Ik ook maar een keer in de zoveel tijd.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nooit gehad, maar ik slik 'm dan ook niet altijd door. Wel eens in de zoveel tijd, als het net tijdens lowlands of vakantie ofzo valt. Maar das max. 2 keer per jaar.
quote:
Het lijkt mij eigenlijk ook niet gezond om 'm altijd door te slikken eigenlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ook maar een keer in de zoveel tijd.
Ja je moederquote:Op zondag 22 maart 2009 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga studeren denk ik.![]()
![]()
![]()
DoEgIeSs!
Oh en check m'n topic jeweet.
Check je lat0r.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga studeren denk ik.![]()
![]()
![]()
DoEgIeSs!
Oh en check m'n topic jeweet.
quote:
Slik dat ding dan ook!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dan vergeet je per ongeluk 2 daagjes de pil en dan begint je lieftallige poesje spontaan te bloeden.
Chicks die niet kunnen dansen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
hier krijg ik zin van om te dansen, maar ik heb geen ritmegevoel
Er staat nergens dat ik niet kan dansen. Mijn ritmegevoel is gewoon bar. Maar na wat bier komt dat allemaal goed.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chicks die niet kunnen dansen.![]()
Zelfs ik kan dansen. No homo.
Het kan wel, maar psychologisch gezien voelt het onnatuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk ook niet gezond om 'm altijd door te slikken eigenlijk.
Ik heb wel wat breezers voor je.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik niet kan dansen. Mijn ritmegevoel is gewoon bar. Maar na wat bier komt dat allemaal goed.
Nueva ring of zoquote:Op zondag 22 maart 2009 15:25 schreef Broekpaling het volgende:
Een vriendin van me heeft trouwens zo een ring erin.
Maar of dat het periodieke bloeden stopt weet ik niet.
Nuvaring. Verder hetzelfde.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:25 schreef Broekpaling het volgende:
Een vriendin van me heeft trouwens zo een ring erin.
Maar of dat het periodieke bloeden stopt weet ik niet.
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
Zou ik eerder een spiraaltje doen denk ik.
Je kunt ook nog pleisters doen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
Zou ik eerder een spiraaltje doen denk ik.
Een penisvis.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het doet me denken aan een penisvis.
Je hebt ook iets zonder koper dacht ik. Mirena ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het doet me denken aan een penisvis.
Of een prik.quote:
Hetzelfde als de pil, je kunt stoppen maar ook door, uhm, ringen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hetzelfde als in iedere maand heeft ze lekkage?
Moet ook elke keer op een andere plek.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha ja. Dat lijkt me echt zo debiel.
Ik zie niks.quote:
Wat een gedoe om die ring er weer uit te vissen lijkt me.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet ook elke keer op een andere plek.
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens, whiskey en vodka zijn ook lekker.
Misschien ziet er wel een touwtje aan.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een gedoe om die ring er weer uit te vissen lijkt me.
Maar dat ding heeft weerhaakjesquote:Op zondag 22 maart 2009 15:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien ziet er wel een touwtje aan.
De pleister moet op een andere plek.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een gedoe om die ring er weer uit te vissen lijkt me.
Kan me niet voorstellen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien ziet er wel een touwtje aan.
RESPECT.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Kanker, net 5 kilometer hardgelopen, ben kapot
quote:
quote:
Baby's.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom hebben we het nog steeds over anticonceptie!
Omdat we moeten zorgen dat we geen baby's krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom hebben we het nog steeds over anticonceptie!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |