abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:42:56 #181
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_67430673
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 04:56 schreef niet_links het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je gelijk dat buitenlanders in Thailand een voorsprong hebben maar aan de andere kant wordt er alles gedaan om ze tegen te houden. Het is heel erg moeilijk een Thaispaspoort te krijgen of een bedrijf op te zetten. Nederland daar worden buitenlanders in de watte gelegd. Het mooiste zou zijn dat iedereen die hier binnen komt niet gelijk recht heeft op uitkeringen e.d.
Ook in Nederland is het heel moeilijk om een paspoort te krijgen. Alleen de gastarbeiders en familie hebben hun paspoort redelijk makkelijk gekregen. Maar ik ken(de) meerdere mensen die hier vanaf de jaren '90 zijn gekomen en die hebben het zeer moeilijk gehad om een paspoort te krijgen. Een familie uit Afghanistan die hier al sinds de jaren 90 zat en omdat de vader als bedreiging werd gezien door de Taliban zou worden uitgezet, en die zijn twee dagen voordat de vreemdelingenpolitie zou komen, verdwenen, oftewel ondergedoken. Nooit meer iets van gehoord, want die zijn ergens anders in Europa gaan wonen omdat ze anders zouden moet vrezen voor hun leven. Dit terwijl die kinderen vloeiend Nederlands spraken en eentje een hbo-opleiding deed. Zoiets gebeurt gewoon in Nederland. Ik vind dat dit soort mensen, die naast dat ze vluchteling zijn ook nog eens een heel leven hebben opgebouwd, recht hebben op een NL paspoort.

Een familie die gelukkig een paspoort kregen met het generaal pardon hebben ook geen makkelijk leven gehad. Zij wonen al meer dan tien jaar in Nederland, eentje zit nu op de universiteit, andere doen het goed op school, spreken vloeiend Nederlands. Zij zijn echt door een hel gegaan. Ze werden van hot naar her gestuurd, hebben nooit duidelijkheid gekregen, hebben jaren in spanning gezeten of ze konden blijven of niet, zijn onbeschoft behandeld, de vader mocht niet werken, maar wilde het dolgraag, ze mochten niets en werden echt als minder behandeld. Daar kan je psychisch aan kapot gaan, of door de stress of door het feit dat je minderwaardig wordt behandeld. Ze kregen wel een uitkering, omdat ze nog niet uitgeprocedeerd waren en dus illegaal, maar zoals ik al zei, wilde die vader gewoon werken. Want de uitkering is heel laag en je verveelt je als je niets mag en je wel graag wil. Dit geldt overigens voor de meesten, zo niet iedereen. De vluchtelingen willen juist werken omdat ze alles willen doen voor hun familie. Vluchten met je hele familie vanuit een conflictgebied is niet makkelijk en goedkoop.

Degenen die niet willen werken zijn familie van de gastarbeiders, maar die zijn bijna allemaal in Nederland geboren en hebben hun paspoort dus om die reden gekregen, omdat dat gewoon de wet is in een democratisch land. Die kan je niet afnemen.

Het is dus belangrijk dat je zulke dingen weet, want de buitenlanders die jij bedoeld zijn gewoon in Nederland geboren, kortom eigenlijk dus gewoon nederlanders.
quote:
Ik denk dat je gelijk hebt dat die mensen graag willen werken, maar dat komt ook omdat ze geen recht op uitkering hebben als illegaal. Ze moeten wel iets voor hun geld doen, als ze recht op een uitkering zouden hebben zou het een ander verhaal zijn.
Als ze inderdaad recht hadden op een uitkering zouden ze die mensonterende klusjes niet doen. Maar als ze meer konden verdienen met een beroep dat niet mensonterend zou zijn, zouden de meesten dat denk ik doen, daarom is ook altijd maar een heel klein percentage van een land werkloos omdat hij/zij dat wil.

Maar van mij hoeft ook niet iedereen toegang te krijgen tot Nederland, zeker niet als het alleen maar om een economisch voordeel is, daarom hoeven zulke illegalen van mij ook nooit een paspoort te krijgen.
quote:
Over die gastarbeiders hoor je me niet echt klagen gaat meer om hun familie die nu er een zooitje van maken en dat is erg. Helaas duft men er niets aan te doen. Ik begrijp ook wel dat uitzetten niet makkelijk is en heel erg lastig. Echter heel erg lastig is iets anders als onmogelijk. Raddraaiers moet je hier gewoon niet hebben het is al erg genoeg dat er Nederlandse Tokkies zijn. Die buitenlandse Tokkies moet je gewoon niet hebben.
Het is niet alleen lastig, het is ook onmogelijk. Tenminste, in theorie is natuurlijk alles mogelijk, maar zolang die mensen nooit hebben gelogen over hun identiteit, kan een paspoort niet worden afgenomen volgens de wet. Die wet kan wel veranderen, maar dan moet er eerst een overgrote meerderheid komen van PVV-achtige partijen die de grondwet flink willen veranderen en schijt heeft aan internationale afspraken en dus eigenlijk een paria wil worden in Europa. Aangezien ik niet verwacht dat 2/3 van de Nederlanders dat wil, is het dus eigenlijk onmogelijk. De 'buitenlandse raddraaiers' zijn voor de wet dezelfde als de 'Nederlandse Tokkies'; beide hebben ze de nederlandse nationaliteit, en welke termonologie jij gebruikt doet er voor de wet niet toe (helaas voor jou).
quote:
Zolang mensen netjes werken en zich aan de regels houden heb ik er geen problemen mee. (wel natuurlijk als ze hun cultuur gaan opdringen zoals gescheiden zwemmen enzo).
Helaas is het zo dat de mensen die het beste voor hebben met Nederland en heel graag willen werken, dat niet kunnen omdat Nederland op die manier probeert zo weinig mogelijk paspoorten te verstrekken. Ontmoedigingsbeleid noemen ze dat. De enige fout die is gemaakt, is het kiezen voor gastarbeiders (maarja, zonder hen was de economie misschien al veel eerder naar de klote gegaan).
quote:
Maar goed dit probleem is lastig en ik zie het nu vanuit de andere kant. Ik wil hier heel veel maar wordt door de Thaise regering enorm tegen gehouden. Dan denk ik goh wat hebben die buitenlanders in Nederland het goed ze moeten gewoon niet zeuren.
De familie van gastarbeiders, de meeste marokkanen en turken, moeten niet zeuren. Daar ben ik het helemaal mee eens, omdat ik dus genoeg mensen ken die enorm hard hebben moeten vechten voor een paspoort, terwijl ze ook nog eens de vreselijkste dingen hebben meegemaakt.

Ook jij en ik en elke andere geboren Nederlander moet niet zeuren over dingen in Nederland, omdat wij hier allemaal het geluk hebben dat wij in een hoog ontwikkeld land zijn geboren. Maar toch staan nederlanders bekend om het zeuren, omdat ze niet anders gewend zijn en een mens altijd meer wilt.

Maar je maakt een fout als je denkt dat echte buitenlanders het hier makkelijk hebben, want iedereen die ik ken en hier als (niet-westerse) buitenlander kwam heeft het niet makkelijk gehad. Dat westerse buitenlanders hier makkelijker aan de slag komen komt omdat dat internationale afspraken zijn, maar die hoor ik ook nergens over zeuren.

(Het is erg chaotisch geschreven allemaal, omdat ik weinig tijd had en het dus snel moest)
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:17:49 #182
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_67432000
Ik vond dat je netjes overal opin ging, en denk dat we het grotendeels wel eens zijn hoor. Ik heb dus een Thaise vrouw in Nederland gehad en gezien hoe dat ging. Dat was niet super makkelijk maar toen ze ging scheiden van mij werd ze wel overal mee geholpen. Nederland is wat dat betreft een goed land. Daarom zeg ik buitenlanders moeten hier niet zeuren je kan overal aankloppen voor hulp.

Echte vluchtelingen moeten in Nederland kunnen blijven komen. Niet iedereen moet gelijk recht hebben in op het sociale stelsel dan is het goed.
mai pen rai
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:09:14 #183
pi_67433819
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef niet_links het volgende:
Ik vond dat je netjes overal opin ging, en denk dat we het grotendeels wel eens zijn hoor. Ik heb dus een Thaise vrouw in Nederland gehad en gezien hoe dat ging. Dat was niet super makkelijk maar toen ze ging scheiden van mij werd ze wel overal mee geholpen. Nederland is wat dat betreft een goed land. Daarom zeg ik buitenlanders moeten hier niet zeuren je kan overal aankloppen voor hulp.
Ja, maar die term 'buitenlanders' zorgt bij mij voor veel verwarring. Volgens mij komt dat 'gezeur van buitenlanders' vooral van de familie van gastarbeiders. Maar dat zijn dus gewoon nederlanders, want ze hebben een nederlands paspoort. Dat mensen zeuren in Nederland over gebrek aan democratie of sociale opvang is ook idioot als je dit land gaat vergelijken met b.v. Thailand. Maar nogmaals, mensen willen altijd beter, oer-hollandsche nederlanders en nederlanders met b.v. marokkaanse ouders die hier zijn geboren.
quote:
Echte vluchtelingen moeten in Nederland kunnen blijven komen. Niet iedereen moet gelijk recht hebben in op het sociale stelsel dan is het goed.
Dit is al het geval. Elke erkende vluchteling krijgt een tijdelijke verblijfsvergunning (waardoor je niet dezelfde rechten hebt als met een gewoon paspoort) die wordt ingetrokken als het land niet meer als 'gevaarlijk' wordt bestempeld. Omdat sommige vluchtelingen hier al een heel leven hadden opgebouwd omdat ze hier al meer dan 10 woonden, werd er een generaal pardon in het leven geroepen omdat het volgens de voorstanders onmenselijk is om ze terug te sturen terwijl de kinderen in Nederland zijn opgegroeid of zelfs in Nederland zijn geboren en daardoor een NL paspoort hebben en sommigen nog steeds in direct levensgevaar zijn bij terugkomst in hun vaderland.

Iets raars is dat deze mensen ook niet mogen werken (alleen illegaal, maar als dat wordt ontdekt zijn ze de pineut) en verplicht een uitkering krijgen. Hierdoor leren zij de taal niet, raken ze geïsoleerd, je raakt depressief, want je hebt geen geld voor leuke dingen en reizen naar het buitenland kan ook niet, waardoor je in een klein land als nederland dubbelpech hebt.

Overigens was het voor jouw thaise ex-vrouw veel makkelijker om een paspoort te krijgen, dan deze vluchtelingen. Die regels voor je ex waren veel soepeler. Maar volgens mij zijn deze sinds een paar jaar ook aangescherpt, omdat er heel veel misbruik van gemaakt werd.
pi_67434185
Wat betreft dat ie het debat verliet, geheel terecht. Ik zit alleen met dit hele regerings gedoe dat niemand echt een geschikte 'leider' zou zijn. Wilders komt soms met leuke dingen, maar ik word helemaal moe van dat gezeik over zoveel regeltjes, ik hoop gewoon dat er een partij komt die gewoon van Nederland een kennisland wilt maken dat zich prima op internationaal nivo kan handhaven en dat iedereen in het land zich ook naar zijn zin heeft en geen zorgen hoeft te maken over bedreiging over gevaar. Ik ken zat allochtonen die hier hard werken voor wat ze graag willen doen ik gun ze niet minder of meer dan elk ander persoon in dit land. Wat me zelf wel zorgen baart is dat er toch een aantal mensen in dit land het sociale stelsel falikant misbruiken met gevolg dat er vaak meer regeltjes lijken te komen en iedereen wordt als het ware gestraft voor wat een individu doet. Dat vind ik toch net even ver te gaan.

Tot nu toe ben ik alleen niet echt een partij tegengekomen waarvan ik zeg.. juist dat wil ik zien. Maar tot nu toe is dat er maar niet, je hebt een paar partijen die verfrissend/vernieuwend willen doen (mijn indruk is dat PVV/GL/PvdD enzo) en een aantal die de oude mars gewoon wilt behouden (CDA, PvdA, D66 etc), maar ik zoek die ene partij die bepaalde goede dingen behoudt en voor hetgene wat minder gaat durft nieuwe voorstellen uit te zetten die ook daadwerkelijk gaan werken en zullen werken (ik vind het merkwaardig hoe er altijd in media onderzoekjes door de overheid worden gefinancieerd dat echt nergens overgaat of anders de snoepreisjes waar je telkens van hoort (je kunt uiteraard twijfelen aan de waarheid ervan)).

Als ik nu zelf in het hokje zou worden gedumpt en verteld wordt dat ik nu moet gaan stemmen, ben ik bang dat ik Wilders zou stemmen, de oude garde trekt me op geen enkele manier, PvdD vind ik een nonsense partij en tja het enige waar ik rond om me heen van hoor en de indruk van heb dat ze iets nieuws willen proberen is dus die PVV. En dat is eigenlijk waarschijnlijk enkel vanwege een charismatische en 'een kant met de neus op' houding. Zoek of kijk ik nu verkeerd naar de partijen of is er gewoon niets waarin ik me compleet kan bijleggen?

(wow wel groot stuk geworden)
pi_67436997
Lol weglopen bij een debat als democraat is echt het slapste wat je kunt doen.

Als Van Geel zo doodleuk loopt te vertellen dat er aan dat plan van aanpak of whatever niks veranderd kan worden, dan neem je dat toch niet voor lief als je het er niet mee eens bent

Dan ga je toch vragen stellen, tientallen keren dezelfde vraag op een andere manier, die kerel uithoren, net zolang tot je een fout hebt ontdekt... loopt ie weg
pi_67437521
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef boyv het volgende:

[..]

idd en iedereen met <125 moet verplicht op een soort van zomerkamp
Precies!!
Als die IQ loze Calimero plaatjes potstende linksen op de FP bijv!!!!
pi_67439042
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:57 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Precies!!
Als die IQ loze Calimero plaatjes potstende linksen op de FP bijv!!!!
Komen op die veredelde stormfrontpage nog linksen dan!!
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:49:40 #188
168739 Red_85
'echt wel'
pi_67441030
Prachtig commentaar van halsema op dit. ' een democraat loopt niet weg in een democratisch debat' vlak nadat er gezegd is door de regering dat er niets wordt veranderd aan de door de regering behaalde resultaten. Hoe democratisch wil je het hebben

dom wijf
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_67443716
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:49 schreef Red_85 het volgende:
Prachtig commentaar van halsema op dit. ' een democraat loopt niet weg in een democratisch debat' vlak nadat er gezegd is door de regering dat er niets wordt veranderd aan de door de regering behaalde resultaten. Hoe democratisch wil je het hebben

dom wijf
Dat is alleen het standpunt van Van Geel en co. Dat klakkeloos aannemen is gewoon dom. Blijven zitten en proberen toch dingen te veranderen als je het er niet mee eens bent, dat is het werk van een politicus.
pi_67444478
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dankzij Geert 'World Wide' Wilders kan ik eindelijk - voor het eerst sinds 2002 - weer trots op Nederland zijn.
Emigratiegolf op komst.
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:38:24 #191
168739 Red_85
'echt wel'
pi_67444834
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:06 schreef boyv het volgende:

[..]

Dat is alleen het standpunt van Van Geel en co. Dat klakkeloos aannemen is gewoon dom. Blijven zitten en proberen toch dingen te veranderen als je het er niet mee eens bent, dat is het werk van een politicus.
Ik kan het me best voorstellen dat je ergens van weg loopt met de wanhoop in je haren nadat je net hetzelfde hebt gehoord als Wilders en de zijne..

En dat iemand er nog zo'n uitspraak achter zet, maakt het voor mij helemaal goed. halsema snapt het niet helemaal denk ik.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Trouwste user 2022 donderdag 26 maart 2009 @ 22:30:29 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_67446879
Een oprechte democraat.

Ik ga op hem stemmen.

Ik ben verlegen en ga ook alles uit de weg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 26 maart 2009 @ 22:33:20 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_67446990
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:49 schreef Red_85 het volgende:

dom wijf
Ja weglopen helpt dan.

Heb je ooit een regering horen vertellen dat als de oppositie met goede argumenten komt ze hun beleid zullen wijzigen ?

Voorbeelden graag.

Wilders doet niet mee aan het debat en doet niet mee met de moderne media.

Ja one liners voor de camera om te zeggen dat ie iets schandalig vindt.

Een aanfluiting voor de democratie.

Met Wilders aan de macht zullen we de rampspoed zien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_67447060
Het is de meest populistische actie tot nu toe om weg te lopen. De gemiddelde Nederlander op het niveau van Wilders zou namelijk ook jankend weglopen als een kleuter. =)
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
  Trouwste user 2022 donderdag 26 maart 2009 @ 22:42:47 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_67447340
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef Atlanticus het volgende:
Het is de meest populistische actie tot nu toe om weg te lopen. De gemiddelde Nederlander op het niveau van Wilders zou namelijk ook jankend weglopen als een kleuter. =)
Wie betaalt Wilders eigenlijk ?

De staat toch ?

En de staat betalen we toch met belasting geld ?

Dus we betalen Wilders voor het niet doen van zijn plicht.

pi_67447369
Schandalig. Zomaar weglopen uit een parlement als de boodschap van de spreker je niet aanstaat. Alle rechtserlingen, eurosceptici en PVV-ers staan ondertussen al op hun achterste benen om excuses te eisen van deze ondemocratische parlementariërs.

Neem ik aan.
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:08:45 #197
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_67448278
kan iemand even uitleggen waar dat weglopen precies over gaat ?

dank.
zonnig Brasil
  Trouwste user 2022 donderdag 26 maart 2009 @ 23:22:16 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_67448721
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:08 schreef qwerty_x het volgende:
kan iemand even uitleggen waar dat weglopen precies over gaat ?

dank.
iemand zei tegen de leerling hoe goed je ook je best doet het zal nooit een 7 worden.

Leerling werd kwaad en ging kwaad op de gang staan mokken ipv van het tegendeel te bewijzen.

vrijdag 27 maart 2009 @ 06:15:13 #199
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_67452812
het debat was ook een aanfluiting... als je niets in kan brengen dan liggen je belangen daar ook niet. kan je je tijd wel beter gaan besteden.

chapeau wilders! ik zal de beste man nog eens doneren
Today we lived a thousand years
All we have is now
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:39:20 #200
pi_67456399
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 06:15 schreef zbbrox het volgende:
het debat was ook een aanfluiting... als je niets in kan brengen dan liggen je belangen daar ook niet. kan je je tijd wel beter gaan besteden.

je kon wel wat inbrengen. Alleen is het logisch dat er weinig of niets zal veranderen aangezien dit een regeerakkoord is en de andere partijen er voor hebben gekozen om niet mee te doen eraan. Maar het was ondemocratisch geweest als de andere partijen niet kritiek er op zouden mogen hebben in een debat en als een oppositiepartij echt een goed punt heeft en de regeerpartijen weet over te halen dan kan je iets veranderen...

Wat Wilders doet is weer een publiciteitsstunt, maar iedereen die een beetje nadenkt trapt niet in deze omdat hij zich zeer ongeloofwaardig maakt. Hij verkwist al het belastinggeld met de meest idiote spoeddebatten of moties, waarvan je weet dat ze alleen zouden worden aangenomen als er een meerderheid van rechts-populistische en fascistische partijen zouden zitten.En ik heb hem nog nooit iets realistisch horen roepen waarmee hij in een consensus democratie iets zou kunnen veranderen. Hij gebruikt alle debatten om zichzelf te horen praten terwijl in al die debatten juist iets veranderd kon worden.

Waarom hij nu opeens verontwaardigd gaat lopen doen slaat dan ook nergens op. De oppositie kon in dit debat eindelijk sier maken door goede voorstellen te doen en als die vervolgens worden genegeerd door de regeringspartijen, dan kunnen die oppositiepartijen volgens vissen in de achterban van de regeringspartijen. Maar omdat Wilders nooit iets constructiefs zegt, moest hij het over een andere boeg gooien. Weglopen...

Hoe moeilijk is het om zoiets in te zien. Gaat hij als premier ook weglopen als hij niets weet te zeggen... Het eerste wat er gedaan moet worden als Wilders aan de macht is, is heel veel extra geld pompen in het onderwijs, zodat mensen wat meer door hebben op wie ze nou eigenlijk stemmen... Oja, een bijscholingscursus consensus democratie voor de PVV'ers is ook aan te bevelen...
pi_67462826
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik kan het me best voorstellen dat je ergens van weg loopt met de wanhoop in je haren nadat je net hetzelfde hebt gehoord als Wilders en de zijne..

En dat iemand er nog zo'n uitspraak achter zet, maakt het voor mij helemaal goed. halsema snapt het niet helemaal denk ik.
En in plaats van de regering het vuur aan de schenen te leggen met het waarom en duizenden vragen over dat plan, loop je weg zonder ook maar iets van het debat mee te nemen en zonder ook maar enige kans te pakken om er ook daadwerkelijk iets aan te veranderen.
pi_67462884
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 06:15 schreef zbbrox het volgende:

Sinds wanneer is Pieter van Geel de fucking koning van de wereld.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:26:32 #203
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_67464552
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:39 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

je kon wel wat inbrengen. Alleen is het logisch dat er weinig of niets zal veranderen aangezien dit een regeerakkoord is en de andere partijen er voor hebben gekozen om niet mee te doen eraan. Maar het was ondemocratisch geweest als de andere partijen niet kritiek er op zouden mogen hebben in een debat en als een oppositiepartij echt een goed punt heeft en de regeerpartijen weet over te halen dan kan je iets veranderen...

Wat Wilders doet is weer een publiciteitsstunt, maar iedereen die een beetje nadenkt trapt niet in deze omdat hij zich zeer ongeloofwaardig maakt. Hij verkwist al het belastinggeld met de meest idiote spoeddebatten of moties, waarvan je weet dat ze alleen zouden worden aangenomen als er een meerderheid van rechts-populistische en fascistische partijen zouden zitten.En ik heb hem nog nooit iets realistisch horen roepen waarmee hij in een consensus democratie iets zou kunnen veranderen. Hij gebruikt alle debatten om zichzelf te horen praten terwijl in al die debatten juist iets veranderd kon worden.

Waarom hij nu opeens verontwaardigd gaat lopen doen slaat dan ook nergens op. De oppositie kon in dit debat eindelijk sier maken door goede voorstellen te doen en als die vervolgens worden genegeerd door de regeringspartijen, dan kunnen die oppositiepartijen volgens vissen in de achterban van de regeringspartijen. Maar omdat Wilders nooit iets constructiefs zegt, moest hij het over een andere boeg gooien. Weglopen...

Hoe moeilijk is het om zoiets in te zien. Gaat hij als premier ook weglopen als hij niets weet te zeggen... Het eerste wat er gedaan moet worden als Wilders aan de macht is, is heel veel extra geld pompen in het onderwijs, zodat mensen wat meer door hebben op wie ze nou eigenlijk stemmen... Oja, een bijscholingscursus consensus democratie voor de PVV'ers is ook aan te bevelen...
Ik ga niet eens lezen wat je zegt.
Today we lived a thousand years
All we have is now
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:36:59 #204
pi_67468932
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:26 schreef zbbrox het volgende:

[..]

Ik ga niet eens lezen wat je zegt.
Ja, ik ben slecht in kort en bondig iets zeggen of schrijven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')