Het gebeurd af en toe, maar /console reloadui lost het altijd wel opquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:59 schreef Roei het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een mislukte model edit.
Gratzquote:Op woensdag 25 maart 2009 02:24 schreef sanakthe het volgende:
Shaman 75.
Wat is Shaman toch vet eigenlijk, kan niet wachten om Resto te speccen op 80.
Denk dat ie "lichtelijk" overdrijftquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is opzich toch best knap, in meer dan 3 uurtjes..
rested?
Ik hoop dat ik me rogue bij een forge heb neer geplant want dan kan ik vanaf kantoor in me pauze nog ff met Titansteel bar maken voor vandaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gratz![]()
Het is weer Woensdag..Ik hoop dat de maintenance vandaag gewoon zijn normale duur heeft.
Hmmm, ben ik eens blij dat wow hier niet door de centrale firewall heen komt. Dan zou er van werken helemaal niks komen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik me rogue bij een forge heb neer geplant want dan kan ik vanaf kantoor in me pauze nog ff met Titansteel bar maken voor vandaan.
Die komt vlak voor pasen gezien de revamp van noblegarden event...quote:
En dat vind die BS heel erg leuk om te zien in /2quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hmmm, ben ik eens blij dat wow hier niet door de centrale firewall heen komt. Dan zou er van werken helemaal niks komen.
Het blijft leuk hoe luiheid van andere mensen je gold kan opleveren.
Onder het motto men neemt een paar titansteel bars en saronite bars van AH dat kost je dan ongeveer 800g.
Toevallig heb je nog 2 frozen orbs in je inventory. Je spamt /2 voor 5 mins voor een blacksmith.
Hij blij omdat hij een blacksmith skill point erbij krijgt ik blij met een titansteel destroyer.
Die je vervolgens ook weer spammed in /2, waarschijnlijk voor een iets langere tijd omdat je teveel onzin offers krijgt. Maar uiteindelijk vind je wel iemand die 1300g voor dat ding betaald.
Maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
wat heeft dat er mee te makenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat vind die BS heel erg leuk om te zien in /2
Zo doe ik het ook, ik koop een boel herbs op AH, maak er potions van en zet die weer op AH. Gisteren 22 Flasks verkocht. Met elixir spec krijg je er nog wel eens gratis er een paar bij dus dat is weer extra $.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hmmm, ben ik eens blij dat wow hier niet door de centrale firewall heen komt. Dan zou er van werken helemaal niks komen.
Het blijft leuk hoe luiheid van andere mensen je gold kan opleveren.
Onder het motto men neemt een paar titansteel bars en saronite bars van AH dat kost je dan ongeveer 800g.
Toevallig heb je nog 2 frozen orbs in je inventory. Je spamt /2 voor 5 mins voor een blacksmith.
Hij blij omdat hij een blacksmith skill point erbij krijgt ik blij met een titansteel destroyer.
Die je vervolgens ook weer spammed in /2, waarschijnlijk voor een iets langere tijd omdat je teveel onzin offers krijgt. Maar uiteindelijk vind je wel iemand die 1300g voor dat ding betaald.
Maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Omdat je hem gebruikt om aan de ene kant de winst van het maken van hem af te nemen, en aan de andere kant ook nog eens zijn markt op gaat.quote:
Dat valt mee opzich, ik vertel altijd netjes dat het voor reselling is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat vind die BS heel erg leuk om te zien in /2
Die ze zullen verzetten indien nodig als de patch nog niet klaar isquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die komt vlak voor pasen gezien de revamp van noblegarden event...
Moet ie hem maar niet voor je makenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je hem gebruikt om aan de ene kant de winst van het maken van hem af te nemen, en aan de andere kant ook nog eens zijn markt op gaat.
Yeah right. Van 77 naar 80 binnen 3 uurtjesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:12 schreef Unhuman het volgende:
En met levelen ben je op lvl77 eigenlijk al klaar, daarna is het echt een eitje als je kan vliegen. Van lvl77 naar lvl80 had ik in iets meer dan 3 uur gehaald, ik begon in Grizzly hills, daarna Zul'Drak en als laatst Sholazar. Supermakkelijke gebieden en ideaal om snel te questen met je 280% mount. Scheelt een hoop tijd en is vooral veel leuker.. Anders kan het echt uren duren met een landmount.
[..]
Dan moet ie maar geen items voor anderen makenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je hem gebruikt om aan de ene kant de winst van het maken van hem af te nemen, en aan de andere kant ook nog eens zijn markt op gaat.
Bear dps?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:28 schreef vogelkooi het volgende:
Kreeg gister 35 gold om healer te gaan speccen. Hij was de tank maar hij kon totaal niet tanken, dus bij de tweede boss in HOL whipte we.
Nog en keer gebrobeert maar lukte weer niet.
Begon die te /w dat ie zijjn gold terug wilde hebben, heb ik niet gedaan is jou schuld dat we whipen.
Gisteravond nog een HOl run gedaan : ik holy priest, een disc priest (die eerst wilde healen maar toch dps deed), een frost mage, en feral tank en een warrior tank, de warrior tankde en de feral als bear dps.
Ging erg goed, waren in 3 kwatier klaar, ondanks de lage dps. De mage was op top met 1000 en de andere 3 rond de 800.
We hebben ook niet gewhipt, door mijn healing skill'sen de penance van de dics priest.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |