BWHEHEHE IK GA JE BEZWANGEREN!!!1111quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
De Hertog Jan Brouwerij is misschien wel de mooiste brouwerij van Nederland. Alles is in 2003 in stijl herbouwd. Met oog voor detail. En vooral met respect voor de oorsprong. Want juist door de vernieuwing is het authentieke karakter van de brouwerij versterkt.quote:
Het resultaat is een lichte, open ruimte, waarin niet alleen de brouwers maar ook de bezoekers zich thuis voelen. Wilt u de Hertog Jan Brouwerij zelf eens bezoeken? Beter dan ooit kunt u Hertog Jan nu ter plekke ruiken, voelen, horen, bekijken en uiteraard proeven! U bent van harte welkom.
Openingstijden
Dinsdag t/m vrijdag van 11.00 uur t/m 17.00 uur
Zaterdag van 11.00 uur t/m 18.00 uur.
November t/m maart op dinsdag gesloten.
Graag vooraf reserveren. Een rondleiding duurt ongeveer een uur. We kunnen brouw- en afvulactiviteiten niet op voorhand garanderen.
Toegangsprijs
Volwassenen vanaf 16 jaar ¤ 8,50 (incl. een glas Hertog Jan Pilsener of frisdrank na afloop).
Kinderen van 4 t/m 15 jaar ¤ 5,50 (incl. een frisdrank na afloop). Kinderen onder de 4 jaar hebben gratis toegang.
Reserveer hier.
Iets voor een meet?
[..]![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:20 schreef Fascination het volgende:
Wat lees ik nu, de zangeres hiervan is pornoster geweest.
goh, verassend
Ik was ook naar NERD!quote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar volgens mij kwam NERD tegelijkertijd. Ik heb ze niet gezien namelijk.![]()
Dat lijkt me best leuk, met wat sc'ers ergens een brouwerij bezoeken.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De Hertog Jan Brouwerij is misschien wel de mooiste brouwerij van Nederland. Alles is in 2003 in stijl herbouwd. Met oog voor detail. En vooral met respect voor de oorsprong. Want juist door de vernieuwing is het authentieke karakter van de brouwerij versterkt.
Het resultaat is een lichte, open ruimte, waarin niet alleen de brouwers maar ook de bezoekers zich thuis voelen. Wilt u de Hertog Jan Brouwerij zelf eens bezoeken? Beter dan ooit kunt u Hertog Jan nu ter plekke ruiken, voelen, horen, bekijken en uiteraard proeven! U bent van harte welkom.
Openingstijden
Dinsdag t/m vrijdag van 11.00 uur t/m 17.00 uur
Zaterdag van 11.00 uur t/m 18.00 uur.
November t/m maart op dinsdag gesloten.
Graag vooraf reserveren. Een rondleiding duurt ongeveer een uur. We kunnen brouw- en afvulactiviteiten niet op voorhand garanderen.
Toegangsprijs
Volwassenen vanaf 16 jaar ¤ 8,50 (incl. een glas Hertog Jan Pilsener of frisdrank na afloop).
Kinderen van 4 t/m 15 jaar ¤ 5,50 (incl. een frisdrank na afloop). Kinderen onder de 4 jaar hebben gratis toegang.
Reserveer hier.
Iets voor een meet?
En dan ga ik gitaar spelen!!!11quote:Op zondag 22 maart 2009 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt me best leuk, met wat sc'ers ergens een brouwerij bezoeken.
[..]![]()
Oh god en dan moet de rest zeker zingen?quote:
JOAHquote:Op zondag 22 maart 2009 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god en dan moet de rest zeker zingen?
De Fok! Family!
Dan gaan we het KLBthemalied zingen en zo!
En dat nummer met die die stoelen die de lucht in gaan voor Jos.
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: