quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:59 schreef ToT het volgende:Tja ik neem af en toe wel een paracetamolletje tegen nekpijn, maar of de BigPharma zo rijk wordt van die paar cent per tabletje?
Maar goed, het blijft grappig om te zien hoe ongelooflijk veel vertrouwen je hebt in de natuurlijke kracht van de menselijke gezondheid. Dus zonder de BigPharma zouden al die ziektes dus niet bestaan? In de Middeleeuwen was iedereen dus kerngezond en werd iedereen 120 jaar oud? Owneej, die aten niet genoeg vitaminen en dronken niet genoeg water; daarom werden ze dus niet oud.
In de middeleeuwen was men ook utterly stupid. En stom gemaakt.
Ik zeg niet dat ziektes niet zouden bestaan. Wat ik beweer is dat gevallen op een paar gevallen paar op de miljoen op de miljoen niet zo als het nu is met tienduizenden op de miljoen.
Veel ziektes zijn gefabriceerd waar we de laatste tijd mee te kampen hebben. Door hygiene (wat nu dus doorgeslagen is) hebben we een hoger levenstandaard dan de middeleeuwen. Maar daar valt geen droog brood aan te verdienen en dus verzint met ziektes
quote:
Lambiekje, ik denk dat je heus ergens wel een punt zou kunnen hebben, maar ik blijf er bij dat de waarheid ergens in het midden moet liggen, maar jij zegt dat de boel nog veel extremer is dan je hier al zit te roepen. De manier waarop je zit te roepen maakt de boel echter helaas niet bepaald geloofwaardig. Wil je dat mensen je gaan geloven, dan zul je toch een andere aanpak moeten gebruiken; meer structuur en minder chaos. Meer luisteren en op rustige toon goed onderbouwd weerwoord geven in plaats van wat losse kreten te roepen.
Wat boeit Ritalin en spontanuous human combustion nou in een topic over vaccinatie?
Vaccin >> ADHD >> Ritalin.
SHC en Cellular Memory riep ik omdat sommige hier beweren dat ADHD puur en alleen een aangeboren hersenafwijking betreft. Maar zoals altijd schieten de theorien van wetenschappers ernstig te kort.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Ik had laatst al een link aangehaald dat het maar van de gevallen 5% toegewensen kan worden aan aangeboren afwijkingen.
quote:
Geen ADHD bij niet-gevaccineerden.[..]
“Ik stond perplex”, zei Verstraeten, toen hij de cijfers zag die een verband legden tussen thimerosal en spraakstoornissen, ADHD, hyperactiviteit en autisme.
Sinds 1991, toen het CDC en de FDA drie extra vaccinaties met daarin thimerosal aanraadden voor kinderen, is het aantal gevallen van autisme vervijftienvoudigd. Van 1 op 2500 kinderen naar 1 op 166 kinderen.
Dr. Bill Weil van de Amerikaanse Academie van Kindergeneeskunde vond de resultaten statistisch alarmerend. Maar in plaats van onmiddellijk actie te ondernemen, de giftige vaccins te vernietigen en het publiek te waarschuwen, werd er twee dagen vergaderd over hoe de zaak in de doofpot gehouden moest worden. Door de Freedom of Information Act, de wet die ervoor zorgt dat er openheid in transcripten moet worden gegeven (Simpsonwood transcript, zie autismhelpforyou), is duidelijk dat vele aanwezigen zich zorgen maakten. Ze vroegen zich af wat dit zou betekenen voor de vaccinatie-industrie? De vaccinatieproducenten zouden talloze rechtszaken tegen zich aangespannen krijgen. Ze zouden ter verdediging geen poot hebben om op te staan.
Zo hupsakee de doofpot in.
quote:
Dr. John Clements, adviseur vaccinaties bij de WHO, verklaarde onder meer dat het beter was geweest wanneer deze studie niet gedaan was. Dr. Bob Chen, hoofd van de afdeling veiligheid en vaccinaties bij het CDC, was opgelucht dat de informatie van het onderzoek niet naar buiten was gekomen.
Het CDC gaf opdracht tot een nieuw onderzoek, dat de uitkomsten van het vorige onderzoek moest wegwassen. De thimerosalbevattende injecties die op de plank lagen werden gewoon opgemaakt. Het CDC en de FDA kochten voorraden voor de export naar ontwikkelingslanden op. Het conserveermiddel werd later nog gebruikt in antigriepvaccinaties en tetanusprikken. De wettenmakers uit Washington hielpen ook: Bill Frist van de Senaat ontving 873.000 dollar van de farmaceutische industrie en zorgde ervoor dat in 4200 gevallen de wettelijke aansprakelijkheid van de producenten werd voorkomen.
We EISEN een nieuw onderzoek met goede resultaten . En de overige rotzooi stoppen we wel in tetanus en griepprikken.
quote:
Ondertussen wordt thimerosal gebruikt in steroïden en collageeninjecties.
Thimerosal zit ook in antigriepvaccinaties, die aanbevolen worden voor zwangere vrouwen en kinderen van 6 -23 maanden.
Tuurlijk zwangere vrouwen en babies. Als reguliere kinderen uit eerdere onderzoeken autistisch of ADHD durk van worden.
quote:
Thimerosalbevattende vaccinaties worden geïnjecteerd in miljoenen kinderen van de ontwikkelingslanden. "Mijn mandaat ... is ervoor te zorgen dat 100.000.000 mensen geïmmuniseerd zijn dit jaar, volgend jaar en vele daarop volgende jaren – en dat met thimerosal bevattende vaccinaties”, zei John Clements van de World Health Organization (WHO) in juni 2000 tijdens een conferentie van het CDC.
Nee dan maar derde wereld kinderen ziek maken. BigPharma
moet en zal kinderen vergiftigen. Ten kosten van alles!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.